עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by iakovl,

    אני ממש ממש אבל ממש מתקשה להחליט האם לקחת את הקיט 2*120 + 2*80 של TT או לא למישהו פה יש אותו? אני צריך דעות וביקורות (לא מצאתי)

    • 2 תגובות
    • 494 צפיות
  2. Started by guy_intel,

    קראתי במדריכי OC שמומלץ להעלות בהדרגה את מהירות ה-FSB בקפיצות של 5Mhz. למה לא לזרז את התהליך בקפיצות של 20Mhz ואם המחשב לא עולה, לעשות reset ל-bios ואז לדעת שהטווח הוא באיזור ה-20Mhz האחרונים... ?

    • 2 תגובות
    • 494 צפיות
  3. Started by wrecker,

    שלום, יש לי כרטיס GF 5700 ULTRA ואני רוצה להאיץ אותו קצת שיעבוד טיפה יותר חלק הוספתי מאווררים וניקית את המאוורר והוא עובד על 40 מעלות במנוחה (החדר שלי מאוד חם) אני משתמש בתוכנה שקבלתי עם הכרטיס SPEED RUNER של WINFOX...זה מה שהוא מראה לי ברגיל: 2D 301MHZ GPU 947mhz MEM 3D 475MHZ GPU 950MHZ MEM רציתי לדעת כמה אני צריך להאיץ בכמה מגהרצים? ב2D או ב 3D או שניהם?? תודה .. ד"א הכרטיס עובד על 4X AGP כי הלוח ישן אז אם זה יכול להגביל במשהו תגידו לי..

    • 0 תגובות
    • 494 צפיות
  4. Started by edbd,

    אהלן חברה יש לי מחשב דיי חדש אני חושב שהוא אצלי משהו כמו ארבעה חודשים. עכשיו המאוור שלו התחיל לעשות רעש נורא חזק כמו איזה טרקטור עכשיו הייתי בחנות והוא ניקה לי את המחשב ואמר עם הבעיה תחזור תבוא יום ראשון נחליף לך.. אז המחשב לא הפסיק לעשות רעש אז אני צריך המלצה למאוור טוב שלא ירעיש לי ושלא ייהרס אחרי כמה חודשים... (כי ראיתי את המאוור שיש לו בחנות אני לא יודע עם הוא טוב) הנה המפרט שלי: מעבד אינטל 6300 זיכרון 512X2 667MHZ של חברת סאון או משהו כזה כ. מסך GeForce 7600 GT 256 MB לוח אם MSI 965 והספק כח אין לי מושג איזה חברה אבל זה גאנר כי זה שמכר לי אותו אמר זה ספק טוב ובינתיים הוא לא עושה בעיות אני לא יודע מה החברה אבל זה 400W אז איזה מאורר הכי מתאים למפרט כזה? (המחיר לא משנה…

    • 5 תגובות
    • 494 צפיות
  5. Started by x-pac,

    אני רוצה לדעת אם כדאי לי לעשות אובר קלוק אם המפרט הזה (יש לי ספק ז'נרי)

    • 2 תגובות
    • 494 צפיות
  6. Started by t d,

    שלום, אני מצטער על בורותי בהודעה הבאה... בכל מקרה: לאחרונה אני מרגיש שהמחשב שלי מתחמם יותר מדי, כשדיפדפתי בפורומים שונים לגבי קירור ו-oc ראיתי שכל הזמן מדברים על הטמפ' שהמעבד מגיע אליה.. רציתי לדעת איך אני בודק את הטמפ' אצלי בכדי שאוכל לשאול אותכם אם היא נורמאלית... בתודה מראש, רועי...

    • 4 תגובות
    • 494 צפיות
  7. Started by tembo,

    שלום, יש לחברים שלי בעיה עם המאורר שעל המעבד (פנטיום 4), הבעיה היא שזה מותג COMPAQ ודי בלתי אפשרי להשיג מאורר במחיר אנושי ובזמן סביר. התוצאות של חוסר התיפקוד של המעבד הם כשהוא מפסיק לעבוד (כל כמה דקות) הטמפרטורה עולה והמחשב מכבה את עצמו. רציתי לדעת מה ניתן לעשות, האם ההשפעה של המאורר היא כל כך קיצונית או שהוא גם ה HEATSINK פגום? האם שווה לנסות להוציא למרוח משחה חדשה האם יש סיכוי להחליף בסתם מאורר אחר?

    • 7 תגובות
    • 494 צפיות
  8. Started by ^DaGoN^,

    ככה, כרגע יש לי Thermaltake Volcano 6, ויש לי איתו במנוחה 54, ובפעולה 60+- רציתי לדעת אם אני יקנה קירור חדש (Thermaltake Volcano 12), ומארז חדש יהיו ביצועים טובים יותר? כלומר, במשחקים.... FPS, PC LAGS? ואיזה קירור אתם מציעים לי לקנות? אה, וגם אם ספק משפר ביצועים? תודה לעוזרים :]

    • 0 תגובות
    • 494 צפיות
  9. Started by RENESANSE,

    החלטתי שאני עושה אוברקלוק למעבד שלי P4 1.8 לוח אם של asus מדגם p4s333 כרטיס מסך gf 6600gt יש לי שלושה מאווררים ומאוורר של Tt TR2 על המעבד... ככה שאין לי בעיה עם קירור... אני רוצה להפוך את המעבד ל 2.0 השאלה שלי אם המעבד והלוח אם שלי יחזיקו מעמד... לא יישרפו או שיקרה להם משהו... תודה לעוזרים... אני דיי לחוץ בזמן ככה שאני צריך תשובה מהר

    • 1 תגובה
    • 494 צפיות
  10. Started by shibie,

    יש לי לוח אם asus m2n32-sli vista premium יש לי בביוס אפשרות אוורקלוקינג לזיכרון שקוראים לה ai skew יש לי שם שני דברים שלא הבנתי ממש מה הם, יעני שני אפשרויות אוורקלוקינג: לאחת קוראים delay ולשניה קוראים advance אני צריך הסבר קצר עליהם.. תודה לכל העוזרים..

    • 1 תגובה
    • 494 צפיות
  11. Started by sagi_10,

    שלם אני עשיתי אובר קלוק ממש נחמד למערכת שלי(ראה מפרט) אבל הזיכרונות שלי כרגע עובדים על 300 מגה הרץ... בגלל שאני לא מצליח למצוא הגדרה טובה בישבילם... עם אני שם על מחלקים 100 כאילו 1/2 אז הזיכרונות שלי על מהירות 300 מגה הרץ ועם אני שם על מחלקים 5/3 אז המחשב בכלל לא עולה ואותו דבר לגבי מחלקים יותר גבוהים... מה לעשות?? ואיזה מצב עדיף לזיכרונות: 400 מגה הרץ תיזמונים :2,5.3.3.5 או 300 מגה הרץ ותיזמונים : 1,5.2.2.5 האם אפשר לגרום לזיכרונות לא להיות מושפעים מהאובר??

    • 2 תגובות
    • 494 צפיות
  12. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    CNPS7000B-Cu של זלמן או וולקנו 12 אקסטרים? איזה יותר טוב בביצועים ובשקט אין המ להשוות חחח זלמן שקט הרבה הרבה הרבה יותר...

    • 1 תגובה
    • 494 צפיות
  13. ועוד שאלה הביג טייפון קטן יותר מהטוניק 120 כי זאת בעצם השאלה אני רציתי קירור טוניק אבל הבנתי שהוא לא נכנס במארז- RAIDMAX SAGITTA אז בגלל זה אני יקח את ה-BT

    • 0 תגובות
    • 494 צפיות
  14. המפרט שלי הוא מעבד INTEL PENTIUM III 800 MHZ והצלחתי להעלות אותו רק ל840MHZ מה אני יכול לעשות מישהו יכול בבקשה לעזור לי. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 494 צפיות
  15. האם ניתן לבצע אוברקלוק למעבד Core2Duo E6300 עם לוח אינטל DQ965GF זיכרונות של קינגסטון 667MHZ????

    • 2 תגובות
    • 494 צפיות
  16. Started by GNU,

    יש לי כרטיס מסך R9250 של powercolor. לכרטיס יש צלעות קירור ללא מאוורר. לי יש מאוורר 40mm שאני רוצה לשים על הצלעות. למאוורר יש חיבור של 2 פינים. אבל על הכרטיס אני לא רואה חיבור חשמל למאוורר. מישהו מכיר את הכרטיס ויכול להגיד לי אם יש או אין חיבור למאוורר? תודה.

    • 2 תגובות
    • 494 צפיות
  17. Started by paton1973,

    ראיתי שיש כרטיסים שמקוררים אם צלעות קרור ולא עם מאוורר (כמו ב msi 7600gt), איזו שיטה יותר יעילה?

  18. Started by tombraider,

    שלום אפשר חוות דעת על הספק הזה של COOLMASTER http://www.coolermaster.com/products/product.php?language=en&act=detail&tbcate=22&id=4196 האם הוא יעבוד טוב ב CF עם 4870 מעבד Q9550 4 ג'יגה זיכרון לוח ג'יגה בייט DS5 X48 האם הוא בכללי מוצר טוב ואיך הוא מול הספק כח Thermaltake Toughpower 650 qfan תודה ויום טוב

    • 1 תגובה
    • 494 צפיות
  19. כל הפרטים בלינק http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=353587.new#new

    • 2 תגובות
    • 494 צפיות
  20. לפי חיפוש בפורום שמתי לב שכמה בפורום הגיעו ל-4.0 GHZ על קירור אוויר... השאלה לאן אני אגיע.... המעבד הוא P4 630... אני אתחיל את ה-OC כשאני כנראה יוסיף BT למעבד.... הרעיון הזה הגיע כאשר ראיתי שכתוב על הקופסה של הלוח אם שהוא EXTREME EDITION, האם זה אומר שהלוח טוב ל-OC? מישהו יכול להגיד לי האם לפי המפרט אני יכול להגיע לתוצאות טובות? תודה לעוזרים מראש נ"ב אם אפשר כמה מדריכים כאלה להתחלה אני אשמח....

    • 3 תגובות
    • 494 צפיות
  21. Started by danielhasan,

    הורדתי כמה גירסאות : 2.60 2.5 2.41 והמעבד שלי : AMD Athlon 64 Processor +3200 וכל את מהתוכנות אומרת : The processor detected is not supported AMD Athlon 64 Processor +3200 איזה כן תומכת?

    • 1 תגובה
    • 494 צפיות
  22. Started by Mishmish,

    יש בבעלותי לוח אם של ג'יגה בייט 8s655fx ultra וזכרון פשוט 512מ"ב /400 מג"ה .... אני מתכנן oc בעתיד הקרוב.... רק שאני יודע שהרכיבים לא מזהירים.....(תקנו אותי אם אני טועה).... יש לי אלף ש"ח ורציתי לדעת מה כדאי לקנות....זכרון או לוח אם....?? ( למרות שאני כמעט בטוח שרובכם תגידו לוח אם) אני חשבתי ללכת על הלוח אם של אסוס ( גרסת הדלוקס ..... למרות שהיא כמעט לא שונה מהגרסא שאינה דלוקס) על מה אתם ממליצים?? נ.ב. : יש לי מעבד אינטל 2.8 512 קאש (למרות שגם הוא לא מומלץ לאוברקלוק) / קירור sp94 ...

    • 0 תגובות
    • 494 צפיות
  23. משהו מלבד frozencpu. תודה.

    • 0 תגובות
    • 494 צפיות
  24. Started by Hatori_Hanzo,

    שלום לכולם ראשית כל אני חייב לציין שהידע שיש לי בOC הוא מוגבל ולכן אני מפרסם את הת'רד הזה..בכדי לקבל עזרה וחוות דעת. אז ככה,אני עם הINFINITY,זכרונות G.SKILL 2GB 4-4-4-12 וקונרו e6400 והביג טייפון. בהתחלה,הייתי מבצע OC כאשר הזכרונות היו מוגדרים על 667,הייתי מגיע לבאס מקסימום 360(אני עם ביוס7.31,מחכה לביוס הרשמי הבא) המערכת הייתה לא כ"כ יציבה,המחשב היה עושה BOOT,הייתי עובד רגיל אבל אחת לכמה שעות המחשב היה פשוט "קופא" מפסיק להגיב.הנחתי שאלו הזכרונות שכאמור היו ביחס 5:4 ומגיעים ל450(900 אפקטיבי). אחרי עיון בכמה פורומים החלטתי להוריד בביוס את הזכרונות ל533(1:1),אני כרגע על 365 וזה נראה בסדר(super pi סיימתי ב17.57 דקות),אמנם עדיין אחת לכמה זמן אני קם בבוקר(כמובן שמהחשב דול…

    • 4 תגובות
    • 494 צפיות
  25. Started by yambtz,

    אני רוצה לעשות חור למאוורר בפרספקס השאלה אם זה מתאים או לא.

    • 3 תגובות
    • 494 צפיות

דיונים חדשים בפורומים