עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by the godfather,

    שלום אני צריך קירור הכי שקט שאפשר אבל לא מים למארז 2 מאוררים ולמעבד ביצועים לא חשובים זה מחשב של ילדה קטנה עם פניטיום 4 1.6 סקוקט 478 העיקר הכי שקטים שאפשר תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  2. נכבה לי המסך לאיזה דקה ואז עלה על הרזולוציה הכי נמוכה וראיתי כל המסך נקודות ועשיתי ריסט לא עבד אין לי כאילו את הדרייבר לא מופיע לי התקנתי וזה כאילו לא התקין חייב עזרה לא זז לי הדברים במחשב אני רואה לאט ויש לי פול נקודות ..... תודה מראש ואל תתעצבנו על הכותרת זה מהלחץ .....

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  3. Started by liorgadidi,

    מאיפה אני משיג אותה?

    • 4 תגובות
    • 500 צפיות
  4. Started by tk-hunter,

    אני זוכר שפעם שמעתי שמישהו הרכיב זכרונות הפוך (לא יודע איך הוא עשה את זה) ונשרף לו הלוח והזכרונות... עכשיו אני הרכבתי פעם SDRAM והייתי יכול להרכיב בכיוון אחד... המממ DDR לא הרכבתי... זה שונה? ודבר כזה באמת יכול לקרות?

    • 4 תגובות
    • 500 צפיות
  5. Started by yakir8,

    שלום רציתי לדעת אם אני מעלה את המתח למעבד אם זה מקצר את חיו ואם כן זה ממש משמעותי?

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  6. Started by Dj_Gal,

    תודה זה המפרט MotherBoard - Gigabyte GA-SINXP1394 Cpu - INTEL P4 2.4B GHZ 533MHZ 478PIN 512Cache Memory - GeiL 512MB PC3200 400MHz DDR Dual Channel Gpu - Hercules 3D Prophet 9500 Pro 128MB OEM Hd - WD 80GB 7200RPM 8 MB Cache special version Case - Xaser II A6000A Plus Tower Case DVD - Toshiba x16 OEM Burner - LITE ON 48X12X48 OEM FLOPPY - TEAC FLOPPY DRIVE 1.44 Monitor - AOC 19 9KLR P\S - Antec TruePower 430 Watt תודה ...

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  7. אוקי יש לי מערכת שרואים אותה בחתימה שלי קיצר יש קצת בעיות הט'מפ של הלוח (גשר צפוני) שאני מדליק תמחשב היא 18 ואז שאני מתחיל לאמץ תמעבד היא מגיעה ל30-32 ככה הגרסה של הלוח היא הגסרה השניה עם הקרור הפאסיבי (כלומר עם מאוור) בקשר למעבד הטמ'פ עם הדקלת המחשב היא 32 ועם הפוסט היא מתחילה לעלות בקצב של הטראנסים של אינפקטד ל50 ואז שאני מתחיל לאמץ תמעבד (הרצת באטלפילד וויאטנם על הגדרות הכי גבווהת או הרצת קונדישון זירו) הטמפ מגיעה ל52-53 , מוזר שעל הלדים שיש בלוח (כמו שיש במעלית) רשום 50 האם זה הט'מפ? ועכשיו יש לי ראדון 9800 פרו עם קרור סטוק שלפי החיישן של טרמינל טייק הטמפ עם הדלקת המחשב וגם כול הזמן של מאמץ עומד על 60.8 האם זה מזייף? הוא לא יורד \ עולה מהטפ הזותי מה לעשות? מה אתם א…

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  8. היי, אני אשמח אם מישהו כאן יוכל לעזור לי מהנסיון שלו לגבי פתרון לקירור המארז שאני רוצה ליישם. יש לי nzxt apollo שמחוברים בו 3 HD בחלק הקדמי. כידוע המארז בא עם שני מאוררים בחיבור 3PIN (מולקס) בלבד, אחד בחלק האחורי ואחד על הדלת. באופן זמני חיברתי מאורר ישן שמכניס אויר על ה HD בחלק הקדמי, אבל המארז חם. 51 מעלות TEMP1 על פי speedfan 4.34. כרגע אני לא יכול לשלוט במהירויות של המאוררים. קיבלתי המלצה, קראתי די הרבה (גם פה בפורום) ודי החלטתי על הפתרון הבא: שליטה במאוררים דרך ה speedfan (או הביוס לצורך העניין) עם המאוררים הבאים: 1. בחלק האחורי מוציא אויר: Arctic Cooling 12 PMW 120mm http://tms.co.il/product/5103 2. בחלק הקדמי ובדלת מכניסים אויר: Arctic Cooling AF12025 PWM 120mm h…

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  9. שלום חברים הרכבתי מחשב חדש שכולל את המעבד E8400 והלוח Gigabyte EP45-DS3R הפעלתי את המחשב (עם התקנת הוינדוס הקודמת) והכל עלה כמו שצריך אך שמעתי רעש מאווררים חזק. הפעלתי אוורסט וראיתי שהמאוורר שלי (Big Typhoon 120 VX) מסתובב על 8000rpm. השתמשתי במאוורר הזה במחשב הקודם שלי ללא בעיות והוא תמיד עבד על 800-1500 rpm והיה שקט מאוד. דבר מעניין ששמתי לב באוורסט הוא שטמפרטורת המעבד אינה מזוהה, אני משער שכאן הבעיה. איך אפשר לפתור את העניין? עדכון: נכנסתי לביוס ושם הטמפרטורה והמהירות נורמליים, כנראה שהבעיה בתוכנה. המאוורר מסתובב במקס רק בהפעלה וכשראיתי 8000 קצת נבהלתי. תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  10. אני רוצה להתקין עכשיו את הגוף קירור על ה 8800GT. שמתי לב שקיבלתי משחה תרמית עם הקנייה, אבל בנוסף יש לי בבית AS 5. מה יותר טוב? במה להשתמש? תודה :]

    • 4 תגובות
    • 500 צפיות
  11. אוקי צירפתי תמונה של המצב הקיים עכשיו השאלה שלי מתחלקת לשני חלקים 1. מה התזמונים הנחשבים טובים לNF2 (עד עכשיו ירדתי לאט לאט... ובדקתי עם PRIME) ? (ראיתי הרבה על מה מומלץ ל NF4 אבל לא מצאתי הרבה מידע על NF2) האם אתם חושבים שאפשר יותר טוב מבחינת MHZ ? (אני שואף ל 220 ככה) הזיכרון הוא TwinMOS Speed Premium PC3200 Review - AA4T 2. מתח לליבה ... אני ממש אבוד כאן ... אני לא יודע כמה להתאים ביחס למהירות... למישהו יש איזה נוסחא ? כי אני פשוט מנסה כל הזמן ונראה לי שאני נותן מתחים נמוכים מדי כי ה PRIME כל הזמן מפיל אותי ... בקיצור נמרץ, הבנתי שאני יכול לשבת בשקט ככה על 2400MHZ... מה נדרש מבחינת מתח ? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 500 צפיות
  12. היי עשיתי אוברקלוק גבוה מ1866 ל3220 והטמפ בקושי משתנה לפני האובר היה לי טמפ 40 עד 42 ואחרי האובר יש לי 43 עד 44 ואני אפילו הגעתי ל3500 והטמפ הייתה 45 עד 47 מוזר או לא הגיוני או לא אתם תחליטו. האובר הוא בלי העלאת מתח למעבד ולPCI-X המפרט שלי הוא: Core 2 Duo E6300 Radeon X1650 XT X2 DDR2 512 MB HyniX GA-965P-DS4 3D-Rocket2 Cooler [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 500 צפיות
  13. שלום, רציתי לדעת האם הבקר הבא: http://tms.co.il/product/4307 יכול להתאים למאוררים של thermeltake הללו: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_124_166&products_id=4950 בנוסף ,האם יש עוד בקרים של 3.5 בלבד,כי אין הרבה כאלה.

  14. עכשיו קונה צריך חוות דעת ממכם יש לי 5900 FX ואת זה אני מתכנן לקנוט Arctic-Cooling NV Silencer 4 REV2 ולמעבד סוקט A אני עדיין מטלבט כי יש לוח בעייתי בלי חורים תנו המלצות בבקשה

    • 4 תגובות
    • 500 צפיות
  15. Started by SharonSx,

    אני מחפש קירור לזכרונות בסביבות 200 ש"ח... תודה,

  16. Started by TNAfan,

    set ai overclocking to manual set cpu freq to 360 (to start) set dram freq to ddr720 (to start) leave performance mode on auto set pci express freq to 110 set pci clock synch mode to 33.3mhz set mem voltage to 2.20v (to start) set set cpu core voltage to 1.4000v (to start) set fsb term voltage to 1.5v set mch chipset voltage to 1.65v set ich voltage to 1.20 הלוח אם : P5W DH מעבד E6600 זיכרון 4 גיגה של 800MHZ (ב-4 סטיקים)

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  17. Started by איתי הגיתי,

    שלום רב יש לי שני קנדידטים סופיים למארז htpc, לאחד יש מאחור שני מאווררים 60 מ"מ, ולשני שני מאווררי 80 מ"מ. באתר החברה מצוין שה 60 נוסעים ב 3600rpm ויוצרים 25dBA. ה 80 מצוטטים על 2050rpm, ורעש של 21dba. השאלה: ההבדלים האלה משמעותיים? המארז שמכיל את ה 60ים מועדף עלי. אפשר לחבר את המאווררים האלה לגלגל מהירות חיצוני ולהחליש את המהירות במקרה הגרוע? (בלי לפגוע בקרור), כמו שיש לי במחשב אחר (zalman cpu fan). הציאו לי בפורום אחר www.hometheater.co.il לקדוח במארז של ה 60 חורים יותר גדולים ולהתקין בו מאווררי 80. כדאי? יש לציין שהשקט חשוב לי מאד. תודה! 60מ"מ: http://silverstonetek.com/products-lc03.htm 80מ"מ: http://silverstonetek.com/products-lc17.htm מפרט המחש…

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  18. 1. ב ATI TOOL אני צריך לעלות את כולם ביחד או רק את ה3D Performance או שזה לא משנה ? 2. עד לאיזה טמפרטורה לשמור ? 3. יש לכרטיס שלי פוטנציאל להגיע רחוק ? 7950gt 4. איזה קירור אוויר הכי טוב לכרטיס מסך ?

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  19. Started by Lol10k,

    לא ממש הבנתי את הפוענטה.. ממה שהבנתי יש פילטר עם מאוררים שמקררים את המים שעובדים בצינורות,עכשיו,איך הם מקררים? הצינור עובד בצמוד לזיכרון נגיד וזה מספיק לקרר אותו? :-\

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  20. השאלה היא האם לקנות את הS-FLEX בלי שינוי מהירות הסיבוב או עם שינוי מהירות הסיבוב.

    • 4 תגובות
    • 500 צפיות
  21. Started by paveltj,

    אני רוצה מארז שיקרר טוב מאוד מערכת עם מעבד 6000 של AMD וכרטיס מסך 4870 של CLUB3D ושהוא יעלה מ200-400 שקל. חשבתי על זה: http://skypc.co.il/pl_product~2080~6~0.htm האם הוא טוב ויקרר את כל המערכת טוב?

    • 3 תגובות
    • 500 צפיות
  22. שלום לכולם. (כבר פתחתי תרד בעבר בנושא אך הייתי במילואים בצפון ולא ממש יכלתי לעקוב אז אני פותח חדש) עד לא מזמן היה לי על המעבד גוף קירור סטוק של אינטל פרסקוט - שמורכב מגליל נחושת במרכז וסנפירי אלומיניום מסביבו, הוא עבד בסדר יחסית לגוף קירור כזה - מאוורר שקט שאף פעם לא הרעיש, וטמפ' יחסית גבוהות. רציתי לשפר את המצב וגם לעשות OC קטן, אז רכשתי את הערכה הבאה: Zalman CNPS7000b-AlCu הרכבתי אותה לפי ההוראות שמתי את הגריז התרמי שבא עם הערכה ועכשיו כשאני בודק הטמפרטורות גבוהות יותר בכל מצב - מנוחה עבודה וכו'. יש לציין שהמארז מאוורר באופן סביר: 4 מאווררי 80 מ"מ קדמיים שמכניסים אויר + 1 בדלת המארז שגם מכניס ו 2 80 מ"מ אחוריים שמוציאים אויר. והמחשב נמצא בחדר שהטמפ' בו חמות במרבית היום …

    • 5 תגובות
    • 500 צפיות
  23. Started by moshe55501,

    איך משתמשים בתוכנה הזאת כי אני רוצה לעשות אוברקלוק ונאמר פו שהיא בודקת יציבות ורציתי לדעת אם יש תוכנה יותר טובה ממנה

    • 3 תגובות
    • 500 צפיות
  24. Started by eegg,

    אני צריך כזה לוח אם שלי כי הוא מתחמם מישהו יודע איפה למצוא אחד? http://www.hardwarezone.com/img/data/articles/2004/1215/opt1-cool-plus.jpg

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  25. יש לי לוח אם GIGABYTE 965P-DS3 והקירור הישן שלי ת'רמלטייק סיילנט לא מתברג לסוקט בגלל מיצבי המתח שעל הלוח. לכן אני זקוק להמלצה על קירור שלבטח יתאים ללוח אם הספציפי הזה וכמובן מה שכתוב בכותרת. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 499 צפיות

דיונים חדשים בפורומים