אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש WATER BLOCK חדש. אם למישהו יש המלצות מנומקות אני אשמח לשמוע אותן. אם אפשר גם לתת לינק לחנות שמוכרת את המוצר המומלץ ועושה משלוחים לארץ, עוד יותר טוב.
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ניסיתי MSI AB, RIVA TUER , ATI TOOL לא מצליח עם אף אחת מהתוכונות לעבור את ה 775 לליבה ו 1125 לזיכרון כמו בהגבלה של הדרייברים, כלומר התוכנות לא נותנות להגיע לOC יותר מזה . אם אני מגדי 800 ליבה אז זה יש קופץ ל 775 אחרי שאני לוחץ APPLY . RT ו AT לא מזהות את הדרייבר בכלל . מה עושים ?!
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מכור למודינג.... :-\ fag? gay? מצטער, באמת ניסיתי, אחרי המודינג האחרון (צביעת מאווררים) אמרתי זהו! עד קניית חלקי המחשב החדשים (תחילת ינואר) לא עושים כלום, נותנים למחשב לנוח, מסכן, כבר חצי שנה אני מתעלל בוא... :-\ זה היה לפני חודש בערך, אפילו פחות, ומאז כל יום אני מסתכל... בודק... חושב... מה לעשות? מה לשפר? מה להוסיף??? ואז אמרתי "טוב נווו, נעשה מודינג אבל בלי להוציא כמעט כסף!" ומאז (לפני שלושה ימים) ועד היום אני תקוע, אין לי רעיון מספיק מקורי ומלהיב בכדי לממש, לעמן האמת היה לי רעיון אחד, לקחת את הפנל הקדמי היחיד שנשאר לי (כל השאר תפוסים), ולהכניס שם שני 40 מ"מ, שכבר יש לי, אבל בעיה אחת... אם מה לחתוך את הפלסטיק שהוא לא ישבר וגם יהיה מדוייק, זה פלסטיק עבה של מא…
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני עוד כמה שבועיים-שלושה גג קונה מחשב חדש ואני מעוניין לעשות OC. בינתיים השילוש הקדוש שחשבתי עליו הוא: NF7 + 2100 + Twinmos pc3200 או להחליף את הלוח אם ב 8RDA3+ החדש... הבנתי גם שאני צריך קירור טוב אז בהתחלה חשבתי על CHIEFTEC DRAGON DX-01BD ואולי אני יוסיף כמה מאווררים ג'נריים (כדאי לי?) וההטיסינק SK7+SF2. קראתי עכשיו את הביקרת על ה AeroCool DP-101 וראיתי שהוא מפיק קצת רעש אז שאלתי היא - המעבד (2100+) יכול לשרוד OC של בערך 220*11 עם הקירור הנ"ל? אם לא מה כדאי לשנות?
-
- 31 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שבוע ! שבוע שלם ה-SK6 שקיבלתי מאורי ליומולדת שוכב מלוכלך במגירה, עד שהיום מצאתי קצת זמן ללאפינג טוב וניקוי ההיטסינק הזה, לפני שאני שם אותו על המעבד, והתוצאות ? אחרי איזה כמעט שעה עבודה עם נייר מים 1200 כואבות הידיים, אבל יותר חלק מזה, אין ! אני מקווה שעם ההיטסינק הזה נרד מתחת ל-30 המעלות !!! תחזיקו לי אצבעות, עם הוולקנו 7 אני במקסימום על 36...
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לאחרונה שמתי לב שיש לי תיקייה על שולחן העבודה שקוראים לה "Orthos" ולא זכור לי שהוספתי אותה... ניסיתי להיזכר מתי הפעם האחרונה בוודאות לא התיקייה לא הייתה קיימת ואז נזכרתי שהמחשב שלי היה בתיקון והחליפו כרטיס מסך, כנראה שבמעבדת התיקון שמו את התוכנה הזו על המחשב שלי (בדקתי בתאריך ההיווצרות של התיקייה וזה תואם ל"חשד" באותה תקופה המחשב היה אצלם). נכנסתי לתיקייה וראיתי תוכנה עם אייקון שנראה כמו ציור ב"צייר" (או פיקסל ארט) של ילד בגן חובה בשם ORTHOS. מה שמוזר זה שתאריך ההיווצרות (נוצר) הוא ב2010 ו"השתנה" ב2006 ??? החלטתי שפה זה המקום לשאול על התוכנה כי כשנכנסתי אליה ראיתי דברים שקשורים לחיישני חום, מהירות מעבד, RAM וכו'... מישהו יודע מה זה בכלל?
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ואני חייב להגיד משהו לפני התוצאות .... אני לא מבין את כל האנשים שמקניטים את הBIGWATER ומערכות דומות ומקטלגים אותן בתור מערכות "זבל" או "לא שוות כלום ....או שהם לא יודעים להתקין מערכות קירור מים או שהם לא ניסו אותן בכלל וסתם מסתכלים על מחיר ומחליטים שכל דבר מתחת ל1000 ש"ח הוא כנראה זבל אנשים ...תנסו בעצמכם ואם אין לכם כסף לקנות ולנסות אז תקראו ביקורות לפני שאתם מגיבים בחוסר ידיעה ( זה הכי מעצבן לראות מישהו שמגיב לשאלה של מישהו אחר בחוסר ידיעה מוחלט וסתם מקלקל לו ) והרי לתוצאות - מערכת BIGWATER עם הWATER LEVEL INDICATOR ובלוק AQUARIOS II לכרטיס המסך טמפרטורות - מעבד - IDLE 23C LOAD 35C כרטיס מסך - IDLE 32C LO…
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לשדרג את מערכת הקירור של המחשב שלי, מאוורר אחד של המארז נדפק ועכשיו הוא עושה לי המון רעש אז חשבתי שאולי כדאי לשדרג כי גם הקירור של כל המערכת היא לא משהו כי המעבד שלי הקודם הגיע ל60 מעלות ובכל אופן שדרגתי את המעבד שלי לAMD Athlon II X2 250. מה אתם אומרים שכדאי לשדרג במערכת קירור? אני חשבתי אולי את המאווררים של המארז למאווררים שקטים יותר וגם עם שליטה של הfan control שבביוס. אני אשמח להצעות. תודה. המפרט מחשב שלי: AMD Athlon II X2 250 GIGABYTE - Motherboard - Socket AM2+ - GA-MA78GM-S2H (rev. 1.0) ST3500418AS Barracuda 7200.12 SATA 3Gb/s 500GB Hard Drive | Seagate Western Digital Caviar Black WD1001FALS 1 TB G.SKILL PK 4-4-4-12 2GB (1GBx2) (DDR2-800) ANTEC…
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש!!! סוף סוף ארטיפקטים ;D הגעתי עד עכשיו לזה.. 800@675 1150@1100 אם אני ממשיך מעבר יש ארטיפקטים (FAR CRY 2), הדרייבר הפסיק לעבוד בזמן בדיקה בOCCT..(ניסיתי רק פעם אחת)... השאלה שלי היא למה? הטמפרטורות נמוכות, מקס' 75 מעלות בOCCT... אולי אני לא מעלה בצורה נכונה\מאוזנת? עד עכשיו היה יציב..
-
- 14 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום אני מחפש קירור נוזלי למעבד I7 4770K עם OC בינוני עד כבר לצורך עריכה ועיבוד וידאו וגראפי התקציב שלי זה 750 רצוי 2x140 ממ המפרט שלי זה I7 4770K עם OC GTX780 X2 SLI עם oc לוח אם MSI Z87 G45 SeaSonic x850 gold מארז Corsair Air540R 16GB DDR3 2133MHZ SSD SAMSUNG 840 120GB HDD SEAGATE BARRACUDA 2TB תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
Eheim 1250...Centrifugal pump Pump output 1200 l/h 264 lmp. gal./h. 7317 U.S. gal./h. Delivery head 2,00 m/wat.col. 6 ft. 7 in./wat.col. Power consumption 28 W Hose connection (suction side) Ø17mm (3/4") Hose connection (pressure side) Ø13mm (1/2") Dimensions: lenght x width x height 180 x 95 x 120 7.1 x 3.8 x 4.7 in. SwiftTech Radiator 676 with dual 120mm Custom made water block Twins ה1700+ החדש מחכה לי שהאסוף אותו... והלוח, אח.. הלוח - צריך להגיע
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי איכשו הפורום הזה קשור במארזים אז החלטתי לפנות לפה. קניתח מארז אנטק אז רציתי לחבר לאחותי את ה simbadda עם החלון, הכל הלך חלק פתאום הגעתי לחוטים של המארז (אלה שבאים מקדימה) לא ידעתי מה לעשות אז חשבתי שזה לא משנה סדר\מיקום החוטים. ועכשיו המחשב לא עובד איפה אני אמור לחבר אותם ובאיזה סדר.. זה ממש דחוף כי אחותי אמורה לחזור בעוד בערך שעה, ואני עומד למות.
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
;D ;D ;D ואני מתכון לכל סוגי המעבדים של AMD במיוחד לT-BIRD 1.4 FSB266 הנה התמונה של המאורר . הוא יפה נכון ;D ;D
-
השאלה בכותרת !!! זה הגיע גם ל 250 ... מעניין של מה זה :s05: תודה [attachment deleted by admin]
-
- 29 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני לא מצליח להפעיל את המסך אל סי די שלי השורה הראשונה נדלקת אך הוא לא מקבל פקודות מהתוכנה
-
- 29 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
עשיתי (מנסה) אוברקלוק ויש לי נקודות ירוקות על כל המסך. מהירות התחלה 201/401 כאשר אני מעלה את המהירות ל 220/435 נקודות ובלגן בכל המסך ואחרי כמה שניות הודעת ERROR. המסך גודל (הרזולוציה) ו 16 צבעים. יש לי קרור טוב מאוד פלוס את השינוי שעון אני מבצע דרך הדריבר גירסה 41.09 אני לא מבין מה הבעיה עם יש למישהוא פיתרון בשבילי אני הודה לו מאוד. ניסיתי גם עם תוכנה ואותו דבר
-
- 29 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם. מתכנן OverClock למעבד XEON X3460@2.8 ראיתי סרטונים שביצעו המהרה למעבד מעט חלש יותר (X3440) והצליחו להגיע ל3.8GHZ. האתגר האמיתי - המארז עצמו מתוכנן להיות קטן, רציתי לשאול באיזה קירור מומלץ להשתמש (ולווא דווקא LOW PROFILE) תודה
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן, לאחר בדיקה של 3DMARK, המליצו לי בפורום כרטיסי-מסך לעשות OC למעבד שלי. אז ככה. אני אחד שממש מפחד מהנושא הזה. כל הזמן שאני רק שומע OC אני נכנס לטרואמה וקשה לי לצאת ממנה. (רציני!) יש לי כמה שאלות בנושא הזה, אשמח מאוד לעזרה. אז ככה, הנה הפרטים הטכניים שלי: המפרט כמובן כתוב בלינק שלי בצד. מעלות המעבד שלי מגיע ל-25 מעלות. מהירות המעבד שלי הוא 2.2MHZ. לכמה מהירות אני אמור לשדרג ב-OC למעבד? אני פשוט לא רוצה לקנות שום קירור נוסף, רוצה להשאר עם מחשב כמו שהוא. עד כמה מעלות המחשב עובד יחסית בסדר? ושוב - שאלת המליון !! - האם יש דרך לעשות OC מבלי להסיר את האחריות מהמעבד והלוח? בעבר שמעתי על OVER-DRIVE, האם זה באמת עושה את העבודה? תודה על הכל.
-
- 31 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
Everywhere I see people with amd 1700, and 2000 are running on 1800-2000 mhz or even more after they oced thier cpu. I got amd 2500 and I run on 1800mhz and its abit lame due people with lower prossecor then mine got better performance. How can I know the max mhz I can get ONLY to the proccesor? And after I know, how do I change it in the bios WITHOUT any heat probleams and stuff. PLEASE ANSWER ME IN HEBREW THANKS
-
- 27 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי כולם היום אני מציג לראשונה את אחת מסביבות העבודה שלי, וזאת לאחר שאתמול סודרה ונבנה שולחן עבודה מאסיבי. הכל נמצא כ- 1.5 מטר מתחת לפני השטח... במרתף חשוך וקריר... התמונות האחרונות - השרת שלי, גם במרתף. שבוע טוב, אבנר
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום יש לי AMD 2500 וזכרון TWINMOS 512 MB 3200 וניסיתי קודם דרך הביוס לתת לו לעבוד כמו ה3200+ בזה שהוא מעלה את הבאס ל200 אך אחרי כמה דקות שהוא בווינדוס מופיע מסך כחול והוא אומר משהו שקשור לזכרון וירטואלי... זאת בעיה של תזמוני זכרון או אולי שהמערכת לא יציבה וצריך אולי להעלות מתח למעבד או לזכרון? תודה.
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ערב טוב, לפני פחות משבוע אחי קנה מחשב,ומה שעניין אותו יותר מהכל זה הטמפ' האם הטמפ' של המעבד והלוח נורמליים?(יחסית לפרסקוט...?) עריכה: על המעבד יש קירור סטוק 120 או 92MM אם אני לא טועה,הוספתי תמונה של המארז מבפנים... [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, אנ יקונה מחשב חדש ואני צריך מאווררים למחשב ולמארז. המארז הוא CM 690 , והוא כולל כבר 3 מאווררים ואנ יקונה עוד 2 שהם SCYTHE S-FLEX 120mm 1200rpm. בשביל הקירור של המעבד חשבתי על SCYTHE S-FLEX 120mm 1900rpm. עכשיו קצת שאלות לגבי אלה: 1)כמה מאווררים אני יוכל לישלוט אליהם דרך הלוח הזה: EP43-DS3L?. 2)איזה דגם של מאוורר כדי לקנות לקירור של המעבד שאפשר לישלוט עליו אנא ציין דגם וחברה,(אלא אם כן אתם חושבים שהמאוורר שציינתי למעלה לא מתאים).
-
- 27 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
חזרתי כרגע מאוטו דיפו ואחר שהמצבר באוטו שלי מת. ראיתי שיש להם נורות קטודה קרה בשלל צבעים המיועדות לרכב אך מכיוון שרכב פועל על 12V אין בעיה להרכיב כזאת תאורה במארז - צריך רק להלחים מתאם מולקס. המחירים הרבה יותר זולים מאשר בחנויות מחשבים - בין 100 ש"ח לתאורה פשוטה ל 130 ש"ח לתאורה שמשתנה לפי הרעש! וכן אפקטים של אורגן אורות.זה חצי מחיר ואפילו פחות מהמחיר בחנויות מחשבים. המוצרים הללו בנויים הרבה יותר טוב ממה שראיתי שמיועד למחשב - מדובר במוצרים המגומרים היטב מיכוון שהם אמורים להיות מותקנים ברכב במקום שרואים אותם - הם כוללים מדבקות אפשרויות הטיה של המנורה ומפסק. ראיתי שם גם נורת פלורסנט אולטרה סגולה (אור שחור) עם רפלקטור הניתן לכיוון - בדיוק בגודל למארז במחיר של 100 ש"ח. בקיצור…
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-


