אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
55-57 במאמץ. 46-47 במנוחה. אוברקלוק סופי שבוצע(עם קירור סטוק רגיל...): 3.29Ghz 235Mhz FSB הגדרתי בביוס שהזיכרון יהיה על 400mhz ולפי אוורסט(התוכנה) הזיכרון עולה בהתאמה למעבד. ז"א שהזיכרון כרגע על 235mhz במקום 200mhz. כל זה בוצע ללא העלאת מתח והגבלתי בנוסף תpci\agp בביוס שagp=66Mhz pci=33mhz האם כל התהליך שביצעתי נכון ולא מזיק...? והאם ניתן להוסיף עוד, או שבשביל זה אני אצטרך קירורים לזכרונות ולמעבד. הלוח פועל על 32-33 מעלות. השאלה העיקרית היא האם הייתי אמור להעלות מתח...?
-
- 1 תגובה
- 509 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם המאורר יכנס לי במארז כי לפי מה שנראה לי זה לא יכנס כי המאורר המסכן שיש לי עכשיו של אינטל כמעט נוגע בספק...ורציתי לדעת אם הפריזר יכנס? http://img314.imageshack.us/img314/663/1hd2.jpg
-
- 4 תגובות
- 509 צפיות
-
-
אני עכשיו נגיד עושה oc למעבד -אז שמעתי שחייב לנעול את היציאה הזאת בביוס ובביוס אני גם מעלה תבאס..... אז רציתי לשאול אם עדיף להשאיר תיציאה הזאת תמיד נעולה ?
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
אני עומד להזמין את המארז הזה עם המפרט החדש שאני קונה . הבנתי שיש לו בדלת מקום ל4 מאווררי 120MM , איזה הכי שקטים , טובים ועם לד כחול ? ואיך אני צריך לסדר את המאווררים מבחינת כיווני האוויר במארז ? תודה ..
-
- 3 תגובות
- 509 צפיות
-
-
http://www.rbmods.com/Articles/Zalman/Cnps9500_led/1.php http://www.silentpcreview.com/article267-page1.html
-
- 1 תגובה
- 509 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס R9800PRO 256BIT 128M ליבה R350 עכשיו אני רוצה לעשות OC לכרטיס יתחלתי לעשות עשיתי 378@400 ואת הזיכרונות 338@344 ורציתי לשאול עד כמה אפשר להגיע בקירור רגיל בלי ארטיפקטים? :s05: (אין לי בקר טמפ' על הכרטיס אז אני מפחד להמשיך..) *עריכה: אני מישתמש ב ATI TRAY TOOLS
-
- 3 תגובות
- 509 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני בתהליכים סופיים של לגמור את מחשב העבודה/משחקים החדש שלי אבל בגלל אילוצי זמן (שיפוץ ומעבר דירה , ילדים , נסיעות) אין לי זמן לשבת עליו ולהוציא ממנו את המקסימום. אני מחפש מישהו רציני שישב עליו (בתשלום כמובן) וינסה להוציא את האוברקלוק היציב המקסימלי. צריך גם להרכיב את מערכת קירור המים שמגיעה השבוע מחול ואת הספק החדש. כמו שתראו זאת מערכת די מעניינת : מארז : Antec P182 לוח אם : Gigabyte Ga-ex38-dq6 מעבד : q6600 g0 זכרונות : corsair dominator pc2-8888 , 1111mhz 4-4-4-12 דיסק : wd500gb כ. מסך : hd3870x2 ספק : zalman hp-850 הקירור שמגיע למעבד הוא Ek supreme , Swiftech mcr320 , xspc dual bay pump/res 750lph 1.8m head כמובן שאני מוכן לשלם עבור העבודה וכמו כן לקנות כ…
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
יש לי amd athlon 64 3200+ gigabyte nf3 s939 agp8x msi 6800le 2xgeil 512 ddr 400 DC TT 470W בכמה אתם חושבים כדי לעלות תה ביצועים ניסיתי לעלות בביוס ב25 אחוזים אבל המערכת לא עולה אז החזרתי את זה כמו שזה היה. הטפמ" של המעבד במנוחה כ30 מעלות.
-
- 5 תגובות
- 509 צפיות
-
-
אהלן. סליחה אם הנושא נדוש אבל אין לי זמן וכוח לעשות חיפוש תשובה לשאלה הספציפית שלי. את'לון 2600+ , ברטון... איזה קירור אשים לו? את הגוף קירור שבא בקופסא של AMD? או את הזלמן 6000 (שמתקרר עם מאוורר 70 ממ דק של קולרמסטר (ה92 מת..)) כוונתי לביצועים, פחות לרעש (כי לשניהם אסרס את המאוורר ) ראוי לציין שהבדל גדול לא ראיתי בין ההיסטינק שבא עם ה1800+ הנוכחי לבין הזלמן שיושב עליו עכשיו ההבדל היה ממש מזערי (1,2 מעלות, אבל לזה כבר יש סיבות אחרות...)
-
- 1 תגובה
- 509 צפיות
-
-
יש את הזלמן הזה שנראה לי במחיר ממש טוב http://www.duly.co.il/product.asp?pID=734 לפי מה שרשום באתר זה ל 775 לי יש 478 אז חיפשתי באתר של זלמן ולא ממש מצאתי את הדגם הספציפי הזה מישהו התקין את זה כבר ? יש מצב שזה כן מתאים ?
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
-
איך מתבצע ה O.C ? האם גם בו ניתן לפתוח יותר צינורות? או שה O.C רק ברמת תוכנה ליבה וזיכרון?
-
- 3 תגובות
- 509 צפיות
-
-
אני הולך תכף לקנות אותו אבל הדבר הכי חשוב עוברי הוא השקט האם הוא חרישי ? אני ממש שונא רעש עד כמה הוא שקט האם אני אשמע אותו?
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
אני רוצה לשים תמעבד 2500+ על לוח הכי זול של ABIT אבל משהו איכותי חשבתי על NF7 2.0 אני חשבתי לשים VOLCANO 12 או משהו יותר טוב אני קצת לא אוהב רעש אבל יכול ליסבול... נגיד אני מריץ ב 3/4 RPM עם מה התוצאה שאני יכול להשיג בלי להגיע ל5500 RPM? ועוד משהו קטן יש לי LEADTEK G4 4200 128DDR VIVO סטוק 244/446 לאחר כמה ניסיונות הגעתי ל 315/620 אבל הכרטיס היה לא יציב בטרוף אני נאתרתי ב 295/595 למרות שהוא עבד בסדר על 300/600 ליתר ביטחון ורציתי לישאול האם זה טוב? ואני אשמח אם מישהו יגיד לי איך אני יכול להוסיף מאוורר לזיכרונות ליתר קרור לפחות סתם... בתוכנה של הOC הזיכרון ממש קרוב לאדום!...לאומת המעבד שבמרכז הצהוב אבל לא עובר ת300 ביציבות,אולי אני יכול לשים מאוורר יותר חזק או שלא ממש כדאי …
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
מחפש מדריכים כמה שיותר מפורטים למודים ללוח הנ"ל רצוי בעיקר מודים למתח לזיכרון +למתח של הצ'יפסט תודה נדב
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
שלום לכולם, בתור אחד שביצע לא מעט אוברקלוקינג לרכיבים שונים למחשב עדיין מעצבן אותי הקטע הזה שמקובל וידוע לכולם - עשית OC = בטלת את האחריות. השאלה שלי היא - איפה לעזאזל הדבר הזה רשום ?? (אני מדבר ספציפית במקרה זה לגבי כרטיסי מסך) בשלושת הכרטיסים האחרונים שקניתי - 7900GT OC , 8600GTS , HD4850 לא היה מצויין על האריזה או באיזה חוברת או פתק שאסור לי לבצע שינוי תדרים לכרטיס.. אם כבר נהפוך הוא - האריזה של ה HD4850 של ASUS שקניתי לפני שבועיים מתפארת בכך שהכרטיס מגיע עם תוכנה של ASUS שנקראת OSD שמאפשרת לי לעשות OC בקלות ולשפר את הביצועים של הכרטיס.. אז מה הקטע בדיוק ? איך החברה יכולה להציג יכולת מסויימת של OC ואף לספק לי ביחד עם הכרטיס כלי לבצע את זה אבל מצד שני הדעה הרווחת היא שכ…
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
רציתי לקנות את הזלמן CNPS7700 אבל אמרו לי שהוא לא יתאים, אז מה כן? אני צריך משהו ברמה גבוהה למה האזור של המחשב קצת חנוק, והמעלות שלי בין 55 ל 60 במצב רגיל וכשאני מקודד סרט אפילו 65 השאלה אם יש משהו ברמה שיעשה את העבודה? תודה...
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
אני חושב על לקנות את המארז Mozart אבל אני צריך שהוא יהיה שקט ומקורר ולפי מה שהבנתי המאווררים שלו לא כל כך שקטים.. אז השאלה שלי היא איזה מאווררים אני צריך לקנות וכמה כדי שהמארז הזה יהיה מקורר בצורה שקטה וטובה?? האם החבילה הזו http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=885 של TT שקטה??
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
שלום יש לי את המפרט שבצד ואני קצת עשיתי אוברקלוק בעבר. היום שיש לי את המפרט הזה אני מנסה לקחת אותו כמה שיותר גבוה (כמובן בלי להרוס יותר מדי...) מצורף כאן קובץ של SUPER PI כאשר העלתי את הבאס ל 366 ביחס 2:1 לזכרונות שהיו על 712 הוספתי +0.1 לזכרונות ו +0.5 למעבד במתח. המערכת עבדה על 3.29 GHZ והטמפרטורות היו יציבות גם של המעבד וגם של הלוח על 45 מעלות עד כמה לדעתכם אני יכול לסחוב למעלה ? וכן כמה מתח צריך לעלות ביחס לתוספת הבאס ?(אני לא כל כך מבין בזה) תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 509 צפיות
-
-
שלום אז ככה אני קונה הרד דיסק במהירוד 10000 סל"ד אני רוצה קירור טוב בשבילו הוא אלה הרבה כסף אז צריך לשמור אליו זה למערכת HTPC תודה כסף זה לא ממש הבעיה אבל לא להגזים
-
- 3 תגובות
- 509 צפיות
-
-
שלום קניתי את המשחה MX1, כאשר עד עכשיו עבדתי עם AC5, הבעיה היא ששמתי את המשחה וכל פעם שניסיתי למרוח המשחה לא נמרחה כמעט ורק נדבקה למשטח שניסיתי למרוח איתו (אצבע/כרטיס ביקור) מה הקטע? תודה
-
- 7 תגובות
- 509 צפיות
-
-
שלום לכולם הצלחתי עכשיו להגיע ל 3300 יציב, מהירות של הבאס 220, המפרט בחתימה, אני לא מצליח להגיע יותר מזה בצורה יציבה, ומעל זה הביוס לא עולה , יש לי קירור ביט טייפון , הוא הוריד את הטמפ' בצורה עצבנית, במנוחה אני עומד על 35 מעלות, ובמאמץ על 47 כל זה ב OC של 3000@3300, איזה הגדרות אני יכול עוד לשנות כמו מתחים וכו' בביוס, כי יש שם המון דברים שאין לי מושג בהם.. תודה לכולם :yelclap: :yelclap: :yelclap:
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
אני קונה AMD 64 3000 ב- TRAY ואני רוצה קירור קצת יותר טוב ממה שמביאים רק כדיי להיות שקט עם עצמי... מה אני צריך?
-
- 9 תגובות
- 509 צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד 1800+ היתי רוצה לעלות מכפלה אבל אין לי את האפשרות הזאת בביוס מה אני עושה יש אולי איזה מדריך ואיך אפשר להוריד את המתח???? פשוט ליפני כמה זמן ניסרף לי הלוח שהוא היה כמו שלי רק עם L1 אז החליפו לי ל L שזה הגירסה היותר חדשה שלו ככה הסבירו לי ופה אין אפשרות להוריד מתח ולשנות מכפלה
-
- 2 תגובות
- 509 צפיות
-
-
שלום, כל פעם שאני מנסה להעלות מתח למעבד שלי (מ 1.5 ל 1.52) המחשב פשוט לא עולה, מה הבעיה? (המפרט נמצא למטה)
-
- 1 תגובה
- 509 צפיות
-


