עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. עשיתי אוברקלוק מ2800 ל3250 הטמפ' בין 50-53 במנוחה במאמץ של פריים95 לא עובר את ה63-64 עכשיו שאני מפעיל את המחשב מופיע לי במקום 400 DDR משהו כמו 460 DDR עכשיו אני שואל אם החום יכול לשרוף אותם? הטמפ' זה לפרסקוט..קצת פחום חם.. ולמה עדיין בתכוכנות הוא מזהה אותו כ 2.8?

  2. אני מחפש שיהיה במרכת קירור למעבד כרטיס מסך ולזכרון...עדיפות ם יש גם קירור למעבד....

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  3. Started by Bar1234,

    יש לי את התוכנה אוורסט.... ושם אמורים להופיע טמפרטורות של המעבד , של לוח האם וכ'ו.... הבעיה היא שלא מופיע לי שם שום טמפ' חוץ משל הדיסק הקשיח... גם בביום בדקתי ולא מופיע כלום.... אם מישהו יכול להסביר לי למה זה קורה או מה לעשות...??? תודה בר..

    • 4 תגובות
    • 476 צפיות
  4. שלום! ברשותי כרטיס מסך Nvidia Geforce 2 MX 400 . מהירות הליבה שלי היא 200 והזיכרון הוא 334. כשאני מעלה את המהירות ל-210 ואת הזיכרון ל-342 אני מפעיל מחדש את המחשב וזה חוזר למצב הרגיל שלו (200, 334) ניסיתי כמה תוכנות והם לא עזרו (RivaTuner,GeForce Tweak Utility ודרך ההגדרות של הכרטיס מסך) תודה!

    • 5 תגובות
    • 476 צפיות
  5. Started by shainov,

    שלום לכולם, אני צריך עזרה די דחוף בבקשה בנוגע לכ.מסך של חברת HIS ATI READON X700 ובקשר לחימום שלו... הייתה לי בעיה קטנה במחשב והכנסתי אותו לתיקון במסגרת האחריות...לפני התיקון החיישן חום שנמצא על הכרטיס הראה לי במצב מנוחה..(DESKTOP או אינטרנט עד 38 מעלות ובאפליקציות כבדות ומשחקים (PHOTOSOP DOOM3) עד ל45-46 אך לאחר התיקון שהפעלתי את אותן האפליקציות הוא עלה ל51 מה שלא קרה לי בחיים אפילו ל52 באפליקציות ודבר כזה לא קרה לי בחיים המחשב הוא מחשב חדש שנקנה לפני 4 חודשים ועדיין לא הספיק לצבור אבק ואני מנקה את המארז מדי חודש.. עם ספריי לחץ אויר. הנתונים הם: מארז THERMAL-TAKE SVIKING עם 2 מאווררי 120 מ"מ מארז גדול מאוד וחלון שקוף+בקר מאוררים. INTEL PENTIUM 4 D 3.2 2*1MB +מאורר TT BIG…

    • 3 תגובות
    • 476 צפיות
  6. Started by fox man,

    שלום לכולם אני רוצה לעשות אובר למערכת שלי סלרון 2800 עכשיו.. כמה שאלות 1.עד כמה ניראה לכם שסלרון יוכל להגיע ושלא יקרא לו כלום? 2.יש לי את הקירור הרגיל של אינטל סה מספיק? 3.עכשיו ללא מאמץ המעבד על 40 מעלות אם אני יעשה אובר איזה טמ, לא תיהיה טובה כבר? 4עכשיו התחלתי לעשות אובר והגעתי ל 3000 עכשיו המחשב התחיל לעשות רעש של מזגן ממש ממש חור בראש זה בסדר? 5כי ראיתי ב fan rpm שהוא היה על אובר קלוק היה רשום שם בערך 5000 ורעש חזק חזק זה בסדר ניראהלכם? 6כי קבוע אצלי הוא על 2000 אם רעש בסדר? ו7מה זה בעצם rpm??? מקווה שתענו על כל השאלות תודה..

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  7. כפי שרשום בכותרת, אני מחפש איזה ערכה של HEATSINK פשוט שאפשר לקבע אותו על ה CHIPSET שכיום יש עליו רק מאורר (שאני מעוניין לסלק מסיבות הומנטריות). רציתי לדעת איפה מוכרים ואילו ערכות כאלו יש (כך שהטמפ לא תעלה יותר מדי אם בכלל וגם שהמחיר לא יהיה גבוהה). ה CHIPSET המדובר הוא VIA KT266A שאני יודע שהיו כבר דגמים שלו שפעלו רק עם HEATSINK.

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  8. Started by roeiw,

    בפנדה.

    • 2 תגובות
    • 476 צפיות
  9. האם טמפרטורה של 48-50 מעלות במנוחה לפנטיום 4 פרסקוט עם קירור סטוק זה בסדר? רק כן או לא זה הכול

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  10. Started by quriso,

    מחפש קירור לכרטיס מסך HD3870 עד 200 שקלים, לא אגורה יותר, כי אין. חשבתי על DUORB. חשוב לי השקט והיעילות כמובן. תודה.

    • 4 תגובות
    • 476 צפיות
  11. אז ככה...יש לי כרטיס מסך ATI READON X1600 256MB אני רוצה לעשות לו אוברקלוקינג עם התוכנה ATITool אבל לא הבנתי מה אני בדיוק צריך לעשות...? מישהו יכול להסביר לי מה להגדיר בתוכנה? המדריך: http://hwzone.co.il/guides/oc_vga/4/

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  12. אני בדיוק עושה OC לכרטיס מסך ורציתי לדעת לאן אני יכול להגיע. המפרט: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB + Tuniq Tower ASUS P5B DELUXE / WIFI-AP SUPERTALENT 2048MB(1024MBX2) DDR2 800 CL4-4-3-8 - OC MEMORY + HEAT SINK - T800UX2GC4 SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1950PRO 256MB DDR3 + ZALMAN VF900-CU הטמפ' ממש נמוכות, כרגע הטפמ' של הכ.מ 26C* ככה שאפשר להשתולל. אני רוצה להגיע איתו ממש רחוק ורציתי לדעת מה הגבולות במומלצים בהתחשב לנתונים. אני מתכנן OC גם לשאר המערכת אבל מתחיל עם הכרטיס מסך. אני עובד עם ה - ATITool וה - RivaTuner אך אני לא יודע בדיוק מה וכמה מתח וכל זה אז בבקשה אם מישהו יוכל לעזור קצת. תודה מראש !!

    • 6 תגובות
    • 476 צפיות
  13. שלום לכם , ברצוני לקבל מידע אודות שתי מאווררים למעבד.. האחד - Thermaltake Extreme 3 in 1 Cooler - POLO 735 השני - THERMALTAKE Spark 7plus ברצוני לדעת איזה מאוורר יהיה טוב יותר ומותאם יותר למעבד שליי.. (פנטיום 4 2.0) המעלות שלי במחשב כעת הן: במעבד - 51 במנוחה בלוח אם - 30 במנוחה. תוכלו לומר לי האם ההשפעה תיהיה רצינית והמעלות ירדו בצורה משמעותית כי אני מעוניין לבצע אוברקלוק. דרך אגב אני מבצע את הרכישה דרך האתר - http://www.noacomp.co.il ואני מעוניין לקבל חוות דעת עליו.. לפי מה שראיתי הם זולים בכמה בכמה דברים מפנדס והמשלוח שלהם זול ומהיר. בתודה, אביב

    • 3 תגובות
    • 476 צפיות
  14. Started by yan_ymar,

    1)שלום אני מעוניין לעשות אוברקלוק למעבד שלי ולכרטיס מסך שלי ראו לפי מפרט מחשב בצד ימין. אבל אני לא יודע איך עושים אוברקלוק. האם יש פה איפה שהוא מדריך לאוברקלוק? יש לי GURU זה לאוברקלוק או משהוא כזה אולימישהוא יודע איך עושים שם? 2) האם כדאי לי להחליף לוח אם? ומה אתם מציעים אם כן 3) בישביל האוברקלוק שאני יעשה איזה אמצעי קירור אתם ממליצים לי (בבקשה מKSP) אני חושב אל אמצעי קירו אל אלה: Thermaltake BIG Typhoon 4 In 1? למעבד ולכרטיס...:Zalman VF700-AlCu? האם זה טוב?? האם זה מספיק מקרר לאוברקלוק שאני יעשה ומה אתם ממליצים.. בתודה יאן. בבקשה לעזור

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  15. Started by NETANELKOREN,

    שלום. אני רוצה לקנות את הבקר ThermalRight SI97 השאלה שלי ניסתי בזאפ ולא מצאתי את הבקר שחפשתי האם יש לבקר הזה שם אחר והאם זה בקר טוב. ואני רוצה לקנות גם פריזר לקירור המעבד אז אני צריך שתמליצו לי על פריזר טוב עד 200 ש"ח תודה

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  16. Started by adamg,

    המאורר שממוקם בספק, תפקידו הוא להוציא אויר חם החוצה או לאורר את הספק, או שמא יש שני מאווררים שונים? בכל מקרה הש אלה היא כיצד עלי לנקות את המאורר הזה? אני מרגיש שלא יוצר מספיק אוויר חם ומשער שהעבודה קשורה לכך שלא נגעתי שם 4 שנים

    • 5 תגובות
    • 476 צפיות
  17. אז ככה לפי מה שהבנתי אז כמה שיש יותר אמפר([A] /[AMP] ), כך מהירות המאוורר ועוצמתו גדולה יותר.. - נכון? [זו שאלה ראשונה] ושאלה שנייה -> איפה אני יכול למצוא מאווררים אחד של 6/8/9cm עם מעל 0.24 amper ועוד אחד 4cm עם מעל ל 0.24 amper ? תודה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  18. כשאני מעלה את הFSB בביוס לכל מספר מעל 300MHZ בווינדוס אני רואה שהוא מציג לי רק 300MHZ בFSB דרך CPU-Z. למשל אם עשיתי בביוס FSB 320 אני אראה בCPU-Z 300 בFSB. יש לי זיכרונות DDR2533 512*2 יכול להיות שהם המגבלה שבגללה אני לא רואה באס יותר גבוה מ300 בווינדוס. כי בביוס אני מגדיר מעל 300 והוא מעלה את הווינדוס בלי בעיות... ביטלתי את כל האופציות שמגבילות את האובר קלוק דרך הביוס. ממש מוזר...

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  19. Started by oron_s,

    מישהו ניסה, יודע?

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  20. Started by Shay900,

    שלום יש לי מעבד ?Athlon64 3000+ עם לוח Asus A8N-E Ultra. והתחלתי לעשות לו OC.. העלתי את הHTT 230, וסבבה. ליותר מזה הוא כבר לא יציב ( מתייצב עוד איכשהו ב234 אבל אני לא אוהב ללכת על החוט ) בקיצור, אמרו לי שאני צריך לעלות באס משהו עם הזכרונות שלא כל כך הבנתי.. ואפשרות שניה - העלת מתחים מה אני פוסל בזמן זה מכיוון שהמעבד בזמן מנוחה מגיע עם קירור סטוק ל36 מעלות ובזמן מאמץ ל45.. אז ניסתי לשחק עם הזכרונות .. העלתי אותם מ400 ל430MZ והמכפלה ירדה ל7, והמעבד ירד ל 1500MHZ והמחשב בקושי תפקד לא יודע למה אז מישהו יכול להסביר לי מה הולך עם הזכרונות והבאס, ואיך אני בדיוק מתקדם למספרים "קצת יותר גבוההים" מ2100MHZ ? תודה ויום טוב.

    • 4 תגובות
    • 476 צפיות
  21. Started by Aoyo,

    החלפתי לפני כשבועיים את המאוורר שעל המעבד במאוורר +Spark 6 של Thermaltake למעבד P4 בתושבת 478. הפעלתי את המחשב בפעם הראשונה ונתקלתי ברעש חדש בלתי נסבל->הרעש של המאוור החדש. חיפשתי בבאיוס (לוח האם הוא P4S8X-X של Asus) אפשרות להוריד את מהירות המאוורר, אך ללא הצלחה. השאלה האם בכלל יש אפשרות לעשות כזה דבר מבחינת התוכנה?-אפשרות להוריד מהירות או מתח למאוור כדי להאיט את פעולתו ובכך להוריד את הרעש? (על אריזת המאוור כתוב שהמאוור עובד במהירות 4700 +- 10% RPM). בתודה, Aoyo.

    • 5 תגובות
    • 476 צפיות
  22. Started by AFIK10000,

    כמה מאווררים כדי לשים בנתיים יש לי אחד וזה פנטיום 4

    • 1 תגובה
    • 476 צפיות
  23. יש לי את הזכרונות הללו ואני פשוט רוצה לנסות OC אבל פעם אחרונה שניסיתי אז המחשב נפל והייתי צריך לאפס את הביוס. רציתי לדעת לאיזה OC אנשים הגיעו איתם ואז לפי זה אולי אני אנסה את שלי. אני יודע שהרעיון בדרך כלל הוא לנסות ולהגביר קצת קצת את ה - OC אבל הייתי רוצה לדעת בבגדול למה הם מסוגלים.

    • 3 תגובות
    • 476 צפיות
  24. שלום לכולם רציתי לדעת האם ניתן להעלות את המכפלה של המעבד הנ"ל אני לא יודע אם זה רלוונטי אבל אני משתמש בלוח אם ASUS COMMANDO תודה

    • 3 תגובות
    • 476 צפיות
  25. Started by sasi20,

    יש לי מעבד 830 של אינטל כפול ליבה קניתי אותו לצערי עם המערכת המקוללת של טרמלטק הביג ווטר רציתי לדעת אם הטמפרטורה שאני עובד עכשיו 56-57 מעלות ללא מאמץ האם זה נורמלי? ולפעמים שאני מקודד סרט אז הוא מגיע ל70 מעלות!! רציתי לדעת אם כל העניין הזה הוא נורמלי כי אני מנקה אבק לפחות פעם בחודש חודשיים ויש לי את המארז קנדלף של טרמלטק כך שיש לי 7 מאווררים אחד מקדימה 120 שמכניס אחד קטן מאחורה שמוציא עוד אחד 120 שמקרר את הצלעות של המערכת קירור (הוא מחוץ למחשב ) ויש לי אחד למעלה שמוציא ועוד שניים בספק אשמח לתשובה או להצעה

    • 3 תגובות
    • 476 צפיות

דיונים חדשים בפורומים