עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by YRP99,

    יש אפשרות לשלוט על המהירות דרך הווינדוס? אני מעוניין לדעת אם בכלל אפשרי לעשות שמתי שהוא ב idle הוא יעבוד על 1500RPM ובמאמץ על 2000RPM דרך ה bios הצלחתי רק שיעבוד ברגיל על 1000 ובמאמץ על 1600 תודה

    • 0 תגובות
    • 467 צפיות
  2. את המפרט אפשר ליראות בחתימה והבעיה כמו שאתם רואים בתמונה היא שmhz של הזיכרונות לא ממש אחיד באחת הוא כמו שצריך להיות 250 בשני הוא 238 עכשיו זה דווקא מזייף בתוכנה החדשה ולכן אני חושש שאולי זה באמת ככה והראם מוגדר כ1:1 [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 467 צפיות
  3. שלום יש לי את המערכת הבא .. תסתכלו במפרט מחשב עכשיו אני רוצה לעשות OC למעבד כך שיהיה לי 400MHZ לזכרונות! תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 467 צפיות
  4. שלום, קרה לי פעם כמה פעמים עשיתי אוברקלוקינג ושרפתי חלקי חומרה במחשב, רציתי לדעת איך עושים אוברקלוקינג בטוח מבלי שזה יפגע, אני יקבל מחשב חדש מחר ורציתי לדעת איך לעשות OC אחרי כמה חודשים מבלי שזה יפגע (אני עושה את האוברקלוקינג דרך תוכנת הדרייבר) תגידו לי מה הדרכים הבטוחות לעשות OC, פליז!!!

    • 3 תגובות
    • 467 צפיות
  5. Started by roni5,

    זה המפרט שבנו לי כאן בפורום האם לדעתכם הקירור יספיק או שכדאי להשקיע עוד 100 שקלים בקירור יותר טוב,ואם כן על מה אתם ממליצים Q6600 2.40Ghz 8MB Conroe -=Stepping G0=- OEM Gigabyte GA-P31-DS3L Conroe Support GP31DS3L ANTEC SONATA III 500W SONATA3 Arctic Cooling Freezer 7 Pro Transcend 2GB (2x1GB) DDR2-667 CL5 Western Digital 320Gb 16MB WD3200AAKS Leadtek Quadro FX560 PCX LG H66NK DVD-RW Dual Layer Sata Black תודה

    • 2 תגובות
    • 467 צפיות
  6. יש לי את האינטל המעצבן הזה...והוא לא ניראה לי כל מקרר הוא מרעיש יותר משהוא מקרר עכשיו חיפשתי בזאפ גופי קירור ל-S775 וראיתי שהוא הגיע לארץ במחיר מדהים השאלה היא אם הוא באמת מועיל??? אבא עיזרו לי אני מתלבט.... http://com4u.co.il/Product.asp?Pid=CL-P0092&Cat2Cat1ID=22&Cat2ID=169&aff=Zap

    • 0 תגובות
    • 467 צפיות
  7. Started by pazer005,

    המפרט למטה... ניסיתי לעשות OC למעבד. עכשיו, כשהבתי את FSB ל-370 קיבלתי 14 שניות בערך בפיי וב-aquamark קיבלתי ציון גבוה של 136. עד כאן הכל טוב, רק כאשר ניסיתי לעלות ל-371 משהו כנרה נדפק. הפיי ירד קצת אבל באקווה קיבלתי 114... עשיתי קצת חיפושים באינטרנט וגיליתי שבלוח S3 יש בעיה ב-FSB שבין 370 ל-400 ואחרי שעוברים את זה הכל מסתדר. האם זה קיים גם בלוח שלי? ואם לא ממה זה נובע?

    • 0 תגובות
    • 467 צפיות
  8. Started by yuno11,

    שלום קניתי מחשב חדש ועכשיו אני רוצה להרכיב אותו. עכשיו פתאום אני מגלה את כל הקטע של הקירור של המחשב וזה נורא בלבל אותי. להלן המפרט של המחשב : 1. לוח אם GigaByte GA945PS3 2. מעבד Pentium D 820 2800Mhz 3. דיסק קשיח Samsung 80GB 7200RPM ממשק SATA2 4. זיכרון Kingston DDR2 1024MB 667 Mhz 5. כרטיס מסך nVidia GeForce 7300GS 128MB 6. המארז HEC 6CS3-NPS (מארז ב-150 ש"ח עם מאוורר אחד נראה לי בלי פטנטים מיוחדים) יש לי מאוורר של אינטל למעבד שבא ביחד איתו. הייתי בטוח שאני מרכיב אותו ישירות על המעבד וזה כל הסיפור עד שקראתי שאני חייב לשים משחה טרמית. הסתכלתי על כל מיני מאמרים של קירור וראיתי המלצות למערכות קירור מתקדמות מאוד (ויקרות גם), הוספת מאווררים למארז מקדימה, מאחורה…

    • 4 תגובות
    • 467 צפיות
  9. לאחרונה שמתי לב שאחרי קרוב ל30-40 בפסקות חשמל במשך השנה הזו ההארדיסק התחיל לקרטע ממש,כעת קניתי מגן ברקים ומייצב מתח שיעזור איכשהו. הביצועים של הארדיסק ירדו ממש לאחרונה והחלטתי אחרי הרבה זמן שלא התעסקתי בנושא הבנצ'מארקים לעשות איזה טסט של PCMARK ולראות. התוצאה שקיבלתי היא באמת אומרת שההארדיסק במצב לא טוב כנראה (כשרכשתי אותו קיבלתי קרוב ל1800 בHD) מדובר במקסטור 160 SATA מסדרת דייאמונד מאקס 10 שעבר המון הפסקות חשמל. בכל מקרה בחנתי על הדרך את התוצאות של המעבד והופתעתי ממש,בזמנו שהייתי מתעסק בנושא הייתי מקבל בלחץ עם אוברקלוק 6 וחצי ,5 אלף,כעת זה 7 אלף בזכרונות המצב יחסית אופטימי וטוב לא? איך בכללי האובר קלוק ? המפרט שבחתימה

    • 0 תגובות
    • 467 צפיות
  10. Started by zombie,

    כרגע אני על קירור סטוק עם ספק-כח של קרוסאייר 520hx וכשאני מעלה את הליבה ל630 ומפעיל 3dmark 06 המסך נתקע...ואז אני צריך להפעיל תמחשב מחדש....יש לציין שהטמפרטורה לא מספיקה לעלות כי המסך נתקע מייד כשהגראפיקה מתחילה לרוץ...... על 625 הכרטיס יציב על טמפרטורה של בערך 70 במעמץ.... מה ניראה לכם הבעיה?זה מגבלות של הכרטיס?טמפרטורה?כי אז אפשר לקנות קירור.... אולי צריך להעלות מתח?(איך עושים את זה?) תודה רבה מראש

    • 0 תגובות
    • 467 צפיות
  11. Started by roei88,

    יש לי volcano 10 על פנטיום 3 איך מוציאים אותו?

  12. Started by Overkiller,

    שלום לכולם; יש לי את הכרטיס הנ"ל, ואני ממהיר אותו עם הדרייבר של אנוידיה (עם האופציות המובנות) ולאחר מכן עושה בדיקה. עכשיו לאחר הבדיקה של נאמר 6 שעות, הכרטיס לא קרס, והחלטתי שאני רוצה לשמור את המהירויות החדשות, אני לוחץ על שמור, והכל בסדר; העניין הוא שאחריי ריסטרט, או הדלקה מחדש ביום למחורת הכרטיס חוזר למהירויות הסטוק, איך אפשר לקבוע לו מהירויות חדשות שבהם הוא ישאר?

    • 0 תגובות
    • 467 צפיות
  13. Started by daniel0089,

    שלום לכולם, את המפרט המלא שלי תוכלו לראות בצד... אז ככה: יש לי מעבד Intel E6300 1.86Ghz יש לי כ.מסך Geforce 8800GT 512MB את שאר המפרט תוכלו לראות בצד כמו שאמרתי... אז ככה: האם קיים אצלי צוואר בקבוק עם איזהשהו חלק? אמרו לי פעם שהמעבד שלי עושה צוואר בקבוק, זה נכון? האם קיימים עוד רכיבים שעושים צוואר בקבוק? אם כן אשמח אם תציעו לי חלקים שלא יעשו צווא בקבוק עם ביצועים שאני ירגיש בהבדל אבל כמו כן שלא יגרמו לצוואר בקבוק מבחינה הפוכה (פעם זה היה החלק הישן מדי לדוגמא ועכשיו יש לי חלק חדש מדי...) מקווה שהבנתם, תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 467 צפיות
  14. Started by Idanp,

    טוב יש לי תקירור סטוק של הX800XL שלי.. אני רוצה לחבר אותו למחשב הישן(9600SE)..הוא מתאים בול! אבל הבעיה היא שאין עליו את התקע הזה שמחברים אליו תחוט של המאורר איך אפשר להפעיל תמאוורר הזה?>:

    • 3 תגובות
    • 467 צפיות
  15. Started by Baz34,

    במארז שלי למאוורר הקידמי השואב יש תעלת אויר (חלל בין מבנה המתכת לכיסוי הקידמי של עשוי פלסטיק של המארז) המובילה לפתח בתחתית המארז, האם זו הצורה היעילה ביותר לעבודה שלו או שכדאי לבצע מודינג כלשהוא לשפר את יניקת האויר שלו ? אשמח להמלצות נוספות לגבי מאווררים (120,80) שקטים ואכותיים (עדיף מ-SKY-PC , אבל לא בהכרח) תודה

    • 1 תגובה
    • 467 צפיות
  16. אני חיברתי את זה זה טוב?? אני שואל בעיקר על הקירורים הקטנים! מצטער שזה גדול אנוי לא יודע לעשות קטן חחח

    • 3 תגובות
    • 467 צפיות
  17. Started by torangadojo,

    שלום לכולם מה טווח העבודה האפקטיבי מבחינת חום למעבד E6600 ?

    • 0 תגובות
    • 467 צפיות
  18. Started by Sunny Jim,

    (ראו מפרט) הבעיה שכמו שאמרתם שיניתי את מהירות הזכרון ל266(האפשרויות היחידות למהירות זכרון בביוס הן 266\333\400), ואז כשעשיתי OC למעבד, ושמרתי, אז זה פשוט לא נשמר! כשהמחשב עולה, זה עדיין נשאר על BUS של 266... ניסיתי גם להשאיר את הBUS של הזכרון על 333 ולעשות OC למעבד אבל גם זה לא עבד... מה הבעיה?

  19. Started by djzander,

    אהלן אני קצת מתמצע פחות או יותר באוברקלוק עשיתי למעבד שלי מ 2.4 ל2.8 . ואני רוצה לעשות לכרטיס מסך שלי 6600gt! עכשיו השאלה שלי איפה אני יכול לבדוק את הטמפקטורה של הכרטיס מסך (לא ראיתי בcpuz וב pc wizard ) וגם איזה אוברקלוק אני יכול לעשות לו (לאיזה כרטיס מסך הוא ישתווה ) ואם אני רוצה כן לעשות את האוברקלוק אני חייב לקנות עוד גוף קירור ?

    • 3 תגובות
    • 467 צפיות
  20. מה הדרך הכי טובה והכי מומלצת לעשות OC ואיך עושים אותה ! האם כדי לי לעשות את זה למעבד AMD +3000 ?

    • 1 תגובה
    • 467 צפיות
  21. Started by moshe12,

    הנה מה שאני קונה אם אני צריך להכין: 1. Zalman ZM-WB4 - עולה 300 2. משאבה של אקווריום - עולה 100 (רדיאטור וצינורות יש לי) או לקנות מערכת מוכנה ב700 שקל? מה עדיף ומה יהיה ההבדל?

    • 1 תגובה
    • 467 צפיות
  22. הכרטיס הוא hd2900pro ושאני מריץ את ati tool אחרי ההתקנה הוא לא מצליח לקרוא את תדר הליבה והזכרון ונתקע או משהו כזה. תודה. עריכה:עכשיו גיליתי שriva tuner כן תומכת בגרטיסים של ati אני אבדוק אותה.

    • 0 תגובות
    • 467 צפיות
  23. Started by sarkise,

    יש לי כרטיס מסך Gigabyte Nvidia Geforce 8600GTS 256MB Silent-Pipe3 כמו שבטח ניתן להבין מהשם הוא בעל קירור פאסיבי. בקרוב אני ירצה לעשות לו OC, ולשם כך אני יצטרך להתקין עליו גוף קירור + מאורר \ מאורר בלבד חדש.. השאלה היא : האם ניתן להוציא את הגוף קירור הפאסיבי ולהתקין במקומו משהו אחר ? כגון זלמן (גוף + מאורר) וכו' ... ? יש בצד הגב של הכרטיס (לא איפה שהגוף קירור) ממש מעל המעבד מין כמו ריבוע סיליקון \ פלסטיק שקוף, נעול בברגים, בשביל מה זה ? הרי המעבד בכלל בצד השני של הכרטיס .. http://www.skypc.co.il/pl_product~37390~8~0.htm זה הכרטיס ^

    • 3 תגובות
    • 467 צפיות
  24. Started by roie,

    הקירור שבא עם המעבד מאוד מרעישש בקיצור אני צריך שתמצאו לי משהו שיקרר תלוח אם חשוב מאוד שיהיה זול יעיל ושקט אם אפשר גם לינק לחנות שממנה אפשר לקנות תמוצר..

    • 1 תגובה
    • 467 צפיות
  25. Started by eliad3d,

    שלום, רציתי לשאול אם ה מאוורר golden Orb של TT, יתאים למעבד E6300 וללוח אם LGA775? ובכלל אם הוא רצוי

    • 1 תגובה
    • 467 צפיות

דיונים חדשים בפורומים