אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
תקשיבו אני מאילת מבזמן האחרון אין פה טיפת האוויר קר חם רצח עכשיו כול הטמפ' עולות בהרבה פעם כרטיס מסך במנוחה 34\37 היום 41\46 היום מעבד במנוחה 35 פעם 16 20 יש לכם רעיונות איך אני יוכל להכניס אוויר קר למחשב אני גם מזמין 3 מאוררים למישהו יש רעיון?
-
- 0 תגובות
- 439 צפיות
-
-
ניסיתי דרך הדריברים אבל כל פעם שאני משנה זה חוזר להגדרות הרגילות... מה לעשות כדי לשנות את מהירות המאוורר
-
- 0 תגובות
- 439 צפיות
-
-
היי לכולם, אשמח לקבל את עזרתכם. אני מתכנן לבנות מארז פירמידלי,שבתוכו יהיה גם קירור מים וגם קירור אוויר. במידה ואני ממקם מאוורר 120 מ"מ בכל אחת מהצלעות של הפירמידה (למטה,באזור שבו אני מתכנן את ההארד-דיסקים),שמכניסים אוויר קר פנימה,ומאוורר 120 מ"מ של הרדיאטור של קירור המים,שיישב למעלה ויינוק אוויר חם החוצה - האם סירקולציית האוויר במארז תהיה טובה? לגבי לוח אם וכרטיס מסך - הם יישבו בתחתית שעליה תולבש הפירמידה,ויקוררו ע"י קירור מים. מה דעתכם?
-
- 2 תגובות
- 439 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי כרטיס מסך מסוג TI-4600 של חברת אלבטרון. והלך לי המאוורר של הכרטיס... יש לכם מושג מהיכן אני משיג מאוורר לכרטיס הזה? כפתרון זמני שמתי על היחידת קירור של הכרטיס מאוורר יותר גדול, שניראה לי שעושה את העבודה. אך אני יכול לבדוק את טמפ' של הכרטיס? בתודה מראש לכל העונים נתי מנין
-
- 0 תגובות
- 439 צפיות
-
-
תוכנת מאמץ טובה (כמו PRIME95) שתוכל לבדוק לי במאה אחוז את היציבות לאחר אוברקלוק כבד שאני אוכל להכניס את הדיסק לכונן, מהביוס להפנות אל הדיסק, ולהפעיל אותה ללא צורך בכונן פלופי והרדיסק.
-
- 1 תגובה
- 439 צפיות
-
-
שלום! ברשותי xfx geforce 6600GT עכשיו רציתי לדעת האם הטמפ' 60C טובה לכטיס מסך ועוד לא בזמן מאמץ, אם לא, איך אפשר לקרר אותו?
-
- 4 תגובות
- 439 צפיות
-
-
יש לי ממעבד +3200 amd מסוג 939 כרטיס מסך 6600gt שי ג'יג'הבייט הספק שלי הוא 400 וואט מקסימאלים... אני עשיתי אובר קלוק לכרטיס מסך ולמעבד כאשר המעבד עלה מ2000 בסטוק ל2300 והכרטיס מסך מ1000 לזכרונות ל1100 ולליבה 550 הכרטיס עשה לי בעיות תצוגה אז הורדתי תאובר קלוק אבל עדין המערכת לא יציבה אבל אני לא רואה טמפרטורה גבוהה במעבד או בכרטיס מסך (34 במעבד ו44 בכרטיס מסך) אני לא יודע אם זו בעיה של ספק או של טפרטורה...בבקשה עזרו לי...תודה
-
- 0 תגובות
- 439 צפיות
-
-
יש לי X1650PRO הוא עובד טוב והכל בסדר חוץ מהטפ' הנוראיות שלו ! הוא על 60 מעלות במנוחה ומגיע אפילו ל- 75 במאמץ !!!!!!!!!!!! ואני רוצה לעשות אוברקלוק ( שווה לי ? ? . ) אז אני צריך המלצה לגבי קירור טוב לכרטיס מסך משהו שיוריד אותו בלפחות 10 מעלות .
-
- 2 תגובות
- 439 צפיות
-
-
מדובר במעבד פנטיום 4 3GHz תושבת 478 המטרה של הקירור היא בעצם לקרר את המעבד ואפילו לעשות לו אוברקלוק קטן.. לגבי הרעש לא ממש אכפת לי.. המחשב כבר מספיק טחון מאוררים ואני חושב שלא ישמעו אותו ברעש הקיים כבר תודה רבה למציעים
-
- 4 תגובות
- 439 צפיות
-
-
שלום אנשים אני מעונין לבצע OC ואין לי הרבה ידע אני אשמח לקבל עזרה בתחום יש לי מחשב פנטיום 4 פרסקוט 3ghz אם לוח של אינטל D915PCY וספק די פשוט אני מאמין כי לא ביקשתי משהו מיוחד אם המחשב וזכרון DDR2 256*2 של חברת INFENON בביוס אין לי אפשרות של OC האם זה אומר שאני לא יכול לבצע??? אשמח לקבל מידע לגבי אופן עשית ה OC??? שתהיה שבת שלום לכולם
-
- 4 תגובות
- 439 צפיות
-
-
-
חברים החלפתי את המאוורר שלי למעבד ומאז הטמפרטורה המזוהה של המאוורר שלי לא נכונה בביוס אני רואה שהטמפרטורה לא הגיונית (78 מעלות בזמן עבודה רגיל בלי משחקים אחרי שיוצאים ממשחק זה הרבה יותר)בכלל ברמה שמעבד היה נשרף כבר עכשיו אני אומר מראש שהמאוורר מותקן בצורה נכונה ויש משחה טרמית בין המאוורר למעבד ובטמפרטורות שהוא מראה לי אחרי משחקים אין מצב שהמעבד לא נשרף לכן המסקנה שלי היא שהטמפרטורה שאני רואה שגוייה. תודה מראש לכל הפותרים!!!
-
- 1 תגובה
- 439 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שתראה לי במדיוק -מה הטמפרטורה של המעבד -מה הטמפרטורה של הלוח אם - מה הטמפרטורה של ההארד דיסק.. וכל דבר נוסף גם טוב תודה רבה לכל העוזרים.. [אני מקווה שזה שייך לפה כי זה קשור לקירור..]
-
- 1 תגובה
- 439 צפיות
-
-
שלום יש לי כרגע פנטיום 4 ועליו יש לי את המאוורר THERMALTAKE SPARK 7 XASER EDITION הנה לינק: http://www.xyzcomputing.com/index.php?option=content&task=view&id=40&Itemid=0 אני בקרוב מחליף מחשב והמעבד יהיה INTEL E6600 מה עדיף הקירור המקורי שמגיע איתו או הספרק שיש לי? והאם בכלל אפשר לחבר את הספרק שלי לחדש? ושאלה נוספת: בכמה מעלות המעבד החדש פועל במנוחה ובמאמץ בממוצע? אני שואל את זה כי המעבד שיש לי (P4 2.4B) תמיד חם (מנוחה מעל 50 ומאמץ מעל 60) תודה
-
- 1 תגובה
- 438 צפיות
-
-
כן..שלום אני מחפש מאורר חזק למעבד AMD BARTON מכיוון שהאוברקלוק שעשיתי הרים את המעלות לגג ואני צריך לקרר אותו אז אם תוכלו לומר לי איזה סוג וכמה הוא עולה(בואו נגיד עד 200 ש"ח) תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 438 צפיות
-
-
הטמפרטורה של הכרטיס מסך שלי 73(זה נחשב הרבה?) אז אני צריך המלצה, הכרטיס הוא geforce 7600 gs,התקציב הוא עד 150 ש"ח בבקשה זה דחוף
-
- 1 תגובה
- 438 צפיות
-
-
שלום.אני מעוניין לעשות OC למחשב שלי אבל אין לי שום מושג בנושא. יש טכנאים שמתמחים בזה? המחשב שלי: intel 946 pentium D 2.8Ghz radeon x550 1024 MB DDR2
-
- 0 תגובות
- 438 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם ה coolermaster cool drive 6 באמת יכול לקרר את הדיסק קשיח כי קראתי בביקורות שלא לכולם זה עוזר אבל אלא שכן אז יש להם קירור רציני וגם רציתי לדעת אם הבקר מאוררים טוב
-
- 0 תגובות
- 438 צפיות
-
-
איפה אני מוצא מדריך...? כדי להטריד אתכם פחות
-
- 0 תגובות
- 438 צפיות
-
-
כרגע ב s&M ב LOOP מלא ומאמץ של 100% המעבד מגיע ל 63 מעלות ויציב על 60, האם כדאי להמשיך ?
-
- 1 תגובה
- 438 צפיות
-
-
האם יש אפשרות בכלל לעשות עם הלוח הזה אוברקלוק? כי לפי מה שהבנתי הלוחות של אינטל נעולי אוברקלוק או משהו כזה...? תודה ושבת שלום,אופיר.
-
- 2 תגובות
- 438 צפיות
-
-
שאלה 1- כאשר אני עושה OC למעבד זה מקצר לו את החיים? ושאלה 2- לאיזה כרטיס מסך יש OC יותר טוב x1950GT או x1950PRO?
-
- 3 תגובות
- 438 צפיות
-
-
רציתי לדעת כיצד טכנולוגיית ה COOL & QUIET שמשולבת בלוחות האם למעבדי הAMD 64-bit. לדוגמא: אני שוקל להחליף את ההיטסינק והמאוורר שעליו(קולר) לזה של ThermalTake, ה extreme volcano 12. הבנתי שהוא מגיע עם בוררי מהיריות ידניים(אחד לפלופי או אחד לחלק האחורי). האם אין אפשרות פשוט לתת ל CORE CENTER - התוכנה ששולטת על מהיריות המאוורר שעל המעבד ועוצמות החשמל השונות, לשלוט גם על מהירות המאוורר אוטומאטית (מקווה שמישהו הבין מה אני רוצה).
-
- 0 תגובות
- 438 צפיות
-
-
מקשר לכאן שאלה ששאלתי בפורום תמיכה טכנית, יתכן וטעיתי בפורום. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=281960.0
-
- 0 תגובות
- 438 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי לוח אם של פי פרטנר מהירות באס 133 מגה הרץ מעבד אינטל פנטיום 3 733 מגה הרץ SOCKET 370 זכרונות SDRAM יש לי שני סלוטים של 256 MB במהירות של 133 מגה הרץ של חברת יונדאי כרטיס מסך ATI RADEON 9250 128 MB כרטיס קול של קראיטיב 128 BIT ומערת הפעלה ווינדוס אקס פי פרופשיונל SP2 ועכשיו הבעיה שלי היא ככה רציתי לנהאיץ את המעבד טיפה אז נכנסתי לאופציה בביוס CPU SPEED SETINGS ויש שם והעלתי את מהירות הבאס במקום 133 ל140 ואחרי ששמרתי המעבד הגיע ל770 ואחרי כמה זמן בווינדוס קיבלתי מסך כחול והמסך כחול חוזר על עצמו כל הזמן השאלה שלי אם העלתי בטיפה איך יכול שהווינדוס קורס? ועוד שאלה שהעלתי את מהירות הבאס ל150 במקום 133 המהירות של המעבד עלתה ל825 וברגע ששמרתי את זה לא עלה לי ווינד…
-
- 1 תגובה
- 438 צפיות
-


