עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by YRP99,

    אני כרגע על 2900 מגה הרץ ללא העלאת מתח הטמפרטורות ב Speed FAN במנוחה הם 40 מעלות ב TAT הם 57 בביוס 37 בעומס כבד מאוד על כל המעבדים הטמפרטורה ב Speen FAN מגיע ל 52 וב TAT ל 68-70 יש טעם להמשיך עוד קצת ב ?OC ולמה ההבדלי טמפרטורה הגדולים האלו בין התוכנות למה להאמין? ועוד שאלה קטנה בביוס כתוב לי שה RPM של המאוור של המעבד (ביג טייפון) עומד על 900RPM הוא לא אמור להגיע ל 2000? הוא עובד על המקסימום...

  2. שלום יש לי מעבד 6300 לוח של ASTROCK VISTA 667 DDR2 1 G למה אני לא מצליח לעבור את ה290 באס שאלה ראשונה שאלה שניה אני רוצה לעבוד בתדר של הזיכרונות שהמעבד יהיה גם 333 האם אפשרי?

    • 1 תגובה
    • 516 צפיות
  3. Started by the duck,

    שלום, אז כמו בכותרת ה tuniq tower לא ניכנס לי למארז ( uber chakra ) בגלל המאוור הענק שיש לו בצד.. אז עכשיו אני מחפש תחלופה אחרת ולא יודע איזה, חשבתי על ה zalman cnps 9700 האם ללכת עליו או שיש המלצות יותר טובות? (התקציב הוא מקסימום 400 ש"ח) ועדיף גם שיתלבש על סוקט AM2 המקורי תודה מראש. (וגם נקודה לנחשבה לכל מי שחושב לקנות את ה uber chakra בעתיד...)

    • 0 תגובות
    • 516 צפיות
  4. Started by יניב51,

    ראיתי תוצאות טובות של אנשים עם מוד עיפרון, חשבתי אולי גם לי זה יעזור ב OC... השאלה שלי היא: במידה ומשהו לא הולך טוב בזה וקורה משהו לכרטיס (לפני ביצוע אובר - ז"א לפני כל זה אני מחזיר אותו למהירויות סטוק ) יש מצב שעולים על זה דרך האחריות שיש לי? ( כרטיס של לידיטק ) אשמח אם תענו לי (:

    • 0 תגובות
    • 516 צפיות
  5. שלום, חבר שלי עזר לי להתקין את הקירור כרטיס מסך של זלמן (דגם VF700 AlCu) ונתקלנו בפיסקה זו בחוברת ההוראות: The bonding strength of the thermal tapes reaches 90% after 24 hours of curing. Do not put excessive force on the RAM heatsinks during this period את הפירוש המילולי אנחנו מבינים, השאלה שלי אם הכוונה היא לכוח פיזי (לדוגמא, לחיצה בעזרת הידיים וכו') או להפעלת משחקים כבדים, חום וכדומה? כלומר, עליי לא להפעיל את המחשב למשך היממה הקרובה? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 516 צפיות
  6. Started by bizkit,

    אני רוצה להגדיל את המהירות של המעבד שלי איך אני עושה את בביוס? תעזרו לי בבקשה

    • 1 תגובה
    • 516 צפיות
  7. Started by MightYaad,

    ראיתי בלוקי קירור שיש בהם חצי פלסטיק חצי נחושת...מה התפקיד של הפלסטיק? הרבה אנשים לוקחים חתיכת נחושת וחורטים עליה בCNC וכך יוצרים בלוק קירור...יש עוד דרך ליצור בלוק קירור מבלי להשתמש בCNC?

    • 2 תגובות
    • 516 צפיות
  8. Started by aero,

    תגידו הDFI Infinity יחזיק לי אובר קלוק מ2000 ל2800 מגה הרז? הזיכרון לא משהו ספק חזק של טרמלטייק אני קונה השבוע וביג טייפון קיצר השאלה האם הלוח יחזיק לפני שאני סתם משקיע כי כרגע אני במהירות 2400 וניראה לי שזה הספק שמגביל אותי כי שאני מעלה יותר המחשב עושה רסטרט:\ אהה והאם לאורך זמן אובר קלוק כזה יכולה לפגוע בחלקים?:\

    • 5 תגובות
    • 516 צפיות
  9. Started by levimadman,

    יש לי CPU Alias P68, Willamette, A80528 1700 MHZ האם ניתן לבצע oc על מעבד כזה? אם כן, עם איזו תוכנה. הטמפרטורה הנוכחית שלי היא 50 מעלות, היא סבירה? עם טמפ כזאת ניתן לבצע oc? הלוח: Gigabyte GA-8SIMLH תודה.

    • 3 תגובות
    • 516 צפיות
  10. המון אנשים בעלי לוחות DFI עם NF4/3 ודאי בדקו וראו שאין תמיכה ב MM5 ללוחות של DFI..... קבלו מה מצאתי אחרי חיפושים רבים: http://premium1.uploadit.org/soundx98//MBMDataFinal.rar All you do is download the file, called "MBMDataFinal". Then right click it and say extract here. Now you will see a folder called "MBMData". Now right click that folder and rename it to "Data". Now right click it again and click "copy". תמונה: Latest MBM5 http://mbm.livewiredev.com/ למקור: (הקרדיט שייך לשם) :yelclap: http://www.dfi-street.com/forum/showthread.php?t=6798

    • 2 תגובות
    • 516 צפיות
  11. אני עכשיו על 2200 הרץ ...בסטוק הוא 2000 זה ליבת CLAWHAMMER עם 1MB CACHE בקיצור מה אתם אומרים אפשר לדחוף אותו עוד? כי בינתיים הוא עובד טוב ויציב אני לא יודע אם כדאי למשוך עוד קצת והאם צריך להעלות מתח או משהו?

    • 5 תגובות
    • 516 צפיות
  12. טוב אז התחלתי להתעניין באוברקלוקינג קראית את שתי המדריכים שיש במאגר (לא עוזרים בגרוש...)וגם עשיתי חיפוש פה בפורום..וקראתי קצת...עכשיו זה המפרט שלי: CPU Properties ( Intel Pentium IIIE, 800 MHz (6 x 133-מעבד Asus CUV4X-לוח אם 256מגה של SDRAM nVIDIA GeForce 256 Gigabyte GA-GF2560-כרטיס מסך... (תגידו לי עם אני יכול לעשות ביכלל אוברקלוק עם המפרט שלי..) עכשיו ניסיתי לעלות את הFSB במעבד לפי מה שהבנתי עושים את זה דרך הביוס אבל לא הצלחתי לימצוא איפה זה...חיפשתי אפשרות אפשרות ואין כלום.. זה הביוס שלי: BIOS Type- Award Modular BIOS v6.0 אולי המעבד שלי סגור או נעול או משהוא כזה.. אז אמרתי לעצמי שנתחיל עם הכרטיס מסך...אז הורדתי את התוכנה : GeForceTweakUtility ומשמה העלת…

    • 1 תגובה
    • 516 צפיות
  13. היי, אני מחפש גוף קירור ל2.0GHZ נורט'ווד, מאוד חשוב יהיה שקט מאוד עם ביצועים טובים. חשוב גם שלא יהיה אחד מאלא שבונה לך מגדלים על המעבד כי זה מארז קטן ואין בו מקום. התושבת היא 478, התקציב הוא עד 300 שקלים, עדיף שיהיה מזיגזאג ואם לא מהם אז מחנות באזור המרכז. תודה רבה!!!. טעות שלי, התבלבלתי בין הפורומים (לא רגיל לפיצול הזה), בבקשה להעביר.

  14. Started by arkadur,

    כחלק מהפרוייקט שלי התקנתי את קירור המים בחרתי במשחה הטרמית של זלמן- STG1 ביומיים הראשונים התוצאות היו לא רעות (מעבד באזור ה29-32 ) וצ'יפסט באזור ה40 (שיפור של 15 מעלות מהסטוק) לגבי הGPU, אין לי מושג, אין לו חיישן (6600) מזה כמה ימים שהטמפ' עלו בכמה מעלות, המעבד יושב על 33, והצ'יפסט על 44 בערך.. גם כאשר המאווררים דוחפים אוויר במלוא העוצמה האם ההפרשים הם עקב החום הכבד?, או שבאמת המשחה מזייפת? אשמח לשמוע דעתכם בעניין

    • 3 תגובות
    • 515 צפיות
  15. Started by MasteRoi,

    חח אני דיי חדש בתחום ואני לא ממש יודע איך כל זה הולך... יש לי פנטיום 3 1000mhz, עם 256מ"ב זכרון פנימי. מה הרכיבים הכי זולים והממולצים עבורו...?

    • 5 תגובות
    • 515 צפיות
  16. Started by ranyr,

    יש מישהו שקנה שיודע כמה היא חזקה?ובכלל אם כדאי.. הMulticolor Light Tube הארוכה...

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  17. Started by infer73,

    טוב ככה, לפני כמה זמן המאורר על הכ. מסך שלי מת אז קניתי את זה: http://www.thermaltake.com/coolers/chipset/a1394.htm עכשיו עם המאורר באו גם כאלה סטייל היטסינקים בשביל להרכיב על הכ. מסך לפי מה שכתוב באתר של המוצר (הלינק למעלה) אז 2 מהם הולכים על הקדימה ו-2 על האחורה אפשר לראות אותם כאן: http://images.google.com/images?q=tbn:EIrb5xIqg5UJ:http://redeyepc.com/Merchant2/graphics/custom/product/COL-04100-00_full.jpg עכשיו ככה, יש 2 שהם גבוהים כאלה (סנטימטר וקצת בגובה) ויש להם למטה מין חריצים כאלה שנראים כאילו אפשר להכניס אותם קצת בלחץ על הזכרונות והם ישארו במקום אבל החריץ קטן מדי מכדי להכניס אותם על הזכרון בלי לשבור את הזכרון חוץ מזה שיש מין דבר קטן כזה ליד כל שבב זכרון שבולט קצ…

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  18. Started by adizarko,

    יש לי בעייה קטנה - אני מנסה לשלוט במהירות המאוררים המחוברים לי ללוח אם (ABIT ?AN8 ULTRA S-939) אבל משום מה המאוורים לא מופיעים לי בחלק של השליטה ב SPEEDFAN - למישהו יש פיתרון? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 515 צפיות
  19. ברצוני לדעת אם יש מאגר של המהרה לכרטיסי מסך? ואם לא האם יש אנשים שעשו אוברקלוק לכרטיסי מסך 8800 320 gts אשמך לדעת פרטים.... אני באופן אישי עשיתי אוברקלוק לכרטיס מסך שלי רק אין לי מושג כמה גידול עשיתי באחוזים או איך בודקים את הגידול? מחפש השואות או תוכנה שמראה גידול באחוזים כמו everast

    • 4 תגובות
    • 515 צפיות
  20. Started by Mikle3,

    היי, קיבלתי אתמול מחשב חדש ואחרי שהפעלתי אותו שמתי לב שהמאוורר ב-heatsink לא מסתובב כי הוא תקוע על הגשר שמחבר בין שתי המניפות. ניסיתי להזיז את המאוורר למקום בלי כוח והוא לא זז. אחרי שהתקשרתי לחנות הם אמרו שאני אנסה להפעיל קצת כוח. מה דעתכם? זה מומלץ? מה זה יכול לשבור? כפי שאמרתי בכותרת - מדובר ב-thermaltake V1 שאמור להיות חדש חדש. תודה מראש, Mikle

    • 1 תגובה
    • 515 צפיות
  21. Started by דנדן,

    יש לי כרטיס מסך 7900GT KO של EVGA עובד בסטוק על 520/1500 הטמפרטורה שלו במנוחה היא 58 זה גבוה?

    • 2 תגובות
    • 515 צפיות
  22. Started by eladh16,

    שלום רכשתי מאוורר למארז עם לדים בגודל של 120mm. בקיצור הוא ממש גדול, ובמארז הקטן שלי אין למאוורר מקום לשבת בו, כלומר אין מספיק מרווח בין כל הברגה של המאוורר למארז. מה עושים? איפה אני יכול לשים אותו במארז? והאם יש מארז שאפשר לשים בו את המאוורר הזה 120mm? תודה

    • 4 תגובות
    • 515 צפיות
  23. Started by alchemy,

    היי, למרות שאני חדש במערכת הזו, הקדשתי כמה ימים לקרוא כמה שאפשר, ועדיין המחשב שלי חם ואני מתלבט מה לעשות. המחשב שלי, שקיבלתי אותו רק לפני שבוע הוא |: פרסקוט 3 גיגה הרץ היטסינק של אינטל כרגע הטמפ' הן: 55 מעלות - 65 מעלות של המעבד שאר הנקודות מראות כ 40 מעלות וכך גם הכוננים הקשיחים (36-39 מעלות) המארז מאוד לא מוצלח, אני בספק אם אפשר יהיה לחבר מאוורר נוסף מקדימה, כי עושה רושם שהפנל הקדמי לא ייסגר אם אוסיף שם מאורר נוסף. מה שכן הרכבתי זה שלושה מאווררים אחוריים, (אחד נמצא בספק) ועוד שני מאווררים אחוריים של 8 ס"מ, אבל לדעתי הם בקושי מוציאים משהו כי החורים שעשו להם קטנים מדי, ומתישהו אני כבר אפתח שם חורים רציניים. בינתיים, האם לחבר מאורר 8 ס"מ נוסף מצידו הפנימי של הכונס על מנת ל…

    • 5 תגובות
    • 515 צפיות
  24. Started by 6600GT,

    יש לי בעיה בביוס , עשיתי אוברקלוק למעבד והעליתי את המתח שהוא מקבל משהו כזה מ 1.1875 ל 1.3000 עכשיו הוא כל הזמן רושם לי שהמתח הנורמלי של המעבד הוא 1.3000 במקום 1.1875 וזה ממש לא אמור להיות ככה ניסיתי לצרוב עידכוני לביוס זה לא עזר לא יודע מה עוד לעשות הלוח שלי הוא gigabyte 945p s3 מעבד אינטל פנטיום 4 3.0

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  25. http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0114-01/cl-p0114-01.asp תודה! זה עולה 260 ככה והדגם של זה VX עולה איזה 280 אז כדאי לי את זה?

    • 2 תגובות
    • 515 צפיות

דיונים חדשים בפורומים