עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by NETANELKOREN,

    1.האם יש מאורר לספק-כוח ואם יש מאורר לספק-כוח האם רצוי לקנות מאורר לספק-כוח.

    • 0 תגובות
    • 441 צפיות
  2. אני מנסה לעשות OC ללידטק 6800 ... אני מעלה קצת הרצים ולוחץ TEST הוא עושה לי FAILED כי העלתי ביותר מדיי וצריך להוריד בקצת..אני כולה העלתי ב5 הרצים ...מה הבעייה פה ? תעזרוו !!!

    • 0 תגובות
    • 441 צפיות
  3. שלום! אני צריך 2 מאווררים, הקטע היחידי הוא שיש מקום שמה רק למאוורר של 7 ס"מ, ואני חיפשתי ולא מצאתי שום מאוורר של 70 מ"מ... אם מישהו יכול לעזור לי למצוא זה יהיה סבבה. בנוסף, ראיתי את הדבר הזה : http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=4151 זה נראה לכם שווה משהו? (למה נראה לי זה הדבר היחידי שאני יכול להוסיף למארז...)

  4. Started by PCguy,

    אני מאוד רוצה להתחיל עם אוברקלוקינג למעבד 3000 64ביט שלי {AMD} יש למישהו לינק לקובץ הדרכה טוב? או סתם אולי משהו רוצה להדריך אותי? חח טוב יאללה אני ימתין לכם לתשובה ביי

    • 1 תגובה
    • 441 צפיות
  5. Started by boxer555,

    אני לא יכול להעלות מתח בביוס ואני לא יכול לקבוע יחס גם כן.. כלומר אין לי את האפשרויות הנ"ל בביוס יש איזו תוכנה שניתן לעשות את זה לא דרך הביוס? תודה מראש לעוזרים..

  6. Started by mck1212,

    טוב אז ככה אני בחיים לא עשיתי אוברקלוק ויש לי מחשב די גרוע ואני רוצה קצת לחזק אותו עם אוברקלוק עכשיו אני רוצה לבדוק אם כדאי לי אני רוצה לעשות למעבד לכרטיס מסך ואם אפשר לראם שלי ככה יש לי כרטיס מסך geforce 440 mx מעבד תמונה מה-cpuz http://img58.imageshack.us/img58/8797/proccesorsy0.jpg זיכרון RAm תמונה מה-cpuz http://img79.imageshack.us/img79/5577/ramdi3.jpg כדאי לי לעשות? האם ישימו לב לשיפור? ומה אני צריך לעשות ולבדוק ודרך מה לפני אוברקלוק?

    • 0 תגובות
    • 441 צפיות
  7. Started by m.l,

    החלפתי לוח אם: היה לי MSI והחלפתי לASROCK דגם: P4I65G.....והחלפתי מאווררים ל120 מ"מ....הטפרטורות מצויינות לדעתי... לוח אם:26 מעבד:38 כרטיס מסך:27 דיסק קשיח:28 (מעבד מסוג פנטיום 4 ליבת פרסקוט. דיסק קשיח של WD. כרטיס מסך ATI 9250) מה אתם אומרים יש מה לשפר? אהה וגם העליתי את הזיכרון לג'יגה DDR 400

    • 2 תגובות
    • 441 צפיות
  8. Started by kof23,

    אני כבר הייתי כאן שבוע שעבר וביקשתי המלצה למאווררים שקטים 80 מ"מ כי המחשב שלי נשמע כמו טרקטור... Xtract המליץ לי על- ARCTIC COOLING AF8025 שנמצאים בחנות נעה מחשבים שנמצאת בנשר שליד חיפה. אני מגיע מבאר שבע ואין לי סיכוי להגיע לשם בקרוב.. ואמא שלי מסרבת לי לשלם דרך האינטרנט... יש למישהו הצעה למאווררים שאני יכול למצוא באזור הנגב?

    • 1 תגובה
    • 441 צפיות
  9. Started by Tzanany,

    מישהו יכול לעזור לי לעשות אובר קלוקינג לgeforce fx 5200 להביא לי את התוכנה שעושה את זה ולהגיד לי איזה קירור אני צריך בשביל זה... תמצאו אותי באייסיקיו 548423 ובמסינג'ר zaitt@walla.co.il תודה תומר... ..,--^----------,--------,-----,----------------^--, ..|.|||||||||...`--------'.........|.......................0 -=D -=D -=D ..`+---------------------------^------------------| ....`\_,-------,._________________________| ....../.XXXXXX./`|........./ ...../.XXXXXX./..`\......./ ..../.XXXXXX./\______( .../.XXXXXX./ ../.XXXXXX./ .(________( ..`----------

    • 2 תגובות
    • 441 צפיות
  10. Started by TMX,

    שמתי 3 מאווררים למקומות מוכנים מראש במארז. שמתי אחד (נוסף לאחד שכבר היה שם) בקדמת המארז ועוד 2 מאחור . כל המאווררים חוץ מזה של הספק מכוונים שיכניסו אוויר. כך שהיחס הוא 4:1 זה בסדר ? זה פוגע במחשב? הטמפרטורות של המחשב שלי במנוחה הם: motherboard :37-40 CPU 40-42

    • 2 תגובות
    • 441 צפיות
  11. Started by t-macc,

    איך אני מחשב את המכפלה? איך אני יודע את מהירות הזכרונות ?באוורסט כתוב לי מאתיים ואני לא יודע עם מאתיים אוו 400 תודה

    • 2 תגובות
    • 441 צפיות
  12. Started by Lotar_88,

    לינק למוצר http://www.sytrin.com/3b-I-1.html לפי מה שהבנתי זה מזגן למחשב או משו בסגנון ? יש לי מארז full tower ומעבד 2.8 פרסקוט שפולט הרבה חום אני משתמש בקירור למעבד Thermaltake Spark 7 + Xaser Edition אז אני מצליח להחזיק אותו על 40-50 מעלות תלוי במאמץ יש לי שניי מאווררים אחוריים בלבד בינתיים עוד מעט אני יוסיף שניים קידמיים ואולי יעשה קצת מודינג ויוסיף עוד אחד של 120 מילימטר , נראה כבר איפה שיגידו לי שהכי טוב לשים שם אני ישים השאלה שלי היא האם הקירור הזה יכול לעזור לי בסירקולציה של האוויר במארז ? טמפרטורות ?

    • 1 תגובה
    • 441 צפיות
  13. מדובר בכרטיס Dleadtek Winfast px8800 GTS 320 bit עד היום לא היו לי תקלות מיוחדות עם הכרטיס עד שהתקנתי את המחשק Crysis יש לי מעבד שנחשב טוב עד טוב מאד... Intel core 2 cpu 6700 2.66gz אני שומר על תקינות מערכת ההפעלה (XP) במקרה הזה בידי הכלים הטובים ביותר וגם אומר שאני מריץ משחקים כמו Call of duty 4 או asian dynesites ללא שום בעייה על הפרטים הגרפיים הגבוהים ביותר אך ללא anti-aliansing, והם זזים אחלה... עכשיו השאלה שלי היא כזו הוספתי וונטת קירור חזקה מאד (בערך בגודל הוונטה של המעבד), וקיבעתי אותה כמה סנטימטרים מעל למעלי כרטיס המסך, ובנוסף לכך הוספתי מאוור ביתי מצד המחשב כך שיקרר גם את כרטיס המסך ובכלל את כל אזור פנים המארז (לוח אם, מעבד וכו'), יש לומר שהוא עושה עבודה טו…

    • 0 תגובות
    • 441 צפיות
  14. Started by shkaf,

    הטמפ' של הHD שלי לדעתי גבוה מדי, האחד אני מצליח להחזיק על 42 והשני על 57 במקרה הכי טוב זה לא טוב... ואפילו מאוד!! אבל הבעיה שאני די מוגבל במארז, קניתי אותו לפני הרבה זמן ולא חשבתי על אפשרות להביא HD נוסף אז לא הייתה לי שום בעיה אז הבעיה היא בכך יש לי תושבת ל4 מקומות 2 תפוסים על ידי הHD הם נצאים בחלקה התחתון של המארז, והם צמודים, והבעיה שאין לי אפשרות להפרידם לצערי מעליהם יש את הFLOPY שאותו אין לי אפשרות להזיז כי הוא מן "מובנה" במארז, יש לו יעני נקודה משלו השאלה היא כזאת, להתחיל לפרק לרסיסים את המארז או מאוורר טוב יספיק?

    • 0 תגובות
    • 440 צפיות
  15. Started by segsho333,

    אני מחפש תוכנה שמסוגלת להקליט טמפרטורות של כל מיני רכיבים שונים, נגיד בזמן מבחן מאמץ, ולהציג אותם בצורה של גרף או כל צורה שהיא. מישהו מכיר תוכנה שמסוגלת לעשות את זה? תודה מראש ;D

    • 1 תגובה
    • 440 צפיות
  16. Started by a-gold,

    יש לי בדלת של המארז מאורר של 60 ואני רוצה לשים שם מאורר של 80 ויש שם פתחי איורור בגודל של 60 רציתי לדעת אם זה בסדר לשים שם 80 עם חורים של 60? אם יכנס מספיק אויר ? ואם זה לא יעשה יותר מדי רעש?

    • 4 תגובות
    • 440 צפיות
  17. אורח
    Started by אורח,

    אוקי יש אפשרות לעשות אוברקקלוק ל GF 6200 TC ? האם יש טעם בכלל? הוא יכול להגיע לתוצאות טובות?

    • 1 תגובה
    • 440 צפיות
  18. Started by Armageddon1,

    Super Silent 4 Ultra TC יש לי מעבד ישן של פנטיום 4 נורטווד 1.6 mhz כרגע יש את הקירור הרגיל של אינטל מה דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 440 צפיות
  19. Started by levimadman,

    למחוק/לנעול דאבל פוסטינג בטעות, סליחה.

    • 0 תגובות
    • 440 צפיות
  20. Started by Snoopy2006,

    שלום, אני רוצה לקנות מאוורר למארז שיהיה חזק ולא מרעיש מנועה מחשבים. על מה אתם ממליצים היום ? (פעם היה זוג של cool master אני חושב במחיר זול). תודה

  21. כותרת... תודה!

    • 2 תגובות
    • 440 צפיות
  22. Started by Alonzo17,

    יש לי במחשב מאוורר 80מ"מ, ורציתי לדעת אם אני אוכל להתקין במקומו מאוורר 120מ"מ, האם זה מתאים לאותו גודל החורים של הברגים שבשילדה כמו המאוורר 80מ"מ שיש לי כרגע... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 440 צפיות
  23. Started by poltergeits,

    לוח- asus p4p800 deluxe מעבד-p4 2.8 Ghz כ. מסך- nvidia Gf 5600 256 Mb אם אפשר בנוסף לשלוח לי את ההצעה לאי מייל poltergeits@walla.co.il אני יודע שאני מבקש הרבה אבל אני צריך הדרכה כי מעולם לא ניסיתי לעשות על מחשב כזה אוקיי תודה מראש

  24. Started by talisman,

    שיהיה טוב ולא יקר מדי.. תודה הHD שלי הוא: Maxtor 160GB 7200rpm 8MB Buffer S-ATAII HDD

    • 6 תגובות
    • 440 צפיות
  25. לא בטוח שזה מתאים לפורום אבל לא ידעתי איפה לשאול אז אולי צריך להעביר למי שמכיר את התוכנה היא אמורה להראות שני גרפים שכל אחד מהם מראה את השימוש בכל ליבה באחוזים בהתחלה זה עבד ופתאום יום אחד זה הפסיק כרגע אני רואה רק גרף אחד והוא לא מתפקד כלומר הוא תמיד על 0 אחוזים ניסיתי להסיר ולהתקין אותה וגם שיחקתי עם ההגדרות אבל ללא הצלחה מישהו מכיר ? מצרף תמונות הראשונה איך שזה היה בהתחלה והשניה עכשיו תודה מראש שחר

    • 0 תגובות
    • 440 צפיות

דיונים חדשים בפורומים