אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
חג שמח ומצחיק! הורדתי riva tuner 2.0. כאשר אני מפעיל את התוכנה זה אומר לי שהדרייברים שלי לא נוסו על התוכנה ורצוי שאני יעדכן את הגירסא של riva. יש גירסה יותר חדשה? גם לא ממש הבנתי איך להשתמש בתוכנה... אין לי מושג מה עושה כל דבר... עוד דבר, איזה oc מומלץ למערכת שלי? (מפרט בצד ימין) תודה רבה למגיבים!
-
- 2 תגובות
- 451 צפיות
-
-
אני חושב לעשות OC למחשב שלי אז חפשתי בביוס את האופציה שאפשר לשנות את המהירות ולא מצאתי הלוח שלי אסוס P5B דלוקס אז למי שיש את אותו לוח שיכול לעזור לי אני ישמח
-
- 1 תגובה
- 451 צפיות
-
-
למישהו יש מדריך מצולם להחלפת גוף קרור+משחה טרמית? :-*
-
- 1 תגובה
- 451 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת, עד כמה המאוור הזה גרוע? תודהLaZy-©BoY *
-
- 4 תגובות
- 451 צפיות
-
-
-
יש לי את הכרטיס BFG Geforce 7800 GS OC עכשיו הכרטיס כפי ששמים לב כבר מואץ עכשיו רציתי לדעת עם כדיי לעשות לו אוברקלוק ועם כן אז איך עושים את זה ועם זה יישפר לי את הכרטיס בצורה משמעותית... תודה
-
- 0 תגובות
- 451 צפיות
-
-
http://www.vr-zone.com/?i=4823 קוראים לו 8700 ויש לו צינורות בנוסף למבנה הרגיל [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 451 צפיות
-
-
כשקניתי תמחשב (ראו מפרט) לפני כחצי שנה המחשב הורכב במעבדה. הפריזר הורכב כשהמאוורר לכיוון הכרטיס מסך, ויש אולי מרווח של 2 ס"מ בינו לבין הכרטיס. וגב הפריזר לכיוון הזכרונות (לוח לאן פרטי) השאלה שלי אם אני יכול לשנות את הכייוון כך ש המאוורר של הפריזר יהיה לכיוון הכוננים,פלפוי וכו'.. וגבו יהיה לכיוון האחורי של המארז שם נמצא מאוורר 12 ס"מ שיוציא את החום שיצא מגב הפריזר. ראו תמונה, האם זה אפשרי וכדאי ?
-
- 2 תגובות
- 451 צפיות
-
-
המפרט שלי הוא מעבד INTEL PENTIUM III 800 MHZ והצלחתי להעלות אותו רק ל840MHZ מה אני יכול לעשות מישהו יכול בבקשה לעזור לי. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 451 צפיות
-
-
היי אני לא מוצא בביוס שום דבר שקשור ל,OC אם מישהו יכול להגיד לי בבקשה באיזה חוצץ אני מוצא את האופציות לOCאני אודה מאוד אולי מישהו יודע מאיפוא אני יכול להוריד את התוכנה S&M? הקישור שיש באתר לא עובד :-\
-
- 3 תגובות
- 451 צפיות
-
-
טוב שלום לכולם , אני מניח שרימו אותי אבל חפיף.... (אולי אבל המחיר טוב ) הציעו לי ב 170 שקל , להחליף למאווררים שקטים ולהוסיף גוף קירור למעבד של avc עם הצלעות קירור האלו . האם למשתמש רגיל יש צורך בזה בכלל ?
-
- 2 תגובות
- 451 צפיות
-
-
אני קניתי מחשב עם מעבד E6750 , ולוח אם GA-P35-S3L , והמארז הוא HEC - 6A19 רציתי לדעת מה דעתכם על FREEZER-7-PRO האם הוא מתאים למארז/לוח אם (ז"א אם הוא נכנס) , כי הבנתי שהוא ממש גדול אין לי כוונה לעשות OC , או לפחות לא בקרוב ואם בכלל יש הצעות טובות יותר ?
-
- 1 תגובה
- 451 צפיות
-
-
לא ברור למה הכרטיס כל כך חם... עומד 65-68 מעלות, לא במאמץ ולא OC, כל המאווררים פועלים ונקיים, מה ממולץ? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 451 צפיות
-
-
מעדיף zalman תקציב בין 200-300 דגש על מאוורר שקט יש הצעות?
-
- 0 תגובות
- 451 צפיות
-
-
אני קונה את המארז הנ"ל והייתי רוצה להוסיף לו 2 מאוררים של 92 מ"מ מקדימה. על איזה אתם ממליצים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 451 צפיות
-
-
ASUS P5ND2-SLI Dual Core, NF4, SLI, SATA2, DDR2 ?P4 3.0 Ghz S-775 2M Cache 64 bit?
-
- 3 תגובות
- 451 צפיות
-
-
האם כדאי או שווה לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך Field Value Video Adapter ATI Radeon X550 (RV370)
-
- 4 תגובות
- 451 צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב חדש ובמקום קירור סטוק לקחתי TT SILENT BOOST K8 וגם דרך אגב יצא לי יותר זול רציתי לדעת מה אמורה להיות הטמפ' עם הקירור הזה בנוסף יש לי 5 מאווררים במארז כולם 80מ'מ אחד בדלת שניים מקדימה ושניים מאחורה הטמפ' שלי 50 מעלות בביוס והRPM של המאורר הוא 2600 בערך איזה טמפ' אמורה להיות?
-
- 3 תגובות
- 451 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס 6600GT בחיבור PCI-E. אני רוצה לעשות לו OC קטן. השאלה שלי אם צריך להפעיל 3dmark או HDRIBL אחרי כל פעם שאני מעלה את הליבה והזכרונות ב5? להפעיל את התוכנה חצי שעה בכל פעם שמעלים 5 Mhz זה תהליך קצת ארוך מדיי לא? אגב, הכרטיס שלי מגיע ל87 מעלות במאמץ (הכי הרבה שהגעתי גם אחרי כמה שעות משחק) בלי OC ובלי כלום. זה גבוה מדיי?
-
- 3 תגובות
- 451 צפיות
-
-
וטמפ' של 57 במנוחה האם זה תקין?
-
- 7 תגובות
- 451 צפיות
-
-
קניתי מאורר חדש של 120Mצ של AC. אני רוצה להחליף אותו במאוורר שכבר קיים. אפשרות אחת - המאוורר הקדמי שמכניס אפשרות שנייה - מאוורר אחורי שמוציא. מה עדיף להשקיע את המאוורר החדש, מקדימה או מאחורה? הקדמי מכניס ישר על הHD.
-
- 0 תגובות
- 451 צפיות
-
-
מישהו מכיר את התוכנה הזאת? מהיכן אפשר להוריד אותה? לינק גם יתקבל בשמחה.. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 451 צפיות
-
-
אם אני שם ככה מאורר זה בסדר הוא יאורר טוב? או שעדיף שהוא ישב במקום שלו עם ברגים? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 451 צפיות
-
-
הלוח אם שלי הוא intel etonvilled915gev ומאבד של gigabayt 3.0
-
- 0 תגובות
- 451 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני דיי חדש פה כמו שאתם רואים ואני קונה עכשיו מחשב חדש , אני צריך עצוב לקירור המעבד , הזיכרונות וכרטיס המסך , הנה המפר Intel Core 2 Duo E6600 4MB Cache Gefroce 8800GTS 640 MB 3GB Kingstone 800mhz 3 x 1024 Intel D975XBX2 Bad axe 2 Motherboard Topower 600Watt Gigabyte Aurora 3x120mm אם אפשר תמליצו לי פה על קירור לכל חלק בנפרד , לא קירור מים , מאווררים וגופים טובים , שיהיו שקטים ולא רועשים מדי ושיהיו אכותיים. קירור מעבד - בסביבות 300 350 ש"ח כרטיס מסך - אותו דבר זכרונות - עד 150 ש"ח משהו כזה. תודה ואשמח לתשובה מהירה.
-
- 1 תגובה
- 451 צפיות
-


