אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני פשוט לא מבין את העניין הזה. למה לשלם 150-200 ש"ח בשביל שיפור של מקסימום 30Mhz ו-200 נקודות ב-3DMark05? האם יש השפעה כל כך על ה-FPS שההשקעה הזאת שווה או רק בשביל לגרד עוד כמה נקודות ב-3DMark05? ועוד שאלה - בביקורת אין הזכר ל - Arctic Cooling ATI Silencer 5 Rev.2. למישהו יש מושג על ביצועי הקירור הזה?
-
- 4 תגובות
- 516 צפיות
-
-
האם אפשר לשים חיישן חום בתוך המיכל של הקרור מים?? לפי מה שידוע לי הנוזל לא מוליך חשמל.
-
- 8 תגובות
- 516 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה atitool ופעלתי לפי הוראות המדריך שפורסם כאן באתר. הבעיה היא שבכל פעם שאני מכבה את המחשב ההגדרות חוזרות ל default ,ואז בעצם לא עשיתי כלום מה הבעיה ואיך פותרים אותה? תודה
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
UPP Arctic-Cooling NV Silencer 6 זה לכרטיס 6600GT לPCIe...
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
היי, מצ"ב המפרט מעבד Q6600 קירור למעבד THERMALTAKE V1 לוח GA-P35DS3P זיכרון CORSAIR 4GB XMS2 6400 CL-5-5-5-15 2X2GB כ.מסך GIGABYTE Geforce 8800GTS 320 mb שני WD2500YS ב MIRROR שני WD500GB ייתכן ויחוברו עוד HD נוספים (במידה ולא ישבו ב NAS) מארז THERMALTAKE EUREKA 1 צורב DVD ספק כוח ENERMAX LIBERTY 400W, ACTIVE PFC חוץ מהספק כוח הכל סגור (אני כנראה אקח יותר הספק רק לא סגור איזה ואיזה ספק) השאלה אם קירור V1 מספיק לעניין בשילוב עם EUREKA או שאולי עדיף לעבור למארז ARMOR עם מערכת קירור מים מובנית.. העניין הוא שאחרי רכישת ה V1 אם אני אוסיף עוד כ 52$ אני אוכל לקחת את ה ARMOR עם קירור מים מובנה.. מה עדיף ולמה..מה אתם אומרים ? בתודה Fireman
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
ראיתי שיש צגים ששמים על המחשב וזה מראה לך מה הטמפרטורה במחשב וכמה הCPU. איפה אפשר למצוא צגים כאלה בישראל?
-
- 3 תגובות
- 516 צפיות
-
-
המאוורר של המעבד שלי תמיד על 3300 RPM. המחשב נקי מאבק, בלי OC עם 2 מאווררים של 120 מ"מ. אחד "חכם" בגג שמוציא אוויר ואחד לא חכם אבל חזק מ-א-ו-ד בדלת המארז שעושה רוח על המעבד. יש גם 2 של 80 מ"מ מקדימה ומאחורה. מקדימה מכניס, מאחורה מוציא. משחה טרמית מרחתי ואין הבדל. בקיצור אני נואש. תעזרו לי בבקשה.
-
- 4 תגובות
- 516 צפיות
-
-
P4 2.66 i845GE MB: Intel Brownsville 2 D845GEBV2 DIMM1: Elpida 512 MB PC3200 DDR SDRAM 400mhz DIMM2: Micron Tech. 512 MB PC2700 DDR SDRAM 333mhz R9800P 128mb. Cooler: ARCTIC ATI SIlencer 1 rev.2 ספק hec 400 לא פראייר בכלל מארז מאוורר פלוס טמפרטורות נמוכות 2944 3DMark 05 :\ אפשר לעשות פה משהו? מעבד אולי זכרון ואז לעשות ששניהם ירוצו על 400MHZ או לרדאון כי יש עליו קירור טוב
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
האם למישהו יש ניסיון עם המהרה של הזיכרונות הללו? עקב 2 מודולים של זיכרון TwinMOS Speed Premium PC3500 אני נאלץ ככל הנראה להחליף את כל הארבעה עקב זיכרון תקול והפסקת הייצור של הזיכרונות הללו מצד TwinMOS
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
האם ישנה תוכנה שבאמצעותה אוכל לעלות את מהירות הבאס שעל הלוח שלי ללא הגדרות בביוס Asus CUV4X-C ?
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
בשעה טובה קניתי היום קירור לכרטיס המסך, את Thermalright V-1 שקיבל ביקורות טובות גם כאן באתר וגם באתרים אחרים. עכשיו נתקלתי בדילמה קטנה במהלך ההתקנה שלו וחשבתי שכדאי לשאול את המומחים כאן... אז ככה, הכרטיס שלי הוא רדיאון 9800 פרו והגוף קירור עצמו יושב עליו מצוין, הבעיה היא עם הזכרונות של הכרטיס, מי שמכיר את הגוף הזה יודע שהוא מגיע גם עם גופי קירור קטנים לזכרונות אך לא את כולם אפשר להתקין בגלל הגודל של הקירור עצמו, אז החברה צירפה מדבקות טרמיות כדי להדביק את הזכרונות הספציפיים האלו לגוף הקירור. על הכרטיס יש זכרונות משני הצדדים (4 בכל צד) כאשר את הזכרונות בצד התחתון (כלומר איפה שהמעבד) ניתן להדביק לגוף הקירור, למרות שהוא יכסה רק חצי מהזיכרון במקרה הטוב. את הזכרונות בצד העליון …
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם הבארטון הזה חזק באוברקלוק.. לאן הגעתם איתו? אפשר להביא איתו איזה 2.5 ככה? לציין קירור לוח זכרון ושאר השטויות *חשוב****
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
ישנו קירור למעבד g power של ג'יגה בייט הוא נראה קירור מעולה(הסקרים מדברים בפני עצמם) הוא גם נראה העתק של הגוף קירור של טרמלרייט(גוף קירור מעולה ומצורף מאורר לא רע בכלל רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון עם הקירור
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לעשות אוברקלוקין לכרטיס מסך מסוג GeForce2 MX 400 64MB אני לא יודע איך לעשות את זה לכן אני מבקש את העזרה שלכם תודה מראש לכל העונים...
-
- 3 תגובות
- 516 צפיות
-
-
יש לי מאורר על המעבד. והוא רועש. עד מאוד. ונשבר לי הז*ן מהרעש, אז אני הולך בשמחה ובששון לקנות לי מאורר חדש. : הייתי רוצה לדעת אם המאורר הזה, Zalman CNPS7000B-AlCu Cooler for PIV/AMD, יתאים לי ללוח אם, שאני לא אצטרך לחתוך פה ושם. ברשותי מעבד ברטון 2500+ מעבד ABIT NF7-S2 והאם יש המלצות למאורר טוב יותר? תודה
-
- 6 תגובות
- 516 צפיות
-
-
בזמן שחיפשתי מדריך ( למרות שידעתי ש The Byter פירסם אחד לפני כמה זמן ) לפתיחת המכפלה של מעבדי ה AMD הנעולים , נתקלתי באתר נחמד שמסביר המון על המכפלות של מעבדי ה AMD , איך הן "נוצרות" ( אם אפשר לקרוא לזה ככה ) , ועוד כל מיני שיטס שאף אחד לא אמור לדעת , אבל זה מעניין ( חלק מהאנשים ;D ) . תהנו ? Click Me ! עריכה - התלבטתי אם להכניס את הדיון לפורום OC , או לפורום מעבדים , אבל בסוף פתחתי אותו כאן . אם אחד המנהלים חושב שזה לא הפורום המתאים , תרגישו חופשי להעביר .. לא ששואלים אותי
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
אני צריך לקנות מאוורר 80MM שיוציא אוויר. אני מזמין מנעה מחשבים והתקציב הוא 40 שקל. הבנתי שהכי טובים הם Arctic Cooling, כבר הזמנתי את ה AF8025 שהוא מצוין אבל רציתי לדעת אולי יש יותר טובים\שקטים באיזור המחיר. (למי ששואל, המאוורר הזה הולך להחליף את המאוורר גג של הטרנספורמר) איזה מביניהם הכי טוב ו\או משתלם? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3081 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4900 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4897 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4405 נ.ב: אני צריך שהוא יהיה שקט, יעיל ואני לא רוצה לדים!! זה הופך את החדר שלי לArea 51... בעעע תודה לעוזרים :-*
-
- 7 תגובות
- 516 צפיות
-
-
אוקיי , יש לי שלושה מדי טמפרטורה , ואין לי מושג מי מהם מודד את טמפרטורת הצ'יפסט הצפוני שלי , אני יגיד לכם ככה , הצ'יפסט הצפוני שלי בקושי חם(הסינק שלו בקושי חם) והסינק של הצ'יפסט הדרומי רותח... אני מוסיף תמונה , אני לא יודע מה הטמפרטורות של הלוח אם שלי , מה שאני בטוח זה שהמעבד שלי על 48... , אבל זה כי חם עכשיו , לרוב הוא על 44-40מעלות... , והטמפרטורה שעל 45 עכשיו היא לרוב על 40-39... ועוד דבר , האם הטמפרטורות טובות? , בקשר ל20 אין לי מושג מזה , אבל אני בטוח שזה לא הלוח אם.
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
שאלום לכולם, תראו, ראיתי פה, שהרבה ממליצים על הביג טייפון... אבל אני מתלבט בינו לביטל.. ( http://www.thermaltake.com/coolers/4in1heatpipe/cl-p0086beetle/cl-p0086.htm ) כי לפי הנתונים אני רואה שהביטל יותר טוב והרבה יותר יפה, זה בטוח... אז מה כדיי לי יותר? מבחינת ביצועים הביטל לוקח את ביג טיפון? אני מוכן להשקיע כ300 שקל למאוורר... ועוד שאלה... יש לי כרטיס מסך G msi nx6600gt 128 ram pci-ex השאלה שלי ככה.. אני רוצה להחליף קירור... לקירור הזה.. : http://www.thermaltake.com/coolers/chipset/a1919.htm מישה ו מכיר את קירור זה? הוא טוב לאוברקלוק? חברייס, זה דחוף לי לעוד יומיים.. בקשה תענו לפני!!! תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 516 צפיות
-
-
לינק למוצר: http://www.thermaltake.com/product/chassis/misc/icage/a2309.htm עולה בארץ 93 ש"ח. אני מתעניין לגביו,אם מישהו מכיר משהו יותר טוב אני אשמח להכיר :-)
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
אם אני מעלה את מהירות השעון או הזכרונות למעט מעל ערך שעובד טוב, מה יקרה? כלומר, אם הכרטיס יתחמם יותר מדי, או שבצורה כל שהיא לא יוכל לפעול במהירות כזו או אחרת, מה יקרה?
-
- 3 תגובות
- 516 צפיות
-
-
אחים שלי כבר הרבה זמן רציתי לישאול בקשר ל4 ההגדרות הבאות אני לא הבנתי בידיוק למה כל אחד משמש ועל מה הוא משפיעה ומה עדיף שיהיה מוגדר שם אז בבקשה תסבירו לי בקצרה למה כל אחד מהמסומנים משמש ומה מהם משפיעה על יכולת הOC אלה זיכרונות HYNIX D43 שעובדים על 200MHZ הם מסוגלים ל270 אבל ביגלל הלוח הקקה שלי שנותן רק 2.76 בימקום 2.8 זה מגביל [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
שלום, לפני שבוע קניתי מחשב חדש שכולל:E6600 + GIGABYTE DS3 +8800GTS 320MB אני חדש לכל הנושא הזה של OC, ואני מעונין לעשות OC קל ל E6600 למשהו כמו 3.2 GHZ.. לא משהו רציני.. עכשיו קראתי את מדריך שיש לכם באתר על OC אבל עדיין יש לי כמה שאלות לגבי זה: 1.לפי מה שהבנתי המכפלה במעבדיי C2D סגורה, אז אפשר לעשות OC רק דרך הגדלת ה FSB? 2. שני הדברים היחידים שאני צריך לשנות בהגדרות של ה BIOS כדי לעשות OC זה ה FSB והמתח בהתאם בלבד? 3.נגיד אני מעלה את ה FSB במעט, איך אני יודע בכמה מתח (VOLTAGE) לעלות למעבד (כדי שהוא לא ישרף לי)? 4. אפשר לבטל את הפיצ'ר הזה במעבד שבמנוחה הוא יורד למכפלה של 6 ? -יעני שהוא ישאר תמיד על 9. 5.ממולץ להשאיר את הגדרת המתח על AUTO כשאני מעלה את ה FSB? 6. ל…
-
- 4 תגובות
- 516 צפיות
-
-
שלום חברים. אני מחפש מדריך עם תמונות אשר יעזור וידריך אותי בשלבים של הכנת המערכת.אשמח לקבל קישורים בפורום אשר יתנו לי מידע נוסף בנושא. ד"א ערכתי חיפוש בפורום אך החיפוש לא העלה דבר... תודה רבה ולילה טוב...
-
- 2 תגובות
- 516 צפיות
-
-
עשיתי OC בעזרת התוכנה שמצטרפת לדרייברים של נווידיה (COOL BITS). לחצתי על DETECT OPTIMAL FREQUENCIES. זה העלה לי בCORE ל562 ובMEMORY ל1.52 GHZ. ההגדרות הרגילות. הן: 520 MHZ בCORE ו 1.32 GHZ בMEMORY. עכשיו, הבעיה היא שכשאשר בדקתי את השינויים ב3D MARK זה לא שינה כלום (לפני היה 4947) ואחרי 4935. זה אפילו הוריד קצת מישהו יודע למה? וגם המעלות בSPEED FAN לא השתנו. מישהו יודע מה לא עשיתי נכון? המפרט שלי הוא כזה: מעבד: AMD Athlon 3600X2 Leatdek 7900GS 2GB Ram 633 MHZ של חברת TRANSCEND מארז טריטון של ג'יגהבייט. לוח אם: GA_M55SLI-S4 ספק של טרמלטייק 400 וואט וזהו. תודה רבה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 516 צפיות
-


