אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה את הקירור CALIBRE של SPARKLE אבל על כרטיס אחר, אבל הבנתי שהוא לא נמכר לבד, מישהו יכול לחדש לי ולתת מקום שניתן להשיג אותו? תחלופות אחרות?
-
- 3 תגובות
- 517 צפיות
-
-
משהו יכול להסביר לי מה אלו התזמונים אם אפשר לשנות אותם שהזכרון יעבוד יותר טוב ואם כן לפי מה אני משנה אותם ומה התזמונים של adata vistera 512 ddr500 תורה רבה
-
- 1 תגובה
- 517 צפיות
-
-
אוקיי כך רציתי לדעת איזה קירור טוב אני יכול לקחת לארד דיסק שלי WDC WD1600JS-22MHB0 עכשיו הארד דיסק עד לפני כמה דק' הייה בטמפרטורה של 68 מעלות הרכבתי המאוורר לכיוון שלו והוא ירד ל 62 מעלות. עכשיו רציתי לדעת איזה קירור טוב אתם יכולים להמליץ לי במחיר שעד 100 ש"ח * אם יש כזה
-
- 3 תגובות
- 517 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני ניוב לחלוטין בכל מה שקשור לאוברקלוקינג, אני לומד לאט לאט. יש לי כרטיס מסך כמו שפורט למעלה. כן כן, קירור פאסיבי, כן כן, היטסינק גדול ומרשים, כן כן - אפשר לבשל עליו חביתה בזמן משחק. מתחמם כאילו פיזרתי עליו אבקת צ'ילי. אוורור נאות למארז - יש. 92 מ"מ מכניס אוויר מקדימה, 120 מ"מ מוציא אותו מאחורה, המעבד (E6550) נמצא על 25 מעלות במנוחה, לא עובר 42 בזמן מאמץ. כרטיס מסך בזמן מנוחה - 48 מעלות. עשיתי לו אוברקלוקינג זניח לחלוטין, משהו באיזור העשרה מגהרץ תוספת לGPU ולזכרונות. גם המעבד קצת משופר,FSB 345 כפול 7.0= 2421.6 (מקורית 2333). ונגיע לפואנטה: אני רוצה עוד. כל רכיב ורכיב במחשב הזה יסחוב עוד אוברקלוקינג, למעט כרטיס המסך. והוא לא רע, לצרכיי (אני לא גיימר רציני, יות…
-
- 2 תגובות
- 517 צפיות
-
-
שלום! מה אתם אומרים על הטמפרטורות הבאות: [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 517 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי את המחשב החדש שלי לפני כחודשיים והיום הורדתי את התוכנה EVEREST כדי לבדוק את התדרים (לא עשיתי OC אבל זה הפורום שנראה לי הכי מתאים לשאלה). אני צריך שתגידו לי אם הכל תקין כמו שצריך להיות... יש בתמונה למטה את הטמפ'... זה המפרט: מעבד: E6750 כ.מסך: GIGABYTE 8800GTS 640MB לוח אם: GIGABYTE P35-S3L זכרון: CORSAIR VS2GBKIT667D2 DDR2 2GB (1GBX2) 667MHZ CL5 VALUE ד.קשיח: W.D WD2500KS 250GB 7200RPM 16MB BUFFER SATA2 תמונה 1: תמונה 2: הכל תקין?? תודה לעוזרים!!
-
- 3 תגובות
- 517 צפיות
-
-
בין ליבות 1 ו-2 לבין ליבות 3 ו-4 הפרש הטמפ' הוא 7 מעלות האם זה תקין? תודה על העזרה. נ.ב יש לציין שהמעבד באוברקלוק ל-3mhz
-
- 3 תגובות
- 517 צפיות
-
-
ניסיתי לפתוח ל6200 צינורות וזה מה שיצא לי http://img374.imageshack.us/my.php?image=621rh.jpg זה אומר שהצינורות פגומים?
-
- 2 תגובות
- 517 צפיות
-
-
אני יוסיף תמונות להבהרה. ב-speedfan זה תמיד לא מזהה את השני של ההארד דיבק זה שעל 5 מעלות, אבל נוסף לי אחד נוסף... יש לי שני temp1.. מה קורה פה??? http://img133.echo.cx/img133/2704/13gr.jpg http://img133.echo.cx/img133/1599/19pm.jpg תודה לעוזרים עריכה: אולי זה יעזור: http://img133.echo.cx/img133/3848/27px.jpg
-
- 2 תגובות
- 517 צפיות
-
-
שלום לכולם סתם עניין אותי לדעת אם אפשר לעשות אובקלוק ל שתי כרטיסי מסך בסיפיאי אקספרקס ואם כן אז איך עושים?
-
- 1 תגובה
- 517 צפיות
-
-
כרגע אני עובד עם riva tuner אך לא מצאתי שם אופציה כזאת אני משתמש בויסטה בתודה מראש
-
- 5 תגובות
- 517 צפיות
-
-
קניתי מאוורר ZALMAN CNPS9500 LED ורציתי לקנות מארז שיתאים מבחינת הגודל המידות של המאוורר הם 85X112X125 האם המארז הזה יכול להספיק לי: CoolerMaster Elite 335 Black (W)185 x (H)413 x (L)486 mm תראו מה רשום באתר של זלמן Case chassis cover must be distanced at least 135mm away from the motherboard. There must be no interfering תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 517 צפיות
-
-
שלום יש לי מערכת קירור מים שכוללת: 1 מיכל מים של 3 ליטר (קירור פסיבי) עם משאבה של 800L 1 רדיאטור 240 ממ 1 בלוק קירור APOGEE של SWIFTECH למעבד 1 בלוק קירור של SWIFTECH לציפסט. הטמפ' שלי נמוכות יחסית וחשבתי להכניס ללופ גם בלוק לכרטיס מסך לאור העובדה שאני לא הולך לOC מטורף אני לא חושב שיהיה בעיה עם זה. מה דעתכם בנושא? איזה בלוק לכ. מסך כדאי? איך כדאי לי לתכן את המערכת? כרגע הכל הינו בטורי כלומר מיכל-> רדיאטור-> מעבד-> ציפסט
-
- 4 תגובות
- 517 צפיות
-
-
השגתי לוח MSI MS6152, כרטיס מסך, כרטיס רשת... ומקווה לארגן גם מעבד... אני מעוניין שהחלקים יכנסו לתוך מחשב "מערכת" להכניס אותו לתוך קופסא ישנה של רסייבר, או אולי נגן דיסקים ישן... לחבר את הכל למסך שלי (יש לי קופסאת מיתוג) וכמובן, לרמקולים, וככה להוציא את כל המוזיקה מהמחשב שלי למחשב אחר... הבעיה היא שאין לי בבית את הכלי עבודה המתאימים, ועדיין לא עשיתי משהו כל-כך מפוצץ... עזרה... הצילו... יש כאן אנשים (רצוי מאיזור המרכז) שרוצים לעזור לי לקחת חלק בפרויקט (כמובן, לצלם את שלבי העבודה ולכתוב אחר-כך מאמר...) יכול לצאת שוס...
-
- 0 תגובות
- 517 צפיות
-
-
הלוח שלי זה Asus P4P800-E Deluxe, מעבד 2.8 פרסקוט. הייתי צריך להוציא את המעבד כדי למרוח עליו את המשחה הטרמית ועכשיו כשאני מפעיל את המחשב זה אומר לי New CPU installed! Enter setup to configure it ואומר לי גם CPU Fan error כי המאורר של הנינג'ה מסתובב ב 1200RPM וזה כנראה נמוך בשביל הביוס. בכל מקרה הבעיה היא שכשאני נכנס לביוס ושומר, זה עדיין אומר לי אותו דבר, וזה לא נותן לי להמשיך ב BOOT אלא אם כן אני צריך לשחזר את ההגדרות של הביוס להגדרות ברירת מחדל (וזה עדיין חוזר על עצמו גם עם הגדרות ברירת מחדל). כמובן שזה שומר את ההגדרות ששיניתי (זה אומר שהסוללה בסדר והכל). הפתרון הזמני שמצאתי זה שכשאני נכנס לביוס ואומר לו לצאת בלי לשמור שינויים זה ממשיך ב BOOT, אבל זה עדיין לא בסדר. אני …
-
- 4 תגובות
- 517 צפיות
-
-
יש לי כרטיס fx 5200 gigabyte המהירות סטוק שלו היא 250 400 עשיו העליתי עם הסטוק 280 420 זה אוברקלוק קטן לדעתם כמה לדעתכם אני יוכל למשוך אני יודע שיש תוכנות מסויימות שמראות אם יש ארטיפקטים אבל עם למשהו יש כרטיס כזה עם קירור סטוק שיעדכן אותי בתוצאה שלו
-
- 0 תגובות
- 517 צפיות
-
-
אוקידוקי יש לי מחשב שדיי מספק אותי אבל כאשר קניתי אותו, רציתי לפתוח לי את האפשרות לעשות OC, והנה כמו שאתם רואים אני חושב שאני גם הולך לממש אותה. המערכת שלי היא : AMD A64 3000+ S939 Winchester - קירור סטוק. DFi LanParty ultra-D nfroce 4 ultra 512MBX2 Twinmos SpeedPremium BH5. כפי שאתם רואים לטעמי המערכת מתאימה ל-OC, מה גם שיש לי מארז מאורר עם 5 מאווררים של אנטק - 1080AMG+. בכל אופן אין לי ניסיון ממשי עם OC, בעבר עשיתי OC של 200MHZ ככה בלי להעלות מתחים אבל חוץ מזה כלום. הייתי רוצה לשאול איך לעשות את האוברקלוק ולקבל קצת מידע על כל מיני מושגים כמו "מחלקים" וכדומה... אגב, לידיעתכם הזיכרונות שלי אמנם טובים אבל לפי מה שאני יודע מתחממים מאוד מאוד מהר כאשר מעלים להם את המ…
-
- 3 תגובות
- 517 צפיות
-
-
איך תכוון את ה - X2 למהירות מאוורר מקסימלית ו?
-
- 3 תגובות
- 517 צפיות
-
-
שלום לפני כמה זמן היה משהו שהרעיש לי במחשב רציתי לבדוק אם זה המאווררים ולכן התקנתי את תוכנת הSPEEDFAN שם הגדרתי שאני שולט במאווררים, לאחר מכן ביטלתי את זה ואז הכל התחיל להשתגע לפעמים זה עובד בסדר, על 400RPM ולפעמים על 2000RPM (יש לי Artic Cooling 7 Pro) מחקתי את הSPEEDFAN , ומה לא עשיתי מה צריך לעשות ? תודה
-
- 1 תגובה
- 517 צפיות
-
-
יש לי ווניס 3200+, ובזמן האחרון הוא די חם - 38 מעלות ב IDLE.... (מצד שני גם ב EVEREST רשום שהסל"ד של הביג טייפון הוא 700 וקצת.... יש מצב שהוא נדפק ?) בשביל לבדוק אם הביג טייפון נדפק או לא, אני מניח שאני אצטרך לפרק אותו לגמרי ואז אני אהיה בכל מקרה חייב משחה לפני שאני מחזיר אותו (נכון ?) אף פעם לא עשיתי כזה דבר האמת, ואני מחפש המלצות למשחה (מבעלי נסיון, שמרחו על ווניס והרגישו שיפור ניכר) ומדריך למריחה נכונה (אני יודע שיש כזה באתר, וראיתי אותו, אבל אולי יש אחד חדש יותר ? שמתאים למעבדים של היום ?) כמו כן, טיפים על מה בדיוק לבדוק בטייפון כשאני מוציא אותו תודה
-
- 2 תגובות
- 517 צפיות
-
-
בבעלותי הזכרונות הרשומים מטה. הבעיה - לא יכול להריץ את הזכרונות ב 2.5,2,2,5 ב FSB של 240. 1:1. נבדק כרגע עד FSB של 235. - תקין. הערה: VDIMM מקסימלי בביוס הוא 2.8 . בתכלס יורד עד 2.7. האם הבעיה יכולה לנבוע מהבאים: 1. התחממות הזכרונות. 2.VDIMM לא מספיק גבוה? - האם הגיע הזמן ל VDIMM ו VTT MOD? מה כדאי לנסות הלאה? לשחרר תיזמונים? אם כן למה? לנסות כל זכרון בנפרד ולראות אם אחד מהם מגביל? לנסות לקרר יותר את הזכרונות? אשמח לשמוע הצעות.
-
- 1 תגובה
- 517 צפיות
-
-
תראו בקישור הזה...מנעה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6515 אני רוצה לקנות 2 כאלו...אחד למאוורר של המעבד (סוקט 478 עם חיבור 3 פין-ניראה לי מתאים בדיוק למוצר) ואחד למאוורר יעבוד טוב? ניראה לכם מוצר שווה?
-
- 0 תגובות
- 517 צפיות
-
-
אז טוב היום הצחלתי לעשות לכרטיס מסך שלי לעשות אוברקלוק בקיצר קודם הגעתי ל5927 ב03 3D הייתי ב369 בליבה ובזיכרונות 549 אז עשיתי עוד ועוד בסוף הגעתי ל437 לליבה שזה הגבול ולזיכרונות 559 וזה בארטיפקטים משוגעים אז הורדתי ל405 לליבה ו559 לזיכרונות אין ארטיפקטים אז אני בא עושה 3D מארק 03 והיה 4444 :'( מה הסיבה יכול להיות ששברתי את הכרטיס? :-\ :'( :'( :'(
-
- 3 תגובות
- 517 צפיות
-
-
חברה היקרים אתם מקירים אותי בתור pc student עכשיו שאלה נגיד שהמעבד שלכם פועל ב 50-55 מעלות האיתם מכליפים סינק?
-
- 3 תגובות
- 517 צפיות
-
-
שאלה לי...נחושת מאוירה חום? ועם כן אז היא מעבירה טוב? כי אצל דוד שלי במוסך יש מלא שייבות כאלה מנוחשת חשבתי אולי אני יכול ליצור לעצמי צלעות קירור במקום לקנות...אה ועם כן אז כדי להלחים אותם או להדביק? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 517 צפיות
-


