עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by hagay,

    היי אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד שלי מ2200 ל2700 אבל ברגע שאני עובר את ה2600 המחשב קורס עוד לפני שהספקתי להריץ עליו את 3dmark אני משתמש בn tune וגם ניסיתי ישירות מהביוס למה זה קורה? הטמפרטורה של המעבד במאמץ במהירות2500 לא עולה על 45 וגם ניסיתי לשנות את המתחים פעם 1.48 ופעם 1.5 ואותו הדבר בבקשה עזרה

    • 0 תגובות
    • 461 צפיות
  2. זה המפרט שלי לוח אם :GIGABYTE GA-P35-DS3L זכרונות: A-DATA 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop ספק:COOLER MASTER eXtreme Power RP-600-PCAR

    • 4 תגובות
    • 461 צפיות
  3. שלום לכולם. אתמול פתחתי את התארד הזה לאחר שכל החלקים שהזמנתי הגיעו לי ואני רוצה להתחיל ב-OC. השאלה שלי איזה תוכנות אני צריך לבדיקת יציבות,טמפ',OC לכרטיס מסך וכו'. E6600 ASUS P5B DELUXE X1950XT ST 2X1024 CL4 תודה.

    • 1 תגובה
    • 461 צפיות
  4. Started by Cilay,

    אז ככה .. המפרט בצד ... תוכנת הBIOS שלי היא : Phoenix-Award BIOS v6.00PG BIOS ID : 08/15/2003-i865PE-W83627-6A79AA1BC-16 הלוח הוא : ABIT I865PE עכשיו הבעיה , כשאני מעלה את הFREQUNCEY או שאיך שלא כותבים את זה , מ200 ל210 . אני מקבל שגיאה : PLEASE INSERT BOOT DISK BOOT כאילו שהוא רוצה שאני אפרמט . מה אני יכול לעשות ? הביוס שלי לא מעודכן משנת 2003 אולי זה קשור ? ואם כן אפשר לינק לעדכון ? לא מצאתי לאחר חיפוש ואני מפחד לעדכן BIOS בלי הסבר כלשהו , מפחד להרוס את המחשב. תודה ויום טוב אריק.

    • 0 תגובות
    • 461 צפיות
  5. התקנתי את התוכנה הזאת: http://3dgpu.com/files/coolbits2.reg לאחר מכן ניכנסתי לאפשרויות של המהירות שעו מעבדן והמהירות זיכרון. התדרים היו: מעבד 270 זיכרון 400 לאחר מכן לחצתי על "הבחן בתדירויות רענון מיטביות". התהליך לקח מספר דקות ובזמן הזה היו הבזקים כאלו במסך קפיצות כאלה. ואז זה היסתיים והתדרים היו: מעבד 290 זיכרון443 אם אני ישאיר את זה כך אם הקירור הנוכחי זה יהיה מסוכן? איך אני יכול לבדוק טמפ' לפני ואחרי במאמץ.?.. מישהו אני חייב עזרה!1!! תודה

  6. Started by y0nig,

    מה כבר רציתי? 8800gts שירוץ ב600/1500/2000 אבל לא... הבעיה לא בטמפרטורות וגם לא במאוורר שלו שהוא 120mm שמסתובב ב1400 סיבובים לדקה הבעיה היא בגופי הקירור המשניים של הכרטיס...הסינקים הקטנים של הזכרונות והPWM IC לא מחזיקים בכלל וכל נגיעה מורידה אותם, לדעתי זה לא מקרר אותם בצורה אפקטיבית. אני שוקל להזמין מחנות רשת מסויימת שלא אציין את שמה 2 יחידות של גופי קירור חדשים שכאלה של זלמן לדעתי זה יפתור את הבעיות שלי - ארטיפקטים בקריסיס ואציין כמובן שלא היו בכלל מקודם עם הקירור סטוק רק טמפרטורות גבוהות כרגע הצלחתי להביא אותו לטפמפרטורות של 44-59 באוברקלוק אבל הוא עדיין עושה בעיות מסכים כחולים יוצא ממשחקים, ארטיפקטים מה לא. החומרה שלי היא כזאת... e6550 3.5Ghz 500x7 על 1.4…

    • 2 תגובות
    • 461 צפיות
  7. Started by !elad!,

    אני מעוניין לבדוק את הטמפ' במארז שלי כדי שאוכל להתחיל לעבוד ולסדר את המאווררים במארז. יש לי מארז MIDI תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 461 צפיות
  8. Started by Gilo2005,

    שלום יש לי שאלה אז ככה יש לי מחשב amd atholn xp polomonio 1.7+ 768 ddr 266 MHZ geforse 2 mx 440 64 mb ורציתי לדעת אם המחשב הזה טוב לאוברקלוק ואיך נתן לעשות אליו את זה? לוח אם GIGABYTE כול עזרה תתקבל בברכה

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  9. שלום. אני עומד על אובר קלוק 2800@3350 למעבד סלרון D ליבת פרסקוט הטמפ' במנוחה 40 בערך,ובמאמץ 52 בדקתי יציבות והכל הכל יציב עכשיו אם אני מעלה יותר מזה אני מקבל שגיאה בפריים זה אומר שהגעתי לשיא האוברקלוק עם המעבד הזה?? לא העליתי מתחים השאלה שלי אם זה מסוכן להיות במצב של האובר קלוק שלי עכשיו? כי בפוסט מסויים אמרו כי לא מומלץ להיות על שיא האובר יש אמת בדבר?

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  10. Started by ORANGEJUICED,

    נראה לי שיש לי במחשב מאורר 60 MM אני לא בטוח.... עם מישהו יודע שיש כזה דבר שיגיד לי

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  11. 3-3-3-9 4-4-4-12 5-5-5-15 BUS - 270 ?

    • 2 תגובות
    • 461 צפיות
  12. Started by eli_a2006,

    שלום חברים אני מעוניין לקנות קירור ויש לי שאלה האם ה-Thermaltake BigWater 745 יותר טוב משמעותית מה-bt תודה לעוזרים. וכמובן שאני עושה אובר קלוק.

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  13. Started by bennyye1,

    מזה בכלל? מזה עושה? האם מומלצץ? זה לא יכול לדפוק את המחשב? מסובך לעשות את זה?

    • 2 תגובות
    • 461 צפיות
  14. Started by tront,

    איזה קירור מומלץ למעבד +amd athlon 64 3000 בשביל אוברקלוק למהירות גבוהה (עדיף לא קירור מים), תודה לעונים.

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  15. אני רוצה את חוות דעתכם בנוגע לכרטיס הבא: http://www.thermaltake.com/product/Cooler/TMG/A2414/A2414.asp הוא שואב את האוויר מהמארז ומוציא אותו החוצה. כדאי?

    • 4 תגובות
    • 461 צפיות
  16. Started by Mind2,

    אני מחזיק בידי מעבד Sempron 3100+ sda3100AIO3BX הלוח צריך להגיע היום DFI LP 250gb בכל מקרה רציתי לדעת אם השבוע יצור שלו טוב . . כי לא כל כך מצאתי באינטרנט מידע על זה השבוע הוא LBBWE 0526 תודה . . לפותרים נכונה יוגרלו פרסים בלתי נראים

    • 0 תגובות
    • 461 צפיות
  17. Started by enter,

    קניתי לפני חודש את הכרטיס מסך הזה: xfx 6600GT 128MB DVI,TV DDR3?. רציתי לדעת לדעתכם אם הוא טוב ? יעני החברה XFX ...! ואם אפשר בבקשה תוכנה בישביל לעשות לכרטיס OC בבקשה...תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 461 צפיות
  18. Started by lael,

    טוב אז ככה זה המעלות שהמחשב במנוחה בלי מזגן והמאורר בצד שהמארז פתוח (מאורר רגיל..) [בלי אוברקלוק] http://i7.tinypic.com/5413z2r.jpg וזה עם המזגן והמאורר http://i14.tinypic.com/4mmvac4.jpg איך זה טוב ? ??? מפרט בצד.. תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 461 צפיות
  19. Started by huhxd,

    יש אפשרות להעלות את מהירות המאוורר של ה INFINITY? דרך BIOS או כל אפשרות אחרת? אם כן, אשמח לקבל עצות והסברים. תודה

    • 0 תגובות
    • 461 צפיות
  20. זהו, נמאס לי לחפש ולשאול אנשים אם אלה מאווררים טובים או לא אז אני שואל אותכם. הבקשה לרובה בכותרת, ה 90 ש"ח (מקסימום 110) זה לשני המאווררים, מאורר שיתאים לפאנל של שני מקומות איפה שהסידירום צריך להיות משהו כמו .85 עכשיו בבקשה שהמאווררים יהיהו בסדר, הכוונה שלא יעשו רעש של מטוס, שיגיעו בזמן (אם בכלל) וכל השאר... תודה מראש slim_shady

    • 1 תגובה
    • 461 צפיות
  21. המפרט בצד .. כשאני מעלה את הפרקאונסי , אם זה בכרטיס מסך , ואם זה במעבד . אני מקבל שגיאה INSERT DISK COOT כאילו הוא רוצה שנאי אפרמט . עכיו שתי שאלות : 1. האם הלוח מגביל אותי ? 2. יש משהו שאני צריך לבטל כדי שזה לא יקרה ? יש לי קירור של COOLER MASTER למעבד , הוא עומד על 35-40 מעלות , זה טוב ? תודה ויום טוב אריק.

    • 0 תגובות
    • 461 צפיות
  22. Started by Ido.K,

    אז ככה יש לי בעיה אם הספק הוא מתחמם שנוגעים בו הוא די חם אבל לא עדי כך כאילו שאי אפשר לגעת מה זה יכול להיות?! תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 461 צפיות
  23. Started by massinvallus,

    :s05:

  24. להן פרטים -שני וננטות מקובעות מעל לכרטיס המסך -וונטה של הכרטיס עצמו (במהירות מוגברת) -וונטה מצידו של הכרטיס -מאוור ביתי השוכב מצד למחשב אני צריך להוסיף עוד קירור ואין לי רעיונות...

    • 1 תגובה
    • 461 צפיות
  25. או קי יש לי לוח asus-p4sgx-mx וביוס asus-p4sgx-mx acpi vios reveision 1005 עכשיו יש לי שאלה... יש שם נעילה ל agp ו pci? ויש שם מקום לשנות יחס מעבד זכרונות? חיפשתי לא מצאתי....

    • 2 תגובות
    • 461 צפיות

דיונים חדשים בפורומים