אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
תקשיבו יש לי מאורר 80 מ'מ ואני רוצה לדחוף אותו בקידמת המארז.... ככה קידמת המארז נראת אצלי: איך אני עושה את זה??? שמישהו יפרט לי בבקשה. תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת על איזה קירור אתם ממליצים לכרטיס זה? חשבתי על Vga silencer אבל אז שמתי לב שיש גם דברים בסגנון ati silencer 1,2,3,4 מה אני צריך לקנות?
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
כמו שאמרתי אני צריך עזרה בהפיכת חיבור 3 פינים של מאורר לכרטיס מסך ל 2 יש לי 9500 בעל 2 פינים ואני ררוצה לחבר אליו קירור של X800 שהוא בעל 3 פינים... השאלה היא האם להוציא את הלבן (יש לבן שחור ואדום) והאם האדום זה הפלוס והשחור זה המינוס תודה מראש :s05:
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
שלום, הערך שמודד את המאוורר של ספק הכוח (מוצג בשתי תוכנות הבקרה) הוא 0. 1) האם ניתן לדעת כי קיימת בעיה בספק הכוח או שאני טועה ואני צריך לשנות הגדרות בביוס? 2) איזה ערכים מספריים (של מאוורר ספק כוח) צריכים להגדיר כדי לנסות לפתור את הבעיה? הערות: * הנתונים אינם זהים מכיוון שהתמונות צולמו בזמני פעילות שונים. * אני לא מבצע overclocking. תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 501 צפיות
-
-
-
שלום שלום, נכנסתי לתוכנה everest ושמתי לב שבטסק בר הוא מציג כל מיני טמפרטורות. בשביל המעבד הוא מציג שלוש טמפרוטורות: CPU#1/Core1 (38) CPU#2/Core2 (42) CPU (22) עכשיו השאלה מה אומרת הטמפרטורה השלישית? ועכשיו בנוגע לאבורקלוק. ניסיתי לשנות את תדר המעבד מ אוטומטי ל 210 וזה גרם להפעלה מחדש של המחשב עכשיו לא נראה לי שהמעבד שלי אבור קלוקר עד כדי כך גרוע, מה שאומר שיש עוד הגדרות שאני צריך לשנות כנראה מישהו יכול להדריך אותי ללוח אם הספציפי הזה וההגדרות שהוא נותן? (כרגע הכל על Auto) תודה מראש, אור.
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
יש לי מארז עם שני מאווררי 12 , אחד מהם אני לא מוצא באוורסט, זה אומר בוודאות שיש בעיה עם החיבור ללוח? אני רואה שהוא מסתובב ושהוא מחובר ל MB עוד שאלה, לא חסר לי בתמונה את המעלות של המעבד? בדרך כלל זה המעלות של המעבד הכלליות והמעלות של הליבות
-
- 0 תגובות
- 501 צפיות
-
-
אהלן, רציתי לדעת, האם העלאת מתח למעבד גורמת להתחממות ניכרת? המעבד שלי ממש טיפה מעל המתח הנורמלי (1.325), יכול להיות שבגלל העלאת המתחת הטמ"פ עלתה ב 1-2 מעלות? תודה!
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
OK אז המפרט שלי מימין [בפרופיל] יש לי tuniq tower. והתחלתי לעשות OC הורדתי את ה מכפלת HT ל X4 כי הוא לא נתן לי להיתקדם. הגעתי ל BUS 254 timing של הזכרונות הורדתי 4-4-4-12-16 שזה 266MHZ מתח במעבד 1.4 מתח זיכרונות 2.05 --- ופה נתקעתי - אם אני זז למעלה אפילו 1MHZ בבס - אני מקבל fatal error ב orthos וכמו שרשמתי למעלה זה יציב ועובד מצויין... הטמפ' שלי: מנוחה core 1: 30 core 2: 24 מאמץ מלא orthos: core 1: 45 core 2: 39-40 [כל הזמן קופץ] אני מפחד להעלות עוד זכרונות... ומעבד נראה לי שהמתח סבבה אז מה יכולה להיות הבעייה?
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
סליחה על השאלה הממטופשת אבל אני די לא מבין בזה באיזה תוכנה אני יכול למדוד את הטמפרטורות במחשב שלי?
-
- 4 תגובות
- 501 צפיות
-
-
אני לא זוכר איזה מקשים צריך ללחוץ במסך הראשי של הביוס כדי להפעיל את ההגדרות המתקדמות שנותנות לשנות את זמני הזכרונות למשל.. Gigabye GA-965P-S3 ביוס מעודכן F12. תודה.
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
איזה קירור מומלץ למעבד Q6600 במארז Thermalkate Eureka עד 400 ש"ח +-? המליצו לי על ה-BigTyp 120.. האם זה באמת קירור מומלץ או שאפשר להשיג קירור יותר טוב ממנו בתקציב שציינתי? תודה.
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
אני דיי חדש כאן יש לי כמה שאלות amd2200+ 1.8 Ghz gigabyte kt 400 333fsb 512 ram ddr geforce4 mx 440 רציתי לדעת עד כמה כדאי לי למתוח את המעבד (ועד כמה אפשר) ? ואיך עושים את זה ? הטמפ של המעבד היא 39C ושל הלוח 40C תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
עשיתי oc לכרטיס מסך 8600gt 256mb ועכשיו יש לי איזו בעיה בכמה משחקים שלפני זה לא הייתה ! אני משחק במשחק לדוגמא crysis warhead וכעבור כמה דקות של משחק (לפעמים זה קורה אחרי שתיים שלוש שניות) המחשב קופא (לא מגיב) ואחרי איזה 20 שניות מופיע מסך כחול עם כל מיני מיספרים ואותיות והמחשב עושה ריסט ... בסיום האוברקלוק שעשיתי (הגעתי ל 670 בקור ו 715 בממורי) הרצתי בדיקת ארטיפקטים בתוכנה atitool למשך 40 דקות והטמפרטורה המקסימלית הייתה 62 מעלות . ממה נובעת הבעיה ? הנה המפרט שלי : מעבד : intel core 2 Duo e-7300 2.66ghz 1066mhz לוח אם : gigabyte g31m-s2l זיכרון : kinkston 2gb ddr2 800mhz דיסק קשיח : WD 320gb sata2 16mb ספק : jsc 500w אשמח מאוד לעזרה מהירה......
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
שלום. שאלתי היא אילו מבין גופי הקירור הבאים נחשב להכי משתלם מבחינת הביצועים שהוא נותן עבור המחיר שלו. ואם מישהוא יוכל לשלוח לי לינק לחנות שמוכרת את החלק הזה במחיר כמה שיותר נמוך אני אודה לא מאוד. Zalman CNP S9500 92MM FAN ASAKA EVO120 AK-920 Cpu Cooler Zalman CNPS9500 AM2 92mm Zalman CNPS8000 שאלה נוספת שיש לי היא זאת- קראתי שצריך למרוח את גוף הקירור של המעבד. לשם מה. עוד דבר מוזר הוא שאני פתחתי את המחשב, והוצאתי את גוף הקירור של המעבד ולא היה עליו שום מישחה תרמית. זה בסדר או שאני צריך למרוח אותו??. (אם למישהוא יש גוף קירור שמשתלם יותר מכל שאר הרכיבים שצויינו פה אשמח מאד לשמוע עליו. (התקציב שלי עומד על 300 שקל +- (באיזור החמישים פלוס). דבר נוסף-איך יכולות האוברקלוק של המע…
-
- 2 תגובות
- 501 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום אני מרכיב מפרט למחשב וכרגע זה המפרט מעבד E5200 לוח אם p43 ds3l של gigabyte כ.מסך עוד לא סגרתי אבל בסגנון ה 9600GT \ HD4670 הארד דיסק 500 GB זכרון 4GB מעוניין באוברקלוק בינוני למעסד ולכ.מסך... 1.קראתי באתר על קירור של shyte ninja rev2 שהוא טוב , האם זה מצדיק את הבחירה? רועש מדי? מה הפרמטרים שלו ? כי המליצו לי גם על freezer7pro השאלה מה כדי , מה מתאים, והאם שווה לשים את ה80 שקל יותר על הנינג'ה.? 2. איזה מארז לבחור? - שיתאים לקירור , והבנתי שיש דבר כזה מארזים עם מסנן אבק וזה נשמע רעיון מצויין מכיוון שיש לי המון אבק בחדר אבל איזה לבחור , הכוונה היא לבחור בהכי זול כן.. 3.יותר קשור לפורום ספקים, אבל אני ישאל, איזה ספק לשים? של איזה חברה? צריך משהו זול ,בטוח …
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
שלום אנשים, אני מחפש מאורר 92ממ' איכותי שישב על גוף קירור למעבד... על מה אתם הייתם ממליצים לי? לא משנה לי התקציב, וכדאי שיהיה מאורר שקט אבל שיתן ביצועים!
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
שלום חברה, המפרט בצד. היום החלטתי קצת להיתעסק עם המחשב שלי. בקיצור, ראיתי אנשים שהגיעו ל3.6 עם 1.39V ואני לעומתם הגעתי ל 3.4 עם 1.506V. מה הסיבה לכך? המגבלה היא לא הלוח, אני אפילו בדקתי את המעבד על באס של 450 עם מכפלה של 7 [במקום 8 מקורי] וזה עבד מצויין. הזיכרונות עובדים על 2.1V עם יחס של 1:1 . mch +.1 system +.1 --- מה עו אפשר לעשות? למה אני הולך כל כך גבוהה עם הוולטים?[br]פורסם בתאריך: 7.12.2007 בשעה 01:35:41 חבר'ה אתם יכולים בבקה לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
-
יש למישהו/י מושג מהם הטיימינגים שטובים ביותר לזיכרון זה ומהו הולטז' הטוב ביותר? MIcron (MT 46v32m8)
-
- 0 תגובות
- 501 צפיות
-
-
טוב אנשים עכשיו קניתי מדפסת חדשה ויש לי פררל פנוי... אבא שלי יביא לי LCD מהעבודה יום חמישי ואני רוצה להתחיל לעבוד אז תברו מהר :} 1. בשביל לחבר את הכבל מדפסת לLCD אני חייב לשים פינים או שאני יכול להלחים ישר? 2. אני לא רוצה לפרק את כל הכבל אלה רק את הצד של הנקבה וממנן למשוך חוטים איך אני יכול לדעת לאיזה פין בזכר כל חוט מתחבר?! 3. את רגליים 2-15 אני אמור לחבר ל5V יש מצב שאני יחבר את שני החוטים האלה לUSB ומשם אני יקח את הכח?! 4. והשאלה האחרונה נמצאת פה אבל בעקרון אני רוצה לעשות את זה גם לפאד וגם לLCD: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=2;action=display;threadid=35234 תענו על שניהם מהר או רק על אחד מהם מהר בבקשה :{}
-
- 2 תגובות
- 500 צפיות
-
-
שלום אני רוצה להחליף את הקירור של ה-9600XT שלי, אני עכשיו מגיע מקס ל- 600/660 האם אני יוכל לעבור את זה, ובעזרת איזה קירור
-
- 3 תגובות
- 500 צפיות
-
-
נניח ויש לי לוח אשר פותח את המכפלה של המעבד הנ"ל (XP200) ואני רוצה להוריד לו את המכפלה אך עם זאת להעלות לו את ה BUS ל 200 הסטפינג של המעבד הוא AGOIA אפשרי במציאות שחיה כזאת תעבוד כמו שצריך ?
-
- 1 תגובה
- 500 צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד intel r 2000 mhz לוח intel brownsville d845gbv והלוח אם הזה לא נותן לי אפשרות לבצע אובר קלוק מהביוס בכלל. אני מאוד רוצה לבצע אובר קלוק, כי המשחב באמת עגלה ניסתי להתשמש עם התוכנה clockgen ושמתי בדיוק את ה pll הנכון אבל זה לא הציג לי את המהירויות הנכונות. האם אפשר לבצע אובר קלוק בעזרת תוכנה אחרת? או אפשר לעשות איזה מוד חומרתי ללוח? תודה
-
- 3 תגובות
- 500 צפיות
-
-


