עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by skullfacer,

    תקשיבו אני מאילת מבזמן האחרון אין פה טיפת האוויר קר חם רצח עכשיו כול הטמפ' עולות בהרבה פעם כרטיס מסך במנוחה 34\37 היום 41\46 היום מעבד במנוחה 35 פעם 16 20 יש לכם רעיונות איך אני יוכל להכניס אוויר קר למחשב אני גם מזמין 3 מאוררים למישהו יש רעיון?

    • 0 תגובות
    • 440 צפיות
  2. Started by paulyoung,

    היי, איך אני בודק טמפרטורות של כרטיס מסך ומעבד בזמן מאמץ? שמתי לב שהכרטיס מתחמם קצת (נגעתי במארז) במשחק bf2

    • 0 תגובות
    • 440 צפיות
  3. שלום! מאוורר שיושב על המעבד,צריך לתת לו אוויר או להוציא את החום כלפי מעלה ז"א האוויר של המאוורר לאיזה כיוון? תודה!

    • 5 תגובות
    • 440 צפיות
  4. Started by natu,

    שלום לכולם, יש ברשותי כרטיס מסך מסוג TI-4600 של חברת אלבטרון. והלך לי המאוורר של הכרטיס... יש לכם מושג מהיכן אני משיג מאוורר לכרטיס הזה? כפתרון זמני שמתי על היחידת קירור של הכרטיס מאוורר יותר גדול, שניראה לי שעושה את העבודה. אך אני יכול לבדוק את טמפ' של הכרטיס? בתודה מראש לכל העונים נתי מנין

    • 0 תגובות
    • 440 צפיות
  5. Started by TermiNal,

    agoia02214ppw זה פלומינו 1800+

    • 1 תגובה
    • 440 צפיות
  6. Started by Baz34,

    חברים, מה גבולות הטמפרטורה שנחשבות לתקינות (ב-IDEL ובעומס) למעבד E6420 העובד תחת OC עד איזה טמ"פ אין שום סכנה למעבד, יש לי TUNIQ עפ"י ערך הטמ"פ הסופי אני אקבע את ה-OC . הכוונה שלי לעבוד ב-FSB=457M עם שעון מעבד 3.65G שאלה נוספת , על איזה ערך סף יש לקבוע את אזהרת הטפ"מ למעבד ב-BIOS (אם בכלל) תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 440 צפיות
  7. Started by bezangeloo,

    הזמנתי מנעה שני מאוורי S-FLEX 1600. הם אומרים שאין להם כרגע במלאי, אין לי בעייה לחכות. השאלה היא אם כדאי לקחת מאוורר אחד Kaze-Jyuni 1600 במקום אחד מהS-FLEX? כמובן בתור מאוורר אחורי ולא קדמי. תודה רבה.

  8. Started by haimon_v,

    יש לי את הכרטיס המעולה 7900GS של leadtek אני רוצה לבצע לו אובר כמו שמוסבר במדריך המצויין באתר http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=175503.0 עכשיו, אני מבצע " הולכים לCustomize ואחרי זה לLow-Level System Tweaks" כאו יש לי רק לשונית אחת בשם nvstrap driver ולא שלוש לשוניות כמו שמופיע במדריך כשאחת מהן היא לשונית האוברקלוק שאותה אני צריך. מה עושים??

  9. Started by bentzi,

    שלום! ברשותי xfx geforce 6600GT עכשיו רציתי לדעת האם הטמפ' 60C טובה לכטיס מסך ועוד לא בזמן מאמץ, אם לא, איך אפשר לקרר אותו?

    • 4 תגובות
    • 440 צפיות
  10. יש לי כרטיס מסך ישן 6600 והלך לי המאוורר בקיצור הוא על 100+ מעלות קבוע אני מפחד שיישרף יש איזה פתרון זמני או משהו שאני יכול לעשות כרגע לקרר אותו???

    • 1 תגובה
    • 440 צפיות
  11. Started by myossi0,

    יש לי ממעבד +3200 amd מסוג 939 כרטיס מסך 6600gt שי ג'יג'הבייט הספק שלי הוא 400 וואט מקסימאלים... אני עשיתי אובר קלוק לכרטיס מסך ולמעבד כאשר המעבד עלה מ2000 בסטוק ל2300 והכרטיס מסך מ1000 לזכרונות ל1100 ולליבה 550 הכרטיס עשה לי בעיות תצוגה אז הורדתי תאובר קלוק אבל עדין המערכת לא יציבה אבל אני לא רואה טמפרטורה גבוהה במעבד או בכרטיס מסך (34 במעבד ו44 בכרטיס מסך) אני לא יודע אם זו בעיה של ספק או של טפרטורה...בבקשה עזרו לי...תודה

    • 0 תגובות
    • 440 צפיות
  12. Started by TakeDown,

    יש לי את המפרט הזה: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz 1333FSB 6MB Tray 45nm intel® Desktop Board DX38BT Intel® X38 Express Chipset Bulk Thermaltake BigTyphoon 120 VX Cpu Cooler Corsair VX Series 550W PSU OCZ 4Gb kit DDR3 1333MHZ PC3-10666 7-7-7-20 Platinum Antec P182B Advanced Super Mid Tower No PSU קראתי בכמה אתרים שלא ממליצים לעשות המהרה עם לוח של אינטל, האם זה נכון??

    • 1 תגובה
    • 440 צפיות
  13. אז ככה.. צירפתי תמונה.. ב-EVEREST ו-CORETEMP הטמפ' אותו דבר.. וב-SPEEDFAN היא קטנה ב-10 מעלות.. מה הטמפ' הנכונה ? ה-BIGTAYPHOON שלי ב-100%.. 1900RPM... [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 440 צפיות
  14. כמו למשל רדיאטור של אופנוע. בואו נגיד לשניה שהצלחתי איכשהו לשים חלק של רדיאטור לרכב מול מאוורר בלי שהוא יפריע למאוורר לזוז, ככה שהאוויר לפני שהוא נכנס למארז מהמאוורר, יעבור דרך הרדיאטור. האם זה יכניס למחשב אוויר קר יותר ובכך יתרום לקירור? ועוד שאלונת - החלטתי להוסיף למארז שלי עוד שני מאווררים כתוספת למאוורר העלוב היחיד שנמצא אי שם מאחורה. במארז יש אפשרות לחבר מאוורר למעלה (על ה"גג"), מקדימה, ואחד מאחורה. איפה הייתם ממליצים לי לשים אותם, ומי מהם יכניס אוויר ומי מהם יוציא? תודה!

    • 2 תגובות
    • 440 צפיות
  15. לפי CPU-Z לכל זיכרון יש לי תזמונים שונים..כיצד משנים אותם והאם זה יכול לפגוע בביצועים? זה הולך ככה: ב512 MB CL-2.0 RC-2 RP-2 T-6 256-1 CL-2.5 RC-3 RP-3 T-8 256-2 CL-2.0 RC-2 RP-2 T-6 בתזמונים של כולם, חוץ מב512 התזמונים מסומנים על זה של 133MH איך זה יכול להיות?? מצטער על החפירה פשוט זה מאוד דחוף לי, בבקשה עזרה

  16. Started by fit3,

    שלום אנשים אני מעונין לבצע OC ואין לי הרבה ידע אני אשמח לקבל עזרה בתחום יש לי מחשב פנטיום 4 פרסקוט 3ghz אם לוח של אינטל D915PCY וספק די פשוט אני מאמין כי לא ביקשתי משהו מיוחד אם המחשב וזכרון DDR2 256*2 של חברת INFENON בביוס אין לי אפשרות של OC האם זה אומר שאני לא יכול לבצע??? אשמח לקבל מידע לגבי אופן עשית ה OC??? שתהיה שבת שלום לכולם

    • 4 תגובות
    • 440 צפיות
  17. Started by micmadrid,

    שלום, אני עכשיו קונה מחשב חדש בעל מעבד E6600 ורציתי לדעת עד לאיזה מהירות מומלץ להאיץ תמעבד, אבל שלא יחמם תמחשב יותר מידי, והאם בשביל OC טוב חייב לקנות זכרון פנימי בעל מהירות 800? תודה

    • 3 תגובות
    • 440 צפיות
  18. Started by O.G.D 2k5,

    אני רוצה לעשות ocויש לי ספק של 300w ואני לא בטוח שזה יספיק לי לעשות oc גם למעבד וגם לכרטיס מסך?? מה עושים ??? ???

    • 1 תגובה
    • 440 צפיות
  19. זה המארז : http://www.skypc.co.il/pl_product~ECA5001-BS~6~0.htm אם אפשר מאוררים רק מפה : http://www.skypc.co.il

    • 0 תגובות
    • 440 צפיות
  20. Started by GreenDragon,

    איך אני משחרר את הביוס החסום שלי כדי לעשות אוברקלוק?

  21. Started by asaf_azar,

    יש לי E6600 DG965WH 1024X2 DD2 667 ספק ATX 400W נראה לי שזה מה שצריך... אני רוצה למהיר אותו מקסימום ל3.00GHZ אני אוכל לעשות את זה עם קירור סטוק? וזה באמת יכולים להגרם נזקים כמו שכתוב במדריך ואז אני אאבד אחריות? ואני חייב לשנות מתחים?אם כן איך וכמה?

    • 4 תגובות
    • 439 צפיות
  22. Started by audi 80 t,

    חברים המאוור של המחשב שלי הפסיק לפעןל יש דרך לסדר את זה? והאים זה מזיק למחשב?

    • 1 תגובה
    • 439 צפיות
  23. Started by J.allmighty,

    היום קיבלתי את הthermalright 120 למעבד יש לי שלושה מאוורים של 120 (כולל לספק) איך הכי טוב לסדר אותם כי כרגע אחרי קצת עומס אני מגיע ל 38 - 40 מעלות ..(המעבד) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 439 צפיות
  24. שלום רב לחברי הפורום הנכבדים יש לי מחשב בן חצי שנה, ונמאס לי מכל הרעש שיוצר לי המאוורר... כפי שכתבתי התצורה שברשותי היא P4 PRESSCOT LGA775 לוח אם ASUS P5GD1 VM אני אשמח מאוד אם מישהו יוכל לתת לי המלצה לפתרון קירור טוב יותר, מאשר המאוור הפשוט שקיבלתי עם המחשב. התקציב שלי הוא עד 200 ש"ח. אין לי בעייה של חימום יתר, אני משתמש במחשב לצרכים סטודנטיאלים בלבד, ורק הרעש משגע אותי... תודה רבה. ברק.

    • 1 תגובה
    • 439 צפיות
  25. שלום.. לפני כחודש קיבלתי מחשב חדש והכרטיס שלי כמו זהוכזר למעלה הוא ה-6800GT של לידטק.. קיבלתי את הכרטיס באריזתו (אני הכרבתי את המחשב אז כל רכיב קיבלתי באריזה שלו) ולאחר הפתיחה גליתי את הקירור האימתני של הלידטקים.. אני די מרוצה מהכרטיס שמריץ לי הכל חלק ואני רוצה לעשות לו אוברקלוק בשביל לראות עד כמה הוא יכול להגיע. השאלה שלי היא לגבי הקירור לכרטיס.. עדיף לי לקנות קירור מיוחד (NV5) או להישאר עם גוף הקירור הענקי של לידטק? אני פשוט לא יודע כ"כ, משום שהקירור של לידטק שונה משאר הקירורים אם אני לא טועה.. ד"א אם זה פרט חשוב אז לידע כללי הכרטיס של נע בין 50-55 מעלות במנוחה.

    • 2 תגובות
    • 439 צפיות

דיונים חדשים בפורומים