אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
בהתחלה הוא היה מתכבה בגלל התחממות של המעבד.. אבל את זה סידרתי החלפתי מאוורר לאחד של 6000RPM אבל עכשיו הוא לא מתכבה הוא נתקע לפעמים אני כמעט ב100 אחוז בטוח שזה בגלל הכרטיס מסך כי ממש לפעמים שהוא נתקע הוא עושה לי VPU RECOVER שזה של הכרטיס מסך ובפעמים אחרות המסך פשוט נכבה או שהוא מלא צבעים מוזרים ואני חייב לעשות ריסט הכרטיס מסך שלי הוא Hercules 3D Prophet 9500 PRO שזה בעצם של ATI 9500 PRO. השאלה שלי בעצם, איך אני יכול לקרר את הכרטיס מסך שאם זה בגללו זה לא יהיה בגללו כבר אני חייב לציין שגם הדלת השמאלית של המארז שלי פתוחה וניסיתי לשים שם מאוורר ענק על הרמה הכי גבוהה אבל זה לא ממש עזר יש דרך קירור טובה יותר?
-
- 4 תגובות
- 516 צפיות
-
-
שלום, החמשב שלי מורכב מלוח אם Intel Winnipeg D845WN ועד לא מזמן היה גם פנטיום 4 1.7. לפני כמה זמן נשרף לי המעבד, ובמסגרת האחריות קיבלתי מעבד חדש והציעו לי עיסקה: להוסיף כמה שקלים ולקבל פנטיום 2.66, לקחתי. עכשיו העניין שהלוח תומך (רשמית) רק עד פנטיום 2 ג'יגה... האם יש דרך "לפרוץ" את ההגבלה הזו ולהשתמש ב 660 מגהרץ הנותרים ? אולי איזה OC ? אם לא אני אאלץ לקנות לוח אם חדש, ואז גם זכרונות חדשים (כרגע יש לי RDRAM...) אז זה מאד חשוב... תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 516 צפיות
-
-
הגעתי לOC עם המעבד עד ל2.52 (ללוח אם שלי יש ביוס נורא נורא נוח לOC) וטמפ' נעות בין 39-41 רציתי לדעת אם יש טעם לעלות את זה עוד או שזה כבר לא יהיה טוב
-
- 9 תגובות
- 516 צפיות
-
-
יש לי את הלוח הזה מהקיץ של שנה שעברה. לוח סבבה והכל, רץ 260x9 כמו מלך כל הזמן הזה. ...ועכשיו אני רוצה HDD חדש. 160GB את הסקר בראנדים שלי עשיתי, לא רלונטי פה. השאלה היא אם הSATA בלוח הזה נעול, ואם התקנה של דיסק SATA לא תדפוק לי את האוברקלוק. אני זוכר שבזמנו די הרבה אנשים קנו את הלוח הזה (או את האח הקטן שלו, ה-8KDA3j), ככה שאני בטוח שיש כאן חבר'ה שיוכלו לענות על השאלה. תודה מראש.....
-
- 3 תגובות
- 516 צפיות
-
-
אני צריך שהמחשב שלי יהיה כמה שיותר שקת. המערכת מים שראיתי ב skypc לא יקרה מידי עכשיו השאלה שלי אם היא באמת שקתה ואם היא מקררת את כול המחשב ולא רק את המעבד ?!?! כתוב שרעש המשאבה שלה הוא 16 dBA (דציבלס) ושרעש הרדיאתור הוא בין 16 ל 30 dB זה הרבה מעט או מעט יחסית למאורר רגיל ?!?! http://www.skypc.co.il/pl_product~TT-CL-W0075~18~0.htm
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
יש סיכוי לפתוח צינורות ב geforce 6200,nv44,DDR2,256M,64bit של Inno3D או שזה מהסוג שאי אפשר לשפר בו כלום?
-
- 6 תגובות
- 516 צפיות
-
-
זה המפרט: http://www.geocities.com/exploits2003/GamingComputer.html אני משתמש במעבד QUAD ובמערך SLi של שני כרטיסי מסך מסוג BFG (רשום במפרט). אשמח לקבל תשובה בהקדם.. תודה ויום נעים
-
- 3 תגובות
- 516 צפיות
-
-
צריך המלצה ל2 מאוררים של 80 שיחליפו את אלו שבדלת שבטרנספורמר שלי... שהיו עד מאה שקל שתיהם ביחד. שהיו שקטים הכי חשוב... כי אני קונה אותם במטרה להשקיט את המחשב... ואם אפשר שיהיו אפילו עם לדים או זוהרים באולטרה סגול...
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
האם אפשר לעשות לו אובר-קלוק ועל מה בעצם הוא משפיע ועד כמה הוא חשוב לנו??
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
הי יש לי מעבד Athlon XP 1800+ כל פעם שהדלקתי אותו הוא נתקע, נכנסתי ל BIOS והורדתי את ה Frequency שלו עד שהוא הפסיק להיתקע הורדתי את התוכנה FreshDiagnose כדי לראות מה המעלות של המעבד והוא נתן את הנתונים הבאים: CPU: 78 c Motherboard: 44 c Power\ Aux: 74 c הסתכלתי תוך כדי על המהירות שרץ המאוורר של המעבד והוא על 4900rpm בערך (קצת יותר) הבעיה היא בקירור המעבד או בקירור של הספק? (או אולי שניהם) תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מאוורר לד 8 סנטימטר אדום ואחד של 12ושהיו חזקים לא איכפת לי הרעש..
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
או קיי אז ככה : AMD athlon 64 bit 3000+ 256x2 A-DATA 2.5-3-3-3CL - אין לי מושג מה זה אומר בקשר לתזמונים והמהירות היא 333 MHZ GA-K8NSC-939 and a geforce 2 gts עכשיו אני רוצה לעשות טיפה אוברקלוק רק כדי להגיע ל 2000mhz שיראה טוב על המעבד השאלה שלי היא : 1.האם אני צריך להחליף את הקרור ? הטמפ' של המעבד במאמץ אחרי 4 ימים שהוא היה פועל היא 39 מעלות וברגיל 32-34 שזה לא רע נראה לי... הקרור הוא מה שקיבלתי עם המעבד והוא לא רע בכלל נראה לי .... 2.בקשר לזכרונות הם 333MHZ האם אפשר לעשות גם להם OC ל 400 ? או שזה מוגזם מידי מזכרונות כאלו ? ועוד משהו בלוח הקודם שלי יכולתי לשנות את המכפלה ובכך להעלות את ה FSP ליותר ביצועים האם זה אפשרי גם במעבד הזה ? תודה על העזרה חברה...
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
הסתכלתי המדריך שיש באתר אבל הוא מסובך בקיצור המפרט הוא P4 3.0 64BIT 775 Gigabyte GA-8I915P Duo Intel Pentium 4 630, 3015 MHz 512 Kingston DDR2 553 התוכנה בה אני משתמש היא Easy Tune 5 של גיגהבית עכשיו לא כל כך הבנתי מה לעשות ואך לעלות אני משתמש בתוכנה Everest Ultimate Edition ומסתכל בSensor כדי לראות טמפטורה אז אם הבנתי נכון אני מעלה את הFSB עושה GO מחכה כמה שניות ובודק טמפרטורה ומעלה עד מתי שהטמפרטורה מגיע גג ל60? עכשיו ובאיזה תוכנה לבדוק אם הכל יצא טוב? שמעתי על איזה תוכנה אבל אם אפשר הסבר עליה ולינק לתוכנה שתבדוק שהכל טוב וכמה זמן להריץ אותה? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
FSB 333 עם זיכרונות 667 או FSB 320 עם זיכרונות 800? שניהם יציבים ד"א אי אפשר לקבוע את המחלקים בלוחות של ג'גהבייט? , כשאני על 333 FSB הזיכרונות זה או 833 או 700 או 533 אי אפשר לקבוע... עכשיו כשהייתי על FSB 333 והעלתי את המתח של הזיכרונות כשהם על 833 ב0.3V הSM לא נתקע בטסט ה3 כרגיל אלא הביא פשוט הודעת שגיאה אבל אני מפחד לעלות יותר , אני חושב שזה יותר אי סחיבה של הזיכרונות , מה אתם אומרים? ובקשר ל FSB יש למשהו רעיונות איך אני יכול למשוך עד 350? , ניסיתי לעלות מתח למעבד לא הלך (העלתי עד 1.45 שזה מלא לכזה FSB יחסית נמוך) , ניסיתי להוריד את הזיכרונות ל533 , מה שלא ניסיתי זה להביא מתח ל FSB יש 0.1 עד 0.3 אני לא יודע אם זה כזה משמעותי ד"א מה התדר של ה PCI-E? , מתחיל לי מ90 אבל כש…
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
הסתכלתי באתר וראיתי שכתוב שם שזה מתאים ל 754 939 940 לפי מה שזכור לי ה AM2 זה 940 אבל אני רוצה להיות בטוח כי לא ראיתי שם AM2 . תודה.
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין במשאבה חזקה אך שקטה!!! יש מספר משאבות שראיתי אך איני יודע כמה רעש הם עושות. אשמח אם תוכלו לעזור לי בבחירה בין האפשרויות או בהמלצה על נוספות תודה. האפשרויות שמצאתי: Asetek WaterChill Xtreme Integrated Pump : http://www.frozencpu.com/products/2134/ex-pmp-34/Asetek_WaterChill_Xtreme_Integrated_Pump_Reservoir_03-L-1254.html?tl=g30c107s154 Hydor SELTZ L 35 : http://www.frozencpu.com/products/2127/ex-pmp-21/Hydor_SELTZ_L_35_II_Water_Pump_450_GPH.html?tl=g30c107s154 Swiftech MCP655 12 VDC Pump
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
חברה אני קיבלתי את המחשב החדש ועכשיו אני חושב על אובר קלוק סולידי.. יש לי קירור סטוק ואת המפרט אתם יכולים לראות בצד. יש לי לוח של אסוס p5w dh delux ובתוכנות שמה הוא מראה לי : system 47-8 מעלות בתוכנה ai booster ובתוכנה pc probe הוא מראה לי התראה שה-mb מגיע ל-47-8 מעלות. אני לא יודע מזה. אם מישהו יכול להסביר לי מזה ואם זה מסוכן. בקשר לאובר האם אני יכול לעשות דרך ה-ai booster אובר קלוק . אני לא רוצה אובר גבוהה משהו סבבה כזה. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
אני כרגע על 2900 מגה הרץ ללא העלאת מתח הטמפרטורות ב Speed FAN במנוחה הם 40 מעלות ב TAT הם 57 בביוס 37 בעומס כבד מאוד על כל המעבדים הטמפרטורה ב Speen FAN מגיע ל 52 וב TAT ל 68-70 יש טעם להמשיך עוד קצת ב ?OC ולמה ההבדלי טמפרטורה הגדולים האלו בין התוכנות למה להאמין? ועוד שאלה קטנה בביוס כתוב לי שה RPM של המאוור של המעבד (ביג טייפון) עומד על 900RPM הוא לא אמור להגיע ל 2000? הוא עובד על המקסימום...
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד 6300 לוח של ASTROCK VISTA 667 DDR2 1 G למה אני לא מצליח לעבור את ה290 באס שאלה ראשונה שאלה שניה אני רוצה לעבוד בתדר של הזיכרונות שהמעבד יהיה גם 333 האם אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
שלום, אז כמו בכותרת ה tuniq tower לא ניכנס לי למארז ( uber chakra ) בגלל המאוור הענק שיש לו בצד.. אז עכשיו אני מחפש תחלופה אחרת ולא יודע איזה, חשבתי על ה zalman cnps 9700 האם ללכת עליו או שיש המלצות יותר טובות? (התקציב הוא מקסימום 400 ש"ח) ועדיף גם שיתלבש על סוקט AM2 המקורי תודה מראש. (וגם נקודה לנחשבה לכל מי שחושב לקנות את ה uber chakra בעתיד...)
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
ראיתי תוצאות טובות של אנשים עם מוד עיפרון, חשבתי אולי גם לי זה יעזור ב OC... השאלה שלי היא: במידה ומשהו לא הולך טוב בזה וקורה משהו לכרטיס (לפני ביצוע אובר - ז"א לפני כל זה אני מחזיר אותו למהירויות סטוק ) יש מצב שעולים על זה דרך האחריות שיש לי? ( כרטיס של לידיטק ) אשמח אם תענו לי (:
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי עזר לי להתקין את הקירור כרטיס מסך של זלמן (דגם VF700 AlCu) ונתקלנו בפיסקה זו בחוברת ההוראות: The bonding strength of the thermal tapes reaches 90% after 24 hours of curing. Do not put excessive force on the RAM heatsinks during this period את הפירוש המילולי אנחנו מבינים, השאלה שלי אם הכוונה היא לכוח פיזי (לדוגמא, לחיצה בעזרת הידיים וכו') או להפעלת משחקים כבדים, חום וכדומה? כלומר, עליי לא להפעיל את המחשב למשך היממה הקרובה? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 516 צפיות
-
-
אני רוצה להגדיל את המהירות של המעבד שלי איך אני עושה את בביוס? תעזרו לי בבקשה
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
ראיתי בלוקי קירור שיש בהם חצי פלסטיק חצי נחושת...מה התפקיד של הפלסטיק? הרבה אנשים לוקחים חתיכת נחושת וחורטים עליה בCNC וכך יוצרים בלוק קירור...יש עוד דרך ליצור בלוק קירור מבלי להשתמש בCNC?
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
תגידו הDFI Infinity יחזיק לי אובר קלוק מ2000 ל2800 מגה הרז? הזיכרון לא משהו ספק חזק של טרמלטייק אני קונה השבוע וביג טייפון קיצר השאלה האם הלוח יחזיק לפני שאני סתם משקיע כי כרגע אני במהירות 2400 וניראה לי שזה הספק שמגביל אותי כי שאני מעלה יותר המחשב עושה רסטרט:\ אהה והאם לאורך זמן אובר קלוק כזה יכולה לפגוע בחלקים?:\
-
- 5 תגובות
- 516 צפיות
-


