עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. קניתי מעבד E6750 לוח אם GIGABYTE GA-P35-DS3P ספק כוח Enermax liberty 620W צריך המלצה לזכרונות לעשות OC מקסימלי (חשוב שבמערכת תהיה יציבה !!!!)?????????? המחשב בבניה כרגע כי אני עובד על מודינג למארז שהפרוייקט יושלם אני יודיע כרגע חסר לי רק זכרונות שלא קניתי עדיין להתחיל להרכיב את היפיוף

    • 0 תגובות
    • 512 צפיות
  2. Started by qpalzm,

    המחלק של הביוס מסודר בקפיצות גדולות, כך שאני יכול לכוון את הזכרונות על 400 או 500. בשני המקרים, המעבד או הזכרונות מגבילים זה את זה באוברקלוק. האם קיימת תוכנה או ביוס פרוץ שמאפשרים מגוון רחב יותר של מחלקים? המפרט בצד. תודה.

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  3. Started by yonni,

    אני קונה את המחשב הזה: Intel Pentium 4 2.4Ghz 800Mhz 512K Box GIGABYTE GA-8IK1100 - 875P Mushkin 256MB PC3200 Blue CL2 Compucase Super Midi Tower CI 6919 Gigabyte Radeon 9200 128MB אני צריך להוסיף קירור נוסף למעבד? אם כן, איזה יעשה את העבודה ולא יקר? דרך אגב, האם המארז COMPUCASE Midi Tower CI-6A19 BLACK מספיק טוב ויספיק לי?

    • 4 תגובות
    • 512 צפיות
  4. היי קיבלתי את המאוורר הזה: http://www.datech.co.il/product_info.php?cPath=1_282_283&products_id=1447 וקיבלתי איתו מד אטמפרטורות... וקיבלתי גם מדבקה חלקה... אני צריך להדביק את המד עם המדבקה קרוב למעבד או מה? ולאן אני צריך לחבר את הכבל של המאוורר שהוא יקבל חשבל? איך נראה הכבל שאליו אני צריך לחבר??(שאלה טיפשית אבל אף פעם לא התקנתי מאוורר...) בתודה מראש לכל העוזרים... :) :)

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  5. Started by klips,

    יש לי 9800GT SLI של INN3D והם לא מראים לי טמפ בשום תוכנה שקיימת זה בגלל הכרטיסים או בגלל שזה של היצרן עצמו שבגללו לא ניתן לראות??

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  6. בהתחלה חשבתי ללכת על 9500 או 9700 של זלמן אבל אז הבנתי שהם ככל הנראה לא מתאימים ללוח הזה. יש למישהו הצעות ששוות לרמה של הזלמנים הנ"ל? תודה מראש לכל העונים

    • 1 תגובה
    • 512 צפיות
  7. Started by Googleness,

    גיסי זרק את האקוויריום שלו לפח ונתן לי כמה דברים עכשיו לזה שבלינק הוא קרא המשאבה אבל ממה שראיתי זה פילטר ביולוגי. שווה משהו בתור משאבה לקירור מים? http://cgi.ebay.co.uk/EXTERNAL-AQUARIUM-FILTER-1200-LITRES-PER-HOUR-NEW_W0QQitemZ320256902798QQihZ011QQcategoryZ46310QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  8. ולמה לפי הביוס הטמפ' שלי גבוהה בכ-10 מעלות מהטמפ' של ה-CPU (ולא של ה-CPU DIODE)?

    • 0 תגובות
    • 512 צפיות
  9. Started by Bengo5,

    כותרת.. העלתי את המהירות ל716..זה טוב?

    • 3 תגובות
    • 512 צפיות
  10. Started by morangal555,

    http://www.spirecoolers.com/fcc.asp?ProdID=277 אני קונה אותו ב150 ש"ח

    • 1 תגובה
    • 512 צפיות
  11. החלתי לעלות כקצת את היכולות של הכרטיס מסך שלי בגלל שהתחילו להגיע משחקים חדשים לשוק, והכרטיס שלי מתחיל להראות סימנים שהם גדולים עליו. אז הכרטיס שלי מסוג GF4 TI4200 agpX8 של Albatron עם 64MB וזיכרונות של סמסונג 3.3 NS. אז העלתי את התדרים של הליבה ל275 והסטוק הוא 250, והעלתי את הזיכרונות ל570 (285 Mhz) והסטוק היה על 512, זה בערך ברמה של הכרטיס TI4800SE, אולי טיפה יותר. הכרטיס עם הקירור הסטוק שלו לליבה בלי קירור לזיכרונות. לאחר הOC שנעשה עם התוכנה RivaTuner, עשיתי שלוש בדיקות עם 3Dmark2001SE, ובשלושת הבדיקות קיבלתי תוצאות נמוכות יותר מהתוצאות שקיבלתי שהכרטיס היה הלי OC במהירויות סטוק. התוצאות עם OC נעו בסביבות ה10500-10800 ובלי הם נשקו ל12000 איך זה יכול להיות? המעבד והזיכרו…

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  12. Started by Bose,

    אהלן חבר'ה, יש לי מעבד 2.4 נורטווד עם קירור סטוק ועשיתי לו אוברקלוקינג לFSB ל-175 (הוא על 133 בקביעות) הBUS SPEED על 700 המעבד עצמו על 3.150 והטמפ' הם ואני נותן ציטוט "CPU 48 C SENSOR SOCKET 52" האם הטמפפרטורת שלי סבירות? האם כדאי להוריד תמהירות? האם יש משהו חריג'?

    • 1 תגובה
    • 512 צפיות
  13. Started by Vortex,

    אני רוצה למרוח על המעבד (1.7GHz Willamette), האם יש הנחיות מסוימות? קוים מנחים? האם מומלץ למרוח גם על הליבה של הכ.מסך? (רדיאון 9000פרו, עם היטסינק+מאוורר מקוריים) תודה חבר'ס

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  14. http://www.thermalright.com/product_default.htm

    • 0 תגובות
    • 512 צפיות
  15. Started by giloman,

    יש לי מעבד P3 866 MHZ וב CPU-Z רשום שגם הבאס וגם הFSB הם על 133 מגה הרץ ?? הזיכרון הוא 128 SDRAM גם 133 מגה הרץ ובCPU-Z החלק שרשום את המהירות המקורית של הזיכרונות {ב400 מגה הרץ זה 200 מגה הרץ} איך אני אדע עד איזה באס יחזיקו לי הזיכרונות??

    • 8 תגובות
    • 512 צפיות
  16. Started by amisha,

    מה אתם אומרים על ה VANTEC (CCB-A4P) ICEBERQ4 ל 5600 החמוד שלי למטרות OC שקט וקצת יופי ? (הכרטיס הוא של LEADTEK והקירור הוא מאלומיניום ויש עליו מאוורר של 120 מהדלת עם שראוד והוא לא יורד את ה 65 מעלות ברגיל )

    • 3 תגובות
    • 512 צפיות
  17. בכרטיס הקודם השתמשתי בrivatuner אבל עם הכרטיס הזה מגיע תוכנה של גיגהבייט שאני יכול להעלות מתח לכרטיס תראו תמונה שימו לב באיזה תדר הליבה ועדיין הכל יציב עכשיו השאלה מישהו מכיר את התוכנה הזאת ועדיין ממליץ על rivatuner? או שכדאי להישאר איתה? אהה והטמפ המקסימלית היא 67 תקין או גבוה מדי? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 512 צפיות
  18. Started by noambar,

    עשיתי overclock למעבד שלי עם התוכנה Easytune5 של gigabyte (יש לי לוח אם k8n-pro sli) וכל פעם שאני מאתחל את המחשב זה חוזר למצב הקודם. איך אני יכול להשאיר את ה-overcloack אחרי שאני מאתחל את המחשב?

    • 4 תגובות
    • 512 צפיות
  19. Started by Lanzar,

    שלום לכולם אני יודע מניסיון שהאביט NF7 מעולה ב OC, אבל הוא כבר לא קיים במלאי, רציתי לדעת אך ה S2 לאומתו ב OC ? מה ההבדלים ביניהם ? ובכמה ה NF7 פחות טוב מ ה DFI LAN PARTY NFORCE 2 ?

    • 1 תגובה
    • 512 צפיות
  20. Started by skin,

    Sensor Properties Sensor Type VIA 686 Internal Sensor Access ISA 6000h Temperatures Motherboard 23 °C (73 °F) CPU 24 °C (75 °F) Aux 22 °C (72 °F) Cooling Fans CPU 4141 RPM Voltage Values CPU Core 1.66 V +2.5 V 2.48 V +3.3 V 3.31 V +5 V 5.10 V +12 V 11.63 V דבר ראשון אני חושב שהוולטג'ים לא בטווח נורמלי נכון? חוץ מזה יש לי תופעה מוזרה - המאוורר של המעבד שלי מסתובב עכשיו באיזה 4000 סל"ד אבל לפני כמה ימים הוא היה 4600 וכל יום יורד קצת אתמול זה היה 4200 (בערך כמובן) 2) אני לא בטוח שאני יכול לסמוך על הטמפ' שזה נותן לי כי זה דיי נשאר על ערכים קבועים, זאתומרת שבMBPROBE זה תמיד או אומר לי 22.6 או 23.0 על החום מעבד וזה לא משתנה כמעט גם אחרי משחק GTA3 או משהו. האם …

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  21. פתחתי תמארז שמתי מאוורר וזהו חח מעבד P4 מסריח מלפני בערך 4 שנים... דאגתי שכל המאוורים במארז יוציאו אוויר, ופתחתי את המארז גם מצידו השני, כך שלא מצטבר אוויר חם בכלל בתוך המארז... אתם לא חייבים להגיב לאשכול הדפוק הזה!

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  22. מאז הפוסט הקודם התגנב לליבי חשש שמא ה BT לא הותקן מספיק טוב ע"י החנות. כשהמארז פתוח, וללא איורור נוסף פרט ל BT ה CPU מתנדנד באיזור 43-47C בסרק. נראה לי קצת גבוה, לא?

    • 4 תגובות
    • 512 צפיות
  23. הוצאתי מספק של פנטיום 1 (240 וואט) מאוורר 80 מ"מ של Panaflo (אם זה אומר לכם משהו). יש בו שני חוטים (כחול ואדום) שבסופם חיבור שני פיני (כמו של חיישן של SF2 כזה), ואחד החוטים של הספק הוא חוט שבאמצע שלו יש מולקס, ואחר כך עוד חוט ואחר כך עוד מולקס. עכשיו, SubX (הוא אחלה בן-אדם!) אמר לי לקחת את האדום לחבר לכתום (במקום הצהוב נכון?) ואת הכחול לשחור שליד הכתום. דבר ראשון האם זה נכון? דבר שני, רציתי לדעת אם אני יכול לחבר כמו שאמרתי להתחלה של החוט של המולקס כדי שיהיה לי שתי מולקסים (שיהיה לי כאילו דו-כיווני כמו שנותנים בחנות)? או אני חייב לקצץ מהמולקס את האמצע ולהשתמש בחוט שמהאמצע עד המולקס שבסוף ואז יהיה לי רק חיבור מולקס אחד.. אני מקווה שהבנתם מה שאני רוצה תודה.

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  24. אני רוצה לבצע את המוד הזה ללוח אם שלי,כדי שאני יוכל להעלות את המתח לNB מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה אני צריך לעשות,כי אני לא מצליח להבין http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=107036&highlight=975

    • 6 תגובות
    • 512 צפיות
  25. Started by AtomiX,

    אני חדש בעניין יש לי לוח של גיגה בייט : GA-k8nf-9 AMD 3000+ winchester 1 gb A-DATA VT קניתי שבוע שעבר מערכת קירור מים ואני רוצה לעשות אובר קלוק.. עכשיו הבעיה היא שאני מעלה את הבאס במעבד הוא עולה גם בזכרון ואני לא חושב שהזיכרון יכול לסחוב את זה.. איך אני נועל את זה.. ד"א בדקתי בביוס לא מצאתי את זה...

    • 4 תגובות
    • 512 צפיות

דיונים חדשים בפורומים