עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. היי, אני חדש באתר... יש לי כרטיס מסך GeForce 4 Ti 4200, והוא מתחמם נורא עם המאוור סטוק שהוא בא איתו. (בערך 75 מעולת!) תביאו לי בבקשה המלצות לקופי קירור טובים בישבילו, במחיר של עד 200 שקל. בנוסף רציתי לשאול פה, איך עושים OC לכרטיס שציינתי? אפשר מדריך או משהו כזה? האחריות נגמרה לי, והכטיס דיי ישן אז אני רוצה לעשות. ככה שאם אתם מביאים לי המלצה על גוף קירור מסויים, אז שיהיה טוב עם OC. תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 442 צפיות
  2. איני מוצע בביוס את האפשרות לשנות מתחים אלה רק לשנות מהירות מעבד כלומר GHZ ושינוי תיזמוני זיכרון שני מצבים וניסיתי לעשות CTRL?F1 ועדיין לא מצא כשאני מנסה דרך הביוס להעלות את הBUS מעל 134 המחשב לא עושה POST ואני צריך לאפס את הביוס דרך התוכנה essytune הצלחתי להגיע ל 3.8 אבל זה כול הזמן מתאפס ודרך הביוס זה לא יתאפס וגם זה כנראה יותר טוב 29 מעלות במנוחה הלוח הוא 945gcm gigabyte rev 6.0 המעבד הוא CELERON 3.06 775 הקירור הוא : zalman 9500AT הזיכרונות הם שני זיכרונות 512 כול אחד שרצים ביחד על 533 על מתח 1.8 שאיני יכול לשנות

    • 1 תגובה
    • 442 צפיות
  3. האם הוא מרעיש מדי? (אין לי נסיון עם AMD) שווה להוסיף כסף ל- freezer 7? לא מתוכנן OC. תודה!

    • 1 תגובה
    • 442 צפיות
  4. לנעול הסתדרתי החלפתי לוח.

  5. אני צריך גוף קירור במחיר של עד בערך 200 ש"ח, ואני רוצה לעשטת Overclock, היה לי SK7 עם TT smart fun 2. ואני רוצה בבקשה המלצה למשהו שיתן קירור דומה. והרעש פחות עקרוני. ומה דעתכם על ה- Thermaltake POLO 735? תודה רבה!!!

    • 3 תגובות
    • 442 צפיות
  6. Started by orenoren2,

    יש לי מחשב עם המפרט הנ"ל: E6420 P5B 8600GTS כרגע יש לי 2 סטיקים G SKILL 800MHZ 2G CL4-4-4-12 ועוד 2 לא מחוברים Super Talent DDR2 800MHz PC6400 1GB CL 4-4-3-8 חשוב לי המחשב ל-2 דברים: 1)משחקים רארים סרטים אינטרנט 2)פוטושופ (עבודה שלי) מה כדאי לי לעשות: 1)להוסיף את ה2 קיטים הנוספים (SUPER TALENT) ולעשות OC 2)לעשות OC במצב שאני עכשיו (רק עם הזכרונות של GSKILL) לכמה אני יגיע בערך בכל אפשרות בהנחה שאני מוסיף קירור TUNIQ TOWER 120 והספק שלי הוא 500 ג'נרי? ההבדלים בתזמונים קריטיים עד כדי שעדיף לי לא להוסיף את הSUPER TALENT?

    • 2 תגובות
    • 442 צפיות
  7. שלום, אני צריך תוכנה שבודקת טמפרטורות ומקצועית לבדיקת כרטיס מסך הן במזמן מאמץ והן לא במאמץ, יודה לכם אם תוכלו לעזור לי בזה אני צריך תוכנה אמינה אשר אומרת את המעלות באמת... בגלל שאני רוצה להכין את הכרטיס לOC אז אני רוצה לדעת מה מעולותיו...

    • 0 תגובות
    • 442 צפיות
  8. Started by AdamS,

    טעות בפורום - לנעול

    • 0 תגובות
    • 442 צפיות
  9. Started by qpalzm,

    הכרטיס שלי נמצא על 50 מעלות במנוחה, ו-59 מעלות במאמץ מלא ורציף. הטמפרטורות נחשבות טובות, אבל אני לא מצליח להאיץ את הליבה מעבר למהירות הנוכחית (420mhz) מבלי להתקל בארטיפקטים. מה שמוזר, כי אנשים עם כרטיס כמו שלי הצליחו להאיץ את הליבה ליותר מ-450mhz. הספק איכותי וצריכת החשמל (בדקתי) לא עולה על 240W. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 441 צפיות
  10. Started by bono_71,

    שלום לכולם. אני מחפש קירור חדש,יש המלצות? תודה.

    • 0 תגובות
    • 441 צפיות
  11. Started by sergey_k,

    ראיתה כמה מאווררים שאני רוצה ליקנות למעבד שלי עכשיו במפרט שלהם כתוב משו כמו up to 3.2 GH רציתי לישאול עם זה אומר שאני יכול לשים את המאוורר הזה רק עם יש לי מעל 3.2 GH ? בבקשה תענו לי

    • 2 תגובות
    • 441 צפיות
  12. היי, אני קונה מעבד E6400 ולוח של GIGA BYTE 965DS3 איזה זיכרון הכי מתאים ללוח ומעבד אלו, עד 600 ש''ח, איזה חברה, וכמובן שיתאים לאוברקלוקינג לא כבד במיוחד.. תודה..

    • 1 תגובה
    • 441 צפיות
  13. Started by ^Z^,

    שלום אני עובד כרגע על P4 630 3000@3260 במתח סטוק FSB 218. אם אני עולה עוד טיפה המחשב לא מאתחל. מישהו כאן אמר לי שאני צריך לעלות עוד מתח. הבעיה היא שאין אצלי בביוס אופציה שנועדה להעלות למעבד מתח אלא רק PCI-E VOLTAGE ומתח זיכרונות. מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 441 צפיות
  14. Started by ychamp,

    אפשר לקבל עזרה במציאת מאוורר שקט? אני עובד בחדר עם שלושה מחשבים שניים שקטים יחסית אבל אחד רועש ואני צריך המלצה למאוורר שקט בשבילו אפשר לקבל המלצה?

    • 1 תגובה
    • 441 צפיות
  15. Started by Shane McMahon,

    שלום,יש לי מעבד 478 פנטיום 4 ,עם קירור סטוק.. סירקולציה רגילה ..מארז 6a19. האם המעלות בסדר או חריגות ? אם לא בבקשה תנו לי לינק לקירור זול וטוב. אני לא עושה OC. תודה

    • 1 תגובה
    • 441 צפיות
  16. Started by rk666,

    איך הסטפינג PQXFA של בארטון 2500+ מבחינת OC, ופליטת חום?

    • 0 תגובות
    • 441 צפיות
  17. השתמשתי במדריך הזה: http://www.hwzone.co.il/guides.php?file=casefan ד"א מדריך מעולה!!!!!! עכשיו אני לא יודע לאן לחבר את זה בלוח האם שלי!!! הלוח שלי הוא : A8N-SLI Deluxe קישור לדף היצרן: http://www.asus.com/products/mb/socket939/a8nsli-d/overview.htm# ממש תודה למי שיעזור!!!! ואם כבר אני כותב.....הלוח אם שלי ב-44-46 מעלות......הבנתי שזה גבוה..... הוספת מאוורר בתוך המארז תפתור את הבעיה???? תודה

    • 0 תגובות
    • 441 צפיות
  18. Started by ברק,

    מעניין אותי מה הבאנדל של היטסינק מאורר הנפוץ ביור והאם אתם מרוצים ממנו,מה הטמפרטורות שלכם וכמה רעש עושה הבאנדל? ולא אני לא איש שיווק אלא מאבטח שממש משעמם לו בשמירות אז חושב על כל מיני שטויות. לי יש את הוולקנו 12 הוא עושה את העבודה כמו שצריך. מוריד לי את הטמפרטורה של המעבד לאחר עומס ל47 מעלות וזאת על 4000 סיבובים בדקה. אני מאוד מרוצה ממנו אבל הוא רועש! שאני מעלה מעבר ל4000 יש המון רעש.

  19. שלום, חשבתי על דרכים לקרר את המעבד הזה, והייתי רוצה שזה יהיה שקט. אז הסתכלתי בחנויות, ומצאתי את זה : THERMALTAKE SONICTOWER http://com4u.co.il/Product.asp?Pid=cl-p0071&Cat2Cat1ID=22&Cat2ID=169 השאלה שלי, האם גוף החימום הזה לבדו יקרר את המעבד בצורה מספקת, או שכדאי שאני אקנה לזה מאוורר, או איזה קומבו אחר לחלוטין, כמו זה: http://com4u.co.il/Product.asp?Pid=CL-P0114&Cat2Cat1ID=22&Cat2ID=169 אני לא מתכנן אוברקלוק, והלוח שלי הוא Abit NF7

    • 2 תגובות
    • 441 צפיות
  20. כמו הBIGWATER 735.. ?

    • 3 תגובות
    • 441 צפיות
  21. טוב.. אחרי הOC: CPU Properties: CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E6300, 2449 MHz (7 x 350) CPU Alias Allendale CPU Stepping B2 Instruction Set x86, x86-64, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3 Original Clock 1866 MHz Min / Max CPU Multiplier 6x / 7x Engineering Sample No L1 Code Cache 32 KB per core L1 Data Cache 32 KB per core L2 Cache 2 MB (On-Die, ASC, Full-Speed) Multi CPU: Motherboard ID P5B CPU #0 Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86G…

    • 1 תגובה
    • 441 צפיות
  22. Started by Street-Fighter,

    איפה כדאי למקם מאווררים כדי לקרר את המארז הכי טוב? יש לי מארז עם פוטנציאל לעוד מאוורר אחד, מקדימה.(על המחשב יש מאוורר אחד מאחורה, איפה שלכולם יש.) אך הייתי רוצה להתקין עוד מאווררים. עם איזה מכשירים אפשר לעשות חורים ולסדר מקומות למאווררים נוספים?

  23. Started by x-pac,

    אני צריך מאורר למארז 80 cm בלי תקציב יכול להיות אם LAD

    • 2 תגובות
    • 441 צפיות
  24. Started by danielroz,

    טוב בכול מקרה זה הסיפור קניתי אחד חדש עכשיו חשבתי שזה יהיה פשוט לחבר בסוף כנראה שהסתבכתי אני צריך בנאדם שירכיב איתי את זה בטלפון או שמישהו יש מדריך הוא משהו בכול מקרה בבקשה אנשים תעזרו לי אם זה אם אתם מבינים תגיבו פה ותשלחו גם הודעה פרטית

    • 0 תגובות
    • 441 צפיות
  25. Started by bloodwolf,

    אני דיי חדש בתחום, אבל דבר אחד אני לא מבין, אם יש כל כך הרבה סיכונים, למה כל כך הרבה אנשים מבצעים את זה? ואיך נמנעים משריפות ודברים כאלה?

    • 1 תגובה
    • 441 צפיות

דיונים חדשים בפורומים