עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by manticore,

    יש ברשותי את המארז הנ"ל ואני רוצה לקנות את הקירור הנ"ל למעבד של אינטל השאלה שלי אם הקירור הזה בכלל יוכל להכנס למארז הזה כך שהוא יוכל להסגר ואם כן, האם אני אוכל לחבר אותו במאוזן כמו בתמונה על הלוח הזה (Abit IP35-E)כדי שהמאוורר שלו ימשוך אוויר והמאוורר האחורי שנמצא לי במארז יוכל יש להוציא אותו כי הוא נמצא מולו? תודה.

    • 1 תגובה
    • 498 צפיות
  2. Started by ziv2774,

    מישהו מכיר את הקירור הזה אני צריך אותו למעבד Q6600 ויש לי אפשרות להשיג אותו במחיר 150 שקל האם זה שווה??? תודה

    • 1 תגובה
    • 498 צפיות
  3. Started by assafmag,

    משהו יודע איך נועלים את המתחים (מחשש להעלאת מתחים אוטומטית ב-OC) בביוס של S3-965? אני לא מוצא...

    • 2 תגובות
    • 498 צפיות
  4. אז שלום יש לי זיכרון DIGMA PC3200 512M DDR400 CL2.5 T1 עכשיו רציתי לדעת מה זה בדיוק אובר קלוק לזיכרון ויש לי מיספר שאלות: 1)במה מתאפיין הOC לזיכרון? (MHZ\תיזמונים) 2)האם צריך קירור כלשהוא בישביל להגיע לתוצאות טובות יותר או כל דבר אחר ? 3)איך עושים את הOC כלומר בביוס או בתוכנות מסויימות? 4)ושאלה אחרונה במה באים השיפורים לידי ביטוי לאחר הOC וכיצד זה מסוגל לפגוע באורך חיי הזיכרון? תודה רבה לעונים מת על הפורום הזה.

    • 5 תגובות
    • 498 צפיות
  5. Started by mazoneli,

    יש לי E4300 עם הטוניק ב OC ל 280M והטמפרטורה של הליבות 43-47 בעבודה סטנדרטית OFFICE אינטרנט וכדומה, זה לא גבוה בשביל הטוניק ? הלוח והכ.מ ב 35 מ' וה HD ב 31 ו 36 מ'. שאלה נוספת שאני משנה את ה V LINK SPEED בביוס ל FAST המחשב הופך ללא יציב וקורס יש למישהו מושג מה עלולה להיות הסיבה ?

    • 1 תגובה
    • 498 צפיות
  6. אני חושב שהבהרתי את עצמי.. עשיתי חיפוש ולא מצאתי כלום ,אולי לא כתבתי משהו טוב. בכל מקרה תודה רבה מראש לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 498 צפיות
  7. עשיתי oc לזיכרון adata vistera ddr 500 d12 mb x2 htt:280 ddr volte:2.9 multiplier:8 ככה שהמעבד 2.24נשאר במהירות כמעת בסטוק2.2 זה מסוכן לזכרון ככה? תודה

    • 4 תגובות
    • 498 צפיות
  8. Started by galh_5,

    קניתי לא מזמן את הכרטיס מסך GIGABYTE 7600GT SLIENT PIPE 2 האם הקירור הזה הוא גרוע/די טוב/טוב/טוב מאוד? במנוחה יש לי איתו בערך 52,53 מעלות ובזמן משחק כבד כמו call of duty 2 יש לי איתו 58 מעלות מה דעתכם עליו?

    • 2 תגובות
    • 498 צפיות
  9. שלום לכולם. בעקבות מחשבה שעלתה לי, חשבתי על השאלה שכתבתי בכותרת. בעצם, עד כמה ניתן לסמוך על תוכנות הניטור חומרה? אני מעוניין לדעת עד כמה הזיוף יכול להיות כלפי מעלה, או מטה? זאת אומרת, אם אני מקבל טמפ' X, והיא למעשה X+Y, או X-Y? או לדוגמא קריאת הוולטים שמקבל המחשב, לדוגמא המעבד צריך 1.7V, ומקבל 1.6 לפי התוכנה, או 1.8? או על 12V הוא מקבל 11.5, או 11.7? האם זה משנה אם כך נראה על גבי התוכנה, או שלמעשה אלו נתונים שיכולים להשתנות, והם לא מדוייקים כלל? תודה לעונים וחג שמח.

    • 3 תגובות
    • 498 צפיות
  10. Started by stojakovic,

    יש קירור למעבד zalman 8700 ולוח אם גיגבייט p35-ds3l עכשיו העניין הוא שלפי הנתונים של הזלמן, המאוורר שלו מסתובב בין 1150 ל 2300 RPM במתחים של +- 5-12 וולט... החיבור של המאוורר הוא של 3 פינים, לעומת זאת בלוח אם יש הכנה של 4 פינים... יש אפשרות אבל לחבר את המאוור ואז יש פין אחד חשוף בלוח אם, שלא בשימוש... העניין הוא שכשאני מחבר את המאוורר דרך ה fan mate (משהו שבה עם הקירור שאני יכול לשלוט בRPM ממינימום למקסימום) ערכי הRPM של המאוורר נעים בין 820 ל 920 סיבובים לדקה... ( לא מתקרב לבין 1150 ל 2300).. כשאני לא מחבר דרך הfan mate (ולפי זלמן, במצב הזה המאוורר אמור לעבוד במקסימום מהירות), אני מקבל 1100 RPM , (גם כן לא מתקרב ל2300).. השאלה שלי היא האם זה בגלל הפין שיש בלוח אם ולא מח…

    • 1 תגובה
    • 498 צפיות
  11. הלוח אם מופיע במפרט....הצי'פסט הוא KT600 וממה שהבנתי אי אפשר לנעול ..אז חשבתי אולי יש איזו דרך אחרת או עידכון ביוס.......או כל דבר אחר... וקשה אני חייב עזרה(אם אי אפשר אז באסה רק תעזרו....תודה) :s07:

  12. Started by Euthanasia,

    שלום, אני מעוניין לקנות את הHardCano 12 של TT (אשר בעל 4 חיישני טמפ') ורציתי לדעת היכן אני צריך למקם את החיישנים. אני רוצה לשים את החישנים ב: מעבד, צ'יפסט, HD וכרטיס מסך. האם אני צריך להוציא לכל אחד מה"מקומות" את ההיטסינק כדי לשים את החיישן? ואיפה אני צריך לשים אותו? ראיתי באתר של TT איפה צריך לשים את החיישן במעבד וראיתי שם שהם שמו אותו בריבוע הקטן באמצע המעבד והעבירו את חוטי החיישן דרך ההיטסינק, זה אפשרי? כך זה נעשה? לא גורם לבעיות טמפ'..? בכללי, אני מבקש הסבר (אם אפשר מפורט..) על מיקום החיישנים בכל אחד מהמקומות.. תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 498 צפיות
  13. שלום אנשים. משעמם לי קצת...אז אני רציתי לשאול אתכם ת'שאלה הזו כי זה סיקרן אותי מאוד אמנם זה גם תלוי בקירור של המעבד אבל בכללי מהו הפוטנציאל הכי גבוה? ובמקביל גם מהי התוצאה הגבוהה ביותר בסופר פאי שאפר להגיע איתו.. אם ראיתם כבר סקרים או אנשים שיש להם גם ת'מעבד הזה וסיפרו עליו או דברים אחרים אני אמשח לשמוע! המעבד שלי: Prescott 3.0 775 תודה.

    • 2 תגובות
    • 498 צפיות
  14. Started by weamir,

    יש לי PRESCOT 2.8GHZ עם ZALMAN 7000B ALCU,ומארז ג'נרי מחורבן. במצב רגיל המעבד נמצא על טמפ' 41-43 מעלות,אך כאשר אני משחק הטמפ' מגיע ל55-57 מעלות! יש לי מאוור קדמי 80 מ"מ,ואני חושב להוסיף 120 מ"מ מאחורה. אשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על פיתרונות קירור נוספים,על מנת להיפטר מהשרב בתוך המחשב. לצערי הערב קיבלתי לראשונה מסך כחול,ואני בטוח זה בגלל התחממות המעבד. כמו כן תנו לי המלצה למאוורר 120 מ"מ אמין וטוב.

    • 3 תגובות
    • 498 צפיות
  15. אני מחפש מישהו שיש לו ניסיון בחיתוך מתכת ומוכן לעזור לי לעשות חלון בדלת המארז מכיוון שאין לי את הכלים ואת הידע הנחוץ. אודה לכל עזרה שתבוא ;D

    • 0 תגובות
    • 498 צפיות
  16. Started by DJPOWER,

    מארז מאוורר עד 400 שקל לפחות 2 מאווררי 120+ 3 92/80 חלון בצד ועדיף שהיה מלוג'יק או מנעה תודה יונתן

    • 3 תגובות
    • 498 צפיות
  17. Started by lipa,

    http://www.digit-life.com/articles2/cpu/vpu-coolers-shootout-may2k5-part1.html

    • 1 תגובה
    • 498 צפיות
  18. Started by amisha,

    אני מעוניין לקנות מד טמפ' למחשב (כמה שיותר חיישנים יותר טוב ) וגם בקר למאווררים אבל אני רוצה גם את האופציה של לכבות את המאווררים ובזה עדיין לא נתקלתי !! אני מעוניין להשקיע עד 300 שקל וכמה שפחות יותר טוב ! יש הצעות ??

    • 2 תגובות
    • 498 צפיות
  19. שלום לכולם השאלה הראשונה שלי היא מה המאוורר 120MM השקט ביותר (אבל שעדיין מקרר בצורה סבירה)? אני צריך אחד בשביל המארז שלי. השניה היא אם ואיך אני יכול לברר אם בכרטיס מסך שברצוני לקנות (יד שניה) בוצע אוברקלוק? המון תודה לעונים, העניין חשוב אביתר(:

    • 2 תגובות
    • 498 צפיות
  20. Started by Oranili,

    אם אני עושה OC למעבד. .. זה עושה אוטומטית לזכרונות ?

    • 0 תגובות
    • 498 צפיות
  21. Started by asaf556,

    אני רוצה לעשות oc לכרטיס מסך עם התוכנה RivaTuner אבל אני לא יודע מאיפה אשמח לקבל הסבר על אופן השימוש בתוכנה

    • 3 תגובות
    • 498 צפיות
  22. Started by oded900,

    1:האם אפשר לעלות מתחים למעבד בלוח שלא תומך בכך דרך הBIOS?(באמצעות תוכנה כלשהיא...) 2:במידה והלוח לא תומך בFSB מסויים איזה מתחים צריך להעלות של הגשר הצפוני או הדרומי? 3:האם העלאת תדר PCIE משפיעה על OC לכרטיס מסך? 4:האם אפשר לשנות מתחים לכרטיס מסך באמצעות תוכנה כלשהיא? תודה.

    • 2 תגובות
    • 498 צפיות
  23. Started by teddy85,

    אני רוצה מאורר לקדימה של המארז של AC והבנתי שיש מאורר שרק מוצאי אזה אני צריח לקנות http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4899 או http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4902

    • 1 תגובה
    • 498 צפיות
  24. Started by kozimus,

    איזה פילטר עדיף בד\ספוג או אלומיניום? תודה

    • 2 תגובות
    • 498 צפיות

דיונים חדשים בפורומים