אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם... המפרט של המחשב שלי הוא... amd athlon 64 venice core 3200 DFI Infinty Geil 2X512 cl 2.5 + cooling Gainward 6600GT 256 MB + AC cooling כרגע המחשב ממנוחה מאובר קלוקים...(חוץ מהכרטיס מסך) עד היום הייתי עושה OC בלי להוריד את מהירות הFSB והזיכרון כלומר 2300 CPU 1150 FSB 460 RAM ומכאן לא יכלתי להמשיך יותר כיוון שהמערכת אינה יציבה..... אתמול דיברתי עם חבר קצת שמבין והוא אמר שאם אני מוריד ל3X במקום 5X והמהירות של הזיכרון ל166 אני יוכל להגיע לאובר קלוק רחוק יותר אבל הבעייה היא שאני משנה דרך הביוס המחשב לא עולה לווינדוס.... קיצר השאלה בכללית היא...האם אני יכול לעשות אוברקלוק בלי לעלות את ההרצים של הזיכרון כי רק הוא מקביל אותי בכל הסיפור דרך אגב הטמפ' …
-
- 6 תגובות
- 511 צפיות
-
-
מדובר על מחשב ישן יחסית: ABIT BH6 latest BIOS (SS) P III 550E (100MHz FSB) 64MB SDRAM 133MHz אני לא מצליח לעשות שום OC! אפילו בבאס 112 המחשב לא עולה ניסיתי להחליף בין כל ההגדרות של הOC וזה DAMN לא עולה וזה בטוח בגלל שאי אפשר לשמור את מהירות הAGP למשהו נורמאלי בבאסים האלו, ב AGPclk/CPUclk יש רק בחירה בין 1/1 ל 2/3 וזה לא הגיוני שמעתי שזה לוח מעולה לOC אז למה אני לא מצליח לעשות אפילו OC של MHz אחד!? מיותר לציין שיש לי לוח נוסף של MSI שכבר עליו המחשב עושה POST ב124MHz FSB ויציב לחלוטין ב112 אבל אי אפשר להעלות מתח למעבד :\ נ.ב, שאלה: מחלק 2/3 אותו הבנתי, שלוקחים את המהירות של הFSB (נניח 100) ומחלקים ב3 (33.3) ואז מכפילים ב2 (66.6). אז מה זה מחלק 1/1? זה לא נשמע לי הגיוני ש…
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
שלום לכולם.. מחפש קירור למעבד Q9450 בסביבות ה- 200 ש"ח.. (אם זה חשוב: לוח ASUS P5Q DELUXE בתוך מארז ANTEC P182) המחשב בשיא השימוש יהיה לעריכת אודיו כך ש- צריך שיהיה גם שקט וגם קריר (וגם תחת עומס).. אבל.. אני לא עושה OC ומה שיותר חשוב: עניין השליטה במהירות הסיבוב של המאוורר נתפס אצלי כחיסרון היות ולא הייתי רוצה להתחיל להתעסק עם זה בין אם זה כפתור בתוך או מחוץ למארז ובין אם זה דרך תוכנה כלשהיא.. הייתי רוצה שהוא יידע לבד מה צריך לעשות.. (נראה לי שאני מבקש משהו הגיוני שמזמן קיים אפילו בניידים!!) חברה... בבקשה עזרה
-
- 2 תגובות
- 511 צפיות
-
-
מישהו יכול לשלוח לי בבקשה הפניה לתוכנה שמציגה את הטמפ' של כרטיס מסך ? העדיפות לתוכנה עבור לינוקס, ועבור כרטיס GeForce fx5500
-
- 0 תגובות
- 511 צפיות
-
-
אני חדש בעניין יש לי לוח של גיגה בייט : GA-k8nf-9 AMD 3000+ winchester 1 gb A-DATA VT קניתי שבוע שעבר מערכת קירור מים ואני רוצה לעשות אובר קלוק.. עכשיו הבעיה היא שאני מעלה את הבאס במעבד הוא עולה גם בזכרון ואני לא חושב שהזיכרון יכול לסחוב את זה.. איך אני נועל את זה.. ד"א בדקתי בביוס לא מצאתי את זה...
-
- 4 תגובות
- 511 צפיות
-
-
זה פשוט לא הולך ..... אני מקבל כל מני תופעות מוזרות ... יש למישהו את הלוח הזה והוא עשה לו OC ? אשמח לקבל עזרה פה ..
-
- 4 תגובות
- 511 צפיות
-
-
היי, רציתי לשאול מה יותר כדי לעשות,שהמאוורר בספק יכניס אוויר או יוציא? (יש מאוורר אחד בלבד)
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
טוב הביוס מראה 55 והתוכנה easy tune שבאה בדיסק של הלוח אומרת 48 נראה לי שצריך להאמין לה כי כל התוכנות מראות ככה.. הלוח אם שלי גי'גה בייט 8s648fxp-rz
-
- 3 תגובות
- 511 צפיות
-
-
אני לא ממש טוב בזה. אני עכשיו מרגיש שאני פשוט חייב לילמוד על זה. יש לי כמה שאלות: 1) מה האוברקלוקינג עושה? 2) את מה ניתן לקרר איתו? 3) איך עושים זאת? 4) מה התוצאה של האוברקלוקינג? תודה.
-
- 4 תגובות
- 511 צפיות
-
-
אני צריך לקנות ת'סינק המקורי של 9800 פרו (רק ת'סינק לא ת'כרטיס) חיפשתי חיפשתי ולא מצאתי... מישהו יכול בבקשה לתת לינק ... תודה !!
-
- 0 תגובות
- 511 צפיות
-
-
נניח BT מול mini BT מי יותר טוב כאילו אם זה מיני זה פחוד ביצועים? ואיפה אפשר לימצוא את המיני תודה גיל
-
- 6 תגובות
- 511 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס מסך GEFORCE 6600 GT של LEADTEK עם הקרור האורגינלי הרגיל שמגיע עם הכרטיס. לאחרונה (שלושה שבועות בערך) המאוורר של הכרטיס מסך עושה רעש מטריד לסירוגין והטמפ' של הכרטיס לפי everest היא מעל 80 ללא מאמץ!!!! ניקיתי את המאוורר וכלום, הרעש לא מפסיק וגם הטמפ' לא משתנות. מה לעשות? איפה קונים כזה גוף קרור? או אפילו יותר טוב במחיר נורמלי?
-
- 7 תגובות
- 511 צפיות
-
-
אוקי.... אז קניתי AMD X2 4200+ 939 ו-Arctic Silver 5 שני דברים , על המעבד יש מדבקה קטנה עם בר-קוד... להוריד אותה? ו.. את ה-AS5 - פשוט לשים במרכז גוש קטן ואז להצמיד ל-HEATSINK? שמעתי על כאלה שממש מורחים את זה. תודה...
-
- 0 תגובות
- 511 צפיות
-
-
שלום לכולם הלך לי הVANTEC AIRFLOW כנראה 3 וחצי שנים של עבודה רצופה גמרה אותו אני צריך המלצה לקירור מה הכי עדיף לקנות (הכי שקט) המחשב הזה הולך לשבת בסלון תקציב בסביבות ה 150 שקל הדגם הוא AMD2800 בלי קשר מה אתם אומרים על הדגם הזה לקירור e6300 Scythe SAMURAI (JAPAN DESIGN) אני יודע ה NINJA עולה עליו אבל יש בעיית תקציב
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
-
חשבתי קצת להמהיר את המעבד AMD 5200+ DC דרך ה BIOS . יש לי קירור מתאים ואני לא מעוניין בהמהרה מטורפת ( אולי 10-20% ). אז השאלות למבינים בתחום הם: כשאני מעלה את תדר המעבד האם יש צורך להעלות את תדר הבאס? האם יש צורך לשנות את המתחים? כשניסיתי להעלות רק את התדר ההודעה בביוס התחלפה ב: " מתח המערכת אינו אופטימלי". איך אני מגיע למתחים אופטימליים?
-
- 3 תגובות
- 511 צפיות
-
-
שלום קניתי אתמול מחשב והוא מראה לי בeverest רק טמפ של AUX, HD, motherboard, מה אפשר לעשות.
-
- 2 תגובות
- 511 צפיות
-
-
המאורור סטוק שבק חיים ואני זקוק למאורור חדש ואני לא ידוע מה לקנות אני רוצה משהו פשוט וזול הייתי גם מעוניין לדעת איך אני מפרק את המאורור
-
- 6 תגובות
- 511 צפיות
-
-
מה הקירור הכי טוב ומומלץ למעבד athlon xp 1600? חבר שלי יש לו מעבד כזה שהוא קנה לפני שנה ומשהו והתקין עליו את המאוורר הג'נרי שסופק יחד עם המעבד הבעיה שהוא מתחמם לו ומגיע לטמפרטורות של 50c כשהמחשב לא במאמץ. מה אתם ממליצים לו? איזה מאוורר איזה קירור. הוא לא הולך לעשות OC.
-
- 2 תגובות
- 511 צפיות
-
-
אז ככה, החלטתי לעשות חלון במארז . עשיתי חיתוך יפה של הגודל שרציתי בפאנל הצדדי, חייב לציין שיצא לי ממש טוב למודר מתחיל. קניתי פרספקס בגודל מתאים (יותר גדול מהחור, מן הסתם) ואני צריך רעיון איך לתפוס את הפרספקס בצורה יעילה. חשבתי על לתפוס אותו עם ברגים או עם דבק. איזה שיטה תהיה יותר טובה? או שיטה אחרת בכלל? ואם אפשר איזה לינק איך איך בונים מוד ל"לד" (LED) ואיפה קונים את המוצרים? ???
-
- 3 תגובות
- 511 צפיות
-
-
היי על לוחA7N8X ASUS אני משתמש במאורר ThermalTake Silent boost. ( עם nanothermII ) הטמפ' במצב Stock לחלוטין הם: 52 מנוחה - 60 עומס בדיודה. 42 מנוחה - 50 עומס ב-socket. האם זה נראה הגיוני למצב stock ? :-\
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
האלן קניתי את הפוסידון של גיגה בייט והמאוררים שלו עושים טובה שהם מסתובבים,עכשיו און שאפשר להגביר את הסיבובים או פשוט לקנות שתי מאוררים חדשים מה אתם אומרים ? תודה.
-
- 0 תגובות
- 511 צפיות
-
-
שלום, אני חדש בפורום ובאתר, והשמח ללמוד כיצד לשפר את המחשב. קראתי היום את המדריך "אלתור מאווררים". בבזבזתי אף רגע, השגתי ספק ישן מחבר שלי, פירקתי, חתכתי, חיברתי ו... אני לא מצליח להבין מהמאמר לאן לחבר את החשמל של המאוורר :-\
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
אהלן! יש לי כמה שאלות: 1. משום מה יש לי חיישן טמפרטורה אחד בלבד בכל המחשב והוא על ההארד-דיסק. (41-47 מעלות בד"כ). אם אני רוצה להוסיף חיישנים בשביל לקרוא את הטמפרטורה שלהם דרך תוכנה במחשב (כמו שאני עושה עם ההארד-דיסק), איך אני עושה את זה? יש חיישן לקניה\לבניה? מחירים? 2. למישהו יש חוות-דעת על הקירור למעבד: Gigabyte GH-PCU21-VG 3D Cooler-Pro 3. הקירור שציינתי מעל מתאים למעבד שלי? Intel Pentium 4 1.7GHz P68, Willamette, A80528 (478 Socket)
-
- 3 תגובות
- 511 צפיות
-
-
למה פתאום??....ואיך זה??...המעבד של המעבד מסתובב...על 2700RPM...קירור סטוק מקורי...
-
- 3 תגובות
- 511 צפיות
-


