אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
בוקר טוב. לפני יומיים קיבלתי את הסטיק החדש של הA-data 500mhz והוא עובד כרגע עם לוח אם nf7 ועם עוד סטיק A-data 400mhz ועם מעבד : AMD authlon 2500+@ Oc'ed 3200 Duel DDR Enabled.. בכל מקרה הmhz לא הסיפור כי שני הסטיקים עובדים על 400 mhz עפ"י המעבד עם יחס FSP / DRAM של 6:6 .. עכשיו השאלה שלי היא ; בביוס יש מתחת לbus של המעבד משהו שנקרא: CPU Interface ואז אתה יכול לבחור Disable / enable מה לעשות עם זה במקרה של oc? תודה לעוזרים..
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
טוב , אמנם מוקדם מידי להגיד נמאס לי .... אבל נמאס לי מהטמפרטורה של הכרטיס בן השבועיים וחצי שלי , כן אני יודע , אלו כרטיסים חמים ויש להם threshold נורא גבוה , אבל בכל זאת חם מדי לטעמי אי לכך ובהתאם לזאת חיפשתי קירור מתאים : thermalright T-RAD2 אמור להתאים לפי מספר פורומים ( גם פורום אחד זה מספר ) אבל מגיע בלי מאווררים . scythe Musashi אולי יתאים עם חיתוך קל , יצאה גרסה מעודכנת SETSUGEN 2 אבל שההוא שם למעלה יעזור לי ( התנצלות למאמינים ) עד שזה יגיע לארץ אם זה יצא לפני רק מספר ימים לשוק בחו"ל . ואז יש לנו את הZALMAN VF3000A , מצאתי בסך הכל פורום אחד שמדגיש שאולי הוא יתאים אבל צריך למצוא קירור אחר לVRM ( מה נעשה , בין החלקים החמים יותר בכרטיס חוץ מהליבה ) לקופצים , כן…
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי את המעבד Athlon 64X2 4600+ באובר קלוק קטן -2.7 GHZ עם קירור סטוק. לא מזמן גם התקנתי בקדמת המחשב מאוורר 12 ס"מ. בזמן האחרון עם ההתחממות האקלימית במדינה, שמתי לב שהטמפרטורות במחשב שלי נסקו. לפני כחודש הטמפרטורה במנוחה הייתה 43 מעלות וכרגע היא עומדת על 53~ בממוצע (גם בשעות הלילה). לא בדקתי את המעבד במאמץ. אשמח לדעת אם הטמפרטורה הזאת במנוחה למחשב היא סבירה ובנוסף שיטות לשיפור הטמפרטורה במחשב. הכרטיס מסך שברשותי הוא ה-Nvidia 8800GTS 512MB 92G שהטמפרטורה כרגע במנוחה היא 61 מעלות. האם זה בסדר? תודה רבה. [br]פורסם בתאריך: 10.06.2009 בשעה 23:24:49 טוב זה כבר מוזר: אני באמצע התקנה של המשחק "אבטיפוס" והמעבדים על טמפרטורה 63!
-
- 30 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כרגע אני עם spire easy strame 3 שעובד על 3900 סל"ד - דיי שקט.. חמוד מאוד, סקסי אבל המעבד שלי כמו שהזכרתי בהודעה הקודמת, סלרון 2.4 במנוחה על 45 מעלות, בעבודה על 55 מעלות. ללא מזגן עם מזגן, 5 מעלות פחות במנוחה וגם בעבודה. הציעו לי על tt spark7 שעובד על 6000 סל"ד השאלה שלי היא, האם הכסף שווה ? (אני לא מיליונר..) האם הוא יראה תוצאות תאחלס?, יתן שיפור מספק? האם ההרכבה שלו קלה?- מה קורה עם משחה טרמית, צריך למרוח לבד? מסופק עם המוצר? על האיזי סטרים 3 היה ריבוע (על הסטיק) של משחה טרמית ככה שלא הייתי צריך למרוח כלום... ובכלל מי שיש לו את הספרק7 או שיצא לו לעבוד, להרכיב אותו. מוזמן לתת עליו ביקורת בכל נושא שהוא ומי שממליץ על קירור אחר, גם כן מוזמן לשפוך ----------------…
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איך המארז הזה מבחינת בידוד רעשים וזרימת אוויר? מה נתוני המאורר המסופק? והאם הוא חרישי ב 5V? מה תמליצו לשדרג? בכדיי להשיג שקט מקסימאלי.
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן חברים, אני התחלתי לעשות OC למערכת והתחלתי בקטנה ב-3.8GHZ, בעיקרון לא העלתי מתחים, נשארתי על אותם המתחים. הוא יציב וכל זה, והוא לא מתחמם אבל הבעיה היא שהשארתי את ה- Intel Enhanced SpeedTest על ENABLE והוא אמור לעשות שכאשר אני נגיד על שולחן עבודה ולא מאמץ את המחשב אז הוא מוריד את המהירות של המעבד לאיזור ה-1.6, הבעיה היא שאני משאיר את זה פתוח וזה לא עושה כלום, הוא תמיד נמצא על איזור ה-3.8 ואני לא רוצה שזה יהיה ככה, איך אני מסדר את זה ? ועוד שאלה, להתחיל ישר ב-3.8 זה גבוה ? כלומר, אני צריך להתחיל ביותר נמוך נגיד 3.4 או משהו באיזור ? הינה תמונה אחרי בחינה של SuperPI:
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אוקיי, אז ככה, לאחר 8 שנים שאני קורא בתחום, ועוד לא יצא לי לעשות אוברקלוק למעבד בעצמי, החלטתי שזה הזמן, שכן מכונת המשחקים שבניתי לפני שנה וחצי (ראה מפרט) הפכה לעגלה ממצועת. מעבד: AMD ATHLON 64 3200+ VENICE CORE BW-E6 ABIT KN8 ULTRA TWINMOS 512MB DDR400 CL2.5 פעמיים ביוס: AWARD PHOENIX מה שעשיתי זה: ביטלתי את הCOOL N QUIET SPREAD SPECTRUM ו CPU THERMAL TROTTLING לא היה לי בBIOS. שמתי SHOTDOWN TEMPERATURE על 58 MEM DIVIDER לא היה לי בBIOS (וואט דה פאק?) CPC שמתי על 1 ENABLE DRAM BANK INTERLEAE עשיתי ENABLE PCI-E פשוט השארתי על 100MHZ, אין לי שום אפשרות LOCK שם... עכשיו, אפילו אם אני מעלה את ערך הFSB בMHZ בודד, המחשב לא מגיע לשלב הPOST ואני צריך לאפס את הCMOS…
-
- 31 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
עד לא מזמן חייתי לי בשלווה עם ה PIII866 החביב שלי , עד שרציתי יותר - וכך נולד לו ה PIII866@975 הנוכחי ;D - אך אבוי, לינ' לו אהב את השינוי !!! בהתחלה גם האיכספי לא היה יציב כלל, על שהעליתי לו את הוולט ל 1.75 (1.80 אמיתי), את הפוסט הוא תמיד עבר. אבל הלינ' מסרבת אפילו להתחיל לעלות ברגע שהמעבד מומהר בטיפה, אפילו ב 910 מ-הרץ הוא לא עלה. יש למישהו הסבר הגיוני לעיניין??? יור'ז, וויז,
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
משהו קנה שם פעם מאוורר 120 ממ גנריק? אם כן כמה עלה והאם הוא Dual BallBearing??
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
-
אני רוצה לעשות OC למעבד שלי דרך הלוח אם intel skyberg dp45sg , שהוא מאפשר OC , ואני לא יודע איך , כל המדריכים לOC הם ממש שונים בBios שלי שם יש דברים אחרים , בקושי יש שם דברים .. מי שיכול לעזור לי אפילו בטלפון איך לעשות OC למעבד דרך הלוח אם הזה אני יודה לו!
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, יש לי את המעבד AMD PHENOM II X4 965 (3.4GHz) - BLACK EDITION ומארז antec three hundred 2 סטיקים של ראם והייתי רוצה לקנות למעבד קירור. השאלה היא מה יותר טוב? Mugen 2 או Ninja 3 ד"א לרעש אין כזה אימפקט גדול בבחירה. [יהיה נחמד אם תפרטו קצת על הבחירה]. תודה מראש לכולם
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://tms.co.il/product/6321 ראיתי ש-TRUE רגיל עולה 440 בערך אם הוא מתאים ל-LGA1366, ככה שאם הגרסא מנחושת באמת מתאימה, אני מאמין שאקנה אותה במקום.. וויתרתי גם על קירור המים, יותר מדי התעסקות
-
- 28 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
האם DBS77 נחשב רועש או רועש מאוד או רועש בצורה בלתי נסבלת? תודה.
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להזמין מהחנות SKYPC.co.il מחשב HTPC מבוסס i3. אפשר המלצה לקירור למעבד, שיהיה שקט, בתקציב 100-150 ש"ח? המארז המיועד הוא ANTEK NSK 2480 תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
שלום אני חדש בפורום ואני מתנצל על חוסר הידע שלי ברכיבים ברצוני לדעת היכן אני יכול להשיג תוכנה שאמרת לי את רמת הטמפרטורה במעבד לוח אם או ספק הכח ומהי הטמפרטורה הנורמלית שאני אדע אם אני צריך קירור תודה מראש
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
זהו. יש . משפך עם חורים - מכוורת - מעל המעבד . נחושת. השטח המתאים מתחתיו על הבסיס (כסף) יחוספס ל"פני ירח" . אולי אני אדביק חוטי כסף קצרים מאונכים לפני השטח . מסביב כנפיים של מאוורר . מודבקות מן הסתם . או "נייר נחושת" כתחליף, מולחם. רווח בין הכנפיים לקיר הבלוק. צנור יניקה במקום כנף אחת. המשפך יצור התזה בלחץ , הכנפיים יצרו זרימה סיבובית מהירה = טורנדו מים. יש עוד אפשרות . כיוון הפוך. שתי קומות. מיים נכנסים בקומה השניה ובקצה מעל כל כנף, חור התזה פנימה לקומה הראשונה. חור יניקה במרכז. כרגע נראה לי שהבחירה העיקרית היא היכן להכניס את המים הקרירים יותר.
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
צריך חוות דעת דחופה, מה מומלץ ה Zalman CNPS7000B או הביג טייפון
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
קיבלתי מאוורר סטנדרטי של מעבד פנטיום 3 , האם אני יכול לחבר אותו איכשהו לחשמל במארז ( לא דרך החיבור היעודי בלוח האם ) ?? אני רוצה לעשות לו פתח מתאים בתחתית דלת המארז , למישהו יש רעיון איך אני יכול לחבר אותו לדלת ?
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול לגביי מתחים למעבד Q9550 התדר המקורי הוא 2.83 ואני היום ב3.4 ורציתי לדעת מה יותר בריא מבחינת מתחים. שהגדרתי בלוח מתח מעבד על AUTO אז הוא נתן לי 1.36 האם זה גבוה או שזה בסדר? וששמתי על NORMAL הוא נתן לי מתח של 1.28 על מה כדאי יותר לשים את המתח? בשני המצבים המערכת יציבה. ושאלה נוספת ברגע שאני עובר בטיפה את 3.4 אני עם ווינדוס 10 הוא נותן לי שגיאה ולא עולה האם יש לזה פיתרון?
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
המחשב קופא כשאני משחק במשחקים, משהו עם גראפיקה די עלובה האמת, אני לא בטוח מה זה CPU בכל מקרה בEVEREST זה מראה שזה על משהו כמו 60-70 אחרי/בזמן המשחק, לא ניסיתי בזמן עומס גדול אבל אני מניח שאותו דבר יקרה, פתרון?
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שיהיה 1024, DUAL CHAN ושיהיה מעולה לOC! אני מדבר על רמות ה OCZ VX.. אני לא בדיוק יודע מה ההבדלים בין BH5, VX, TCCD.. לכן המלצתכם נחוצה לי.. המערכת היא, A64 3500+ Winnie @ 265*10 Asus a8n-sli deluxe Gigabyte 6600GT OC חשוב לי שהזכרון יעבוד בלפחות 275-280 FSB, ושיהיה בעל תזמונים נמוכים..(2-2-2-5 ? ) OCZ BOOSTER יתווסף לו גם כן.
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
חשבתי על זה קצת. ובעיקרון לדעתי אפשר לנתק מאורר מאובק מהמערכת לשטוף במים לדאוג שיתיבש טוב ולהחזיר למערכת.. אני לא רוצה סיבה למה זה יכול לעשות בעיות.. מה אתם חושבים? אם אני אראה פה מספיק אנשים שחושבים כמוני אני אתרום מאורר מאיזה מחשב ישן שפירקתי למטרת הניסוי
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-


