אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מה יותר עדיף לי ? יש לי פרסקוט 3 ג'יגה שבמנוחה הוא על 60 וכשהוא מתאמץ יותר מדי הוא פשוט עושה ריסט אוטומתי. אני צריך איזה קירור טוב למעבד אז חשבתי לקנות אחד מהשלושה הבאים. ד"א, אני רוצה לציין שרעש זה לא איזה שהו פקטור כי המחשב נמצא רחוק מאוד מהחדר שלי ולא אכפת לי שירעיש כמה שהוא רוצה כי אני גם ככה לא שומע אותו אז הנה מה שאני חושב לקנות (אחד מבינהם). אני רוצה לקנות את המאורר שיקרר בצורה הכי טובה כלומר יגיע לטמפ' הכי נמוכות למעבד. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_159&products_id=1578 http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_159&products_id=2266 http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cP…
-
- 4 תגובות
- 488 צפיות
-
-
מה הם בדיוק מספקים ומתי צריך להעלות אותם ? איזה בעיות אמורות להיות כאשר יש חוסר יציבות כשהם לא מכוונים בהתאם ? בלוח אם ASUS P5W DH DELUXE
-
- 0 תגובות
- 488 צפיות
-
-
שלום אני צריך 2 מדריכים לO.C עם התוכנה ATITOOLS ו עוד מדריך לפתיחת צינורות עם RIVATUNER **אם אפשר שיהיה בבקשה עם תמונות** תודה רבה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 488 צפיות
-
-
שלום לכולם מאחר ומה שמגביל אותי באובר קלוק שלי הוא שהמעבד נעול מכפלה, ברצוני לפתוח אותו או במילים אחרות לנסות לפתוח אותו. מכיוון שאני אוהב לקחת סיכונים אני ינסה זאת. שמעתי שבליבת barton במעבדי הamd אפשרי לפתוח את המכפלה. צריך לגרום ללוח לזהות את המעבד בתור מעבד MOBILE. אבל השאלה היא איך עושים את זה?!, מישהו שמע על זה ויכול לכוון אותי ולתת לי מדריכים?. עכשיו אם יש דרכים נוסופות אני ישמח לשמוע אליהם. המעבד הוא- amd 2600 + athlon xp (11.5 * 100 , ליבת barton הלוח - msi kt4av\ agp בתודה אלעד
-
- 0 תגובות
- 488 צפיות
-
-
היי יש לי מחשב pentium D 920 2.8 MH לוח אם- abit il 8 צ'יפסט: Motherboard Chipset: Intel Lakeport i945P זיכרונות: 2 של 512 של twinmos ו-2 של 1 ג'יגה של samsung העלתי את ה-BUS SPEED ל-215 אז 215X14 = 3100 MH עם קירור big typhoon הטמפרטורה במנוחה - 18 ובמאמץ - 25 ברגע שאני רוצה להעלות עוד את הbus speed מעל ל-215 איך שאני יוצא מהביוס והמחשב עושה ריסטארט אז המחשב לא עולה לי ניסיתי להוריד את המחלק של הזיכרונות וזה לא עזר, בעיה של טמפרטורה לא נראה לי שזאת הבעיה האם הגבול של המחשב שלי הוא עד 215 ? אם לא אז איך אפשר להתקדם עם האוברקלוק שלי ? ???
-
- 5 תגובות
- 488 צפיות
-
-
שלום הנה מפרט המחשב שלי -קצת ישן: מעבד -סלרון 2000 מגההרץ (400FSB), לוח אם של גיגהבייט 8S648 זיכרון 512 מגה של קורסייר VALUE, כרטיס מסך RADEON 9800SE 256MB. השאלה הגדולה: יש לי מעבד חלופי של 2400 מגההרץ פנטיום 4. בקיצור - חשבתי אולי לעשות לו אוברקלוק ולהעלות את המהירות שלו ל3000 מגההרץ או אפילו 4000. יש לי קירור סטוק של אינטל אבל נראה לי שהוא ממש מספיק כי במאמץ הוא מגיע ל45 מעלות גג 50. השאלה הגדולה שלי אליכם זה האם זה מסכן רכיבים אחרים במחשב חוץ מהמעבד? לא איכפת לי שהמעבד יישרף לי (ברור שאני לא רוצה את זה) אבל האם זה יכול לשרוף לי את הזיכרון או לוח אם או כרטיס מסך? דרך אגב החברה של הספק שלי לא ידועה זה סתם ספק באיזה 150 שקל (בזמנו). תודה
-
- 2 תגובות
- 488 צפיות
-
-
למשהו יש מושג מתי יגיע הקירור הזה:http://hwzone.co.il/news/1151839837/60851 לארץ? וואי מטורף כתוב שהוא שוקל 800 גרם? מה זה כל כך כבד שלא יתלוש לי את התושבת מהמקום * בתמונה למטה יש לוח כמו שלי אז ניראה לי שאין לי מה לדאוג הקירור הורכב עליו חח כבר לא יודע
-
- 2 תגובות
- 488 צפיות
-
-
עכשיו השאלה שלי איך אני יכול לעשות את זה , תודה לעוזרים . אם אפשר הוראות מפורטות שאני לא יעשה טעות , תודה .
-
- 5 תגובות
- 488 צפיות
-
-
מישהו עשה פה עם המעבד E6300 ולוח גיגהבייט 965P-S3 אוברקולוקינג מ1.83 במהירות ל3.0 (העלה את הבאס ל430) לא שינה שום מתחים וישתמש בקירור סטוק שהגיע עם המעבד.. אני גם מתכוון לקנות לקנות את אותם דברים השאלה שלי אם גם אני יוכל לעשות את זה יהיה לי גם את המארז החדש של אורורה עם 3 מאווררי 120 האם אני יוכל אפילו לעשות OC יותר גדול? אני לא מתכוון לקנות מאוורר מיוחד למעבד.. ורק את הלוח אם 965P-S3 והמארז אורורה החדש.. עד איזה באס אני יוכל להגיע עם כל זה? שהטמפרטורות יהיו נורמליות ולא יסכן את המעבד בלי לשנות שום מתחים.. עם E6400 אני יוכל להגיע לOC יותר גדול? כי הרי הוא מכפיל פי 8 ולא פי 7 כמו הE6300 (יש להתחשב בחום שאולי במילא כבר יהיה חם מדי ולא משנה איזה מעבד אני לא יוכל לעשות OC …
-
- 0 תגובות
- 488 צפיות
-
-
אני פה באיזה מסיבה ראיתי מחשב אני מתחיל בoc עכשיו המערכת היא כזאת 3800x2 am 2 ddr667 5-5-5 ABIT KN9S איך אני מפעיל את אפשריות הoc בלוח הזה
-
- 0 תגובות
- 488 צפיות
-
-
שלום, יש לי 7600GS ורציתי לבדוק אותו ב OC. הרצתי 3DMARK06 עליו במצב רגיל והתוצאות היו: 3DMARK SCORE: 2234 בדריבר של MSI יש 6 רמות של OC, אז שיניתי לרמה 3 והתוצאה הייתה 2365 שיניתי לרמה 6 והתוצאה הייתה 2453. משהו יכול להסביר לי מה התוצאה אומרת? והאם שווה בכלל להפעיל את ה OC? תודה
-
- 0 תגובות
- 488 צפיות
-
-
DS3 בבאס 360... 38 מנוחה, 40 במאמץ. הגיוני? E6400 ב-2.88... 44 במנוחה, 50 במאמץ. קירור סטוק. הגיוני? פרסמתי כבר שהוא מתחמם עד ל-65 ב-3.36 במאמץ, אבל זה בגלל הקירור סטוק אני מניח. בכמה יוריד אותו הנינג'ה? כי אני מתכנן על 450 באס (כלומר 3.6), אבל כדי להצליח אני צריך שיפור של לפחות 10 מעלות.
-
- 2 תגובות
- 488 צפיות
-
-
שלום קבלתי היום צינורות של TYGON מח"ול והם ממש לא שקופים כמו בתמונה הם די מלוכלכים. השאלה שלי היא איך אפשר להבריק אותם שיהיו שקופים ונקים לפני התקנתם במערכת? האם אפשר לנקות אותם במים רגילים או שזה יגרום לקורוזיה במערכת עם מים מזוקקים.
-
- 0 תגובות
- 488 צפיות
-
-
שלום רב לכם מפרט מחשב... לוח אם asus p5ld2 deluxe זכרון Corsair XMS2 Xtreme Performance TwinX Matched TWIN2X1024A-4300C GB ( 2 x 512 MB ) - DIMM 240-PIN - DDR II - 533 MHz / PC2-4300 - 1.8 V מעבד LGA775 3.0GHZ 630 קירור מים קניתי אתמול ולקח לי 7 שעות להתקין בגלל שלא חשבתי שזה כזה מסובך וצריך להוריד את כל הלוח מהמאז בכדי להתקין את זה.. ועוד נתקלתי במלא בעיות בסוף הצלחתי להתקין את זה לדעתי... THERMALTAKE BIGWATER SE WATER COOLING KIT אז בבקשה אני רוצה לעשות אובירלוקינג בתוכנת AI BOOSTER למי שיודע תעזרו לי אני מסתבך בזה קצת לפעמים אני משנה בתוכנה הגדרות מפעיל מחשב משנה לי מהירות ל 4000MHZ ומוריד לי מהירות זכרון וההפך קורה .!! למישהו יש מושג לכמה מהירות אני יכול להגדיל את המע…
-
- 3 תגובות
- 488 צפיות
-
-
-
אני לא מצליח פשוט לא מצליח לייצב את הE6600 שלי על 3.4 עם סטוק למה זה? אולי בגלל שיש לי קירור STOCK? וזה לא אפשרי לעשות זאת עם סטוק? כרגע הוא עומד על 3.2 בלי שום תוספות למתח ולא לזיכרון הוא עומד ביחס של 1:1 וניסיתי להוריד לAUTO את הTIMING של הזכרונות בתקווה שזה יעזור וייצב לי את המעבד על 3.4 אך גם זה לא עזר.. מה אני אמור לעשות חברה מלבד זה שאני כבר קניתי WATER COOLING SYSTEM ונשאר לי לקנות רק את הרדיאטור..? תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 488 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב נייד של HP מדגם Pavilion dv9000 הוא 17" יש לי בעיה, שהוא פשוט מתחמם קצת יוצר מידי, והייתי רוצה לקנות לו מערכת קירור חיצונית היחידים שמייבאים מערכות מסוג זה הם נעה מחשביים הבעיה שהם לא יודעים איזה מהמערכות קירור מתאימה בגודל למחשב שלי ואין להם אפילו מערכת אחת בתצוגה לבדוק ולכן קוויתי שאולי תוכלו להמליץ לי איזה מהמערכות קירור לקנות http://www.noacomp.co.il/category.asp?catcode=791 חשוב לי, שהמערככת קירור תהיה כמה שיותר בגודל המתאיים, שקטה אבל בכול זאת שתעשה את העבודה תודה
-
- 0 תגובות
- 488 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות קירור למעבד אני לא מתכנן OC תקציב לא רלוונטי המעבד זה Core 2 Quad Q6600 BoxוIntel או שהמאורר שמגיע איתו יספיק כי אני מחפש מאורר שקט
-
- 1 תגובה
- 488 צפיות
-
-
אהלן, יש לי מארז שוכב, ולכן הגובה שלו הוא בדיוק גובה כרטיס PCI-E. יש לי כרטיס מסך 6600 של LEADTEK המאוורר שלי נדפק, ואני צריך להחליפו. אני לא מוצא מאוורר חלופי. כל המאווררים שמצאתי בינתיים (זלמן 700,900, arctic cooling) חורגים בגובה מגובה הכרטיס. אני ממש נואש! הפתרון שאני רואה כרגע הוא להחליף מארז.. מישהו יודע איפה אני יכול למצוא מאוורר? אפילו מקורי פשוט..
-
- 2 תגובות
- 488 צפיות
-
-
שלום... לא נראה לי שהשאלה הזאת נשאלה אי פעם אבל יש לי הרבה מאוד מאוררים ויש לי על הלוח 3 חיבורים ואני חיברתי הכל לחיבורים של פאוור אז מה לעשות אותו דבר..? פאוור? או על הלוח....
-
- 2 תגובות
- 488 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם יש לי אפשרות לקבוע את מהירות המאוורים נישאתי את התוכנה speedfan והיא לא עבדה ואמרו לי שהיא עובדת רק אם המאווררים מחוברים ישירות ללוח האם,ורק אם הלוח מאשר שינוי מתח ליצאות שלו. עכשיו המאוורים האלה באים עם המארז. אז רציתי לדעת אם יש לי אפשרות לשנות את מהירות המאווררים בדרך אחרת נ.ב אם זה משנה הלוח אם שלי זה K8NF-9 (NF4, s939, PCI-E)
-
- 1 תגובה
- 488 צפיות
-
-
היי, טוב, אז ככה, לפני שאני מוציא אלפי שקלים על מערכת חדשה, החלטתי לנסות למצות את המערכת הקיימת (מפרט בצד). כהתחלה, החלטתי לבצע OC למעבד. המטרה שלי היא סביב ה 3.4 (ראיתי כאן באתר שהרבה הצליחו להגיע לזה עם מערכת פחות או יותר כמו שלי) לכן המהרתי את הבאס ל 230 מה שאמור לתת תוספת של 15% למעבד, בחישוב פשוט 3000*15%=3450. את מהירות ה RAM השארתי על 400MHz = DRAM FREQ. התוצאה, באיתחול אני מקבל את המסך של safe mode של ווינדוס שאומר ששיניתי משהו בחומרה (מה אתה אומר...). אני בוחר הפעלה ב normal mode אך ווינדוס מסרב לעלות, פשוט מרסט את עצמו. חום המעבד מצביע על 47 מעלות שזה בסדר גמור, שנים עבדתי עם חום כזה עד שהבנתי שהטכנאי שהרכיב לי את המערכת נתן 0.1V offset תוספת, למה? לא יודע. ברגע…
-
- 2 תגובות
- 488 צפיות
-
-
יש לי AS5, רציתי לדעת אם יש בעייה עם מריחה לאחר ניקוי "יבש" בלבד. החלפתי קירור לכ.מסך, שמתי Zalman . ניקיתי את ה-GPU עם צמר גפן וטישו עד שלא רואים את השאריות, בלי אלכוהול. האם זה משנה אם אני מנקה עם אלכוהול או בלי ? מה הייתרונות של ניקוי עם אלכוהול ? ואם צריך אז מה מומלץ לשימוש ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 488 צפיות
-
-
יש לי במארז מאוורר למעבד 7000B LED מאוורר על החלון ומקומות פנויים אחד למעלה מאחורה ואחד למטה מקדימה (שניהם 80 MM) הייתי רוצה עצות אילו מאווררים לקנות (עדיף עם לד כחול כי כל השאר כל עם לד כחול) ואיפה למקם .... (הצעות נוספות יתקבלו בברכה... תודה...
-
- 3 תגובות
- 488 צפיות
-
-
יש לי מעבד : AMD athlon[tm] 64 Processor +3000 עכשיו יש לי מערכת קירור מים של tt Big Water 735 כתוב שהיא מתאימה לכול מעבדי all AMD AM2 Series and AMD K8 series. זה אומר שזה מתאים לשלי או לא ?
-
- 4 תגובות
- 488 צפיות
-


