אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם חברים!!!! מה אתם חושבים איזה גוף קרור טוב??? PRIMECOOLER (PC-VGAHG1) BLUE LED HYPERGRAPHICS - CU או ZALMAN VF700-AlCu או שמשהו אחר אתם חושבים???.. תודה רב על עזרתכם!!!!!
-
- 1 תגובה
- 443 צפיות
-
-
שלום כולם אני מצרף תמונה מתוכנת EVEREST המציגה את כל המפרט שלי ומידע הדרוש כדי לדעת אם אפשר לעשות המהרה או לא.. יש לי לוח אם שם אינטל, דבר המהווה בעיה מאחר והלוח נעול להמהרה...יש דרך אחרת כלשהי להמהיר??? דבר שני, יש לי קירור של זלמן 7000A נראה לכם שהוא יכול לתמוך באוברקלוקינג? (אני מעוניין להגיע להמהרה של בערך 3.5) אם לא מה מומלץ שאיכותי ולא מאוד יקר (מעדיף איכות על מכיר) בנוגע לאיוורור זלמן שלי, המהירות המקסימלית שלו היא 2400 RPM, יש אפשרות לשחק עם המתח למאוורר ולהביא אותו לRPM גבוה יותר מבלי לפגוע בו?? שלישית, אני משותת בין פורומים מזה כחודש וקראתי הרבה דברים לאורך ולרוחב, קראתי שמומלץ לשייף קלות את פני המגע של צלעות הקירור על מנת ליצור שטח חלק ככל הניתן ברמה המולקולרית…
-
- 6 תגובות
- 443 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות אוברקלוק לסלרון 2.4 העלתי אותו ל 3.2 וכשאני שומר ומפעיל מהתחלה המסך שחור והנורה מהבהבת באדום.. אמרו לי שאני צריך להעלות מתח . מישהו יכול להסביר לי מה צריך לעשות כדי לעלות מתח (איזה תוכנה לכמה לעלות ומה לעלות את המתח)? תודה.
-
- 1 תגובה
- 443 צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD 3000 64 על לוח של MSI NEO2PLATINUM וכרטיס מסך R.9550 256M 128B אני מאוד מעונין לעלות את מהירות המעבד {עכשיו 1800} ללפחות 2200 הבעיה היא שהקירור שלי הוא סטנדרט-BOX הייתי שמח אם משהוא מנוסה ידריך אותי לפחות למעבד אני יכול לקנות מאוורר לכרטיס המסך אבל חשוב יותר O\C למעבד אז בבקשה תדריכו אותי
-
- 3 תגובות
- 443 צפיות
-
-
היי קניתי מחשב AMD והמאוורר שקיבלתי מאוד רועש. מדדתי את המאוורר והוא 70X70 mm (בערך 3.5 אינץ' אלכסוני). מדובר במעבד Athlon 2800+ על לוח אם PC Chips K7. אשמח לקבל המלצה למאוורר שקט (לא צריך שיהיה מתוחכם או משהו כזה) בתקציב של עד 70 ש"ח - אם יש כזה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 443 צפיות
-
-
איך הטמפרטורה הזאת : למעבד amd Dual core 4.2 939 43 - 45 מעלות במנוחה .. במאמאץ 55-60
-
- 0 תגובות
- 443 צפיות
-
-
אהלן אני צריך עצה מכם,המעבד שלי-2.4C GHz יושב כרגע על 3ג'יגה . אני מנסה לגרום לו לעלות יותר אבל הוא נתקע. זאת לא בעיית חום,לא בעיה של ספק כח,שמתי מחלק לזיכרון והוא עובד על 200[הוא מסוגל להגיע ל 227 מבדיקה]. מה הבעיה שלו,למה הוא לא יציב?
-
האם יש חשיבות ליחס או מה ההבדל מבחינת ביצועים כשעושים אוברקלוק תשכחו מהשאלה הייתי שיכור :-[ כשכתבתי אותה ,אם אפשר אז למחוק אותה.
-
- 1 תגובה
- 443 צפיות
-
-
הכסף מתחיל להגמר, ונשאלת השאלה המכרעת, אם אני קונה זכרון DDR533 כדי שאוכל להגיע לאוברקלוק רציני מבלי להתעסק עם הזכרון, לא יספיק איזה Samsung Corsiar פשוט? (הרי אני לא צריך משהו באיכות גבוהה כמו OCZ שיתמודד עם האוברקלוק טוב)
-
- 1 תגובה
- 443 צפיות
-
-
אני קונה מארז ריידמקס scorpion 868 עם 3 מאווררים,ועוד 4 אופציונליים בקדמת המארז לדחוף או להציא אוויר,אני רוצה להציב שם במקום עוד 2 שידחפו אוויר לקראת השנים האחוריים שמוציאים,מה אתם אומרים על הרעיון הזה?או שיש לכם הצעות אחרות בשביל 2 המאווררים הללו?? ואני צריך שהם יהיו חלשים יותר או חזקים יותר מאלו שמוציאים?כי לפי דעתי אם הם חזרים יותר המאווררים שמוציאים לא יספיקו להוציא את האוויר והוא יצטבר שם ורק יגרום לחימום המארז,או שלא? כי במיוחד המאוורר שבדלת דוחף אוויר זאת אומרת שאני צריך אותם חלשים יותר כדי להספיק עם האוויר כדי שלא יצטבר תקנו אותי אם אני לא מדבר שטויות. נקודה נוספת היא אולי הוספת מאווררים רק תגריע כי אני ידחוף אוויר חם מהדיסק הקשיח שיעבור דרך המעבד ויגרום לחימום המ…
-
- 0 תגובות
- 443 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות אותה אבל אני לא רוצה לחכות למשלוח אז משהו יודע איפה מוכרים אותה בנתניה??
-
- 0 תגובות
- 442 צפיות
-
-
יש לי ספק גנרי של GYROTECH ישראל האם מתחים טובים או שיש לי מה לחשוש????!!!! במערכת יצבה בפריים95 3שעות רצוף [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 442 צפיות
-
-
בוקר טוב, אני רוצה לשתף אותכם בבעיה שאני מקווה שתעזרו לי לפתור אותה. אני בשנה האחרונה החלפתי כבר שלושה מאווררים לכרטיס מסך, תמיד בגלל אותה בעיה מעצבנת. הבעיה היא שהמאוורר מרעיש!!! וזה לא רעש של מאמץ או משהו בסגנון זה רעש של משהו מכני, כאילו המאורר נתקל במשהו בכל סיבוב שהוא עושה. וזה פשוט משגע אותי! לפני שנה החלפתי מאורר, זה הפסיק לכמה חודשים ואז זה שוב התחיל, החלפתי שוב, ושוב זה התחיל להרעיש. הפעם חשבתי להחליף למשהו יותר איכותי, אז החלפתי למאורר של zalman ואחרי חודשיים גם הוא התחיל להרעיש. אני פשוט לא מצליח לעבוד עם המחשב בצורה חלקה וזה משגע אותי. אני בדקתי את התושבת של המאורר וזה לא נראה שמשהו מפריע שם, אבל עדיין זה מרעיש. בבקשה תעזרו לי לפתור את העניין, אני משתגע.
-
- 2 תגובות
- 442 צפיות
-
-
היום,הרצתי ל 9200SE שלי ATI TOOLS הוא הגיע מ 200 ל 260 (ע"י FIND MAX CORE) ואז עשה לי שגיאה וקולות פאם פאם אחרי שעשיתי ABORT אז סגרתי את התוכנה , האם ה OC נשמר כאילו זה יהיה על 260? באותה הזדמנות מהי הגירסא הכי חדשה לתוכנה לא BETA אני משתמש ב 0.24-זה הכי חדש?
-
- 0 תגובות
- 442 צפיות
-
-
אם מחליפים משחה טרמית למעבד זה יוריד בטוח טטמפרטורה של המעבד?
-
- 1 תגובה
- 442 צפיות
-
-
מה הכי הרבה שהגיעו איתו על קירור רגיל ואיזה מהירות אני יכול להגיע בלי יותר מידי סיכון ומאמץ?
-
- 1 תגובה
- 442 צפיות
-
-
רציתי לעשות אוברקלוק למעבד , ורציתי לדעת על כמה מומלץ לשים וכמה ואיך להוסיף וולטז'
-
- 1 תגובה
- 442 צפיות
-
-
שלום יש לי 6800 gt של חברת pny. לוח אם של asus p4p 800 se איי גי פי הורדתי ati tool רשום שבמקור הליבה 350 וזוכרונות 500 ו500 כאילו 1000 השאלה איך עושים אוברקלוק ובודקים? אין מדריך של שלבים עם התוכנה? האם עדיף עם התוכנה הזו לבצע אוברקלוק של איי טי איי? והאם מישהו עשה אוברקלוק ל 6800 גי טי דומה לשלי ומה היו התוצאות? אשמח להכוונה תודה לכולם יש לי בנוסף קירור של mv 5 silencer הכרטיס במנוחה 52-53 מעלות. תודה לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 442 צפיות
-
-
אני משתמש בקיט של THERMALTAKE A2003 - 4 Channel 2x8025+2x12025 VR Fan Kit with 3.5 יש לי שני מאווררי גנרי מלפנים שני מאווררים בצד המארז אחד 120 מ"מ והשני 80 מ"מ ה120 מוציא אויר וה80 מכניס אויר מאחורה יש לי מאוור שמוציא אויר 80 מ"מ ןהטמפרטורה לא משתנה מה כדי לי לעשות? תביא לי רעיון טיך לאוורר את המארז שלי ומה כדי להוסיף
-
- 1 תגובה
- 442 צפיות
-
-
טוב,אז אני על 595/1105 עם ה-6600GT/PCI-E של GB.אני עם דרייבר 77.77.עם קירור סטוק(מחר אני מקבל את הזלמן VF700CU.. ) שאלות: 1.כדאי/צריך/יש טעם לשנות דרייבר לפני שאני ממשיך ב-OC? 2.האם ארגיש שיפור ב3DMARK05. 3.האם ארגיש הבדל במשחקים.
-
- 1 תגובה
- 442 צפיות
-
-
אם נגיד אני עושה OC לכרטיס מסך דרך RIVATUNER או ATI TOOL.. אז כל פעם שאני יוצא מהתוכנה הOC מתבטל..?
-
- 1 תגובה
- 442 צפיות
-
-
שאלה לגבי מאוררים לכ.מסך ARCATIC VS ZALMAN שלום יש ברשותי SAPPHIRE ATI RADION X800 PRO R420 האם הדגם של ארקטיק Arctic-Cooling ATI Silencer 4 מתאים לכרטיס מסך של חברת SAPPHIRE ומה יותר טוב מבחינת רעש וטמפ' ארקטיק או זלמן בתודה
-
- 0 תגובות
- 442 צפיות
-
-
בפעם הראשונה אני רוצה לעשות המהרה למעבדשלי כמה שניתן לנצל מהמערכת שלי והאם בכלל ניתן !!! המפרט שלי ........... Thermaltake Silent PurePower 470Watt : ספק amd 3000 64 bit 939 : מעבד Thermalright XP-120 : קירור למעבד msi k8n neo2 platinum idetion : לוח אם Sapphire ATI Radeon X800XL 256MB ViVo Retail : כרטיס מסך adata 1024 512x2 400 mhz : זיכרונות asus dvdrw : צורב lg cdrom x52 : סידירום Sunbeam Transformer: מארז logitech x 530 : רמקולים wd 160gb :דיסק קשיח Samsung SyncMaster 930B מסך איזה תוכנות אני צריך ואיזה נתונים צריך להביא לכם בשביל להתחיל הקירור שלי כולל מאוור 120 מ"מ והאם בכלל ההמהרה תעזור ותישפר את הביצועים של המחשבמשחה החליפו לי בחנות לפני שלושה חודשים בער…
-
- 1 תגובה
- 442 צפיות
-
-
עשיתי אובר קלוק לכרטיס מסך MX 440 128MB CORE:310@354 MEMORY:364@400 אני לא בטוח במהירויות סטוק כי זה אחרי שעשיתי לריבה טיונר DEFAULTS... עכשיו אני נוגע גם מאחורי הליבה וגם על ההיט סינק והם לא חמים כל כך...(אפשר לגעת כמה שרוצים) אבל שאני מתחיל לשחק בניד פור ספיד אנדרגרואונד 2 על האיכות הכי גבוהה אז יש המון תקיעות! אם מישהו יודע למה ויכול לעזור אני ישמח מאוד תודה מראש יונתן 8)
-
- 0 תגובות
- 442 צפיות
-
-
איפה כדאי למקם מאווררים כדי לקרר את המארז הכי טוב? יש לי מארז עם פוטנציאל לעוד מאוורר אחד, מקדימה.(על המחשב יש מאוורר אחד מאחורה, איפה שלכולם יש.) אך הייתי רוצה להתקין עוד מאווררים. עם איזה מכשירים אפשר לעשות חורים ולסדר מקומות למאווררים נוספים?
-
- 0 תגובות
- 442 צפיות
-


