עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. חברה זוכרים את הסיפור שלי על הקלוק הלא מוצלך לזיכרונות חבר שלי אמר שקוראים לזה מריחת צבעים הוא אמר שזה בגלל קירור גרוע (הזיכרונות באמת די חמים) העם זה נכון?

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  2. היי אנשים. רציתי לשאול האם הקירור מסוגל לקרר 3 סטיקים של זכרונות, מבחינת גודל. ידוע לי שהוא מגיע עם 3 מאווררים איכותיים, יעילים ושקטים אבל אני לא יודע שום דבר על גודלם. כלומר, האם יכול להיות שהוא יוכל לקרר באופן אפקטיבי רק 2 סטיקים ולא 3? אחרי הכול, הוא תוכנן למערכי Dual Channel. תודה רבה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 500 צפיות
  3. Started by Farmalot,

    אהלן. אני מנסה לעשות אובר, ואני נתקע ב FSB 900. אני יכול לעלות עד 950, אבל אורטוס לא אוהב את זה. שאר הטמפרטורות בסדר, המתחים טובים (1.5 למעבד, 0.2+ לצ'יפסט), והזכרונות לא מוקפצים בכלל (כדי בדוק מה חוסם אותי). אני חושב שזה הטמפ' של הצ'יפסט. הוא הרכיב הכי חם במערכת (קירור מים, לצ'יפסט קירור אוויר), אבל לא יותר מדי. מה הטמפ' הגיונית שתהיה לו? אני הבנתי שצ'יפסט פחות בעיתי בטמפ'.

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  4. 2.666 Ghz 512 ram DDR 333 A-DATA GF 5500 128 ram 64 bit m.b ASUS 800 משהו אם אני יעשה למעבד ולכרטיס מסך o.c מה יצא לי ממנו

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  5. ראיתי עכשיו שהתזמונים של הזכרונות שלי קפצו אז החזרתי אותם ל 4-4-4-12. אני ב OC ל 350 באס מתחים רגילים. עכשיו ראיתי בEVEREST שהיה רשום 5-5-5-15 @ 333MHz וגם 4-4-4-12 @ 266MHz, מה זה אומר? זה אומר שאני צריך להשאיר אותם ככה או להעלות ל 5-5-5-15 או משהו אחר? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 500 צפיות
  6. שלום! רציתי לדעת אם כשאני מעלה את הBUS של המעבד ,אז גם הFSB יעלה? והאם גם התדר של הזיכרונות יעלו,כשהם על יחס של 1:1?(FSB:DRAM נכון?)

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  7. Started by DoR TnT,

    אני מתלבט בין 2 מאווררים למארז: http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=1818 או זה: http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=1819 למארז NZXT APOLLO אני רוצה לשים אחד מקדימה ולהחליף את האחורים כי הוא מאד חלש. יש להם ביצועים טובים מאד, מה כדאי? עוד משהו: אם אני לוקח את שניהם בגירסאות הכי חזקות שלהם וקונה בקרת שליטה אני אוכל להוריד את המהירות בלי בעיה נכון? אם כן, תמליצו לי על מערכת בקרה שתכנס טוב למארז שלי עד 200 שקל רצוי מהחנות פנדה כי אני מב"ש (אפשר גם מנועה כי אני קונה מהם את המאווררים). שמתי עין על זה http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=1881 הוא לא יפריע לדלת של המארז להסגר? תודה ענקיתת

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  8. אהלן אחרי שסיימתי בערך עם האובר למעבד אני רוצה לעשות אובר קלוק לכרטיס מסך אבל העניין שאני לא מוצא מה המעלות שלו בשום מקום לא בדרייבר ולא ובאברסט יש מצב שאין לו חיישן בכלל ולא הצלחתי לברר את זה

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  9. Started by Xilver,

    כשאני נכנס לBIOS, אני רואה שיש שם 2T וT אחד (אני לא בטוח אם יש יותר), במה לבחור?

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  10. שבת שלום לכולם.. לפני כחצי שנה ביצעתי אוברקלוק לכרטיס המסך שלי: nvidia geforce 2 mx 400 וכעת הזכרונות שלו נמצאים במצב של: 332 מגה הרץ והליבה שלו נמצאת במצב של: 199 מגה הרץ.. לאחרונה מתעוררת קמה בעיות קלות כמו שלפעמים המחשב טוען את הווינדוס ואז עוהלה מסך שחור ונתקע..(כשהמחשב שלי עולה יש מסך שחור ואז ישר נכנס לווינדוס..). רציתי לציין שאני גם באוברקלוק של המעבד: מ-2000 ל - 2400 (פנטיום A) רציתי לדעת מהו המגה הרץ המקורי של הזכרונות ושל הליבה לכרטיס המסך שלי אני ינסה להחיזיר אותו למצבו המקורי ונבדוק האם הבעיות נפתרו. תודה רבה לכל העוזרים!

  11. שלום לכולם, יש ברשותי כרטיס מסך של חברת HIS מומהר מדגם X1950 PRO הכרטיס הגיע עם OC קליל של מעבד:625 וזכרונות 740 אני מעוניין קודם כל להגביה את מהירות RPM של המאוורר שלו ליותר מהנורמלי שנמצא עכשיו עם איזו תוכנה אני עושה זאת?? דבר שני אני רוצה לעשות OC עליו של לפחות 30-40% וצריך דרך טובה שתמליצו לי עליה לקרר אותו האם להדביק לו מאוורר 12 ס"מ שיוציא אוויר לפני המאוורר שלו??מה לעשות?? אודה לתגובותיכם.

    • 4 תגובות
    • 500 צפיות
  12. Started by moshe55501,

    אני מפחד לעשות למעבד שלי אוברקלוק כי אני לא כל כך יודע איך לעשות OC ולהגיע לרמה גבוהה כי שאני מגיע ל 3.2 המחשב מתחיל לקרטע והייתי שמח עם הייתם יכולים להביא לי מדריך טוב ודי חדיש למעבד פרסקוט 630 775 ואם ברצונכם לדעת את המפרט המלא שלי תלחצו במפרט מחשב

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  13. Started by blitsi,

    מה אתם אומרים אומרים על מארזי צ'יפטק אני מתכוון באיכות הבנייה וכאלה...... ואיך אני יכול להשתיק אותו ??????? ואני לא מתכוון להכניס לו מכות או משו אלא רק להחליף לא מאווררים אז חשבתי על הנינג'ה ומאוורר AC 12ס"מ שיהיה אגזוז אחורי ...

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  14. קודם כל אני רוצה להבהיר שאין לי ידע ממשי בפיסיקה אני כולה עכשיו עולה ל- י'... וה"תאוריה" הזאת היא סתם משהו שחשבתי עליו, ורציתי שתגידו לי האם זה נכון ,ואם לא, אשמח להסבר... אז זה מה שחשבתי עליו.............. כדי לקבל מהמאווררים במארז תועלת מירבית (למטרות מסויימות בלבד ), לחבר לדוגמא מאוורר 120.. ואחריו יהיה מין משפך עם חור בקצה בקוטר קטן יותר מה - 120. ככה בעצם האויר ייצא בלחץ (לפחות לפי מה שאני מסוגל להבין כילד שעולה לתיכון עכשיו...), ייצא בלחץ... ובעצם יקרר "יותר טוב".. לדוגמא לעשות דבר כזה מכוון על היטסינק של מעבד מהדלת של המארז... שהחור יהיה לכיוון ההיטסינק כמובן ובעצם יקרר יותר מהר... אז שוב, אין לי כל כך מושג בכל חוקי הפיסיקה וזה... אבל אשמח להסבר בכל זאת.. נ.ב …

    • 3 תגובות
    • 500 צפיות
  15. Started by yotam360,

    אני מתכוון לשדרג את המחשב ל: מעבד E4400 לוח אם GA P35 DS3 זיכרונות: 5.5.5.15 G.Skill 2GB*2 1000MHZ DDR2 קירור TUNIQ 120mm ספק כוח: crosair HX520W לכמה MHZ אני יוכל בערך להגיע? עריכה: לא משנה כבר קראתי את הכתבה שבאתר כאן. כתבה מצויינת!

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  16. מישהו מכיר אתר שמודד את צריכת החשמל של רכיבי מחשב שונים, בהתאם לאוברקלוק שהם עברו?

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  17. Started by dudi2805,

    ואני רוצה לעשות לו OC .. יש לי לוח של ASUS A7M אשמח אם תוכלו לעזור לי ולהמליץ לי על קירור מתאים אם שאלתי אפשרית.

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  18. Started by Srulz,

    מישהו שמע או התנסה במשחה הטרמית של CoolMaster? אני שואל כי במקום לעשות משלוח של עוד 40 ש"ח שאין לי כ"כ מה לקנות אני מעדיף לרדת לחנות שליד הבית שלי, הם מוכרים שם את המשחה הזאת. CoolerMaster Termal Paste ב 30 שח מה אתם אומרים?

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  19. Started by tulicooli,

    אז ככה יש לי AMD ATHLON 3000+ 754 עם טמפרטורות סבירות ויש לי רדאון 9800פרו 128 מגה.. אז לפעמים אני משחק במשחקים אז פתאום הכל נתקע וזה עושה לי איתחול של המחשב... וכנראה שזה בגלל שהכרטיס מסך מתחמם איך אני יכול לבדוק את הטפמרטורות של הכרטיס מסך? ותוכלו להציע לי קירור לכרטיס מסך(לא חובה שקט) תודה..

    • 3 תגובות
    • 500 צפיות
  20. Started by arkadur,

    מתוך שעמום (וחוסר שביעות רצון בNSF CARBON) התחלתי להתעסק עם הכרטיס הזה קצת משום מה, אני לא מוצא את טמפ' הכרטיס בשום מקום, וגם תוכנות "חיצוניות" לא מציגות אותו עצרתי , כי הכרטיס חם מידי, ואני לא רוצה לגרום לו נזק , מה המגבלות שלו מבחינת חום? האם לכרטיס יש חיישן בכלל? האם יש לו פוטנציאל לOC? (אשמח לדעת לכמה הגעתם איתו - למי שיש)

    • 2 תגובות
    • 500 צפיות
  21. Started by eyal00,

    שלום, אני צריך המלצה לקירור לE4300 הגיע הזמן כבר לOC התקציב 200-250 ש"ח. חשבתי ללכת על הTUNIQ אבל אני כנראה יוותר עליו כי הוא כבד מאוד ויכול לגרום נזק ללוח. גם ככה אני לא מתכוון להוציא למעבד את ה"מיץ".

    • 6 תגובות
    • 500 צפיות
  22. Started by Yogev20,

    עשיתי אוברקלוק למעבד שלי : מקורי 2800MHz ועשיתי אוברקלוק ל 3200MHz FSB מקורי 200, ושיניתי ל FSB 230 - השאלה היא אם אוטומטית גם הזיכרון באוברקלוק?? ראיתי בהודעות בפורום שיש יחס בין מעבד לזיכרון 1:1 או יחסים אחרים.. מה אמור להיות 1:1?? הנה הנתונים של המחשב Field Value Motherboard Properties Motherboard ID 63-1203-009999-00101111-082205-SIS655FX$100XX001_BIOS DATE: 08/22/05 20:14:13 VER: 08.00.09 Motherboard Name Asus P4S800D Front Side Bus Properties Bus Type Intel NetBurst Bus Width 64-bit Real Clock 231 MHz (QDR) Effective Clock 924 MHz Bandwidth 7390 MB/s Memory Bus Properties Bus Type Dual DDR SDRAM Bus Width 128-bit Real Clock 231 MHz (DDR) Effective Clock 462 MHz…

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  23. Started by pwntigo,

    התקנתי את הטוניק טאוור לפני כחצי שנה, עם אוברקלוק של 400fsb על e6300 הטמפרטורה אף פעם לא עלתה מעל 30 מעלות גם במאמץ וגם כשהמאוור עובד רק חצי מהמהירות שלו... עכשיו זה בדיוק ההפך הטמפרטורה לא יורדת מ 44 מעלות גם במנוחה וגם כשהמאוור עובד ב 2000rpm האם זה בגלל הקיץ החם או בעיה עם הקירור?

    • 4 תגובות
    • 500 צפיות
  24. Started by PsyMor,

    משהו אולי יודע מי מייבא את המוצרים של....Swiftech ?

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  25. Started by airJordan,

    האם אני יכול לעשות משהו איתם? ואם כן - איך מתחילים?

    • 3 תגובות
    • 500 צפיות

דיונים חדשים בפורומים