עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by pwntigo,

    אני משתמש בתוכנה שהגיעה עם הדיסק של GYGABITE EASYTUNE כשאני מעלה ל 10% הכול בסדר אבל אם אני אפילו קצת עובר את אזור ה 13% הכול נופל, אני מקבל הודעה מווינדוז שאני אפשר להריץ אותו יותר והכול נתקע. ישר אחרי זה הלכתי לבדוק את הטמפ' של המערכת בביוס והכול היה בסדר המעבד עדיין היה על 45 ושום דבר לא התחמם. אז אין לי מושג מה הבעיה ראיתי פה אנשים שהגיעו ל 25% ו 30% בלי בעיה אז למה אצלי זה לא הולך? E6300 GYGABITE 965P-S3 זכרונות 800 DDR2 TURBO PQI 1GB DUEL CHANNEL קרור שבא עם המעבד.

    • 4 תגובות
    • 499 צפיות
  2. איזה מעבד אינטל הכי כדאי לקנות 2.6 או 2.8 או אולי אחר? ואיזה לוח כדאי לקנות עם איזו ערכת שבבים 865P או 875P לביצועים ו אוברקלוק? אני חשבתי בכיוון של לוחות אביט: ABIT IC7 Intel 875P ABIT IC7 Intel MAX3 עכשיו השאלה מה ההבדל בלוח הזה מהקודם שציינתי שעושה אותו לכל כך יקר והאם יש הבדל בכלל בביצועים ו ב OC? אולי יש לכם הצאות אחרות ללוח ולמעבד? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 499 צפיות
  3. שלום לכם את המפרט שלי קניתי לפני כמה חודשים אחרי ת'רד של 10 עמודים במערכת מפרטים, ועזרה של מספר אנשים יקרים מאוד. (<-- לינק למפרט פה בצד..קצת יותר למטה...) הגיע הזמן לפי דעתי, להרים אותו קצת ב OC, ולו רק בשביל להרגיש שלא ביזבזתי כסף אני אשמח קודם כל אם תוכלו לכוון אותי בקווים כלליים מאוד (זה כולל לתת לינקים להסברים מפורטים, אם אפשר) מה אני יכול להמהיר ב OC ? את ה 3200 מגה הרץ של המעבד ליותר ? את התדר במגה הרצים של הזכרון שלי ליותר ? מה עדיף ? הבנתי שיש עניין כלשהו של מכפלה, שאם מרימים בצד אחד זה צריך לרדת בצד השני בקיצור, אני ירוק לחלוטין בקטע הזה, והאמת היא שהייתי מעדיף חומר קריאה מסודר שמסביר פחות או יותר גם לירוקים כמוני מה אפשר לעשות (בתיאוריה) ומה הקשר של…

    • 2 תגובות
    • 499 צפיות
  4. מערכת קירור מיים לכרטיס מסך CL-W0052 מבית THERMALTAKE לאיזה כרטיסים היא מתאימה? http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0052TideWater/cl-w0052.htm ???

    • 3 תגובות
    • 499 צפיות
  5. המחשב שלי זה Intel Core 2 Duo E4300 עם כרטיס מסך : GeForce 7300 gt זיכרון 1 G בקיצור המלצות על אפשרויות קירור למחשב

    • 3 תגובות
    • 499 צפיות
  6. Started by sh780,

    שלום אנשים, אני מחפש מאורר 92ממ' איכותי שישב על גוף קירור למעבד... על מה אתם הייתם ממליצים לי?

    • 3 תגובות
    • 499 צפיות
  7. Started by tom123,

    אני הגעתי 215 :\ מתח 2.7 ואתם?

  8. Started by ariel-ro,

    שלום לכם פירסתי בו לפני איזה שבועיים ת'ראד על הטמפרטורות במחשב שלי. ועכשיו גילית שהם גבוהות מהרגיל. האם הטמפרטורות האלה מסוכנות למחשב? ואם אפשר שתתנו לי תוכנה להגביר את המהירות של המעבד! אני יודע שיש את ספיד פאן אבל היא לא עובדת לי על הוויסטה. אם מישהו יוכל להביא לי תוכנה אחרת זה יהיה מעולה! הטמפרטורות מופיעות בתמונה תודה רבה לכם אריאל [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 499 צפיות
  9. מה נשמע? יש לי לוח אם של Gigabyte GA-8IPE775-G ואני רוצה לדעת אם יש אפשרות להרויד את המכפלה שלי בביוס ואם כן אז היכן? אני מעוניין לעשות זאת כדי לעלות יותר את ה-FSB

    • 1 תגובה
    • 499 צפיות
  10. Started by ThaOG,

    אני לא סגור על איזה קירור ללכת. על ה BT VX - כשיצא לחנויות. Zalman Fatal1ty FS-C77 Zalman CNPS9500 Scythe Shogun אילו הקירורים שאני ראיתי. אם יש אחרים יותר טובים אשמח לשמוע.

    • 2 תגובות
    • 499 צפיות
  11. אני לא מתכנן OC אבל כן איכפת לי שהקירור יהיה יעיל + שקט (יחסית)!! למעבדים E8400 או- Q9450 האם הקירור שמגיע עם המעבד כל כך גרוע ?? אם לקנות קירור בנפרד.. עד 200 ש"ח זה בסדר ?? אוכל להסתפק בפחות או שכדאי להשקיע יותר ?? ויש כל כך הרבה חברות בתחום.. בבקשה עזרה.. (הערה: מדובר באחד מהמעבדים שהוזכרו על לוח ASUS P5Q DELUXE במארז ANTEC P182 ) תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 499 צפיות
  12. זה הלוח שיש לי: ABIT IS7-E FSB800+LAN S7-E-INTEL865 והורדתי ממנו לפני כ3 חודשים בטיפשות גוף קירור(הוא היה מאלומיניום ובמרכז הלוח) ומאז הוא נאבד לי,אולי מישהו יודע אם אני יכול לקנות גוף קירור ללוח אם שלי? תודה

    • 2 תגובות
    • 499 צפיות
  13. Started by GRiM,

    לפני מספר ימים חיברתי מאוורר שיש לו חיבור כפול (דו-ראשי / זכר-נקבה, מה שאתם רוצים) לכבל של הדיסק הקשיח. עכשיו, השאלה היא, האם אני יכול לחבל לשם עוד מאוורר, כלומר לחיבור השני הפנוי של המאוורר? תודה.

    • 0 תגובות
    • 499 צפיות
  14. Started by X-Gamer,

    Asus P4B

    • 2 תגובות
    • 499 צפיות
  15. Started by idofr,

    אז ככה קודם כולאני ממש לא יודע איפה לשים את זה אבל העלתי את התוצאה של המחשב שלי לORB והשוותי אותו למחשבים אחרים ואז ראיתי שיש איזה סעיף שקוראים לו Web Page Rendering (אין לי מושג מזה אם מישהו יכול פרט בבקשה) שהמחשב שלי עושה יותר טוב מכול האחרים (גם כאלה עם ציונים יותר גבוהים באיזה 1000 נקודות ) אז אמרתי טוב בו נבדוק יחסית לאלא היותר מליינים עם יותר נקודות אז בדקתי יחסית לAMD 64 והנה שוב המחשב שלי יותר טוב בזה עכשיו כאילו זה לא קצת (דגש על הקצת) מוזר??? אני לא יודע אם תוכלו להכנס אבל אני ישאיר קישור http://service.futuremark.com/compare?pcm04=197104 מישהו יכול להסביר לי ? בתודה עידו

    • 0 תגובות
    • 499 צפיות
  16. Started by Pure-Gold,

    כאשר אני מנס להפעיל את תוכנת הבאנצ'מארק PCMark04 או 03 המחשב מאתחל עצמו לבד ללא כל התראה. יש רעיונות ? ( ראו מפרט )

    • 2 תגובות
    • 499 צפיות
  17. הבעיה שאני קונה מכאן ואין כאן את מה שהמליצו לי: http://www.skypc.co.il/pl_products~18~.htm אפשר גם מכאן מ KSP: ksp.co.il אם יש שם משהו יותר שווה! כנ"ל goldtop.co.il תודה + שאלה לגבי גריז טרמי: זה החומר שבדרך כלל במעבדות מחשבים נוהגים למרוח על הגוף קירור כשמניכים אותו על המעבד נכון? עכשיו יש לזה יכולת מסוימת לשיפור הקירור? או שזה כדי שלא יהיה חיכוך שיגרום לשריטות וכל מיני כאלה על המעבד?

    • 4 תגובות
    • 499 צפיות
  18. Started by Dumbass,

    היי, יש לי את הנאו 4 פלאטינום (של MSI), ומעבד amd 3000+ venice שלטעמי חם מידי X: 39-42 מעלות במנוחה ובמאמץ מגיע עד 52+-, אני יודע השטמפ' האלו לא מזיקות למעבד, אבל זה פשוט מפריע לי שהמעבד בטמפ' האלו, עכשיו השאלה: האם ה ביג טייפון מתאים ללוח, כי גם בפרטים על הטייפון באתר וגם אצל MSI לא מצאתי רשימת תאימות (גם בחיפוש פה), תודה. ועוד משהו, יש לי את ה 6A19 של compucase ואחרי בדיקה עם פיסת נייר הבנתי שמלבד ה120 מ"מ מאחורה, יש לי גם אחד קדמי ועוד אחד צדדי כאשר האחורי מוציא אוויר ושני האחרים מכניסים, יש סיכוי שהנייר סתם נדבק למארז >< ? (אני לא רוצה לפתוח את המארז כי אין לי כוח עכשיו להוריד את האחריות ). ודבר אחרון, גם הכ"מ מתחמם יותר מידי (Msi NX6600GT), רק שפה הדבר ג…

    • 3 תגובות
    • 499 צפיות
  19. Started by RT2,

    שלום, האם זה משנה לאיזה מולקס אני מחבר מאוורר של מארז? כלומר האם חובה לחבר אותו ישירות למולקס שיוצר מהספק כוח או שאפשר לחברו למולקס שיוצא ממאוורר אחר במארז.. אני שואל כי אחד המאווררים החדשים ששמתי אמור להסתובב ב4800 סל"ד, והוא מסתובב רק ב2600 סל"ד לפי תוכנת הניתור והביאוס..(הוא מחובר למולקס של מאוורר אחר במארז). שוקראן.

    • 2 תגובות
    • 499 צפיות
  20. Started by hagay21,

    אני רוצה לקנות לוח GA-P35-DS4 עם זכרונות XMS2 DOMINATOR 6400C4D CL-4 וספק אנרמקס 500 ליברטי הבעייה כזו. אני מחכה למרובע ליבות החדש 45 ננומטר ושאלתי היא כזו. האם יש למישו מושג אם הלוח הזה יתמוך במעבדים החדשים או שהוא זקוק ללוח עם ציפסט חדש? אני רוצה לקנות לכמה חודשים האלה איזה 6550 קטן לבנתיים

    • 1 תגובה
    • 499 צפיות
  21. Started by SinfuL-,

    מאחר שזה פורום שיותר מבין ב-OC ואני רוצה לקנות זכרונות חדשים למחשב החדש שיהיו בנוים טוב ל-OC אז אני פותח את הדיון גם פה. אני צריך שתגידו לי מבין ה-2 זכרונות האלה איזה משתווה או אפילו יותר טוב מה- G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-3-5 F2-6400CL4D-2GBHK http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_2236_2237_2398&products_id=16236 אני יכול לקחת את 2 אלה במחיר של 600 ש"ח רק תענו לי מה יותר טוב מבין שתיהם ואם הם בכלל יותר טובים מה g.skill שלמעלה 1. OCZ 2GB Kit DDR2 800Mhz PC2-6400 Reaper HPC 4-4-4-15 OCZ2RPR8002GK http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_900_1377&products_id=17600 .2 OCZ 2GB DDR2 PC2-6400 800Mhz Special Ops Edition Urban El…

    • 0 תגובות
    • 499 צפיות
  22. Started by sobe,

    אוקקי אז אני רוצה לעשות או סי לחלקים הנ"ל, המארז הינו NZXT APOLLO (עם מודינג קטן שעשיתי שעזר להוריד את הטמפ'). הטמפ':http://i21.tinypic.com/vzab12.jpg האם הטמפ מתאימות לאו סי? תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 499 צפיות
  23. Started by orkir,

    שלום לכולם! יש לי כרטיס מסך XFX 7600GT EXTREME EDITION 256MB. בגלל שהכרטיס מגיע עם מאוורר רועש מאוד החלטתי לקנות את הZALMAN VF900-CU בעיקר בשביל שיהיה שקט... אחרי שקצת קראתי בפורום התחיל ליזול לי ריר ונראה לי שזו הזדמנות טובה להתחיל OC לכרטיס המסך... איך אני עושה את זה? (ראיתי את המדריך לאוברקלוקר מתחיל, אבל הוא לא מעודכן מספיק...) תודה מראש, אור

    • 3 תגובות
    • 499 צפיות
  24. Started by choochoo,

    שלום, קניתי מאוורר פשוט בגודל 6x6 cm לקירור ה-Athlon XP שיש לי. חשבתי שאקבל אותו עם המחבר ללוח אם, אבל מה שקבלתי הוא מאוורר עם שני חוטים חשופים.... האם אפשר לפרק בצורה פשוטה את המחבר מהמאוורר הקיים ולתקוע את החוטים במחבר הישן או צריך להלחים את ה החוטים למארז ? תודה.

    • 6 תגובות
    • 499 צפיות

דיונים חדשים בפורומים