אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי מעבד אינטל 3.0 775 פרסקוט ועליו מורכב ביג טייפון (הורכב על ידי טכנאי מהחנות). הטמפ' במנוחה ללא כל מאמץ אפילו בלי אינטרנט ובלי שום תוכנה פתוחה היא 48 מעלות צלזיוס. מדוע הטמפ' כזאת גבוהה???(יש לציין שהחדר אינו חם מידי ויש לי עוד מאורר של 80 מ"מ במארז). טמפ' נוספות: Field Value Maxtor 6Y080M0 44 °C (111 °F) Field Value Aux 41 °C (106 °F) Field Value Motherboard 42 °C (108 °F) הטמפ' נמדדו ע"י תוכנת אברסט. אבקש ממכם המלצות איך לקרר את החלקים(אולי הוספת מאוררים או רכיבי קירור לחלקים מסוימים במחשב ). התקציב הוא עד 500 ש"ח בלבד.
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך יותר טוב לאחר OC ?? ה-7900GT או ה - X1800GTO2 . ומה המחירים הכי זולים של שניהם?
-
- 7 תגובות
- 508 צפיות
-
-
שלום לאחרונה גיליתי שבשביל לעבוד עם הזכרונות שלי על תיזמוניהם המקוריים (CL3) אני צריך להביא אותם ל2.4V, לפי מה שאני רואה בCPU-Z בשביל תיזמונים אחרים ,צריך להיות על 1.8V (מצורפת תמונה) וכרגע עם הOC הם ב +0.2V על 504MHZ כל אחד לפי מה שאני מבין זה מעמיד את הצריכה שלהם על 2.0V במצבם כרגע, בביוס יש לי אפשרות להוסיף רק עוד 0.2V נוספים דבר שיביא ל 2.2V בסה"כ, א.תקנו אותי אם טעיתי איפה שהוא ב.איך אני אמור להגיע ל 2.4V על מנת לעבוד בתיזמוני המקור? ג. האם ההבדל בין CL5 כרגע ל CL3 שווה את המאמץ? תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
אז ככה מפרט מלא יש בחתימה האוברקלוק שיש בחתימה הוא לא מדיוק הוא לא עובד יציב אז ככה כרגע המחשב עובד על: באס 200 מכפלה 10 תיזמונים 3-4-4-11 מתח למעבד 1.675 לזיכרון 2.7 לציפסט 1.9 עכשיו אני לא יודע איך להמשיך כאילו הזיכרון הזה נותן מסך כחול כמעט בכל פעולה שאני עושה ככה הוא יציב טמפרוטות של 34 במנוחה ומשו כמו 45 במאמץ. תודה ענקית לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 508 צפיות
-
-
כמעט בכול פעם שאני מפעיל את המחשב שלי יש לי רעש מאחד המאווררים לפרק זמן של כמה דקות. ניקיתי את המחשב אם אוויר דחוס אך ללא הועיל. כיצד אני יוכל לדעת איזה מאוורר הוא זה שעושה לי את הרעש? פתחתי את המארז אך אי אפשר לדעת באיזה מאוורר מדובר.
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
REALTEMP וCORETEMP לא עובדות. ואני מעדיף לא עם EVEREST אלא משהו שיכול לתת גרף או משהו בסגנון.
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חושד שהמחשב שלי מתחמם ללא אוברקלוק. לכן, הורדתי את התוכנה CORE TEMP וקראתי את החומר שמצוי בסטיקי בנושא. לא הצלחתי להבין כמה דברים ואני מקווה שאני אקבל הסבר ראוי. המחשב שלי מורכב משני מעבדים, ויש לי שני טמפרטורות של שניהם, השאלה היא האם הטמפ של הCORE הוא שיכלול של שני הטמפרטורות:42+43=85 ואז הנוסחה של הTjunction-DTS=0 והמשמעות היא שהמחשב חם מדי, או שהמחשב שלי נמצא במצב מצוין מבחינת הקירור שלו. לסיכום: האם החישוב של הDTS הוא חיבור של שני טמפ' המעבדים יוצרים את הCORETEMP או שבעצם הממוצע של שני הטמפ' הוא DTS ? תודה ושבת שלום.
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
מישהו יודע איך פותחים את הנעילה למעבד? הבנתי שאפשרי . אינטל פנטיום 4 2.8 ג'יגה 800 מגה הרץ תודה מראש
-
יש לי מעבד אופטרון 170 לוח של dfi ut nf4 ultra dוזכרונות של g/skill 4800 tccd rfהצלחתי לדחוף את המעבד במכפלה 9 ל fsb 317 וככה שהזכרונות עומדים על 634 בתזמונים 2.5-4-4-8 T1 על מתח 2.9 כרגע מתח המעבד בוינדוס הוא 1.664 יש לך אולי מושג למה אני לא יכול לדחוף אותו קדימה עוד קצת ? אני משץמש ב super pi לבדוק יציבות
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
הייפר 48!! שמו המלא הוא HYPER 48 KHC-L91-U1 Socket Type AMD K8 (socket 754/940) and Intel P4 (socket 478) and LGA 775 ומעניין אם הוא ישקול גם כמו הייפר 6 המפורסם שלהם!! ועוד אחד נחמד מאוד הוא Ultra Vortex KCC-V91 גם היטסינק ענקי ויפה!! Socket Type AMD K8 (socket 754/940) and Intel P4 (socket 478) הוא אומנם לא תומך בסוקט טי החדש של אינטל!! אבל עדיין זה לא משנה כי הוא תומך בסוקט 754-940 והוא גם כבד מאוד שוקל כמעט 900 גרם!! לפרטים נוספים כנסו ל- http://www.coolermaster.nl/
-
הלוח שלי Albatron PX865PE Pro V2.0 Soccet 478 Motherboard בעל חיישן טמפ של winbound משהו כזה... עכשיו כמו שהבנתי מחברים ועוד כמה מקומות יש לו סטייה של 8 מעלות יותר בסביבות... עד כמה ניתן להסתמך עליו? והאם שווה ללכת על בטוח ולקנות חיישן חיצוני ללא סטייה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
קצת יקר..שמתי מאורר ביתי מול המחשב כשהמארז פתוח מן הסתם....וכשהרצתי בדיקת יציבות הוא עבר אותה(לפני זה המחשב נתקע כל הזמן)...אני משתגע הטמפ' של הלוח שלי גבוהות רצח אז אין לי ברירה ואני רוצה לעשות אובר רציני...אז השאלה שלי היא האם זה טוב להשים באופן קבוע את המאורר הביתי הזה מול המחשב? מבחינת מקום אין לי בעייה זה לא מפריע לי או משו..רק שמעתי שזה מכניס הרבה אבק..למרות שאם הוא קבוע אז זה לא נורא כל כך...וגם מבחינת צריכת חשמל..הוא צורך הרבה חשמל? זה מאורר של 90w בגודל בינוני כזה...חשבתי שאולי רק כשאני משחק במשחקים ועושה בנצ'ים אני יפעיל אותו וכשהמחשב במנוחה אני ישאיר אותו כבוי...כדאי?
-
- 3 תגובות
- 508 צפיות
-
-
שלום שמי תמיר, עשיתי סיור באתר, מצאתי תוכנה בשם CPU Z הורדתי אותה כדי לדעת את השם של המעבד שיש ברשותי במדוייק, אז מצאתי AMD Athlon XP Toroughbred במהירות 2600+ שזה 2080MHZ, הטמפרטורה של המעבד קצת גורמת לי חששות, המחשב שלי בן 4 שנים, לא היו בו שינויים מאז חוץ מכרטיס מסך, צורב DVD וזיכרון. המאורר של המחשב כנראה כבר לא עבד טוב וכשקידדתי סרט DVD, הלוח התחיל לצפץ (הזעקת חום) לא ידעתי מה החום, כי שאני מפעיל את התוכנה של הקידוד היא מפעילה 100% CPU אז כלום לא זז (זיכרון מחשב 768 333MHZ לא יודע אם זה משנה), הפיתרון המהיר שעלה במוחי לפתוח את המחשב ולתת לו אוייר עם פן על גוף קירור, במצב מנוחה המעבד היה על 55 מעלות חום, מהירות סיבוב כ2400RPM מאוורר, החלפתי מאוור, ושמתי 2 חזקים אחד ע…
-
- 5 תגובות
- 508 צפיות
-
-
ברשותי מעבד E6300 ולוח אינטל DG965SS ניסיתי לחפש בביוס את כל האפשרויות של מכפלות זכרון וכו', לא ממש מוצא אותם. האם אפשר בכלל לעשות OC ללוח הזה? או בכלל למחשב? מצורפות תמונות מ-CPU-Z. [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 508 צפיות
-
-
http://www.tomshardware.com/cpu/20030522/index.html התוכנה ממש חדשה, והיא פותחה בזמן קצר ע"י THG כדי לבדוק את מהירות השעון האמיתית בלוחות האם החדשים של MSI שכאמור עושים אוברקלוק לוגי כאשר תוכנה מופעלת ותוכנות כמו SiSoft sandra cpu-z and cpuid לא יכולות לקרוא את מהירויות השעון הללו. תורידו את התוכנה שמה הוא thg_clock.exe והיא מופיעה בתחתית העמוד. הפעלתי את התוכנה 3 פעמים ביחד עם 4 טיימרים בכל אחת וזה קורא לי את שעון המעבד 16 פעמים בשניה וזה פשוט אדיר! שמתי מאורר ריצפה על המארז ויש שיפור במהירות! נ.ב מצטער אם זה לא הפורום הנכון פשוט לא מצאתי פורום יותר מתאים.
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
שלום. קניתי מאוורר חדש למעבד, אני צריך עזרה בניקוי המשחה הקיימת, ואיך למרוח את המשחה החדשה (ARCTIC SILVER III). יש לי AMD Athlon XP 2000. תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
יש לי את הלוח הנ"ל וסידרתי את כל ההגדרות כמו שבמדריך לOC למעבד. עכשיו אני לא מוצא את האפשרות של לעלות תדר בס אלא רק יש אפשרות של לעלות תדר FSB. איפה יש את האפשרות של לעלות תדר בס?
-
- 3 תגובות
- 508 צפיות
-
-
שלם יש לי כרטיס מסך geforce fx 5500 עם 128 זיכרון עשיתי לו אובר עם ati tool עכשיו שאני מכבה את המחשב האובר לא נשמר זה חוזר למהירות סטוק מה עושים בשביל שזה ישמר??
-
- 4 תגובות
- 508 צפיות
-
-
איך אני OC לכרטיס GTO2 אני לא מתכוון להגדלת צינורות ל- 16 אלא להגדלת מהירות זיכרון לביצעוים של X800XT ... הסתכלתי בקישור הבא :http://www.techpowerup.com/articles//overclocking/vidcard/127/1 ואין שם דרך להגדלת הזיכרון מישהו יכול לכתוב לי מדריך בקצרה לקטע הזה בעברית בבקשה?
-
- 4 תגובות
- 508 צפיות
-
-
חברה יש לי את הזיכרון הבא GEIL 256 PC3200 400MHz DDR SDRAM ורציתי לשאול אם למישהו פה יש את אותו זיכרון וכמה הוא הגיע עם אותו זיכרון.... כמה מתח אני צריך לעלות ולאיזה תיזמונים אפשר להגיע איתו... תודה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
שלום , רכשתי בששון את ה-Maze4GPU בתקווה להתקין אותו על ה Abit RADEON 9600xt שלי , אך יש בעיה, כאשר אני מנסה להרכיב אותו , ישנו רכיב אלקטרוני שחוסם את ההצמדה של הבלוק ל-GPU... באתר שלהם רשום שזה תומך בכל הרדיאונים (לא כולל ה-All in Wonder) ומכאן שזה אמור לעבוד. מה עליי לעשות? האם להחליף אותו בדגם אחר או לשייף קצת את הפינה של הנחושת? (נ.ב. אני צריך רק עוד איזה 2-3 מילימטרים כדי שזה יעבור ויעבוד...) תודה.
-
- 3 תגובות
- 508 צפיות
-
-
שלום.. לא מזמן קיבלתי את המאורר ומטען לסוללות... ומשחה טרמית למעבד... ועשיתי אוברקלוק קטנטן... פרטים Barton 2500+ Nf7SL 768Ddr400 on cpu Tornado 80mm 85 cfm ובנתיים עליתי ל11.5 ו174.. שזה אומר 2017 למעבד... וככה במאמץ : במעבד:45 ובלוח 26 בלי מאמץ מעבד 39 ולוח 22 אחרי 20 דקות בטוסט זה הגיע ל45 מעלות וזה לא עולה משם פשוט.. אחרי שעה ו20 דקות הפסקתי... ונשאר ככה בדיוק.... שיא החום עכשיו דווקא 2 צהריים... בלי מזגן.. זה די מכובד .. לא?.. מה שאני בעצם רוצה להתייעץ ולשאול ... האם זה בסדר... והאם כדאי לי לעשות משהו יותר קיצוני... תודה... צ'יקו
-
- 5 תגובות
- 508 צפיות
-
-
חבר שלי קונה עכשיו 3800X2 עם קירור סטוק. במקרה והוא ירצה לקנות אח"כ קירור נגיד ארקטיק קולינג פריזר 64 תהיה בעיה להרכיב אותו?
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש (http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=91065.0) ורציתי לדעת איזה קירור אני צריך בשבילו...אני ממש לא מבין באובר קלוקינג אז דברו במושגים פשוטים בקשה ;D התקציב גבוה אז תשפכו רעיונות... תודה
-
- 2 תגובות
- 508 צפיות
-
-
המעבד הוא מהשבוע הראשון של 2004 יענו 01 2004 .המעבד למרות הסטפינג אינו מוצלח מאוד באובר קלוק לכן ברצוני לפתוח את המכפלה שלו ורציתי לדעת אם זה אפשרי ?אם כן מישהו יכל להפנות אותי למדריך אשר מסביר איך לעשות את זה????שמעתי משהו כמו מוד עיפרון? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 508 צפיות
-


