עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. איפה אני מוצא מאוור מחליף צבעים של 80MM? אני רוצה משהו בסביבות 50-70 ש"ח שקא כמובן.. תודה

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  2. Started by Cyron,

    שלום יש לי מעבד Athlon XP 1800 ולוח GA-7VRXP הטמפ' במעבד מגיעה ל-65-70 מעלות במצב של גלישה באינטרנט, ולפעמים המחשב עושה Reset לבד ואני משער שזה גם בגלל חום... מה אני יכול לעשות כדי להפחית את החום ??? תודה.

    • 2 תגובות
    • 513 צפיות
  3. ניסיתי איך שהו להוריד את זה אם קליפסים לא הצלחתי

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  4. Started by amit_R,

    אחרי התלבטויות ואחרי שהמליצו לי פה על הS1 והכל בסוף החלטתי ללכת על הZALMAN vf100 http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=289&code=013 בהתחלה אחרי שהמליצו לי ללכת על S1 החלטתי להזמין אותו אבל בגלל שלהוסיף עליו עוד מאוורים זה כבר יצא בערך 200 ומשהו שקל אז החטלתי ללכת על הזלמן שהוא ניראה לי גוף קרור טוב מאוד והפרש ביניהם שS1 עם שני מאוורים עולה הוא 200 ומשהו שקל עולה כימעט כמו הזלמן אולי קצת יותר.. בכל מיקרה תודה למי שהמליץ לי פה בהתחלה למרות שבסוף הלכתי על משהו אחר לגמרה אחלה פורום תגידו לי להתחדש חחחח

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  5. Started by Agono1ze^,

    שלום לכולם ברצוני לבצע אוברקלוק למעבד שלי. ברשותי מעבד כפול ליבה פנטיום די 805 סטפינג B0, כרגע עובד ב3.33 לעומת מהירות סטוק 2.66. הקירור שלו זה קירור זאלמן 9700LED עם המשחה של זאלמן STG1. הלוח אם שאני משתמש בו הוא GIGABYTE GA-8I945P-G-RH. והזכרונות הם סמסונג DDR2-667 4-4-4, כרגע עובדים ב3-3-3. וספק HEC400W. לאן אני יכול להגיע אם המפרט הנל? האם יש בכלל טעם להמשיך להעלות את המהירות? והאם ההמשך באוברקלוק יפגע משמעותית באורך החיים של המעבד שלי? ולמה לעזאזל GA-X38-DQ6 לא תומך במעבד הנל?! תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 513 צפיות
  6. Started by Rocket_Pool,

    לא הייתי כאן ובמחשב בכלל כמה שבועות אז אני לא יודע מה הולך עם המעבדים החדשים. איך ה 4400 החדש שייצא? והאם הוא יהיה תותח OC כמו אחיו 4300 אודות ל מכפלה 10?

    • 1 תגובה
    • 513 צפיות
  7. Started by Ran B,

    חבר שלי רוצה מארז יפה עם חלון הצעתי לו את הפול טואר של סופר-טאלנט הזה : Supertalent Aluminium CA-601UFY Yellow אבל רציתי לדעת אם יש מקום למאוורר בחלון, כי בפנדה מראים תמונה שלמארז הזה (הצהוב) יש מאוורר בחלון, אבל בשאר התמונות של המארזים עם צבעים שונים (כחול, אדום, כסוף וכו'..), אין מאוורר על החלון, אז האם יש חור למאוורר בחלון במארז הזה? ומה המידות שלו.. :

    • 4 תגובות
    • 513 צפיות
  8. שלום חברה, בן דודי התחדש עם: C2D E2160 Gihabyte 965P-DS3 REV3.3 2 * TwinMos 1GB 667 ---- התקנתי עליו Vista x64 כמובן, עשיתי OC קטן 250 * 9 וזיכרונות על 1:1. התקנתי EVEREST הפעלתי ORTHOS הנה התוצאות: IDLE: #1: 48 #2 48 Full Load: #1: 66 #2: 63 ----------- התקנתי את הקירור המקורי של אינטל, פשוט הידקתי את ארבעת הקליפסים אל תוך הלוח אם - וווידאתי שהקירור לא זז, על הקירור עצמו הייתה כבר משחה טרמית. מה יכולה להיות הבעיה? מה אועישם במקרה כזה?

    • 4 תגובות
    • 513 צפיות
  9. אין לי שום רקע בנושא, אני פעם ראשונה אעשה, ואין לי מושג מאיפה להתחיל, מה עושים, במה נוגעים וכו' המפרט מצורף בצד. כיצד אני ממהיר את החלקי מחשב, אשמח למדריך פשוט בעברית, לא חייב. כיצד אני מתחיל בכלל? איך אני יודע עם הטמפ' טובה? האם לכל מעבד\כרטיס מסך\לוח אם יש מדריך שונה?

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  10. Started by DJPOWER,

    היה לי אובר ל2600 וכו' הוצאתי את המחשב מהמארז חיברתי והכל , המחשב עובד אבל בביוס כתוב לי 2600 מגה הרץ ובCPU Z ובאוורסט יש לי 2000 וגם בסופר פי איי אני מקבל 49 שקיבלתי כבר 35 כלומר האובר לא באמת קיים ... למה??? תודה יונתן

    • 4 תגובות
    • 513 צפיות
  11. שלום לכםם!! יש לי מעבד Intel Pentium 3.0 וכשה אני פמעיל תמחשב החום של המעבד עומד ב35-38...כשה המעבד מתחיל לעלות לטמרטורה סביבות ה 40-42+ המאוורר מגדיל את מהירותו.....ככה בלי סוף עד שהמאוורר נעמד במהירות 5000 סיבובים בדקה....ואז ככה בסביבות ה5000 הוא מיסתובב מלמים פחות לפעמים יותר באיזה 100-200 והטמפרטורה מטיילת לה מ38-45 וזהו....לא יותר פעםם ב--- אז היא מגיע ל48 ויורדת..... ד"א יש לי תמאוורר של אינטל הרעשן הזה!!....ואני מתקונן ליקנות מאוורר חדש שקט ומהיר..... אז תגידו בבקשה האם הטמפרטורה בסדר והאם המאוורר מסתובב טוב.....וגם בבקשה אם אתם יודעים איזה מאווררים שקטים וטובים אפשר לקנות אז תציעו לי בבקשה... תודה רבה מראש..

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  12. Started by wow,

    החלפתי את הלוח אם שלי לאסוס A7N8X דלוקס,התקנתי את הדרייברים(מהדיסק) ולפי הביוס הטמפ' של המעבד שלי(AMD 2000) היא 48 מעלות בעוד שהפאנל (של ה-XASER 3) מראה 38 מעלות בערך. מי צודק,ולמה יש כאלו הבדלים כי עם הלוח הישן(ג'יגבייט VAX) הטמפ' היו כמעט אותו הדבר.

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  13. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    אני צריך לקבל עוד יומים שלוש ארטיק קולינג 3 לא מהסידרה החדשה... ועכשיו אני לא מצליח להוריד את הקירור המקורי שיש לי!! יש רעיונות :-\ :-\

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  14. Started by DXM,

    יש לי את התוכנה FAN SPEED והיא אומרת לי דבר כזה TEMP1 38 TEMP2 42 TEMP3 -38 (זהו מינוס באמת) HDO 38 FAN1 0 RPM FAN2 5200 RPM FAN3 0 RPM עכשיו אני רוצה לדעת איזה מאוורר עושה לי רעש 5200 RPM זה די הרבה סיבובים. אני חושב שזה של הכרטיס מסך אבל אני לא יכול לבדוק. אם מישהו מכיר את התוכנה ויכול להגיד מה זה FAN2 בבקשה להגיד לי. (סביר להניח שזה לא הספק כי כשאני מוריד את הסיבובים בתוכנה אז הרוח של הספק נשארת אותו דבר ) יש איזה לוחות שהמדי טמפ' שלהם דפוקים, לי יש ASUS P4P800

    • 1 תגובה
    • 513 צפיות
  15. Started by mz155,

    יש לי מעבד של אינטל e6600 ויש לו מאוורר שבה יחד איתו.. המאוורר מסתובב על 1000rpm ובזמן מאמץ הוא מסתובב על מקסימום 1300rpm.. זה לא איטי מדי? יש דרך לגרום למאוורר להסתובב יותר מהר? וד"א אם זה משנה יש לי לוח גם של אינטל DG965WH. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  16. Started by gshhar,

    המפרט שלי: NF7-SL V2 בארטון 2500 MOBILE Mushkin 512MB Dual Pack (2x256MB) PC3200 222 Special Antec TruePower 430 Watt Thermalright SP97 for AMD Vantec Tornado 92MM Case Fan מתח של המעבד 1.675 של הזכרונות 2.7 וגם שיניתי להם את התיזמונים. טמפ' במאמץ 46 מעלות ויציב.

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  17. Started by DarkLloth,

    Scythe "ANDY SAMURAI MASTER המלצות לשיפור? , מיועד לקירור רגיל ואולי OC בעתיד אחרי ש Q6600 יתיישן...

    • 2 תגובות
    • 513 צפיות
  18. Started by Mishmish,

    שלום ! יש לי שאלה לגבי גוף קירור : Thermalright SP94 for Pen 4 . האם זה נכון שהוא מתאים רק למעבדי פנטיום 3.06 ג'יגה הרץ ומעלה ? ? ? תודה !

    • 2 תגובות
    • 513 צפיות
  19. מה זה בדיוק מכפלה ומה זה נותן? יש לי בארטון 2500

    • 4 תגובות
    • 513 צפיות
  20. שמעו חבריםאני רוצה לעשות ולנסות אוברקלוק פעם ראשונה רק לניסיון אני לא ישאיר את זה זמן רב המפרט שלי הוא כך intel p 2.0 ghz Geforce fx 5200 512 mb ddr octck motherboard 533 mhz wd 120 gb IDE אני רוצה לעשות לניסיון לכרטיס ולמעבד אם תוכלו אחים שלי להביא לי גם קישורים לתוכנות עם איזה מדריךך יהיה טוב

    • 2 תגובות
    • 513 צפיות
  21. Started by kfirkb,

    שלום לכם, בימים אלו אני עושה OC לכרטיס מסך עם Riva tuner ואני לא בקיא מה ההגדרות המומלצות לכרטיס הזה. אני פוחד להגזים מידי בהגדרות ולפני שאני מתחיל בנסיונות הייתי רוצה להעזר בנסיון של מי שיש לו את אותו כרטיס שיגיד לי מה ההגדרות המקסימאליות שאני יכול לשים בראש שקט. יש לציין ששאר המחשב (מעבד, זכרונות וכו'..) ללא OC והמפרט שלו: - Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8MB G0 - Zalman 8700 Cu Cooper ZM8700L - Gigabyte GA-P35-DS3P Conroe Support GP35DS3P - Gigabyte 8800GTS G92 512MB DDR3 DualDVI Retai - G.Skill 4GB DDR2-800 DualKit (2x2GB)CL4-4-4-1 - ANTEC P182 SE 3x120MM Mirror Finish P182SE - 2 THERMALTAKE 120mm SILENT CAT A1780 x - Corsair 620W 50A 12V CMPSU-620HXEU EPS Mod…

    • 1 תגובה
    • 513 צפיות
  22. כותרת שווה 1000מילים... לכו על זה: תודה לינקים ומחירים יתקבלו בברכה

  23. Started by Freddy,

    יש ברשותי כרטיס מסך מסוג Geforce 4 Max 440. ברצוני לבצע בו אוברקלוק והייתי מעוניין לדעת מהי תוכנת ההמהרה הכי טובה להכרטיס זה.. האם RivaTUner?

    • 8 תגובות
    • 513 צפיות
  24. .

    • 5 תגובות
    • 512 צפיות

דיונים חדשים בפורומים