עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. הפעלתי את EVEREST, ושמתי לב שה MEMORY BUS שווה לCPU FSB שהוא 132.76. גם כתוב שהזכרונות שלי עובדים על 2.5-3-4-6. הלוח שלי תומך בזכרונות עד 266MHZ והזכרונות הם של 266MHZ, אז למה אני עובד על יחס של 1:1 בין ה FSB לזכרונות? יש לי לוח ECS K7S5A AMD Athlon XP 1800+ Palimino

    • 4 תגובות
    • 488 צפיות
  2. Started by Ghosthunter,

    overclock יכול להיות שאני לא יחזור ושהלוח ישרף לא נורא תאחלו לי בהצלחה.. ביי

    • 2 תגובות
    • 488 צפיות
  3. Started by ReDev1L,

    קודם כל קניתי מחשב חדש עם מעבד E6750 ולא בא איתו משחה טרמית והבנתי שמה שיש על המאוורר שבא עם המעבד זה די גרוע. אז קודם כל אני רוצה לשאול על איזה משחה טרמית אתם ממליצים לי וגם אם אפשר חנות בירושלים, כי חבל לי לשלם על משלוח שיעלה יותר מהמשחה ובנוסף רציתי לשאול האם יש צורך לנקות את המעבד עם אלכוהול לפני שאני שם את המשחה, כי אני כבר התקנתי את המאוורר עליו בעיקרון שבא איתו אבל עדיין לא הפעלתי את המחשב (כמו שציינתי, מחשב חדש) תודה רבה מראש!

    • 3 תגובות
    • 488 צפיות
  4. יש לי לוח asrock p4vm800 ועשיתי למעבד פרקוט 3.2 עד 3.76 (זה שהוא עובד יציב בלי קריסות בלי כלום) הגעתי גם עד 4.0 אבל הוא עשה ריסטרטים

    • 5 תגובות
    • 488 צפיות
  5. Started by a_beilis,

    איזה מארז הכי משתלם מבחינת קירור(לא יופי)ורק קירור למחשב עד מחיר של 300 לא כולל ספק...? אני מתלבט כי אני רואה שלhec 6a19 ו 6a21 יש רק 2 מאוורים...אני גם מתכוון לקנות מאוורים אחרים אבל מבחינת כמות המקום למאוורים... בsunbeam transformer יש מקום ל5 מאווררים... מה הכי משתלם?

    • 5 תגובות
    • 488 צפיות
  6. Started by mosheazran,

    שלום לכולם קודם כל יש פה אחלה פרום.. ותודה מראש לכולם ברשותי מעבד אטלון 3200 ולוח של MSI NEO4 K8N הורדתי את התוכנה ClockGen והרמתי את המהירות של המעבד ל2.4 ואיך שלחתי על APPLY המחשב עשה רסטרט ושהוא עלה הוא כתה איזה הודעה בעברית על שינויים ושחזרתי לתוכנה המעבד חזר ל 2 ג'גהרץ בעצם זה לא עשה כלום.. אולי יש איזה שהיא הגנה שצריך לבטל ? זה פעם ראשונה שאני מנסה ורק בתוכנה הזאת אם למישהו יש עצה לעזור לי אשמח. שאלה שניה אם זה ישפר לי קצת במשחקים ולאיזה מהירות לעלות את המעבד? תודה

    • 4 תגובות
    • 488 צפיות
  7. שלום לכולם! יש לי בעיה בעיה כבר זמן מה.. כשאני נכנס למשחקים המאווררים שלי מתחילים להרעיש כמו מסור ...והמחשב מתחיל להתחמם ... פתחתי את המחשב וראיתי שהאחד שרועש באמת הוא המאוורר של המעבד ... מישו יכול להסביר לי מה הבעיה ומה לעשות? ( אם זה שאלה מפגרת אני מצטער אני חדש בעסק .. ???)

    • 6 תגובות
    • 488 צפיות
  8. Started by WaRez.,

    אוקיי יש לי קירור סטוק של 7600GT אבל אני רוצה קירור טוב יותר לOC... כמו שכבר אמרתי, הכרטיס הוא של NVIDIA, 7600GT. מה ההמלצות שלכם לקירור? תקציב אני עוד לא יודע, אבל שלא יהיה מאוד מאוד יקר, וחשוב שיהיה לא רועש מידי!

    • 4 תגובות
    • 488 צפיות
  9. Started by mor_anter,

    איך אני יודע מה הסטפינג של המעבד שלי

  10. http://www.a1-electronics.net/Heatsinks/2005/3rd/Thermaltake_Big-Typ_Apr.shtml

    • 1 תגובה
    • 488 צפיות
  11. שלחתי אליכם תוצאות ומה כלום כאילו בלעה האדמה, קשה להאמין נכון אבל הבאתי את כל ההוכחות ... [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 488 צפיות
  12. Started by Aner,

    חשבתי על CoolerMaster Aero 7 Lite שעולה 100 ש"ח... ישנו קירור שעדיף שמחירו לא עולה על 100 שקל? ;D תודה

    • 1 תגובה
    • 488 צפיות
  13. מה אתם אומרים? אין לי בלוח אם כ"כ הרבה אפשרויות... אני על קרור סטוק עד הניקוי הוא היה על 52 מעלות קבוע אחרי הניקוי והאוברקלוק במנוחה הוא 45 במאמץ 54 זה בסדר?

    • 1 תגובה
    • 488 צפיות
  14. Started by joniar,

    אני קונה מעבד E8400 ויש לי כמה שאלות א.האם הקירור סטוק שלו יספיק ל-OC אם לא-איך של ASUS ו-GIGABYTE

    • 1 תגובה
    • 488 צפיות
  15. Started by pc student,

    חברה אני זקוק לביוס מהסוג הזה

    • 1 תגובה
    • 488 צפיות
  16. השאלה היא אך אני יכול לדעת את הטמפרטורה של הכרטיס מסך שלי?? אמרו לי שזה אפשרי דרך תוכנה איזשהי...

    • 5 תגובות
    • 488 צפיות
  17. לא מזמן קניתי מחשב עם מעבד Q6600 וקירור V1. אתמול רציתי לוודא שכל הטמפרטורות בסדר אז התקנתי תוכנה בשם SPEEDFAN, ואני לא בטוח איך להתחייחס למה שהיא מראה לי. יש פירוט של 4 הליבות Core0: 16c Core1: 16c Core2: 16c Core3: 16c ומתחתם יש Core ללא שום ספרה ליד והוא מצביע על 55 כשהמחשב נדלק רק לפני רבע שעה. כיוונתי את המהירות של ה V1 למקסימום... האם בכלל צריך להתייחס לקריאה הזאת?

    • 1 תגובה
    • 488 צפיות
  18. Started by adlanm,

    Corsair TWINX 512 3200C2 או Corsair CMX 512 3200C2

    • 0 תגובות
    • 488 צפיות
  19. Started by asaftrip,

    שלום יש לי מעבד amd athlon ‎3800+‎ am2‎ ‎‏ וכרטיס מסך evga nvidia ‎8500‎ gt ‎256mb‏ ורציתי לדעת מה החום הנורמלי במנוחה ולאיזו טמפ לא רצוי להגיע עם הכרטיס והמעבד. ואם יש איזה אתר שמציג רשימות מסודרות של חום ומהירויות לפי סוג המוצר. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 488 צפיות
  20. כבר פתחתי פה דיון על כך שהמחשב שלי מתחמם ומגיע לטמפ' של 58 מעלות, לא יודע לאן הוא נעלם. עכשיו לאחר שהחליפו לי ספק (ל- 300 W) ולאחר שקניתי פריזר 64 פרו הטמפ' במאמץ מגיעה ל 67 ויותר. א ני לא מבין את זה ככל שאני שם אמצעי קירור ככה הוא נהיה יותר חם. מה קורה פה לעזאזל? חייב את עזרתכם. תודה

  21. Started by roc,

    שלום,לפני כמה שבועות שלחתי את המחשב שלי לתיקון שהמפרט שלו הוא 512DDR 400MHZ (256X2 זכרון אחד של חברת יונדאי והשני של KINGSTON FX5200 2.8GHZ NORTHWOOD MOTHERBOARD:INTEL D865GLC אחרי שקיבלתי את המחשב המפרט היה אותו אחד רק שהזכרון של קינגסטון הוחלף ונראה לי גם הלוח או המעבד כי הטמפ' במעבד שלי תמיד הייתה גבוהה ואמרו לי שזה מזייף בכל מקרה קיבלתי גם מחשב 3.0GHZ NORTHWOOD במקום ה2.8 (בחינם ) ואני רוצה לשאול אם הטמפ' שלו טובות לדעתכם כי אני לא יכול לחבר עוד מאורר מאחורה כי נגמר החיבורים הנה התמונה של הטמפ':

    • 4 תגובות
    • 488 צפיות
  22. Started by 114508534,

    היי חברים שמתי לב שהרבה חברה דיברו פה על משדריך כלשהו שישנו באתר שמסביר כיצד לעשות OC אשמח לקבל קישור למדריך הנ"ל תודה

    • 1 תגובה
    • 488 צפיות
  23. Started by redead,

    עם איזה חיבור המאורר הזה מגיע? כזה שמתחבר ללוח אם או כזה שמתחבר ישירות לספק כוח?

    • 1 תגובה
    • 488 צפיות
  24. אז ככה מפרט מלא בחתימה ניסתי כל אפשרות משחה,סידור כבלים, החלפתי קירור,אפילו קירור לציפסט החלפתי.וכלום לא עזר עכשיו יש לציין שגם בלי האוברקלוק זה נשאר על אותו דבר המעלות שלי הם משו כמו 50 במנוחה ויכול לעבור ת60 במאמץ אני לא יודע כבר מה לעשות אני משתגע. וזה לא בעיה של חיישן כי באמת שנוגעים ברכיבים הם רותחים. אני חייב את עזרתכם בבקשה תודה ענקית לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 488 צפיות
  25. Started by roma,

    שלום רב! היום קיבלתי את הכרטיס שלי וברצוני לחמם אותו קצת. שמעתי שיש לכרטיס חיישן טמפרטורה. איפה אני רואה את הטמפרטורה? תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 488 צפיות

דיונים חדשים בפורומים