עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by bykeking,

    חג שמח ומצחיק! הורדתי riva tuner 2.0. כאשר אני מפעיל את התוכנה זה אומר לי שהדרייברים שלי לא נוסו על התוכנה ורצוי שאני יעדכן את הגירסא של riva. יש גירסה יותר חדשה? גם לא ממש הבנתי איך להשתמש בתוכנה... אין לי מושג מה עושה כל דבר... עוד דבר, איזה oc מומלץ למערכת שלי? (מפרט בצד ימין) תודה רבה למגיבים!

    • 2 תגובות
    • 451 צפיות
  2. Started by sahargt,

    אני חושב לעשות OC למחשב שלי אז חפשתי בביוס את האופציה שאפשר לשנות את המהירות ולא מצאתי הלוח שלי אסוס P5B דלוקס אז למי שיש את אותו לוח שיכול לעזור לי אני ישמח

    • 1 תגובה
    • 451 צפיות
  3. למישהו יש מדריך מצולם להחלפת גוף קרור+משחה טרמית? :-*

  4. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    שלום רציתי לדעת, עד כמה המאוור הזה גרוע? תודהLaZy-©BoY *

    • 4 תגובות
    • 451 צפיות
  5. מיקום וגדלים בבקשה

    • 1 תגובה
    • 451 צפיות
  6. Started by gania23,

    יש לי את הכרטיס BFG Geforce 7800 GS OC עכשיו הכרטיס כפי ששמים לב כבר מואץ עכשיו רציתי לדעת עם כדיי לעשות לו אוברקלוק ועם כן אז איך עושים את זה ועם זה יישפר לי את הכרטיס בצורה משמעותית... תודה

    • 0 תגובות
    • 451 צפיות
  7. Started by UNDERDOG,

    http://www.vr-zone.com/?i=4823 קוראים לו 8700 ויש לו צינורות בנוסף למבנה הרגיל [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 451 צפיות
  8. Started by haviv822,

    כשקניתי תמחשב (ראו מפרט) לפני כחצי שנה המחשב הורכב במעבדה. הפריזר הורכב כשהמאוורר לכיוון הכרטיס מסך, ויש אולי מרווח של 2 ס"מ בינו לבין הכרטיס. וגב הפריזר לכיוון הזכרונות (לוח לאן פרטי) השאלה שלי אם אני יכול לשנות את הכייוון כך ש המאוורר של הפריזר יהיה לכיוון הכוננים,פלפוי וכו'.. וגבו יהיה לכיוון האחורי של המארז שם נמצא מאוורר 12 ס"מ שיוציא את החום שיצא מגב הפריזר. ראו תמונה, האם זה אפשרי וכדאי ?

    • 2 תגובות
    • 451 צפיות
  9. המפרט שלי הוא מעבד INTEL PENTIUM III 800 MHZ והצלחתי להעלות אותו רק ל840MHZ מה אני יכול לעשות מישהו יכול בבקשה לעזור לי. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 451 צפיות
  10. Started by kibub,

    היי אני לא מוצא בביוס שום דבר שקשור ל,OC אם מישהו יכול להגיד לי בבקשה באיזה חוצץ אני מוצא את האופציות לOCאני אודה מאוד אולי מישהו יודע מאיפוא אני יכול להוריד את התוכנה S&M? הקישור שיש באתר לא עובד :-\

    • 3 תגובות
    • 451 צפיות
  11. Started by holonia,

    טוב שלום לכולם , אני מניח שרימו אותי אבל חפיף.... (אולי אבל המחיר טוב ) הציעו לי ב 170 שקל , להחליף למאווררים שקטים ולהוסיף גוף קירור למעבד של avc עם הצלעות קירור האלו . האם למשתמש רגיל יש צורך בזה בכלל ?

    • 2 תגובות
    • 451 צפיות
  12. Started by dorono008,

    אני קניתי מחשב עם מעבד E6750 , ולוח אם GA-P35-S3L , והמארז הוא HEC - 6A19 רציתי לדעת מה דעתכם על FREEZER-7-PRO האם הוא מתאים למארז/לוח אם (ז"א אם הוא נכנס) , כי הבנתי שהוא ממש גדול אין לי כוונה לעשות OC , או לפחות לא בקרוב ואם בכלל יש הצעות טובות יותר ?

    • 1 תגובה
    • 451 צפיות
  13. Started by eranzo,

    לא ברור למה הכרטיס כל כך חם... עומד 65-68 מעלות, לא במאמץ ולא OC, כל המאווררים פועלים ונקיים, מה ממולץ? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 451 צפיות
  14. Started by LORIANTA,

    מעדיף zalman תקציב בין 200-300 דגש על מאוורר שקט יש הצעות?

    • 0 תגובות
    • 451 צפיות
  15. Started by hosham,

    אני קונה את המארז הנ"ל והייתי רוצה להוסיף לו 2 מאוררים של 92 מ"מ מקדימה. על איזה אתם ממליצים? תודה.

    • 1 תגובה
    • 451 צפיות
  16. Started by Esparco,

    ASUS P5ND2-SLI Dual Core, NF4, SLI, SATA2, DDR2 ?P4 3.0 Ghz S-775 2M Cache 64 bit?

  17. Started by haris,

    האם כדאי או שווה לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך Field Value Video Adapter ATI Radeon X550 (RV370)

    • 4 תגובות
    • 451 צפיות
  18. שלום קניתי מחשב חדש ובמקום קירור סטוק לקחתי TT SILENT BOOST K8 וגם דרך אגב יצא לי יותר זול רציתי לדעת מה אמורה להיות הטמפ' עם הקירור הזה בנוסף יש לי 5 מאווררים במארז כולם 80מ'מ אחד בדלת שניים מקדימה ושניים מאחורה הטמפ' שלי 50 מעלות בביוס והRPM של המאורר הוא 2600 בערך איזה טמפ' אמורה להיות?

    • 3 תגובות
    • 451 צפיות
  19. Started by oryrm19,

    שלום, יש לי כרטיס 6600GT בחיבור PCI-E. אני רוצה לעשות לו OC קטן. השאלה שלי אם צריך להפעיל 3dmark או HDRIBL אחרי כל פעם שאני מעלה את הליבה והזכרונות ב5? להפעיל את התוכנה חצי שעה בכל פעם שמעלים 5 Mhz זה תהליך קצת ארוך מדיי לא? אגב, הכרטיס שלי מגיע ל87 מעלות במאמץ (הכי הרבה שהגעתי גם אחרי כמה שעות משחק) בלי OC ובלי כלום. זה גבוה מדיי?

    • 3 תגובות
    • 451 צפיות
  20. וטמפ' של 57 במנוחה האם זה תקין?

    • 7 תגובות
    • 451 צפיות
  21. קניתי מאורר חדש של 120Mצ של AC. אני רוצה להחליף אותו במאוורר שכבר קיים. אפשרות אחת - המאוורר הקדמי שמכניס אפשרות שנייה - מאוורר אחורי שמוציא. מה עדיף להשקיע את המאוורר החדש, מקדימה או מאחורה? הקדמי מכניס ישר על הHD.

  22. מישהו מכיר את התוכנה הזאת? מהיכן אפשר להוריד אותה? לינק גם יתקבל בשמחה.. תודה מראש

  23. Started by a-gold,

    אם אני שם ככה מאורר זה בסדר הוא יאורר טוב? או שעדיף שהוא ישב במקום שלו עם ברגים? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 451 צפיות
  24. הלוח אם שלי הוא intel etonvilled915gev ומאבד של gigabayt 3.0

    • 0 תגובות
    • 451 צפיות
  25. Started by DarkeyE,

    שלום לכולם , אני דיי חדש פה כמו שאתם רואים ואני קונה עכשיו מחשב חדש , אני צריך עצוב לקירור המעבד , הזיכרונות וכרטיס המסך , הנה המפר Intel Core 2 Duo E6600 4MB Cache Gefroce 8800GTS 640 MB 3GB Kingstone 800mhz 3 x 1024 Intel D975XBX2 Bad axe 2 Motherboard Topower 600Watt Gigabyte Aurora 3x120mm אם אפשר תמליצו לי פה על קירור לכל חלק בנפרד , לא קירור מים , מאווררים וגופים טובים , שיהיו שקטים ולא רועשים מדי ושיהיו אכותיים. קירור מעבד - בסביבות 300 350 ש"ח כרטיס מסך - אותו דבר זכרונות - עד 150 ש"ח משהו כזה. תודה ואשמח לתשובה מהירה.

    • 1 תגובה
    • 451 צפיות

דיונים חדשים בפורומים