אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי CPU Alias P68, Willamette, A80528 1700 MHZ האם ניתן לבצע oc על מעבד כזה? אם כן, עם איזו תוכנה. הטמפרטורה הנוכחית שלי היא 50 מעלות, היא סבירה? עם טמפ כזאת ניתן לבצע oc? הלוח: Gigabyte GA-8SIMLH תודה.
-
- 3 תגובות
- 516 צפיות
-
-
המון אנשים בעלי לוחות DFI עם NF4/3 ודאי בדקו וראו שאין תמיכה ב MM5 ללוחות של DFI..... קבלו מה מצאתי אחרי חיפושים רבים: http://premium1.uploadit.org/soundx98//MBMDataFinal.rar All you do is download the file, called "MBMDataFinal". Then right click it and say extract here. Now you will see a folder called "MBMData". Now right click that folder and rename it to "Data". Now right click it again and click "copy". תמונה: Latest MBM5 http://mbm.livewiredev.com/ למקור: (הקרדיט שייך לשם) :yelclap: http://www.dfi-street.com/forum/showthread.php?t=6798
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
אני עכשיו על 2200 הרץ ...בסטוק הוא 2000 זה ליבת CLAWHAMMER עם 1MB CACHE בקיצור מה אתם אומרים אפשר לדחוף אותו עוד? כי בינתיים הוא עובד טוב ויציב אני לא יודע אם כדאי למשוך עוד קצת והאם צריך להעלות מתח או משהו?
-
- 5 תגובות
- 516 צפיות
-
-
טוב אז התחלתי להתעניין באוברקלוקינג קראית את שתי המדריכים שיש במאגר (לא עוזרים בגרוש...)וגם עשיתי חיפוש פה בפורום..וקראתי קצת...עכשיו זה המפרט שלי: CPU Properties ( Intel Pentium IIIE, 800 MHz (6 x 133-מעבד Asus CUV4X-לוח אם 256מגה של SDRAM nVIDIA GeForce 256 Gigabyte GA-GF2560-כרטיס מסך... (תגידו לי עם אני יכול לעשות ביכלל אוברקלוק עם המפרט שלי..) עכשיו ניסיתי לעלות את הFSB במעבד לפי מה שהבנתי עושים את זה דרך הביוס אבל לא הצלחתי לימצוא איפה זה...חיפשתי אפשרות אפשרות ואין כלום.. זה הביוס שלי: BIOS Type- Award Modular BIOS v6.0 אולי המעבד שלי סגור או נעול או משהוא כזה.. אז אמרתי לעצמי שנתחיל עם הכרטיס מסך...אז הורדתי את התוכנה : GeForceTweakUtility ומשמה העלת…
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
היי, אני מחפש גוף קירור ל2.0GHZ נורט'ווד, מאוד חשוב יהיה שקט מאוד עם ביצועים טובים. חשוב גם שלא יהיה אחד מאלא שבונה לך מגדלים על המעבד כי זה מארז קטן ואין בו מקום. התושבת היא 478, התקציב הוא עד 300 שקלים, עדיף שיהיה מזיגזאג ואם לא מהם אז מחנות באזור המרכז. תודה רבה!!!. טעות שלי, התבלבלתי בין הפורומים (לא רגיל לפיצול הזה), בבקשה להעביר.
-
- 1 תגובה
- 515 צפיות
-
-
כחלק מהפרוייקט שלי התקנתי את קירור המים בחרתי במשחה הטרמית של זלמן- STG1 ביומיים הראשונים התוצאות היו לא רעות (מעבד באזור ה29-32 ) וצ'יפסט באזור ה40 (שיפור של 15 מעלות מהסטוק) לגבי הGPU, אין לי מושג, אין לו חיישן (6600) מזה כמה ימים שהטמפ' עלו בכמה מעלות, המעבד יושב על 33, והצ'יפסט על 44 בערך.. גם כאשר המאווררים דוחפים אוויר במלוא העוצמה האם ההפרשים הם עקב החום הכבד?, או שבאמת המשחה מזייפת? אשמח לשמוע דעתכם בעניין
-
- 3 תגובות
- 515 צפיות
-
-
חח אני דיי חדש בתחום ואני לא ממש יודע איך כל זה הולך... יש לי פנטיום 3 1000mhz, עם 256מ"ב זכרון פנימי. מה הרכיבים הכי זולים והממולצים עבורו...?
-
- 5 תגובות
- 515 צפיות
-
-
יש מישהו שקנה שיודע כמה היא חזקה?ובכלל אם כדאי.. הMulticolor Light Tube הארוכה...
-
- 1 תגובה
- 515 צפיות
-
-
טוב ככה, לפני כמה זמן המאורר על הכ. מסך שלי מת אז קניתי את זה: http://www.thermaltake.com/coolers/chipset/a1394.htm עכשיו עם המאורר באו גם כאלה סטייל היטסינקים בשביל להרכיב על הכ. מסך לפי מה שכתוב באתר של המוצר (הלינק למעלה) אז 2 מהם הולכים על הקדימה ו-2 על האחורה אפשר לראות אותם כאן: http://images.google.com/images?q=tbn:EIrb5xIqg5UJ:http://redeyepc.com/Merchant2/graphics/custom/product/COL-04100-00_full.jpg עכשיו ככה, יש 2 שהם גבוהים כאלה (סנטימטר וקצת בגובה) ויש להם למטה מין חריצים כאלה שנראים כאילו אפשר להכניס אותם קצת בלחץ על הזכרונות והם ישארו במקום אבל החריץ קטן מדי מכדי להכניס אותם על הזכרון בלי לשבור את הזכרון חוץ מזה שיש מין דבר קטן כזה ליד כל שבב זכרון שבולט קצ…
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
-
-
יש לי בעייה קטנה - אני מנסה לשלוט במהירות המאוררים המחוברים לי ללוח אם (ABIT ?AN8 ULTRA S-939) אבל משום מה המאוורים לא מופיעים לי בחלק של השליטה ב SPEEDFAN - למישהו יש פיתרון? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-
-
ברצוני לדעת אם יש מאגר של המהרה לכרטיסי מסך? ואם לא האם יש אנשים שעשו אוברקלוק לכרטיסי מסך 8800 320 gts אשמך לדעת פרטים.... אני באופן אישי עשיתי אוברקלוק לכרטיס מסך שלי רק אין לי מושג כמה גידול עשיתי באחוזים או איך בודקים את הגידול? מחפש השואות או תוכנה שמראה גידול באחוזים כמו everast
-
- 4 תגובות
- 515 צפיות
-
-
היי, קיבלתי אתמול מחשב חדש ואחרי שהפעלתי אותו שמתי לב שהמאוורר ב-heatsink לא מסתובב כי הוא תקוע על הגשר שמחבר בין שתי המניפות. ניסיתי להזיז את המאוורר למקום בלי כוח והוא לא זז. אחרי שהתקשרתי לחנות הם אמרו שאני אנסה להפעיל קצת כוח. מה דעתכם? זה מומלץ? מה זה יכול לשבור? כפי שאמרתי בכותרת - מדובר ב-thermaltake V1 שאמור להיות חדש חדש. תודה מראש, Mikle
-
- 1 תגובה
- 515 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 7900GT KO של EVGA עובד בסטוק על 520/1500 הטמפרטורה שלו במנוחה היא 58 זה גבוה?
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-
-
שלום רכשתי מאוורר למארז עם לדים בגודל של 120mm. בקיצור הוא ממש גדול, ובמארז הקטן שלי אין למאוורר מקום לשבת בו, כלומר אין מספיק מרווח בין כל הברגה של המאוורר למארז. מה עושים? איפה אני יכול לשים אותו במארז? והאם יש מארז שאפשר לשים בו את המאוורר הזה 120mm? תודה
-
- 4 תגובות
- 515 צפיות
-
-
היי, למרות שאני חדש במערכת הזו, הקדשתי כמה ימים לקרוא כמה שאפשר, ועדיין המחשב שלי חם ואני מתלבט מה לעשות. המחשב שלי, שקיבלתי אותו רק לפני שבוע הוא |: פרסקוט 3 גיגה הרץ היטסינק של אינטל כרגע הטמפ' הן: 55 מעלות - 65 מעלות של המעבד שאר הנקודות מראות כ 40 מעלות וכך גם הכוננים הקשיחים (36-39 מעלות) המארז מאוד לא מוצלח, אני בספק אם אפשר יהיה לחבר מאוורר נוסף מקדימה, כי עושה רושם שהפנל הקדמי לא ייסגר אם אוסיף שם מאורר נוסף. מה שכן הרכבתי זה שלושה מאווררים אחוריים, (אחד נמצא בספק) ועוד שני מאווררים אחוריים של 8 ס"מ, אבל לדעתי הם בקושי מוציאים משהו כי החורים שעשו להם קטנים מדי, ומתישהו אני כבר אפתח שם חורים רציניים. בינתיים, האם לחבר מאורר 8 ס"מ נוסף מצידו הפנימי של הכונס על מנת ל…
-
- 5 תגובות
- 515 צפיות
-
-
יש לי בעיה בביוס , עשיתי אוברקלוק למעבד והעליתי את המתח שהוא מקבל משהו כזה מ 1.1875 ל 1.3000 עכשיו הוא כל הזמן רושם לי שהמתח הנורמלי של המעבד הוא 1.3000 במקום 1.1875 וזה ממש לא אמור להיות ככה ניסיתי לצרוב עידכוני לביוס זה לא עזר לא יודע מה עוד לעשות הלוח שלי הוא gigabyte 945p s3 מעבד אינטל פנטיום 4 3.0
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
-
-
http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0114-01/cl-p0114-01.asp תודה! זה עולה 260 ככה והדגם של זה VX עולה איזה 280 אז כדאי לי את זה?
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-
-
חפרתי בפורומים בשביל ללמוד איך מפרקים את ההיטסינק בתושבת 775 כדי לשים היטסינק יותר רציני ולא מצאתי. בסוף מצאתי את מבוקשי באתר של אינטל, ע"י סרט וידאו מצוין, שמסביר את הנושא. ftp://download.intel.com/business/ibp/071604/enu300k.wmv]]
-
- 1 תגובה
- 515 צפיות
-
-
יש לי כרטיס geforce 4 mx440 של אסוס ורציתי לעשות לו אוברקלוק ואני לא יודע אפילו מאיפה להתחיל...
-
- 4 תגובות
- 515 צפיות
-
-
איזה קירור הכי יעיל אני יכול לקנות למעבד Q6600 עד 250 שקל תדוה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 515 צפיות
-
-
שלום יש לי זכרונות rdram תוצרת סאמסונג של 64*2 יש עליהם מין שכבת הגנה כזאת כחולה האם היא תקרר אותם מספיק כשאעשה oc על הזכרונות או שצריך משהו נוסף ? כשאני עושה Oc על הזכרונות בלבד משנה אם המחשב שלי מקורר ? אם כן האם אלה טמפ' טובות בשביל הoc ? ד"א זה עומד להיות הoc הראשון שלי יש לכם טיפים כלשהן ומדריך בעברית אשר יתמוך ? תודה
-
- 3 תגובות
- 515 צפיות
-
-
הנה תגובה שנתן לי SUBX ולא הבנתי איך לעשות "אני שם לב שהזכרון שלך על תזמונים 2.5-5-5-9 , עד כמה שידוע לי אין אף צ'יפ שצריך כאלו תזמונים גבוהים ,אתה סתם מאבד ביצועים -> תוריד ל2.5-4-4-8 ה"סטיק הלבן" הזה נקרא משחה טרמית. הלוח שלך מוגדר למחלק 2:3 , זה לא נותן לך שום תוספת בביצועים , תוריד ל1:1 , כך לא תאבד עדיין ביצועים ותהיה בטוח שהזכרון לא יגביל אותך." עכשיו,בביוס אני יודע שיש אפשרות לשנות תיזמונים אבל אז זה הולך בכמו רשימה ראו דוגמא 2.5 2 1 2 איך אני צריך לשנות תעשו כדוגמת הרשימה בבקשה. ואיך מגדירים את המחלקים בלוח?
-
- 7 תגובות
- 515 צפיות
-
-
שלום אני חדש פה אוקיי אז ככה יש לי את הלוח אם P4T533 של asus פנטיום 4 2400 עם זיכרון RDRAM 512mg 1066mhz עכשיו אני רוצה לעשות למעבד o/c ואני לא יודע איך ... אני לא רואה שיש לי את האפשרות לעשות את זה דרך ה BIOS והייתי רוצה לדעת כיצד בבקשה תעזרו לי תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 515 צפיות
-
-
הכרטיס שלי עומד על 59 מעלות באובר זה חם מידי יש לי 6800 לידטק
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-
-
טוב חברים כמו שכבר הומלץ לי כאן קניתי את ה SF2 בשביל להחליף את הדלתא הרועש שלי בתקווה שיהיה לי יותר שקט בלילה הוא אומר להגיע מחר או מחרותיים המעבד שלי הוא ה AMD 2700+ בלי אוברקלוק קניתי איתו גם עוד שני מאווררים למארז בשביל הסירקולציה במארז רציתי לדעת איך אתם ממליצים למקם אותם במארז מקדימה או מאחורה ואיזה תפקיד יהיה לכל אחד {מכניס או מוציא אוויר} כרגע יש לי אחד שמוציא אוויר מאחורה בגובה המעבד
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-


