אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני חדש. רציתי לדעת האם הקירור כרטיס מסך ZALMAN Heatpipe VGA Cooler ZM80D-HP. יכנס לי על הלוח ASUS A7V8X כי אני לא בטוח שיש לקירור מספיק מקום להיכנס. כי הקירור של הגשר דיי קרוב ל AGP. אם מישהו יודע בבטחה או שיש לו כזה קירור ולוח דומה מבחינת מיקום הקירור של הגשר וה AGP. תודה מראש. רשמתי גם בפורום של כרטיסי מסך כי לא שמתי לב בהתחלה שיש חלק רק על קירור תודה מראש על העזרה.
-
- 0 תגובות
- 461 צפיות
-
-
המערכת שלי בחתימה... הזיכרון הו 256 של סאמסונג ו-256 של trancend(חרא) במהירות 333. בקיצור משום שהזיכרון חרא לא רציתי להעלות אותו . אז העליתי רק את המעבד העליתי ל-175. ואת הזיכרון שמתי על 83% שיעבדו ב-150. (אני רק רוצה לראות לאן אני מגיע בלי קשר לזיכרון כי אני רוצה להחליף אותו...) מתח למעבד נתתי 1.675 שמתי agp/pci על 66 Mhz ועשיתי ריסט. עכשיו המחשב נדלק ועושה צפצופים כאלה של מוזיקה מה שאומר שמשהו לא טוב שקשור למעבד. עשיתי ריסט לביוס והעליתי כרגיל מחדש. זאת הייתה הפעם השנייה שניסיתי ,בפעם הראשונה המחשב עשה גם צפצוף ארוך שמעיד על בעיה בזיכרון,וכרגע אני עובד רק על הסאמסונג כי כנראה יש התנגשות עם ה-trancend. רק שהוצאתי והחזרתי כמה פעמים את הזכרון המחשב עלה נורמלי, וששמתי את…
-
- 2 תגובות
- 461 צפיות
-
-
כרגע הכרטיס דיי חם ורועש ולא ממש מאפשר לעשות אובר קלוק. לא ראיתי שיש משהו שרשום שהוא מותאם ל 8600, מלבד זלמן שאני כמעט בטוח שיתאימו. אשמח לדעות והצעות. המטרה היא שקט כמה שיותר ומחיר יחסית זול, אני חושב שהגבול 150, אין לי בעיה עם יד שניה (כמו הטורבו 2 שראיתי שמציעים כאן או הסיללנסר 5
-
- 0 תגובות
- 461 צפיות
-
-
היי אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד שלי מ2200 ל2700 אבל ברגע שאני עובר את ה2600 המחשב קורס עוד לפני שהספקתי להריץ עליו את 3dmark אני משתמש בn tune וגם ניסיתי ישירות מהביוס למה זה קורה? הטמפרטורה של המעבד במאמץ במהירות2500 לא עולה על 45 וגם ניסיתי לשנות את המתחים פעם 1.48 ופעם 1.5 ואותו הדבר בבקשה עזרה
-
- 0 תגובות
- 461 צפיות
-
-
זה המפרט שלי לוח אם :GIGABYTE GA-P35-DS3L זכרונות: A-DATA 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop ספק:COOLER MASTER eXtreme Power RP-600-PCAR
-
- 4 תגובות
- 461 צפיות
-
-
שלום לכולם. אתמול פתחתי את התארד הזה לאחר שכל החלקים שהזמנתי הגיעו לי ואני רוצה להתחיל ב-OC. השאלה שלי איזה תוכנות אני צריך לבדיקת יציבות,טמפ',OC לכרטיס מסך וכו'. E6600 ASUS P5B DELUXE X1950XT ST 2X1024 CL4 תודה.
-
- 1 תגובה
- 461 צפיות
-
-
אז ככה .. המפרט בצד ... תוכנת הBIOS שלי היא : Phoenix-Award BIOS v6.00PG BIOS ID : 08/15/2003-i865PE-W83627-6A79AA1BC-16 הלוח הוא : ABIT I865PE עכשיו הבעיה , כשאני מעלה את הFREQUNCEY או שאיך שלא כותבים את זה , מ200 ל210 . אני מקבל שגיאה : PLEASE INSERT BOOT DISK BOOT כאילו שהוא רוצה שאני אפרמט . מה אני יכול לעשות ? הביוס שלי לא מעודכן משנת 2003 אולי זה קשור ? ואם כן אפשר לינק לעדכון ? לא מצאתי לאחר חיפוש ואני מפחד לעדכן BIOS בלי הסבר כלשהו , מפחד להרוס את המחשב. תודה ויום טוב אריק.
-
- 0 תגובות
- 461 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה הזאת: http://3dgpu.com/files/coolbits2.reg לאחר מכן ניכנסתי לאפשרויות של המהירות שעו מעבדן והמהירות זיכרון. התדרים היו: מעבד 270 זיכרון 400 לאחר מכן לחצתי על "הבחן בתדירויות רענון מיטביות". התהליך לקח מספר דקות ובזמן הזה היו הבזקים כאלו במסך קפיצות כאלה. ואז זה היסתיים והתדרים היו: מעבד 290 זיכרון443 אם אני ישאיר את זה כך אם הקירור הנוכחי זה יהיה מסוכן? איך אני יכול לבדוק טמפ' לפני ואחרי במאמץ.?.. מישהו אני חייב עזרה!1!! תודה
-
- 3 תגובות
- 461 צפיות
-
-
מה כבר רציתי? 8800gts שירוץ ב600/1500/2000 אבל לא... הבעיה לא בטמפרטורות וגם לא במאוורר שלו שהוא 120mm שמסתובב ב1400 סיבובים לדקה הבעיה היא בגופי הקירור המשניים של הכרטיס...הסינקים הקטנים של הזכרונות והPWM IC לא מחזיקים בכלל וכל נגיעה מורידה אותם, לדעתי זה לא מקרר אותם בצורה אפקטיבית. אני שוקל להזמין מחנות רשת מסויימת שלא אציין את שמה 2 יחידות של גופי קירור חדשים שכאלה של זלמן לדעתי זה יפתור את הבעיות שלי - ארטיפקטים בקריסיס ואציין כמובן שלא היו בכלל מקודם עם הקירור סטוק רק טמפרטורות גבוהות כרגע הצלחתי להביא אותו לטפמפרטורות של 44-59 באוברקלוק אבל הוא עדיין עושה בעיות מסכים כחולים יוצא ממשחקים, ארטיפקטים מה לא. החומרה שלי היא כזאת... e6550 3.5Ghz 500x7 על 1.4…
-
- 2 תגובות
- 461 צפיות
-
-
אני מעוניין לבדוק את הטמפ' במארז שלי כדי שאוכל להתחיל לעבוד ולסדר את המאווררים במארז. יש לי מארז MIDI תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 461 צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה אז ככה יש לי מחשב amd atholn xp polomonio 1.7+ 768 ddr 266 MHZ geforse 2 mx 440 64 mb ורציתי לדעת אם המחשב הזה טוב לאוברקלוק ואיך נתן לעשות אליו את זה? לוח אם GIGABYTE כול עזרה תתקבל בברכה
-
- 3 תגובות
- 461 צפיות
-
-
שלום. אני עומד על אובר קלוק 2800@3350 למעבד סלרון D ליבת פרסקוט הטמפ' במנוחה 40 בערך,ובמאמץ 52 בדקתי יציבות והכל הכל יציב עכשיו אם אני מעלה יותר מזה אני מקבל שגיאה בפריים זה אומר שהגעתי לשיא האוברקלוק עם המעבד הזה?? לא העליתי מתחים השאלה שלי אם זה מסוכן להיות במצב של האובר קלוק שלי עכשיו? כי בפוסט מסויים אמרו כי לא מומלץ להיות על שיא האובר יש אמת בדבר?
-
- 3 תגובות
- 461 צפיות
-
-
נראה לי שיש לי במחשב מאורר 60 MM אני לא בטוח.... עם מישהו יודע שיש כזה דבר שיגיד לי
-
- 3 תגובות
- 461 צפיות
-
-
3-3-3-9 4-4-4-12 5-5-5-15 BUS - 270 ?
-
- 2 תגובות
- 461 צפיות
-
-
שלום חברים אני מעוניין לקנות קירור ויש לי שאלה האם ה-Thermaltake BigWater 745 יותר טוב משמעותית מה-bt תודה לעוזרים. וכמובן שאני עושה אובר קלוק.
-
- 3 תגובות
- 461 צפיות
-
-
שלום חברים, אני שוקל לקנות את האיירוגייט 2, אולי מישהו יודע אם עוצמת המאווררים נשמרת בכל הדלקה, כלומר אם הנמכתי את אחד המאווררים שלי, האם בפעם הבאה שאני ידליק את המחשב הוא יתחיל נמוך או שבכל פעם צריך לכוון מחדש?? ??? ???
-
- 3 תגובות
- 461 צפיות
-
-
מישהו יכול בבקשה להסביר לי או להביא לי מדקיך איך אני יכול לעשות אוברקלוק למעבד AMD K6 400MHZ תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 461 צפיות
-
-
מזה בכלל? מזה עושה? האם מומלצץ? זה לא יכול לדפוק את המחשב? מסובך לעשות את זה?
-
- 2 תגובות
- 461 צפיות
-
-
איזה קירור מומלץ למעבד +amd athlon 64 3000 בשביל אוברקלוק למהירות גבוהה (עדיף לא קירור מים), תודה לעונים.
-
- 3 תגובות
- 461 צפיות
-
-
האלן הורדתי את התוכנה והבנתי שהיא בודקת אם ה oc יציב. כמה זצן אני אמור להריץ אותה?כדי לראות טמפרורה מקסימלית במאמץ?ולמה שאני לוחץ run אז רק 60 ו 80 אחוז מ cpu בשימיוש ולא 100? ויש לי שם 0 ו 1 בקטגוריות למעלה,אני אמור להריץ את שניהם? במידה ו ה oc לא יציב מה התוכנה מראה?או אומרת?וכמה זמן להריץ לבדיקת יציבות עד העלת באס הבאה? תודה רבה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 461 צפיות
-
-
אני רוצה את חוות דעתכם בנוגע לכרטיס הבא: http://www.thermaltake.com/product/Cooler/TMG/A2414/A2414.asp הוא שואב את האוויר מהמארז ומוציא אותו החוצה. כדאי?
-
- 4 תגובות
- 461 צפיות
-
-
אני מחזיק בידי מעבד Sempron 3100+ sda3100AIO3BX הלוח צריך להגיע היום DFI LP 250gb בכל מקרה רציתי לדעת אם השבוע יצור שלו טוב . . כי לא כל כך מצאתי באינטרנט מידע על זה השבוע הוא LBBWE 0526 תודה . . לפותרים נכונה יוגרלו פרסים בלתי נראים
-
- 0 תגובות
- 461 צפיות
-
-
קניתי לפני חודש את הכרטיס מסך הזה: xfx 6600GT 128MB DVI,TV DDR3?. רציתי לדעת לדעתכם אם הוא טוב ? יעני החברה XFX ...! ואם אפשר בבקשה תוכנה בישביל לעשות לכרטיס OC בבקשה...תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 461 צפיות
-
-
שלום חברים!!! יש לי שאלה בקשר לגוף קרור איזה גוף קרור טוב לכרטיס מסך RADEON X550 256MB http://www.sapphiretech.com/is/productfiles/116image1.jpg http://www.sapphiretech.com/is/productfiles/116image2.jpg ושיהיה שקט וטוב תודה חברים
-
- 1 תגובה
- 461 צפיות
-
-
טוב אז ככה זה המעלות שהמחשב במנוחה בלי מזגן והמאורר בצד שהמארז פתוח (מאורר רגיל..) [בלי אוברקלוק] http://i7.tinypic.com/5413z2r.jpg וזה עם המזגן והמאורר http://i14.tinypic.com/4mmvac4.jpg איך זה טוב ? ??? מפרט בצד.. תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 461 צפיות
-


