אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום רציתי לעשות OC וראיתי שיש FSB/CPUומעליו FSB/LTD מה זה כל אחד ועל איזה ערך לשים אותם? מתחת ל-10 זה ממהיר? חיוונתי את הFSP/CPU ל11X ולא ראיתי שום שינוי (הסתכלתי באוורסט והשינוי היה רק 200.88 במקום 200) מה עושים בדיוק? תודה
-
- 1 תגובה
- 448 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי מעבד עם ליבת Northwood והוא כרגע ב 30 מעולת מנוחה עם OC... זה סביר?? ועוד שאלה.. יש לי מאוורר 120 בפרונט ורציתי לדעת, אם אני שם מולו 3 הארד דיסקים אז הוא יכניס פחות אוויר למארז?? תדוה,
-
- 3 תגובות
- 448 צפיות
-
-
אני מתכוון לשדרג בחודש הקרוב ל-xp2600 ולוח אם Gigabyte GA-7N400 Pro2 nForce2 Ultra400, אני לא מתעסק עם OC ואני לא רוצה להתעסק עם הקירור, אני רוצה HSF שיעשה את העבודה טוב ושקט ככל האפשר.
-
- 2 תגובות
- 448 צפיות
-
-
האלן שלושה שאלות: עשיתי oc עם התוכנה ati tool ורציתי לדעת איך אני שומר את הoc,אני עושה save זה שמור,אבל לאחר אתחול המחשב זה מתאפס וצריך לעשות load. 2)אמרו לי שעם התוכנה riva אני יכול לבדוק טמפרטורה הכי גבוה של הכרטיס במאמץ,איך אני עושה את זה? 3)ואחרונה.בעתיד אני יקנה לוח אם חדש,האם בגלל הקניה ה oc יטבטל? תודה ושבת שלום.
-
- 2 תגובות
- 448 צפיות
-
-
חבר שלי רוצה לקנות את הTT Big Typhoon והוא רצה לדעת אם זה יכנס למארז שלו יש לו ThermalTake Aluminum Tsunami http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_515&products_id=7084
-
- 3 תגובות
- 448 צפיות
-
-
לאחר הרכבת גוף קרור arctic cooling freezer pro 64 על מעבד amd athlon 4800+ x2 טמפרטורת המעבד היא:30-35 במצב רגיל ובמאמץ 55 האים זה נורמלי? הישתמשתי במישחה שבאה על גוף הקרור לא שמתי מישחה לאחר שניקיתי את המישחה מהמעבד כך אמרו לי בחנות שקניתי מימנה את גוף הקרור האים הטעו אותי כי גוף קרור כזה אמור לדעתי לתת טמפרטורות טובות יותר לא?????????
-
- 0 תגובות
- 448 צפיות
-
-
יש לי מעבד 3Ghz, 775 Contact LGA המאוורר של המעבד נורא מרעיש וזה מפריע לי, קראתי פה כמה נושאים ואת הנעוץ והבנתי שהקירור BigTyphoon Cpu Cooler נחשב לטוב, ומתאים למעבד שלי. האם הקירור הזה שקט ובאמת קירור טוב ומומלץ? והאם קל להרכיב אותו? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 448 צפיות
-
-
שלום :-) רציתי לדעת עם על ידי שימוש בשני מאווררים שמונחים אחד על השני (למשל עבור המעבד) ייפגע בביצועים של אחד המאווררים או אפילו שניהם מבחינת דחיסת אוויר וכדומה. ראיתי כאן באתר פרוייקט המהרה בו שמו לפחות 3 מאווררים אחד על השני ורציתי לדעת עד כמה זה יעיל אם בכלל. תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 448 צפיות
-
-
לאחרונה אני שומע את המאוורר של המעבד מתאמץ יתר על המידה ומוציא קולות מעבר לגדר הרגיל. איך אני מחליף מאוורר למעבד? איפה אני קונה כזה מאוורר, ומה המחיר בערך? האם ההרכבה של המאוורר מסובכת ומצריכה ידע מקדים? תודה.
-
- 4 תגובות
- 448 צפיות
-
-
שלום חבר'ה אז ככה עשיתי OC לכרטיס מסך, למעבד ולזיכרונות. רציתי לדעת אם התוצאה שקיבלתי ב3DMARK 2006 סבירה או יותר לכרטיס מסך שלי אז המערכת שלי היא: processor: C2D E6600 2.4 @ 3.3 @ regular VOLTAGE @ stock memory: OCZ XTC Platinum 800 mhz @ 733 mhz timing: 4-4-4-12 1T @ regular VOLTAGE @ heatsink vga: nvidia geforce 7600 GT gigabyte 256 mb passive cooling 560/700 @ 631/750 @ stock cooling motherboard: MSI P6N SLI (MS-7350) with chipset: nForce650i-SLI התוצאה שקיבלתי ב3DMARK 2006 היא 3635. והאם הOC שביצעתי עם קירור STOCK הוא טוב? התוצאה שאני מקבל בSUPER PI כשאני מריץ על 1M היא 16.375S
-
- 2 תגובות
- 448 צפיות
-
-
אני משחק קול אוף דיוטי עם אתם יודעים מה זה אחרי איזה 20 שניות כל האף פי אס שלי יורד זה לא היה לי לפני איזה חודשיים (רק עכשיו הפעלתי את המחשב אחרי חודשיים) לאחרונה הוספתי 2 מאוררי 80 מקדימה אחד 80 בצד ואחד 120 מאחורה...המעלות שלי: כרטיס מסך:35 במנוחה 40 מאמץ מעבד 60 מנוחה מעל 70 במאמץ (אמאלהההההה) יש למישהו המלצות משהו לתקן תבעיה כי זה ניראה לי בטוח החימום...
-
- 2 תגובות
- 448 צפיות
-
-
יש לי בעיה שפשוט כל המחשב שלי הצחיל להתחמםםם ממששששששששששששש. פעם המעבד שלי היה על 35 מעלות כך גם הלוח והארד דיסק 40 עכשיו אחרי שעשיתי OC של 200 מגה הרץ עם ספק ג'נרי הטמפ עלתה בטירוף ל 50 במנוחה וכך גם הלוח אם לא יורד מ 45. הורדתי את ה OC ובכול זאת אותו דבר הכול ממש חפ וניקתי את המחשב עם פן ונתתי לחברה שממנה קניתי את המחשב שישימו לי מחדש משחה טרמית וכו על המעבד ולא עזר עדין טמפ מפחידה .
-
- 1 תגובה
- 448 צפיות
-
-
הרעש שעושה מאוורר Volcano 11+ מטריף אותי לאחרונה. אז החלטתי לפנות אליכם ולבקש עזרה. בבעלותי יש לום gigabyte ga-7n400l. אני הייתי רוצה לקנות משהו שקט (עדיפות ראשונה) ומשהו שעושה את העבודה (קירור), ונתמך ע"י הלוח שלי. גם משהו שניתן לרכוש בחנויות בארץ. תודה
-
- 3 תגובות
- 447 צפיות
-
-
יש לי לוח של ג'יגה-בייט GA-7N400Pro2 ואני רוצה לעשות אוברקלוקינג.... באחד המדריכים כתוב שכדאי מאוד שאני אדע באילו מהירויות באס הלוח תומך ואני לא ממש מוצא את זה. האתר של ג'יגה בייט הוא http://www.gigabyte.com.tw חיפשתי שם תחת לוח האם שלי אבל לא מצאתי. אם אתם יכולים לעזור לי למצוא, או יכולים לעזור לי בכל דרך אחרת, זה יהיה מצויין. תודה.
-
- 2 תגובות
- 447 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-
-
יש לי צלעות קירור ואני רוצה לשים אותם במחשב ואני לא יודע איפה אני רוצה שגם יקרר וגם יהיה יפה.. הנה הצלעות והנה המחשב שלי..
-
- 2 תגובות
- 447 צפיות
-
-
הבנתי שמי שעושה OC למעבד זה גורם לזכרונות שלו לעלות יחד עם המעבד בבאס... (במקרה שלא משתמשים במחלק כמובן) אבל זה גם קורה בהפך? אם נגיד אני מעלה את הבאס של הזכרונות שלי ב20 אז גם הבאס של המעבד יעלה ב20 ?
-
- 0 תגובות
- 447 צפיות
-
-
אוקיי יש לי R9600PRO sapphire אני רוצה לעשות לו OC ורציתי לדעת כמה להעלות בליבה וכמה בזכרונות כל פעם? ואחרי שאני מעלה כל פעם את המהירות כמה פעמים להריץ 3DMARK?? והאם להעלות בהתאמה את הזכרונות והליבה הכוונה אם אני מעלה X בליבה להעלות ביחד עם זה X בזכרונות ??או אחרת תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-
-
קניתי מארז סמוראי ויש שם רק מאוורר אחד בצד אז רציתי לדעת איזה מאוורר כדאי לי לקנות כדי להוסיף אותו למארז כדי שהמארז לא יתחמם יותר מידי.. תביאו לי בבקשה קישור למאוורר מהאתר http://www.logicpc.co.il תודה! ;D
-
- 0 תגובות
- 447 צפיות
-
-
יש לי מחשב חדש מעבד e6600 והוספתי קירור של גיגהבייט למעבד הוא עומד על טמפ ממוצעת 38 מעלות (שני המעבדים) אבל הלוח אם מגיע לטמפ של 51-52 מעלות מה צריך להוסיף כדי שיירגע? לוח אם GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 תודה
-
- 4 תגובות
- 447 צפיות
-
-
בגלל שהרגם אותי כשאמרתי שהטמפ' שלי עם ה Q6600 + TUNIQ TOWER 120 זה 22-25 מעלות במנוחה, אני מביא תמונות מכל המקורות ואתם תגידו לי מה באמת הטמפ' שלי. EVEREST Ultimate Edition + Cote Temp http://img80.imageshack.us/img80/829/cputempow3.jpg BIOS http://img507.imageshack.us/img507/9137/biostempoo4.jpg TAT Idle http://img209.imageshack.us/img209/5606/tattemppe5.jpg TAT Load http://img209.imageshack.us/img209/3960/tatloadtempfo9.jpg אם אני מבין נכון אז מה שאתם אומרים בעצם זה שטמפ' שלי זה לא מה שרשום ב CPU ב EVEREST אלה ה CORE 1 ו CORE 2 . מה אומר ה CPU ב EVEREST ? איך אני יכול לדעת את הטמפ' הכללי שלי באמת (CPU ולא ליבות) אם זה כלל הולך ככה ? איך ב TAT אני יכול לראות את כל 4 הליב…
-
- 0 תגובות
- 447 צפיות
-
-
היה לי מאורר של MSI ללוח הבא http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=651 והא נשרף ויש לי שם בעיה של גובה כי מעל יש את הכרטיס המסך. לכן איזה מאורר אתם ממליצים ל להחליף?
-
- 2 תגובות
- 447 צפיות
-
-
חבר'ה, המערכת היא עם מעבד Pentium D 2.8GHz ולוח אם ישן רצח + ספק ג'רני + דיסק קשיח 80 ג'יגה סמסונג פשוט. הטמפרטורות שלי כרגע: הטמפרטורה בחדר היא בממוצע 32 מעלות (גם ככה בזמן צילום המסך). האם זה סביר? ומה דעתכם? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 447 צפיות
-
-
רציתי לשאול את בעלי הקירור הנ"ל לצ'יפסט (http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=200&code=014) האם אפשר להזיז את צלעות הקירור שלו לכיוון כלשהו? (האם אני יכול לכוון את הצלעות שלו יותר לכיוון ימין/שמאל וכדו'..) הקירור הזה גדול? תופס הרבה מקום? אני שוקל לקנות אך חושש שזה יעשה לי בעיות עם הקירור למעבד שהמאורר עצמו נמצא "באויר" ממש צמוד לצ'יפסט ואני מפחד שזה יכנס אחד בשני והקירור יפריע למאורר להסתובב. תודה רבה והמשך יום נהדר.
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-
-
דבר ראשון המפרט שלי: amd athlon 1.7 256 ram gf 4 mx440 רציתי לדעת לכמה אני יכול לשדרג את המחשב שלי, ל2 GHZ ויותר ( אם בכלל) והוספת ראם עד ל1024, ואם אפשר גם מחירים יעזרו... תודה רבה לעוזר.
-
- 1 תגובה
- 447 צפיות
-


