עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. יש לי בעיה. הבנתי שהדרך הכי פשוטה לעשות OC בלוח הזה, היא לשנות את הFSB בביוס. הבעיה היא שאני לא יכול לשנות אותו - הוא נעול. יש איזושהי דרך לפתוח אותו?

    • 1 תגובה
    • 479 צפיות
  2. Started by player_1,

    עשיתי אוברקלוק ל-Q6600 ל-3GHz והזכרונות ירדו ל-667MHz מה יכולה להיות הבעיה? תמונה: [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 479 צפיות
  3. מחפש קירור נורמלי במחיר סביר, ללא אוברקלוק, שיקרר את המעבד בצורה הכי זולה וטובה שיש. חנויות באזור ר''ג המעבד הוא: AMD athlon 64 3000 vience הלוח DFI ultra-d תודה

    • 1 תגובה
    • 479 צפיות
  4. Started by motorishta,

    טוב אז ככה אני חדש לאללה בזה ולא מבין כלום בזה!!! רק מה שאני יודע שזה קשור לקירור! בבקשה ממכם, תפרטו לי קצת על זה איך אני עושה מה אני עושה??? וגם ראיתי פה בכמה הודעות תוכנה שאיתה אני יכול לראות את התוצאות... תסבירו לי גם איך בדיוק... תודה רבה

  5. היי יש לי P4 2.8 לוח אם של Asus p4pe-x וזכרונות cl2.5 200mhz האם אני יכול לבצע OC ואם כן עד לאיזה רמה? בנוסף יש לי 7600GS של leadtek ולא הצלחתי לבצע OC מעבר ל-10%-15% יש למישהו עצות למה?

    • 1 תגובה
    • 479 צפיות
  6. Started by dragon772,

    האם זה יכול לגרום נזק לכרטיס או למחשב מבחינת חומרה ו תוכנה? האם הכרטיס יתחמם לאחר פתיחת צינורות עם צריבת ביוס (ביוס של אותו כרטיס לא של כרטיס אחר)? כמה זה ישפיע על הביצועים של הכרטיס מסך? תודה רבה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 478 צפיות
  7. מישהו יודע איך להציג טמפ של ב. מסך על LCD שמחובר דרך ה LPT?? מישהו בבקשה חשוב לי מאוד על מנת להמשיך ב OC

    • 0 תגובות
    • 478 צפיות
  8. פליטת החום ההולכת וגדלה הבאה עם ריבוי מעבדים יוצרת בעיית חום שמחייבת שימוש בגופי קירור גדולים יותר ויותר . יחד עם זאת נוצרה בעיה שגופי הקירור המוגדלים מותקנים במארזים סטנדרטיים שלא השתנו הרבה בשנים האחרונות בגודלם ולכן ישנה לעיתים חוסר התאמה . במידה והמארז smilodon אינו יכול לאכלס את ה-infinity ,אודה לכם אם תציעו לי מארזים אחרים שעונים לדרישות שמפורטות בלינק הבא: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=283951.msg2496397#msg2496397

    • 1 תגובה
    • 478 צפיות
  9. Started by quattro,

    יש לי מארז של tt kandalf ורציתי לדעת מה חיבור המאווררים האופטימלי לקירור המחשב. יש 2 מאוררים של 120 מ"מ ו 2 של 90 מ"מ.

    • 1 תגובה
    • 478 צפיות
  10. Started by smit,

    אני חושב ליקנות AMD 64.. אני צריך מאורר מתאים, עם ביצועים מירבים ורעש סביר... שלא יהיה ממש רועש, למשל כרגע אני על VOLCANO12+. הוא עושה רעש, אבל הרעש ניסבל, די סביר בישבילי. שאלה שלי היא האם מאוררים שמתאימים ל AMD XP יתאימו גם ל AMD 64 ? ואם אפשר תמליצו לי על מאוררים טובים ל 64, מאוררים שיעשו ביצועים טובים אבל בלי הרבה רעש (פחות או יותר כמו ה VOLCANO) תודה מראש..

    • 3 תגובות
    • 478 צפיות
  11. Started by most,

    מה יותר כדי לי לקנות:מאוורר Artic Cooler של 80 מ"מ ב-40 ש"ח או 2 מאווררים רגילים של 80 מ"מ ב-30-40 ש"ח? אם כדאי יותר את ה-2 מאווררים אז איפה כדאי לי לחבר את האחרון(יש לי מקום ל-3 מאווררים במארז אבל מכיוון שאחד נדפק לי אז יש כרגע 2 ...אז אחד מהמאווררים יחליף את זה שנדפק אז איפה כדאי לי לעשות חור במארז ולחבר את האחרון?)

    • 4 תגובות
    • 478 צפיות
  12. Started by HolliwinD,

    אני רוצה לעשות oc למעבד שלי יש לי קירור חדש TR2. אני חדשב ב- oc אני צריך עזרה איך לעשות את זה. מי שיכול לעזור לי ולהדריך אותי שלב שלב? פרטי מעבד: AMD Athlon xp 2400 תודה לעוזירם!!

    • 1 תגובה
    • 478 צפיות
  13. Started by snird,

    אמרו לי שאפשרי לעשו OC למעבד בעזרת תוכנה ולאו דווקא דרך הביוס. יש לי מעבד Intel Pentium 4 1.7GHZ..... בסוקט 478PIN... מישהוא מכיר איזושהיא תוכנה שאני אוכל לעשות איתה אוברקלוק? אפילו אוברקלוק קטן ממש.. \= המכפלה של המעבד היא 100*17... אז זה אומר שהעלאת באס הכי קטנה תגרום לביצועים גבוהים יותר? אשמח אם מישהוא יכוון אותי ויסביר לי בעניין (:

    • 1 תגובה
    • 478 צפיות
  14. אפשר גם לקבל לינק לתוכנה? נ.ב.אני מתלבת בין ראדלינקר לטריי טולס.

    • 3 תגובות
    • 478 צפיות
  15. יש לי מעבד אינטל פנטיום 4 אבל יש לי בעיה עם הקירור שלו לפני איזה שנה וחצי שנתיים נגדתי בו ובתוכנה של הBIOS שלו התוכנה הכחולה הזואתי שפועלת בתחילת המחשב אז מה שקרה שהוא מתחמם לי יותר מידי מהר והוא מגיע לטמפרטורות של 60 70 מעלות... עכשיו רציתי לשאול אותכם מה אני עושה כי אני זוכר שהתכני של המחשבים שלי שהביא לי בהתחלה את המחשב אז היה לו גם טמפרטורה כזואתי אבל הוא נגע עשה משהוא בתוכנה ופתאום ירד ל29 מעלות. ממש קוסם חחחח ... עכשיו רציתי לדעת איך אני מקרר את המחשב שלי איזה פקודה אני צריך לתת לו בתוכנה הכחולה ? ורציתי לדעת שאם שווה לי לעשות עידכון לתוכנה הזואתי הכוונה לBIOS שאולי הוא יתן לי עוד אפשרויות לקירור ? תודה לעוזרים ואני מקווה שזה מתאים לפורום הזה ... תודה מראש ...

    • 2 תגובות
    • 478 צפיות
  16. Started by ronen_pr,

    יש לי AMD Athlon XP 2600 עם לוח אם של ג'יגהבייט. אני סובל כבר שנה וחצי מטמפ' גבוהות (כנראה) ולא מצליח לעשות פעולות רציניות עם המחשב. בדקתי טמפ' מעבד ומצאתי שהיא 57 מעלות (במנוחה אני משער). כשקניתי את המחשב אמרו לי שהוסיפו לי מאוורר "גדול" ובכל זאת זה לא עזר כנראה. האם כדאי לקנות עוד מאוורר או שאני צריך גוף קירור? האם אני צריך לקנות גוף קירור למעבד או למארז או לכל המחשב. אני ממש לא מבין בזה. מקווה שתעזרו לי.

    • 2 תגובות
    • 478 צפיות
  17. איך קוראים לאפשרות שמורידה את מהירות המעבד שאין שימוש במידה וזו האפשרות הזו EIST - Enhanced Intel SpeedStep Technology למה למרות שביטלתי אותה עדיין המהירות יורדת

    • 0 תגובות
    • 478 צפיות
  18. Started by DDYB,

    ברשותי המארז הנ''ל: שאלה בקשר למאוררים במארז, במארז יש 2 מאוררים ,1 -זה הקידמי שאמור כביכול להכניס אוויר, וה- 2 זה הצדדי שאמור להוציא אוויר נכון? אז היום אני פתאום בא בודק ולהפתעתי גילתי ששני המאוררים גם הקידמי וגם הצדדי(הגדול) מכניסים אוויר לתוך המחשב , ורק מן הספק יוציא אוויר, עכשיו האם זה תקין ? אני יודע שהמאוורר הראשון זה שמקדימה אמור להכניס אוויר למחשב, וזה שבצד אמור להוציא נכון? אני חושב שיש כאן התקנה לקויה , אם אכן המאורור הגדול אמור להוציא אוויר מהמחשב והוא כביכול מכניס כרגע איך אני יכול לעשות שהוא יוציא להפוך אותו? תעזרו לי בבקשה, מה לעשות בדיוק. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 478 צפיות
  19. כרגע הם מסתובבים די לאט. הם מחוברים ללוח אמ - Intel Shrewsbury DG965SS איך אני נותן להם יותר מתח. הSpeedFun לא מזהה אותם, יש לי תוכנה אחרת של INTEL שהיא Intel® Desktop Utilities ואני לא מצליח דרכה. סתם שיחקתי עם כמה הגדרות שם וזה לא השתנה

    • 2 תגובות
    • 478 צפיות
  20. Started by dani,

    קניתי מעבד AMD Athlon 64 3000+ וקיבלתי איתו מאוורר של Thermaltake עם היטסינק. אני לא בדיוק זוכר איך קוראים למאוורר (אח שלי ישן עכשיו - אני מקסימום יערוך אחר כך). הוא יספיק לקרר טוב את המעבד? ודרך אגב - יש לי מעבד P 4 1800A והבאתי לו מנוע של מטוס אהה... אופס Vantec Tornado 80MM Case Fan ;D הבעיה היא שעדיין החום של המעבד במנוחה מגיע ל 44 45 ובמשחקים ל 48 49 זה נורמלי בשביל המעבד הזה? (ההיטסינק שלו הוא 60 מ"מ אז הבאתי את המתאם הזה מפנדה - זה קשור?)

    • 3 תגובות
    • 478 צפיות
  21. Started by yoav1000,

    איזה זיכרון צריך כדי להגיע ל 270 FSB ? (בבקשה לפרט דגם חברה וכו')

    • 0 תגובות
    • 478 צפיות
  22. -קירור אוויר ולא מים -ישקיע עד 170 שקל תודה!!

    • 0 תגובות
    • 478 צפיות
  23. אז ככה ביומיים האחרונים שמתי לב שהמעלות עלו במחשב והמחשב ניתקע \ נכבה בדקתי את הכל ושמתי לב שאחרי דקה של עבודה של המשאבה היא מפסיקה לעבוד עולות המעלות ואחרי דקה וחצי היא חוזרת שוב לעבוד פעם זה לא קרה לי, כרגע זה כן זה קרה למישהו גם ?

  24. השאלה בכותרת. עידכנתי מ F9 ל F19 בלוח K8NS של גיגבייט ה OC המקסימלי שהגעתי עם ה F9 היה לפני כ שנה והוא היה 2603MHZ על מעבד 754 3000+ , עכשיו הביוס החדש שונה לגמריי יכול להיות שאני יגיע ליותר?

    • 3 תגובות
    • 478 צפיות

דיונים חדשים בפורומים