אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הזמנתי מ-TMS את המפרט הזה E8500 3.16GHz Asus P5Q Gigabyte HD4870 512MB GDDR5 ThermalTake BigTyphoon VP NZXT Tempest Corsair 550VX 550Watt 500GB Seagate SATAII 32MB G.Skill 4GB (2x2GB) 800MHz CL4-4-4-12 אז ככה, ראיתי שהביגטייפון מורכב משני מאווררים, שאחד מהם מעיף את האויר לכיוון הלוח אם, האם יכולה להיווצר בעיה בהנחה שאני עושה אוברקלוק לסביבות ה-4.5GHZ ? האם תיתכן אפשרות להגיע ל-4.5GHZ במעבד עם המפרט הנ"ל? תודה לעוזרים, וכבר קניתי את המחשב, הוא מגיע מחר בבוקר, האם יש מישהו שמוכן לעזור בביצוע אוברקלוק ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 518 צפיות
-
-
שלום קניתי היום את Silent Wheel 13cm A2330 של Thermaltake, אני חושב להפעיל אותו על מקסימום תמיד, ב1400 סל"ד. האם זה מקצר את אורך חייו?
-
- 1 תגובה
- 518 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לדעת אם למישהו פה יש התנסות ב OC לזכרונות של ADATA עם צ'יפים (נראה לי תוצרת ADATA ולא סמסונג או ווינבונד - דגם: ADD8608A8A-5B ) ובאיזה מתח מומלץ לעבוד איתם ? אני כרגע על 2.6 וחשבתי להרים ל 2.7 .. יש לי לפעמים גיהוקים בגרפיקה - וזה לא חשוב אם זה במשחק סרט או כל דבר אחר.. גם כשהמחשב מפורמט ונקי וגם עם כרטיסי מסך אחרים וגם ללא OC . מאז שקניתי את המחשב (שנה) יש לי את הבעיה הזאת. מן עצירה או קירטוע בגרפיקה למשך שניה וקצת ואז זה משתחרר (בדרך כלל אני כבר תקוע בתוך קיר אחרי זה ומאבד את ההובלה ב NFS:MW חח ) אותו דבר בסרטים ובכל משחק.. יש קשר בין הזכרונות לזה? זה החשוד היחיד שעדיין לא בודדתי לבדיקה.. עריכה : יכול להיות שהייתי צריך לפתוח באוברקלוקינג וקירור ? אם…
-
- 5 תגובות
- 518 צפיות
-
-
היי, רציתי לקבל עצות לקירור המחשב שלי . נכון לכרגע, מאוורר גדול במארז + מאוורר לכונן קשיח + מאוורר לכרטיס מסך + למעבד - משחה תרמית + 3D ROCKET - PRO COOLER. (נבדקו, כולם עובדים, מנקה את המחשב כל שבועיים באמצעות ספרי לחץ אוויר, אין בהם אבק). כרגע עם המזגן שבבית ובלי לשחק ולהפעיל תוכנות כבדות על המחשב (כרגע מנוצל רק 315 מגה ראם ו1% CPU) הטמפ' הם כאלו: שימו לב, ברגע שאין מזגן בבית (16 מעלות) המחשב מגיע לטמפ' של 70 מעלות בCPU ו65 בכרטיס מסך. במהלך משחק, הטמפ' היא 74 מעלות CPU ו75 מעלות כרטיס מסך (אגב, radeon 9800 pro). יש המלצות לתוספים? (תקציב עד 650 ש"ח). תודה!.
-
- 3 תגובות
- 518 צפיות
-
-
תיראו יש לי כרטיס מסך GEFORCE fx 5200 128 mb של חברת ASUS ... תגידו איך אני עושה אוברקלוק ותגידו לי בערך מה המקסימום שאני יכול להגיע עליו ומישהו יכול להסביר ל י איך ? תודה מראש XStyle
-
- 6 תגובות
- 518 צפיות
-
-
מי 2500 ל 3200 ויש אפשרות גם לבחור לבד כמה באס אחשהוא נעלם לי האפשרות של ה 3200 ואני רוצה לעשות OC יש לי מעבד 2500 AMD ! מה עושים ?
-
- 1 תגובה
- 518 צפיות
-
-
אז כן, הנושא הזה כמובן נטחן בפורום הרבה מאוד. אבל יש לי דילמה די מעצבנת שהרגשתי צורך לפתוח נושא ולהתייעץ סופית. לפני למעלה מחצי שנה עשיתי הזמנה מפנדה של הגוף קירור XP90C (מנוחשת) של טרמלרייט. כמו כן הזמנתי גם SF2 90M. ההזמנה התעכבה המון, ולאחר כמה מספר חודשים מועט הוחלט לפצל לי את ההזמנה, לשלוח לי את החלקים שיש עכשיו. ומכיוון שיש בעיה עם היצרן לגבי הXP90C אז אין להם במלאי ואין להם מושג מתי זה גם יגיע. בררתי כמובן בעוד חנויות אם יש להם את המוצר הזה, אם כי ההעדפה שלי הייתה לפנדה, מכיוון שמגיע לי משלוח חינם מהם. לאחר התייאשות רבה והמתנה רבה לפני כחודשיים אמרתי שאני אחפש גם את הXP120 (אלומניום) שאומנם הבנתי שפחות יעיל, אך בהבדל מאוד קטן. וגם יתרונו שהוא מאלומניום והוא מאוד קל…
-
- 7 תגובות
- 518 צפיות
-
-
אני קונה סינק ומאורר והכל חדש.. (P4) התעניינתי בכמה מהדברים הבאים אני צריך חוות דעת.. עוד משו..אין לי בעיה של רעש ממש לא אכפת לי.. חשוב לי רק הביצועים! או http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_139_611&products_id=2672 או http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_139_486&products_id=2030 או http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_139_147&products_id=3637 אתם מוזמנים גם לתת המלצות אחרות עד 200 ש"ח אפשר לחרוג קצת עריכה: אני לא יודע לשים לינק.. אז פשוט תוסיפו פנדס.סיאו.אייאל במקום ה "..."
-
- 3 תגובות
- 518 צפיות
-
-
איך אני גורם להם להישאר על ה-ram בלי שום דבק,האם המשחה הטרמית עצמה תחזיק אותם???כי ממש חסר לי תקציב לדבק הזה וגם שמעתי שהאחריות מבוטלת עם הם רואים ששמת סינק על הזכרון...? אז יש איזושהי דרך אחרת?כמו שאמרתי סתם לשים משחה טרמית ואולי בגלל המשקל של הסינקים זה יחזיק אותם
-
- 2 תגובות
- 518 צפיות
-
-
שלום אני הגברתי את מהירות המאוררים שלי ל-15 מתוך 16 מבחינה של מהירות וביצועים המאווררים שלי הם 80 על 80 מפלסטיק לא מטיטניום של לא יודע איזו חברה( חוץ מהמאוורר של המעבד שהוא כן מטיטניום) והשאלה לא מתייחסת למאוורר שעל המעבד
-
- 2 תגובות
- 518 צפיות
-
-
-
-
אני רוצה לרכז כאן את שלל התגובות של כל מי שיש לו מעבדים מהסוג הזה מה הטמפרטורה ששלל התוכנות כמו אוורסט ו SPEED FAN מראות? אצלי לרוב 49 מנוחה 62 מאמץ אודה על אוסף התגובות של בעליי המעבדים
-
- 2 תגובות
- 518 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אפשר להשיג ספק כח לא רועש ? (שבא בלי מאוורר אלא רק עם צלעות קירור כדי להוציא את החום) אני לא יודע אם זה כבר הגיע לארץ ???
-
- 7 תגובות
- 518 צפיות
-
-
שלום לכולם, החלטתי לעשות מערכת של קירור מים (בשביל הכיף ), אני צריך בלוק קירור,רדיאטור ומשאבה. עכשיו: אני צריך שיהיו לבלוק 2 חיבורים של צינורות, הסוקט - בעיקרון ל-AM2 אבל אני עושה ניסוי על מעבד P3... - תנו לי ל-AM2,אני כבר אמצא דרך להפוך אותו לאחד שיתמוך בלוח של ה-P3. רדיאטור אני צריך אחד שקט ועיל. וכנ''ל לגבי המשאבה. יש לי תקציב של כ-500 ש''ח (מק'ס 600 - אבל אני מעדיף כמה שפחות). נ.ב אם מישהוא יודע איך אפשר לחבר את הגוף קירור לבלוק אודה לו אם הוא יוכל להסביר לי. בתודה מראש, MuTaTiOn.
-
- 4 תגובות
- 518 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי פנטיום 4 3.4 dual core 775, עם קירור למעבד של zalman cnp8000. במצב ideal הטמפ' מגיעה בערך ל 43 מעלות וב full load ל 64 בערך. הבעיה היא כשאני מבצע o/c ל 4.0ghz הטמפ' קופצת ומגיעה ל 73 מעלות ב full load. בדקתי את המאוורר והוא על RPM מקסימלי. האם מצב זה תקין ? או שמה יש בעיה עם המאוורר ? תודה
-
- 4 תגובות
- 518 צפיות
-
-
בפורום מפרטים המליצו לי לקחת Arctic Cooling Freezer 7 Pro למרות שהדגשתי שאין בכונתי לבצע OC האם קירור אחר באמת הכרחי ?
-
- 4 תגובות
- 518 צפיות
-
-
מעבד: AMD Athlon 2500+ XP לוח אם: Gigabyte GA-7N400-L צ'יפסט: nVIDIA nForce2 Ultra 400 זיכרון: GeIL 256 X 2 טמפ' במצב רגיל: 52C טמפ' במצב פעיל: 55C * הדברים האחרים שרציתי להגיד עליהם: כרטיס רשת: Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC כרטיס רשת (2): 3Com EtherLink XL 10/100 PCI TX NIC - 3C905B-TX ספק כח: אנא ערף עכבר: Microsoft (רגיל, האופטי נדפק) הדברים שאני צריך כמו ששמתם לב, זאת לא טמפ' נורמלית למעבד כזה. אני יודע שכתבתי בעבר, אבל עזבתי את זה ועכשיו אני כותב שוב. יש לי רק מאוורר למעבד ומאוורר לספק כח. אני צריך מאווררים למארז וכו' והסבר איך אני אשים אותם. עכבר - אני צריך עכבר טוב (שלא יתקע) שיעבוד טוב למשחקים כמו CS ומשחקים שצריך להזיז את העכבר הר…
-
- 2 תגובות
- 518 צפיות
-
-
שלום קניתי צד 20X4 באריהב, חיברתי הכל לפי המדריך באתר והתצוגה עובדת, אבל את התאורה אני לא מצליח להפעיל בדקתי את ההתנגדות בין פינים 15 ו 16, ולא הייתה תגובה, כאילו נתק, לפי דעתי אין שם בכלל תאורה אני כבר ממש נואש :-\ ולא יודע מה לעשות, אם מישהו נתקל גם בתופעה כזו או שהרכיב מסך כזה ועובדת לו התאורה בבקשה שיסביר לי איך, תודה!
-
- 3 תגובות
- 518 צפיות
-
-
יש לי סינקים מספק ישן http://img266.imageshack.us/img266/1567/asdvx3.jpg מה אפשר לעשות איתם ? קירור לזכרונות ? וכנ"ל עם הקירור הישן של המעבד יש מצב לחתוך אותו ולשים על הזכרונות של הכרטיס מסך כמו במדריך שבאתר http://img238.imageshack.us/img238/5407/oczdomin2amdrp7.jpg הסינק כבד בטירוף
-
- 0 תגובות
- 518 צפיות
-
-
היי הכרטיס הוא גירסת AGP.ישנה בעייה של הופעת פסים לבנים כאשר המחשב מאתחל לכל רוחב המסך ועד שהוא ניכנס לWIN. באתר של החברה שיחררו ביוס שאמור לתקן את הדבר.הבעייה שלא מצליח לבצע צריבת ביוס לא דרך חלונות ולא דרך דוס. השתמשתי בRABIT וזה הדוח שהוא הפיק: > RaBiT driver v.2.0.2 is ready -- Your ATi video adapter low level info -- Vendor: 0x1002, SubVendor: 0x174B (Sapphire Technology Ltd.) Device: 0x71C2 (RV530), SubSystem: 0x0850 On Board EEPROM: No ROM Active pipelines: 4, GB_TILE_CONFIG = 0x01010011 GB_PIPE_SELECT = 0x000001E4 -- Memory bus and clocking info -- Memory: 128 bits, 256 Mb Memory Vendor ID = 0xFFFFFFFF Core clock = 499.50 MHz Memory clock = 405.00 MHz -- Active…
-
- 2 תגובות
- 518 צפיות
-
-
לוח אם של SystemBoard (אני יודע.. מי הפליץ אותם?), מעבד את'לון. יש לי מספיק זיכרון. ואני לא מתכנן OC פיזי אלא משהו תוכנתי. ערכת צ'יפים M841
-
- 1 תגובה
- 518 צפיות
-
-
שלום לכולם הזמנתי E6300 עם לוח GIGABYE DS3 וזכרונות TwinMos 667 1GB הזולים (600 ש"ח). אני מתכנן OC בעתיד אבל לא צריך להגיע הכי רחוק- רק שיהיה בסביבות באס 400~ אפשר גם קצת פחות או יותר בכל מקרה- ראיתי שהמלצתם פה למישהו לקחת במקומם את ה CORSAIR VALUE 667. אני לא יודע מה ה CL של ה TWINMOS או ה CORSAIR ואניח לא יודע מה הדגם המסויים שלהם אבל הם עולים 100 ש"ח יותר מה TWINMOS. אפשר להגיע לבאס שציינתי עם הזכרונות שלי? לעלות ל CORSAIR? או לעלות ל 800MHZ (קפיצה גדולה במחיר אלא אם הולכים על הפשוטים ביותר ואז זה אותו הדבר אבל צריך להזמין מחנות אחרת ולשלם משלוח וכו'). המחשב מגיע מחר זקוק לתגובות במהירות תודה
-
- 6 תגובות
- 518 צפיות
-
-
ממש בקרוב אני קונה ATi Radeon 9550 128BIT, וכמו שאתם רואים בחתימה המחשב שלי היה על OC באופן יציב בPrime95 למשך 7 שעות. הקטע שהשיפור היה רק בקידוד בשאר לא היה כ"כ שיפור. היציאה של המיקרופון לא פעלה לי ולכן הורדתי את הOC. הכרטיס מסך - GF4MX, לא השתפר בגלל הOC למעבד. אני יודע שגם הR9550 לא חזק במיוחד, אבל עדיין, המעבד שלי בסטוק עם DualDDR 333/266 [כרגע אני על 266 יחס 1:1 ו2-3-3-6, גם ככה בלי OC אני לא מרוויח הרבה מזה שהזכרון על 333], יחזיק את הכרטיס כמו שצריך או שהOC ל3.0 ישפר את התצוגה במקרה שהמחשב יציב לחלוטין? במילים אחרות, המעבד שלי בסטוק עם המערכת שציינתי לא מהווה צוואר בקבוק לכרטיס מסך? עריכה: דרך אגב ההבדל: בלי OC, 2400MHZ, עם DualDDR266, יחס 1:1, 2-3-3-6, פחות מהסטו…
-
- 0 תגובות
- 518 צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב חדש ואני מעוניין לקרר את הכרטיס מסך בצורה "מאולתרת" עד שאלמד לעשות סירקולציה במודינג וכ'ו רציתי לדעת כמה יעזור לדחוף מאוור 80 מתחת לכרטיס מסך יוריד במעלות? ושאלה נוספת, איך אני רואה פה אנשים שחיברו 5 מאוורים למארז כאילו לאן חיברתם אותם מבחינת חשמל הרי אין על הלוח מקום ל5
-
- 1 תגובה
- 518 צפיות
-


