עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום חבר'ה לחבר שלי יש מעבד של celeron 1.699mhz עשיתי לו oc פשוט... העליתי לו את התדר מ100 ל 110 עכשיו מהירות המעבד שלו זה 1.870GHz האם אפשר איכשהו להוציא מהמעבד הזה יותר? כשניסיתי להעלות לו יותר מזה המחשב כבר לא עלה האם זה השיא של המעבד הזה? בקירור סטוק כמובן! זה תמונה מהתוכנה cpu-z אחרי ההמהרה... הגיוני? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 503 צפיות
  2. יש לי כמה אפשרויות אני פשוט לא מצליח להחליט לפי הפורם אז בבקשה תעזרו scythe ninja plus rev.b - 211 scythe infinity - 225 thermalright ultra 120A - 246 zalman cnp s9500 led - 255 sunbeam tuniq - 238 עכשיו אני פשוט התחרפנתי פעם חשבתי שעדיף שכל הגוף יהיה מנחושת כי הוא מוליך חום יותר טוב עכשיו מתברר שזה לא משנה כל כך...קיצר מה הכי טוב?? ומה הבדלי הטמפרטורה

    • 3 תגובות
    • 503 צפיות
  3. Started by gforce,

    שלום לכולם, דבר ראשון אני מקווה שפה זה הפורום המתאים לשאלה. דבר שני, הידע שלי במאווררים שואף לאפס. אז ככה לחבר שלי יש מחשב אינטל פנטיום 4 3GH socket 775 המאוורר המקורי שבא עם המחשב עושה רעש מהיום הראשון. הוא רוצה להחליף מאוורר למשהו שקט. האם יש למישהו המלצה למאוור זול ושקט שיעשה את העבודה ? האם המאוור בא כבר עם צלעות קירור ? האם חייבים משחה תרמית ? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 503 צפיות
  4. Started by Discreet,

    זה המפרט זה הטמפרטורה זה נורמאלי 85 מעלות במנוחה? נגעתי בקטודות וכמעט קיבלתי כבייה זה פשוט רותח

    • 6 תגובות
    • 503 צפיות
  5. Started by Omri643,

    ככרגע אני על 3.248 ג'יגה, ובא לי לעלות עוד... הטמפ' במנוחה בערך 38-42 ומאמץ 63-67~ אני רוצה לשפר את האובר... יש הצעות איך? הזכרונות שלי (קורסייר CL5-5-5-15 ) בגיעו מסטוק של 667 לבערך 920 !!! מה אתם מציעים לי לעשות כדי לשפר את ה OC? אני די נתקעתי במהירות הזו בגלל הזכרונות, אני על +0.2 עד כמה להעלות את המתח שלהם בלי לפגוע בהם? אגב- אני עם EVERCOOL BUFFALO ויש לי ZALMAN 7700 שהשגתי שיושב בצד... השאלה, אם אני ישים אותו במקום זה יעזור? הוא נחשב שקט? כי השקט של בפאלו ב OC לא מספיק לי... והוא קריר יותר? שווה להסיר את הלוח אם כדי להרכיב אותו? כי אין לי כוח לזה ומחר גם ככה אני מנקה את המחשב מאבק ומסדר כבלים- אז חשבתי כבר ביחד, אם כבר אני עושה את זה.. אז שווה או לא…

    • 2 תגובות
    • 503 צפיות
  6. כרגע ה FSB שלי על 100 וזה עצוב מי שיוכל לעזור לי יש לי ידע כללי במחשב אבל כשזה מגיע לביצוע אני די מתבלבל טוב בלבלתי לכם את המוח הנתונים הם לוח אם: asus p4sgx-mx תומך עד 533 FSB מעבד:CPU Type Intel Pentium 4, 2633 MHz (26 x 101) אם יש צורך בעוד נתונים אני אביא אגב הקירור אצלי בסיסי דהיינו מאוורר אחד lamer :

    • 3 תגובות
    • 503 צפיות
  7. ל 4300 הקרב ובא שלי, אני יכול לקנות זלמן 9500 במחיר שחיטה של 140 ש"ח, במקום הקירור של המעבד. השאלה אם הוא טוב בהרבה (או בכלל?) משאר הקירורים שיש באיזור המחירים הזה? כדוגמאת ה גלאשיל טק 5700 או ה ארקטיק 7? אני מחפש שקט וביצועים, כמו כולנו. חשוב לי לציין כי לדעתי זה דיי חשוב בשיקלול. שהמארז יהיה ככל הנראה אנרמקס צאקרה עם מאוור צד של 250MM שידחוף 90CFM לכיוון הלוח אם. אני חושב שדווקא סינק שנושב לכיוון המעבד או בדומה ל-9500 מאפשר קירור מכיוון הדלת, יהנה מהדבר בניגוד לקירורי "מגדל". אפשרות אחרת שחשבתי עליה במחיר דומה יחסית זה ה סייק אנדי סמוראי, אבל זה בגלל שאני יוצא מנקודת הנחה שהדבר יעיל יותר במארז עם קירור מהדלת. מה דעתכם על העניין? תודה מראש רום. ואני חייב לציין שמ…

    • 4 תגובות
    • 503 צפיות
  8. מבחינה תיאורתית וביצועים בתחלס

    • 2 תגובות
    • 503 צפיות
  9. Started by most,

    אני רוצה לעשות oc למעבד שלי-amd athlone 2000+x (ה-x זה רק בשביל שהפלוס יעבור לצד ימין) נכנסתי לביוס וראיתי איפה שאני יכול לשנות את הבאס מ-133 ל-166 אבל אני לא מצליח לשנות את ה-voltage ... הוא מופיעה לי שם באפור ככה שאני לא יכול לעשות איתו כלום. ניסיתי להפעיל את הבאס על 166 אבל המחשב לא מצליח להעלות את עצמו בכלל ורק אחרי חצי שעה ככה אפשר להפעיל אותו והוא רושם שהוא לא יכול להפעיל את הווינדוס... יש איזה דרך לפתוח את האפשרות של ה-voltage ? יש איזה תוכנה שאני יכול לעשות את זה דרכה? נ.ב הורדתי מהאתר את תוכנה powerstrip וראיתי שיש שם אפשרות להעלות את ה-engine clock ו-memory clock כאשר ה-engine נמצא על 400 וה-memory על 250. מה כל אחד מהם עושה? האם כדי להעלות אותם? מתי אני יודע לה…

    • 5 תגובות
    • 503 צפיות
  10. חברה המעבד שלי נמצא בזמן מנוחה במעלות של 62-71 ובזמן מאמץ 72-80 אני מניח שזה גבוהה אהה כן יש לי מעבד E6300 עם קירור סטוק א כנראה שאני צריך מאוורר חדש?? אהה והמעבד חדש זה מה שמוזר איך הוא מגיע כככה חם 2.המלצה למאוורר שקט וטוב עד 250 ח

    • 5 תגובות
    • 503 צפיות
  11. Started by shlomi8,

    היום שיחקתי 'warcraft 3 ופתאום המחשב נתקעע ונשמע צפצוף קבוע כזה ממנו שלא מפסיק עד הריסט...אמרו לי שזה חימום אולי לפני כמה חודשים עשיתי מודינג קטן והוספתי כמה מאוררים...יש להזכיר שגם פירקתי את הגוף קירור של המעבד כמה וכמה פעמיםם בלי להחליף משחה...אני מפחד להחליף משחה מכמה סיבות.. קודם כל אף פעם לא החלפתי דבר שני יש לי משחה ג'נרית ואני מפחד שמה שיש לי על המעבד עכשיו יותר טוב (יש לי nanu blue ) החום של המעבד שלי 55 במנוחה...לא יודע לאן הוא יכול להגיע במאמץ אבל ראיתי אותו כבר 70... מישהו יודע מזה הצפצוף המוזר הזה...וכדיי להחליף משחה?

    • 3 תגובות
    • 503 צפיות
  12. Started by doronpascal,

    שלום, רציתי לדעת האם מישהו הצליח להגיע ל- 3.6 עם קירור אוויר? אם כן, אשמח לדעת עם איזה קירור? מה הטמפרטורות? ומה המתח? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 503 צפיות
  13. Started by Matrix-Hacker,

    ערב טוב רציתי לשאול על המוצר הזה : http://www.pch.co.il/docs/pd-1638815037.htm יש למישהו את המוצר הזה ? הוא מקרר טוב ? הוא בא עם ההיסטינק כמו שיש בתמונה או שצריך לקנות אותו בנפרד ? הוא עזור בעניין השקט ?

  14. Started by TAsraf,

    יש לי את הכרטיס Sapphire ATI Radeon X1900 GT והקירור הרגיל לדעתי לא מספיק (מאמץ 75 מעלות) איזה גופי קירור אתם ממליצים תקציב 100/200/300 ש"ח תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 503 צפיות
  15. Started by arkadur,

    לוח ASUS P4S800. מעבד - NORTHWOOD 2.6 זיכרונות NYANA :-[ יש לי טמפרטורות מעולות (26 - 28 במנוחה ) אולי זה הספק הג'נרי??

    • 4 תגובות
    • 503 צפיות
  16. יש לי זלמן VF900, והייתי מאוד מעוניין לשדרג את כרטיס המסך שלי לאחד כזה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5978 האם הזלמן יתאים לכרטיס? (מאוד חשוב לי השקט ואני לא מוכן להתפשר על כרטיס עם מאוורר רועש...)

    • 3 תגובות
    • 503 צפיות
  17. שלום לכולם, הלוח שלי מסוגל לסחוב את באס 400 ללא כל בעיה, הבעיה שלי שאני נמצא במכפלה 8 אני לא מצליח להביא את המעבד למכפלה 9 * 400 יציב. האם מישהו יכול לעזור לי עם ההגדרות בלוח אם? (בעקרון הצלחתי להגיע ל 420*9 אבל בבדיקת יציבות אני נכשל אפילו ב 400 * 9 ) יש סיכוי שהספק כח מגביל אותי? (שזה מאוד קשה לי להאמין) תודה מראש,

  18. מה אתם אומרים עדיף מפחינת הביצועים? קירור מים אך בימקום הרדיאטור יהיה גוף קירור של 8עד 5 מעלות או עדיף לקחת את גוף הקירור(8עד5 מע) וע"י צינור מיוחד וחיבור לחברו לגוף הקירור המקורי במעבד בימקום המעבברר שעומד עלב :s05: ועד שאלה מה בקשר להתעבות ועיבוי,אך מטפלים ומורידים למינימום את הנזקים תודה

    • 0 תגובות
    • 503 צפיות
  19. Started by yehob,

    RivaTuner לא נותן ובATITOOL זה עושה בהתחלה ואחר כך חוזר למהירות האופטימלית שלו... כך זה מראה באוורסט.

    • 1 תגובה
    • 503 צפיות
  20. Started by dartinations,

    טוב חברה יש לי פנטיום 4 1.6 אז רציתי לשאול איזה טמפרטורה היא הממוצעת בשביל מעבד כזה כי אצלי הוא על 40 - 50

    • 0 תגובות
    • 503 צפיות
  21. הכותרת אומרת הכל "איזה Arctic Cooling מתאים לR9700 וייתן את הביצועי קירור הטובים ביותר?" תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 503 צפיות
  22. Started by ab14,

    יש לי מעבד פרסקוט 3.2 ואני רוצה לקנות לו קירור יותר טוב הקירור הזה טוב לדעתכם? http://logicpc.co.il/eng/itdetail.aspx?icom=6230

    • 4 תגובות
    • 503 צפיות
  23. Started by yoakall,

    היי המאוורר של הכרטיס מסך שלי התחיל להרעיש.. נראה לי שהוא יצא מהתושבת ומשתפשף בכיסוי שלו מה עושים? מחליפים מאוורר? או שאפשר לסדר את זה?

    • 1 תגובה
    • 503 צפיות
  24. Started by idofr,

    הייי אז התחלתי בדיון קודם ולא ממש עזרו לי ועכשיו החלטתי להרחיב קצת את הרצונות והכניס OC יותר רציני לכל המחשב... אז ככה אני עם ATHLON 2600+ לוח abit an7 uguru זכרונות 256*2, 512 (*1) סה"כ 1024 ddr 400 וכרטיס מסך geforce 5900 שחכתי מאיזה חברה... בכל מיקרה למעבד אחרי שהסתכלתי קצת חשבתי על tt volcano 12 extreme מה דעתכם עליו? הוא יתאים לי ללוח אם? הכרטיס מסך יש לו קירור רציני יחסית עם צלעות קירור לאורך כל הכרטיס ומאוורר קטן במרכז... - האם יש טעם להוסיף גם קירור לחלק האחורי של הכרטיס? האם יש טעם לקנות קירור לזכרונות ולnorth bridge? ושאלה אחרונה - על איזה משחה טרמית אתם ממליצים?

  25. Started by ozwrx,

    יש לי מעבד AMD 2500 ומאוורר מקורי קניתי מאוורר חדש VULCANO 7 של טרמלטק עכשיו יש לו גם משחה טרמית והכל השאלה שלי מה לעשות? איך אני מבצע את ההוצאה וההתקנה טוב? יש להם אתרים ותמונות שמראים איך עושים את זה? האם אני צריך להסיר את המשחה טרמית מהמאוורר הקודם ולמרוח חדש? איך עושים זאת? תודה לעונים!

    • 3 תגובות
    • 503 צפיות

דיונים חדשים בפורומים