אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אז ככה יש לי AMD ATHLON 3000+ 754 עם טמפרטורות סבירות ויש לי רדאון 9800פרו 128 מגה.. אז לפעמים אני משחק במשחקים אז פתאום הכל נתקע וזה עושה לי איתחול של המחשב... וכנראה שזה בגלל שהכרטיס מסך מתחמם איך אני יכול לבדוק את הטפמרטורות של הכרטיס מסך? ותוכלו להציע לי קירור לכרטיס מסך(לא חובה שקט) תודה..
-
- 3 תגובות
- 499 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מה הכי טוב , ולדעת את ההבדלים בניהם (יעילות) במעלות +-
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה לקירור לE4300 הגיע הזמן כבר לOC התקציב 200-250 ש"ח. חשבתי ללכת על הTUNIQ אבל אני כנראה יוותר עליו כי הוא כבד מאוד ויכול לגרום נזק ללוח. גם ככה אני לא מתכוון להוציא למעבד את ה"מיץ".
-
- 6 תגובות
- 499 צפיות
-
-
שלום. יש לי מס' שאלות.. ואלו שאלות שלא קיבלתי עליהן מידע ממדריכים בפורום.. אז בבקשה לא לתקוף אותי.... מה זה מכפלה? ומה תפקידה? מה היחס שלה לבאס (FSB)? מה המקסימום מתח המותר לE6300 והמינימום שלו? בבקשה אלו שאלות חשובות בשביל שאתחיל בOC.
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
ראיתי שבאתר של החברה הם מדגישים את הדבר הבא: No motherboard components with a height greater than 39mm, as well as the PSU, disk drives, VGA card, and RAM should be present within a 55mm radius from the center of the CPU. עד כמה יש להתייחס להערה הזאת ברצינות, ומהן ההשלכות אם אכן ישנם חלקים ממש קרובים בגובה של 4 סנטימטר? האם יש להתייחס גם לחוטים שמתוחים במארז, בקרבת המעבד? מעבר לעצם ההערה, זלמן לא רושמים כלום.. כמו כן: ראיתי שהמאוורר מגיע עם thermal compound. האם אני צריך לנקות את השאריות של המדבקה מהמאוורר המקורי, ואם כן- איך אני עושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-
-
שלום אני צריך קירור הכי שקט שאפשר אבל לא מים למארז 2 מאוררים ולמעבד ביצועים לא חשובים זה מחשב של ילדה קטנה עם פניטיום 4 1.6 סקוקט 478 העיקר הכי שקטים שאפשר תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 499 צפיות
-
-
האם יש הבדל בין הסינק של הלוח אם ABIT NF7 v2.0 nForce2 לבין הסינק הזה : http://www.jab-tech.com/customer/product.php?productid=1829&cat=&page= כשיש עליו מאוורר כמובן.. ? אם כן מהו ההבדל והאם הוא יעזור לי במשהו ב- oc ??
-
- 3 תגובות
- 499 צפיות
-
-
שלום לכולם ! יש בידי לוח אם מתוצרת ASUS דגם A8N SLI Deluxe. אני מעוניין להחליף את קירור הצ'יפסט המקורי בקירור פאסיבי. על איזה קירור אתם ממליצים לי ? בלי הגבלה כספית. תודה !
-
- 2 תגובות
- 499 צפיות
-
-
שלום לכולם! השגתי מסך 160X160 של פאלם VX. הוא מיוצר ע"י EPSON ELECTONICS, עם בקר גרפי SCI7500F0A מצאתי ממש מעט חומר על המסך הזה. יש לו 15 כניסות (פינים) מישהו יכול לעזור למצא אולי DATASHEET או דרך לחבר אותו? תודה רבה, נדב
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם אני מעלה את המתח למעבד אם זה מקצר את חיו ואם כן זה ממש משמעותי?
-
- 2 תגובות
- 499 צפיות
-
-
באמת שחיפשתי בחיפוש ולא מצאתי(ועברתי על איזה 7 דפים)... אז השאלה שלי היא כזאת: איך לעשות את ה-OC לכרטיס(6800GT): 1. להעלות את הליבה עד כמה שאני יוכל ואז להתחיל להעלות את הזיכרונות?????? 2. להעלות את הליבה ואת הזכרונות במקביל???
-
- 2 תגובות
- 499 צפיות
-
-
מה החסרונות שזה יכול לעשות? זה יכול להרוס תמחשב? לאילו חלקים אפשר לעשות אוברקלוקינג? יש לי P4 2000 MHz 320 DDR Ge Force FX 2500 128 DDR למה אני יכול לעשות אוברקלוקינג? מה אני צריך בשביל זה ואיך עושים את זה ??? תודה!
-
- 3 תגובות
- 499 צפיות
-
-
אני ממש ממש חדש למודינג הייתי רוצה לדעת איפה אני יכול להשיג מדריכים לעשות מודינג ואיפה אפשר לקנות באזור תל-אביב מוצרים למודינג?
-
- 3 תגובות
- 499 צפיות
-
-
בהמשך לנושא שלי: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=358468.20 אתמול הדלקתי את המחשב כרגיל, ופתאום אחרי 10 שניות מתחילות חריקות... לא רעש רגיל של מאורר - אלא המאורר עצמו פשוט חורק! אני עושה משהו לא טוב? זה שאני משאיר את המארז פתוח אמור לפגוע במאורר? אני לא מבין מה הסיפור עם זה? לא עבר חודש מאז שקניתי את הקירור ורק בעיות! רק לי זה ככה?!!?!? זה המאורר השלישי שלהם שנדפק - עכשיו זה בדוק - אני לחברה הזאת לא מתקרב עוד פעם בחיים!!! השבוע אני אלך לחנות שקניתי ממנה את המאורר וישאל לגבי החלפה לדגם אחר בתוספת תשלום, זה כבר מתחיל לעצבן אותי יותר מדי.
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-
-
יש לי פנטיום 4 1.8 סוקט 423. אני רוצה להחליף לו את המאוורר למשהו טוב, אבל איפה אני אמצא בימינו מאוורר למעבד יחסית ישן?
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-
-
http://www.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-8IPE1000-G%20(Rev%203.x).htm# יש אותו לאח שלי ורציתי לדעת אם הוא טוב ל OC או לקנות חדש (לי יש תגירסאה המתקדמת יותר שלו)
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
כחלק מהפרוייקטים שאני עובד עליהם עכשיו (חדר, מחשב) אני מעוניין להחליף את המאווררים במארז, המאווררים של TT רועשים לי מידי, ואני מחפש משהו שקט יותר אני מעוניין לקרר את הMOZART בדיוק כמו המחשב השני (SHARK), בעזרת מים נכון לעכשיו, הרכיב היחידי שיש לי זה משאבה (D5) מפאת חוסר תקציב (הכל יוצא על החדר, צבע, חשמל, פרקט , רהיטים), הנושא ידחה מעט (ובקרוב אני אקנה כ.מסך יותר רציני מהבזיון שיש לי עכשיו X550) אני דוחה מעט את רכישת רכיבי קירור המים. אני מעוניין במאווררים שיהיו שקטים, אך יעילים מאוד לסרקולציה כללית, וכמו כן, מאווררים המתאימים לקירור רדיאטור (שוב - שקט) יש לי קולרים ייעודיים לHDD שברשותי (2 ראפטורים, ודיסק נוסף, בקרוב עוד 2X750 ), שאותם אני אחבר לריאו בס כדי להשתיק אותם …
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
הקירור על ה-9800SE שלי דיי גוסס ואני מעוניין להחליף אותו בקרור איכותי ושקט. הכרטיס עדיין משרת אותי נאמנה ולא מאכזב אפילו במשחקים כבדים מאוד במונחים של היום, ועל מנת להעניק לו עוד כמה שנים טובות, אני מעוניין בקירור אמין שישמור עליו קריר גם בתקופות לא נעימות שמתקרבות אלינו.... חשוב שהוא יהייה שקט, וזול עד כמה שאפשר.. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-
-
יש לי את ה 5900XT של ג'יגה בייט וכבר הרבה זמן הוא על מהירות סטוק ללא אוברקלוק רציני, קראתי בהרבה פורומים ברשת שללא בעיה אפשר להגיע עם הכרטיס הזה רחוק, רציתי לדעת מי ממשתמשי הפורום אכן הצליח להגיע למשהו יציב ששיפר לו את הביצועים בצורה יפה, כמו כן, הקירור במארז שלי ג'נרי לחלוטין, כנ"ל לגבי הקירורועל הכרטיס. (אוברקלוקים שעשיתי בעבר היו ממש לא מורגשים בבנצים ומשחקים , לדוגמא : 750 - 430 , זה הכי רחוק שהצלחתי להגיע) תודה
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
קיצר ככה הכרטיס הוא 9800PRO עם קירור מקורי -שלא מתפקד כמו שצריך -יש ארטיפקטים וכו וכו ,ניסיתי כל מיני קומבינות עזר אבל אני רוצה משהו איכותי יותר . הקירור הוא: Arctic Cooling ATI Silencer 2 Rev.2 ATI 9600 (Pro, XT http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1605&products_id=9693 רשום שהוא מתאים רק ל 9600,ויש את זה : Arctic-Cooling ATI Silencer 3 REV2 שרשום שהוא מתאים ל 9800XT שהוא בעצם 9800 רק מומהר ומגיע בדרך כלל עם 256 MB זיכרון .....בעיקרון הוא אמור להתאים אבל אני לא בטוח כי הוא בנוי אחרת ... אז עם מישהו יודע עם הם יתאימו לי אז ענה להגיד ....עם לא אז נלך על ה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_2305&products_id=15364 עריכה :מצאתי א…
-
- 7 תגובות
- 499 צפיות
-
-
שלום ! ברצוני לדעת האם קיימת אפשרות שעקב אי-עדכון של הביוס , הבורד שלי נותן לי לעשות אוורקלוק יענו מ133 במקום להתחיל מ166 ? ברשותי GIGABYTE 7VAXP ולא , אין לי שום דבר על הלוח שמאפשר לי לשנות זאת. באתר של GIGABYTE מופיע עידכון בביוס ל BARTONS 2500 \ 2800 \ 3000 רציתי לדעת האם עידכון הביוס יאפשר לי לעשות אוור קלוק כמו שצריך או האם זה רק ענין טכני כאילו.. F11 2003/1/15 AMD Barton CPU support (2500+/2800+/3000+)
-
- 3 תגובות
- 499 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס מסך של ati דגם radeon x600, המאורר הוא של zalman. במהלך התקופה של שלושת השנים האחרונות החלפתי כבר שלושה מאוררים לכרטיס הנ"ל. אחרי ששמתי את המאוורר החדש של zalman הכל עבד מצוין אבל אחרי כמה חודשים מתחיל הרעש, והוא פשוט בלתי נסבל. זה לא רעש של התחממות יתר או משהו כזה, אלא רעש שנובע כנראה מאיזושהי הפרעה מכנית. אני ניקיתי את המאורר כבר מספר פעמים אבל הרעש לא מפסיק. מה לעשות??? אני לא רוצה כל פעם להחליף את המאורר!
-
- 2 תגובות
- 499 צפיות
-
-
היי, יש לי אינטל S775 3.0 ואני מחפש משהו שיקרר אותו טוב, כרגע הוא על 45 מעלות בלי מאמץ, ואני חושב שניתן לעשות משהו בנידון. כרגע הוא מתקרר ע"י המערכת המקורית של אינטל...וברצוני לשנות זאת. מה עליי לרכוש בשביל לשפר את הטמפ' שלו? יש לי כ150 שקל. כמו כן, איך עליי לסדר את החוטים במארז שיתנו לי זרימת אויר טובה? תודה... דניאל
-
- 7 תגובות
- 499 צפיות
-
-
יש לי במארז מאוורר למעבד 7000B LED מאוורר על החלון ומקומות פנויים אחד למעלה מאחורה ואחד למטה מקדימה (שניהם 80 MM) הייתי רוצה עצות אילו מאווררים לקנות (עדיף עם לד כחול כי כל השאר כל עם לד כחול) ואיפה למקם (מכניס אוויר/מוציא אוויר) .... (הצעות נוספות יתקבלו בברכה...) תודה...
-
- 3 תגובות
- 499 צפיות
-
-
קודם כל תודה למי שעזר לי בתארד הקודם שפתחתי... יש לי מעבד פנטיום 4 2.8 GHz של presccot סוקט 478 לוח אם: Asus P4P800 טוב... דרך הביוס נכנסתי ל OC באחוזים. אוקיי העליתי ב- 5%... טוב שמרתי ויצאתי, זה הפעיל את המחשב מחדש, ועכשיו אחרי הקטע של הביוס הופיע לי מסך שחור ואז היה צפצוף אחד וגם היה כתוב משהו על master boot device או משהו כזה... טוב עשיתי ריסט, נכנסתי לביוס והגדרתי שהמחשב יפעל כמו קודם. זה הגיוני שזה לא יתן לי לעשות אובר קלוק של 5% אפילו? וגם היום עשיתי OC לכרטיס מסך שלי... אולי זה קשור איך שהוא? או שזה אולי קשור לזיכרון? יש לי זכרון מאעפן 512 DDR עם 200 MHz. זה בגלל זה? תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-


