עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. יש לי מעבד פנטיום 4 3GHZ, עם 1GB זיכון(200MHZ). ספק 500W של GYRO אני רוצה לבצע OC למעבד אבל אני צריך לדעת אם הוא לא יישרף או משהו כזה ושהוא ישאר קריר. הייתי רוצה לבצע OC גם לכרטיס מסך שלי- 5200FX (אל תצחקו) עם 128MB אבל המעבד בעדיפות ראשונה. בEVEREST כתוב שהטמ"פ ככה: הטמ"פ של הלוח אם: 40-50 הטמ"פ של המעבד: 15-30 פרטים על הכרטיס מסך: GPU Clock: 250 MHz Memory Clock: 133 MHz מעבד: CPU Clock: 3006.8 MHz Memory Bus: 200.4 MHz L2 Cache: 1MB On-Die, ECC, ATC, Full-Speed לוח אם: Motherboard Chipset: SiS 661FX תגידו מה אני צריך עוד לרשום ואיך להתחיל ב-OC. תודה מראש, גיל

    • 5 תגובות
    • 508 צפיות
  2. Started by koodkid,

    שלום האם מישהו יודע איך עושים overclocking עם הלוח הזה הביוס נותן לי לשחק עם הכופל ועם המהירות של ה fsb אבל המחשב לא עולה עד שאני לא מחזיר את כל מה ששיניתי למקור! אפילו אם נניח אני רק מוריד את הכופל בלי לגעת במהירות של ה fsb גם אז אני לא מצליח !!! שום דבר לא מצליח חוץ מאיך שזה היה במקור האם למישהו יש מושג? יש לי מעבד amd athlon xp 2000+ ולוח אם asus a7v8x כמו שציינתי בנושא 512 זכרון 333 של ספקטק icq:98669531 shaniam@013.net.il

    • 0 תגובות
    • 508 צפיות
  3. נכנסתי עכשו לאתר של טרמלטייק העולמי וראיתי שם שביגטייפון מתאים לסוקט 462\A ולי יש 462 סוקט A אבל המאוורר שקניתי מקיי אס פי לא מתאים ללוח שלי השאלה שלי היא האם יש לזה כמה גרסאות או רק גרס אחת???? ואםרק אחת איך זה יכול ליהיות שזה לא מתאים???? :s05: היתקשרתי עכשיו לנועה מחשבים ואמרו לי שם שאני צריך תושבת ללוח מישהו יכול להגיד לי מאיפה אני משיג את זה???

    • 2 תגובות
    • 508 צפיות
  4. Started by Ghosthunter,

    יש לי 2 שאלות: 1) אילו תזמוני זכרונות טובים לOVERCLOCK? 2) מה מסמן כל מספר? תודה.

    • 1 תגובה
    • 508 צפיות
  5. Started by kobibo,

    שחקתי בלא מעט משחקים והכל היה דיי בסדר אבל לא יודע למה ב FEAR הכרטיס מתחמם הרבה יותר ( 60 מעלות ) והמשחק לאחר זמן מסויים מקרטע.

    • 1 תגובה
    • 508 צפיות
  6. Started by DisinfectedDuck,

    בשביל להגיע ל-3 או 3.2 GHZ ושהמערכת תהיה יציבה, מספיק הקירור של אינטל או שאתם ממליצים על קירור אחר? אני פשוט מתכנן לקנות את המעבד ורציתי לדעת אם גם לקנות קירור.

    • 2 תגובות
    • 508 צפיות
  7. אני מתכנן אחרי ירידת המחירים ביולי לקנות E6540 ולעשות לו OC, אך שיגיע הזמן הזה איך אני אדע מהמקסימום שלו, כדי שאני יוכל לקבוע לי מהיעד... תודה רבה לכולם רז

    • 0 תגובות
    • 508 צפיות
  8. שלום לכולם, אני לפני מוד די רציני למארז TT SVIKING ולפני הוספת עוד 3 מאווררים..כרגע יש לי סטנדרט אחד מכניס 12ס"מ ואחד מוציא גם 12ס"מ אני קניתי לבנתיים 3 מאווררים של AC גם 12 ס"מ והסרקולציה תלך כך: כל המאווררים בגודל 12ס"מ..אחד מכניס מקדימה,שניים מלמעלה,אחד שיבוא על הפרספקס שיוציא אוויר חם מכיוון הTT BT שיושב לי על המעבד,ואחד אחורי שיוציא אוויר גם כן..מה אתם חושבים על הסרקולציה..טובה או לא..מתוכנן גם OC רציני אז אני חושב על זה רבות..אודה לעזרה.

  9. Started by sPoiled,

    שמעו. עשיתי אובר קלוק מ-2.8 ל-3 (P4 Presscot). עכשיו, נפל לי הווידאוס, עשיתי שחזור מערכת. הוא לא עבד. עשיתי פרמוט ואחרי יום הוא אומר לי ששוב חסר איזה קובץ. והייתי מוכרך לפרמט עוד הפעם. יש לציין שהווינדואוס הוא תקים ועובד 100%. יכול להיות שהווידואוס נופל בגלל האוברקלוק שעשיתי לא מזמן? יש עכשיו עוד הפעם את אותה הבעיה ועוד מאט לבטח יפול הווינדואוס עוד הפעם. ממש תודה על העזרה.

    • 1 תגובה
    • 508 צפיות
  10. Started by ras81,

    שלום איך אני מפעיל את הCOOL N QUITE? התקנתי את זה גם מהדיסק שקיבלתי עם הלוח אם, אח"כ גם מהאתר של AMD אבל עדיין אני לא מוצא איך להפעיל את זה...... בביוס אין איזכור של זה, בPOWER MANEGMENT או בSYSTEM אין אפשרות...... מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 508 צפיות
  11. אני שוקל לפרק את המאוורר סטוק של המעבד עד שאני אקנה קירור חדש ולשים לבינתיים מאוורר 80MM (יש לי 2 כאלה) שיקרר את הגוף קירור. אז באיזו מהירות מסתובב מאוורר כזה (למען הסר ספק DC12V) ?

    • 0 תגובות
    • 507 צפיות
  12. Started by alexbmw,

    האם ז ה 3.4 ghz או ה 3.2 או משהוא אחר ???

    • 0 תגובות
    • 507 צפיות
  13. מה המצב? אז כחה 1) שניתי את היחס בין הזיכרון למעבד דרך הביוס ל 5:4 כמו שזה צריך להיות נכון? ואז מהירות הזיכרון ירדה ל 166MHZ (333MHZ( זה ביגלל היחס זה אמור להיות כך? 2) בתוכנה SYSTOOLS למה כשה אני עושה FINDE MAX FSB בדיקה של 4מיליון מיספרים אחרי כול פעם שהוא מעלה את הFSB הזמן שלוכך לו לעשות את הבדיקה גדל (אבל הטמפ כימעת ולא ישתנה)? 3) מזה FSB? 4) מהטמפ' המומלצת לכרטיס לשי 6800LE עשיתי לו SM וקצת OC 325/700@365/760 והוא רק בכמה מישחקים בודדים הוא מגיע ל 70 ממוצא אבל ליפעמים 75

    • 3 תגובות
    • 507 צפיות
  14. Started by ban26,

    שלום אני חדש בנושא של האוברקולינג. קניתי לפני שבוע מחשב חדש ורצתי לעושות אוברקולוקינג לזכרונות. הזכרון xms2*512c4 ddr2 5400 675mhz corsiar 4-4-4-12 בנתיים התקנתי את הביוס 667mhz v1.9. רצתי לדעת איך?ומה כדי? ואם בככלל?

    • 0 תגובות
    • 507 צפיות
  15. Started by Access Denied,

    החבילה של TT BigWater 12cm Liquid Cooling?? משהו בדק אותה?? יודע אם היא שוה משהו? איך היא יחסית לקירור אוויר ב-500 שח?? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_141_168_1053&products_id=7818

  16. *כותרת* אני מזכיר יש לי GA-P31-S3L וגרסת הביוס שלי היא F1 (ככה קיבלתי מהחנות...) תודה

    • 2 תגובות
    • 507 צפיות
  17. Started by OC,

    עשיתי OC קטן לכרטיס מסך ואין לי קירור זה פוגע לי בכרטיס?

    • 1 תגובה
    • 507 צפיות
  18. Started by HFDO5,

    יש לי רעיון למוד נחמד לחבר כזה מיקום לאוזניות בקדמת המחשב (לעשות לבד לא לקנות!!) יש לי כבר את החלק של הנקבה שאפשר לחבר ללוח רק לאיזה פינים צריך לחבר את זה בלוח יש לי את הפינים מסודרים ככה: 9 10 7 X 5 6 3 4 1 2 בחוברת כתוב 1-mic 2-gnd 3-ref 4-power 5-FrontAudio r 6-RearAudio r 7-Reserved 8-No pin 9- FrontAudio l 10-RearAudio l ברור שאני צריך את השני FrontAudio R,L אבל לאן אני צריך לחבר את הפין השלישי שיהיה לי סטראו טוב? מי שיודע שיענה בקשה תודה ;D

    • 2 תגובות
    • 507 צפיות
  19. Started by iveco,

    היה לי גוף קירור HYPER T200 של קולר מאסטר עם תושבת פח אשפה התושבת נתקעה בלוח האם , אם אני אקח את ה HYPER 212 HALO BLACK האיכות תהיה טובה יותר ? אני מפחד כבר מהתושבות שלהם T20 תושבת נשברת T200 תושבת נתקעת בלוח האם , איך אפשר לדעת שה 212 טוב יותר ? אולי גם זה זבל סיני ? , יש ל HALO תמיכה של 210W שזה גבוה זאת הסיבה היחידה שאני רוצה לקנות את זה 150 שקל ותמיכה של 210W תמורה טובה על הנייר

  20. Started by Bone-Breaker,

    אני צריך מאוור לAMD 2200 בלי אוברקלוק. המאוורר הסטנדרטי ישמור אותו בטמפרטורה נורמאלית או שצריך לקנות מאוורר? ואיך הוולקנו 7?

    • 1 תגובה
    • 507 צפיות
  21. Started by shirNoshe,

    על מה כדאי לשים את חיבורי המולקס.על 5V או 12V? בהוראות ובאתר לא מצאתי שום התיחסות מלבד האפשרות. עריכה:ואני רוצה להודות ל-BUNG על העזרה.

    • 5 תגובות
    • 507 צפיות
  22. Started by dragon772,

    האם פתיחת צינורות לכרטיס מסך במקרה וזה מצליח זה מחמם את הכרטיס יותר מהנורמלי וצריכים קירור יותר חזק בשביל פתיחת צינורות או זה לא כמו אוברקלוק רגיל?

    • 5 תגובות
    • 507 צפיות
  23. Started by akalithium,

    שלום, חבר שלי ואני החלפנו אצלו ערכת HSF מהסטוק לערכה של thermaltake יש לו מעבד של AMD (אני לא סגור איזה) בתושבת A סה"כ פעלנו לפי ההוראות, אבל עכשיו המחשב לא עולה. לא עולה אני מתכוון שיש חשמל אבל לא נראה כאילו המחשב אפילו מתחיל את התהליך. האם יכולה להיות עוד סיבה לכך חוץ מפגיעה במעבד ?

    • 6 תגובות
    • 507 צפיות
  24. Started by reiematza,

    אני רוצה ליקנות מאורר למעבד אינטל פנטיום 4 2800 על איזה מאורר אתם ממליצי?

    • 4 תגובות
    • 507 צפיות
  25. Started by BoRiS.K,

    עשיתי אובר קלוק מGT ל-ULTRA 1100/400 והתוצאה שלי עלתה רק ב-100 נקודות מה יכול להיות לא בסדר?? היה 4430 ועלה ל4530

    • 2 תגובות
    • 507 צפיות

דיונים חדשים בפורומים