אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי מחשב ישן בבית ושמתי לב שהמאוורר על הגוף קירור הפסיק לעבוד לגמרי, אז החלטתי כבר לקנות גוף קירור חדש כי מה שיש עכשיו גם ככה לא משהו. צריך המלצה לקירור, ואני שם דגש, מסוג תושבת 478 (מעבדים ישנים יותר). תקציב: 100 שקל גג ודגש על שקט, חשוב שלא יוציא קול בכלל! מצאתי את האפשרות הבאה באחד האתרים: http://logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=10641 מה אתם חושבים ? תודה
-
- 0 תגובות
- 465 צפיות
-
-
טוב כל מה שאני רוצה זה שתסבירו לי מה כל דבר שמסומן באדום אומר בתמונות האלה, כי אני לא רוצה לשנות משו שאני לא יודע : תודה התמונות(גדולות מאוד): http://planet.nana.co.il/0pnt/1.JPG http://planet.nana.co.il/0pnt/2.JPG טעות שלי פרסמתי את זה במקום הלא נכון, להעביר בבקשה תודה
-
- 4 תגובות
- 465 צפיות
-
-
נכנסתי לCPUZ וכתוב שם core speed 1200 multiplier X6 bus speed 200 rated FSB 800 בעקבות זה נכנסתי לביוס והמכפלה שם עומדת על 11 אני מניח שהביוס יותר אמין אבל למה הCPUZ מראה 6?
-
- 2 תגובות
- 465 צפיות
-
-
הרכבתי עכשיו למחשב מאוורר silverstone fm123 שמגיע ל 110cfm בשיא. עם thermalright extreme 120. ועכשיו אני מנסה לעשות אוברקלוקינג בפעם הראשונה על ביוס כזה מורכב. הבעיה היא שאני לא מבין כמעט כלום בהגדרות ביוס כאלו. אני יעלה תמונות של הביוס ותעזרו לי בכיוונים כדי להגיע למקסימום (לשבור שיא עצמי) מפרט: Intel Q6600 Retail - G0 Stepping SLACR ASUS blitz formula (גרסת קירור מים) Corsair DHX XMS2 Dominator Dual 2048MB PC8500 DDR2 1066Mhz Memory Dominator Airflow Fan SilverStone ST60F Strider 600W Modular Power Supply SLI Certified ATX Seagate Barracuda SATA 250GB 16MB ST3250410AS Evga8800GT Thermaltake Tsunami window LG LCD 19" L1970HR LG GSA-H62N LOGITECH E…
-
- 0 תגובות
- 465 צפיות
-
-
היי, אני צריך קירור לסוקט 478... שיהיה אפשר להתקין אותו בלי להוציא את הלוח. הבנתי שבשביל להתקין את ה BT חייבים להוציא את הלוח.. תקציב 250 ש"ח. תודה.
-
- 2 תגובות
- 465 צפיות
-
-
יש לי gigabyte 9550 128mb 128 bit האם ניתן לעשות לו overcloking ואם כן איך? תודה!
-
- 3 תגובות
- 465 צפיות
-
-
היי, אני חדש בעסק ה OC ורציתי לדעת האם הזיכרון שלי מגביל את ה OC? יש לי שני מודלים DDR של PC2100 לפי מה שכתוב באינטרנט PC-2100 עובד ב 133Mhz ניסיתי להעלות את התדירות של הבס מ133 ל 140 ועדיין הכל עובד בסדר. לפי מה ניתן לדעת באיזו תדירות הזיכרון יכול "לעמוד"? וגם רציתי לדעת מה זה זיכרון סטוק? תודה
-
- 1 תגובה
- 465 צפיות
-
-
מישהו פה הצליח להפעיל את הTAT על ויסטה 64?
-
- 0 תגובות
- 465 צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על קירור טוב לכרטיס מסך ? אני לא בטוח שהסיילנסר מתאים לי ? (6600gt agp ) ? אם לא אזז יש משהו ששוה בביצועים ? להביא לינקים מלוגיק כי שם אני קונה ?
-
- 2 תגובות
- 465 צפיות
-
-
אוקיי, נתחיל מהדובדבן שבקצפת- Zalman Fatal1ty FS-C77 LED , מה דעתכם עליו ? מקרר טוב ? המטרה שלי זה שקט, קרור וכמובן OC רצחני (למעבד PD915 עד מהירות שעון 3.7GHZ לפחות) האם הFreezer 7 Pro יספיק למעבד הנ"ל או שעדיף את הפטאליטי (ללא התייחסות למחיר) ?- כמובן "שקט, קרור וכמובן OC רצחני "? שאלה שניה: האם כאשר המחשב בOC צריך גם קירור לצ'יפסט ? אם כן, אז הChipset Heatsink Cooler Zalman יספיק ?
-
- 2 תגובות
- 465 צפיות
-
-
יש שמועות בזמן האחרון על המאוררים של אינטל שהם לא הכי מקררים את המעבד ויש תחליפים מה אתם אומרים זה נכון. ואם כן אז איזה מאוורר כדי לקנות
-
- 3 תגובות
- 465 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש אבל משו זול כי אני סך הכל משחק CS ואולי פה ושם GTA אבל בקושי, וחשבתי על ה9550 שעולה 500 של ELSA בגרסה של ה128ביט 128זכרון. מהירות הליבה המקורית שלו היא 250 והזכרון 400, יש לי מארז של סופרטאלנט 5 מאוררים + היטסינקים קטנים מנחושת של TT שאפשר להדביק לזכרונות והטמפ במארז מאוד נמוכה, מישהו יכול לשער מה הפוטנציאל של כזה כרטיס? מישהו ניסה כבר או שיש לו את הכרטיס ויכול לספר לי בכללית איך הוא? כמה הוא מוציא בבנצ'מארק?
-
- 2 תגובות
- 465 צפיות
-
-
יש לי מאורר TMG A1 Thermaltake האם יש דרך לשלוט על המהירות שלו? וגם על שאר המאווררים תודה.
-
- 1 תגובה
- 465 צפיות
-
-
אז ככה הרכיבים שלי הם ככה: לוח: Albatron KX18DS Pro II מעבד: CPU Type AMD Athlon XP, 2000 MHz (15 x 133) 2400+ ליבה: Thoroughbred-B זיכרונות 256x2 עובדים בדואל צאנל תיזמונים 2.5-4-4-8 Geil Golden Dragon קירור למעבד: Thermaletake Volcano 12 ספק כוח: Thermaletake Silent Purepower 410w צריך את העזרה לעשות אוברקלוק למערכת הבאה תודה ענקית לעוזרים,
-
- 3 תגובות
- 465 צפיות
-
-
רציתי ללכת על ARCTIC COOLING Silencer 64 TC אבל ניתן לקנות אותו רק בנועה וזה רחוק. אני צריך את זה מיידי. מישהו יכול להמליץ על מאוורר למעבד הנ"ל? חשוב שיהייה שקט אני לא מוכן להתפשר על השקט. המעבד לא יעבור OVERCLOCKING. תודה
-
- 4 תגובות
- 465 צפיות
-
-
יש לי מעבד Intel p-4 2.8E Prescott Asus p4p800 se 2x512 Geil 400DDR CL2.5 W.D 80GB 7200Rpm 8m ata Thermaltake Spark 7 Xaser Edition Palit 6800Gs 256M Coolermaster 380W Supertalent Full Tower Case שני מאווררים מאחורה במארז מאוורר נוסף סידרתי אילתור והוא מקרר תגוף של הכרטיס מסך נתקעתחי בבעיה שאני מתקרב ל 3600 המחשב פשוט לא עולה וראיתי בקובץ לוג של 3dmark03 שהמקסימום של המעבד שלי זה 3600 או משו כזה ?! עזרה ! :s05: אני גם צריך שתגידו לי דברים בסיסיים לסדר בביוס שאני עושה oc תודה !!!!
-
- 3 תגובות
- 465 צפיות
-
-
לאן נעלמה המודעה שלי על הוירוס שקופץ לי באתר של זלמן???!!! אני רוצה לדעת אם זה באמת וירוס או סתם משהו מוזר... HWzone מוחקים הודעות?? עריכה: וואו, למה באן??? לא אמרו לי שזה לא בפורום הנכון, חשבתי שבגלל שיש כאן הרבה אנשים שמתעסקים בקירור אולי הם יוכלו להסביר לי מה קורה... מצטער אם עברתי על חוקי הפורום, תרחמו... :'( ובאיזה פורום אני אמור לשים את זה?
-
- 1 תגובה
- 465 צפיות
-
-
המיפרט - לוח של ASUS - A8N-VM CSM http://www.asus.com/search.aspx?searchitem=1&searchkey=A8N-VM+CSM מארז של AC - Silentium T2 http://www.arctic-cooling.com/pc_case2.php?idx=12 מעבד AMD 3200 64 SOCKET 939 TRAY הדרישה - שישמור על שקט (לא חייב להיות הכי שקט בעולם) וידע לעמוד במשימות גכגון ניגון קבצי TS מקודדים לHDTV. מה המאוורר המומלץ עד 150 ש"ח! תודה
-
- 6 תגובות
- 465 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את ה Vantec Tornado לאח שלי (לי כבר יש ולא מפריע הרעש - איזה 54 DBA משהו כזה) אז בשבילו אני רוצה שהוא יוכל לשלוט על המהירות - ועל הרעש . החלק הזה מתאים? https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_172&products_id=1523 דרך אגב יש לו את ה 4 Channel VR fan kit אז יש לו כזה פאן בס או איך שלא קוראים לזה שאפשר לשלוט עם זה על המאוררים יש שליטה על 4 וזה בגודל 3.5 יענו לכונן דיסקטים. אל תגידו לי שאפשר להכין לבד כי אני לא טכנאי (לא מבין כלום). או אם אפשר חלק יענו שאני יוכל לשלוט על המאורר... תודה
-
- 1 תגובה
- 465 צפיות
-
-
אממ אני יודע שאני מטומטם אבל תכלו לעזור לי לגלות איך אני רואה את טמפ' המחשב בעזרת התוכנה everest או שאתם מציעים לי תוכנה אחרת.. (לא הייתה לי תוכנה שהגיע עם הבורד).. תודה.
-
- 1 תגובה
- 465 צפיות
-
-
אז ככה...הבחירה פה זה... או PowerColor X800XL+Arctic-Cooling ATI Silencer 5 REV2 או HIS X800XL IceQ??.
-
- 2 תגובות
- 465 צפיות
-
-
לא מזמן הורדתי תוכנה בשם powerstrip הכרטיס הוא רדאון 8500 128 של ספייר שמעיצה ביצועים כיום המהירות שעון עומדת על: 1.engine clock 280.13 2.memory clock 259.88 ב3די מארק הציון עלה מ830 ל-1042 p3 866 שאלתי היא האם לטווח ארוך זה יזיק? האם התוכנה שווה משהו? האם זה מאט את ביצועי המחשב? מהיא דעת המומחים בעניין? אציין כי גם הןספתי מאוורר קטן משומש על הכרטיס מתחת למעבד של הכרטיס מסך! בתודה
-
- 0 תגובות
- 465 צפיות
-
-
טוב הגעתי מ- AMD Athlon 2500+ XP 1.8GHZ ל- 2800+ @ 2.1GHZ אני כרגע על 196BUS אבל שאני מעלה יותר (201 למשל) המחשב קופא אחרי שהוא עולה לווינדווס ואני חייב לעשות ריסט לא העליתי מתחים לשומדבר חוץ מזה ששמתי את הזכרונות על האפשרות של ה-166MHZ אם אני שם על משהו אחר כמו 133/200MHZ המחשב לא עולה יש איזה משהו שמגביל אותי ולמה אני לא יכול להמשיך ב-OC?
-
- 3 תגובות
- 465 צפיות
-
-
256mb ddr2 כעת הוא פועל על התדר המקורי: 600MHZ - CORE MEMORY- 1400MHZ נראה לי שכדאי שאאיץ את ה CORE של הכרטיס בלבד, כי אין על ה MEMORY מאוורר. כמה כדאי להאיץ, והאם זה יעלה בכמה FPS? תודה.
-
- 2 תגובות
- 465 צפיות
-
-
היי, אני עושה "סקירת מאווררים" באינטרנט כי אני מתכוון לקנות כמה מאווררים למארז, בת'רד הזה אני רוצה לשאול על המאוורר המדובר של TT 0 הלבן הזה ). כתוב שיש לו רק 16dba ו-62cfm שזה ממש ממש מקרר וחמש ממש חלש, זה בכלל לא הגיוני, אולי זה בגלל שהיה כתוב Max. Air Pressur, אז מישהוא יכול להגיד לי בערך מה ה-cfm שלו ב-16dba או ב-21dba??? תודה
-
- 0 תגובות
- 464 צפיות
-


