אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי מעבד 6300 אמרו לי שהלוח הנל לא טוב לאובר קלוק לכן אני מבקש שתתנו לי עוד אופציות מחברות שונות תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 520 צפיות
-
-
יש לי 4400 עשיתי אוברקלוק לא גדול ל2.6 והטמפרטורת מעבדים עומדת על 42 בערך ויש לי את הטוניק מכוון כמעט עד הסוף השאלה אם זה בסדר? כמו כן עוד שאלה.. בתוכנת אוורסט רשום לי cpu 20 מעלות cpu#2 42 מעלות cpu#1 42 מעלות מה שאני רוצה לדעת זה מה זה בכלל הcpu 20 מעלות כי השניים אני יודע שזה הליבות ומה זה אין לי מושג אם מישהו יודע.....שיגיד תודה
-
- 5 תגובות
- 520 צפיות
-
-
שלום, אני מתכוון להרכיב מחשב חדש. בתוכנית יהיה גם Over clocking, רציתי לדעת מה הדרך הכי טובה למדוד את הטמפרטורה של רכיבים שונים במחשב - האם ניתן להסתמך על ה-BIOS וה-UTILITIES שמדווחות על הטמפרטורה או שיש דרך אחרת יותר טובה?
-
- 2 תגובות
- 520 צפיות
-
-
מה ההבדל בין זה שקובעים OC דרך הביוס ידני או דרך תוכנת הלוח אם המקורי אגב חוץ מה OC לקבוע בתוכנה יש גם הפעלת NOS לתיגבור יותר חזק מה הוא בדיוק מגביר או ממהיר אם יש בחירות OC ?
-
- 1 תגובה
- 520 צפיות
-
-
מצד אחד מראה לי מראה לי בTAT 45 מעלות ומצד שני מראה לי 69 בCORETEMP למי להאמין? והאם זאת טמפ סבירה לE2180 ב2300MHZ עם קירור סטוק?
-
- 4 תגובות
- 520 צפיות
-
-
הtuniq tower שלי כבר צבר כמות אבק רצינית מאז שקניתי אותו לפני 4 חודשים.... ואני לא בטוח איך כדאי לנקות אותו בגלל הצורה המורכבת שלו.... יש למישהו רעיון???
-
- 2 תגובות
- 520 צפיות
-
-
היום שיחקתי קצת עם הלוח (לראות סוף סוף את היכולות שלו) - הקירור מים יורכב בקרוב. מסתבר שהזכרונות מאוד מגבילים אותי, ולכן הורדתי את מהירותם, והצלחתי להגיע לFSB של 272 שם המעבד נעצר (וניס 3000 ) בתפריט של הNF4 DFI, יש כמה אפשרויות מתח, אבל משום מה אין שם את האפשרות לשינוי מתח המעבד - מדוע ולמה? למי שמכיר את הלוח - אשמח לדעת המתח של המעבד כעת (סטוק ) 1.38V
-
- 1 תגובה
- 520 צפיות
-
-
שלום לכולם D: יש לי מעבד AMD Athlon 4400+ X2 2.3GHz שאני רוצה לעשות לו OC. הטמפ' במצב מנוחה לא עוברות את ה40 מעלות ובכלל רק אחרי הרבה מאמץ הוא מגיע ל45... אני רוצה להמהיר אותו עד שהוא יגיע לטמפ' לא רלוונטיות... ד"א אין לי מושג איך עושים OC...זה דרך הBIOS לא? תודה רבה לעוזרים! מפרט מלא: AMD Athlon 4400+ X2 2.3GHz 2X1GB ram ddr2 667 palit 8800gt sonic mobo gigabyte m61ps3 ספק 500W של MSI 2X160GB =320GB HDD on RAID
-
- 1 תגובה
- 520 צפיות
-
-
עשיתי דרך התוכנה של הכרטיס מסך שאם אני לוחץ alt+9 ההגדרות יהיו כאלה : ליבה - 690 זיכרון 1100 מאוורר - 80% ברגיל ההגדרות הן : ליבה - 625 זיכרון - 993 מאוורר - 45% כל פעם שאני נכנס למשחק אני מפעיל את ההגדרות הגבוהות יותר וכשאני יוצא ממנו אני מחזיר להגדרות הקודמות גם בלחיצה על alt+7 האם זה יכול לפגוע בכרטיס מסך ? כי זה קורה על בסיס יומי כל יום כמה פעמים..
-
- 1 תגובה
- 520 צפיות
-
-
אז ככה מצטער על חוזר היידע מראש כי אני די חדש פה.. אני קיבלתי מחשב amd 2600 עם מאוור על המעבד במהירות 4400 משהו כזה והטמפרטורה הייתה על 54 ככה.. עכשיו אני כמו טיפש פתחתי את המחשב בחלקו הצדדי ושמתי מאוור רצפה גדול ולשמחתי הטמפרטורה ירדה ל 48 במאמץ הכל טוב ויפה עד שבטעות נגעתי במאוור של המעבד והוא הפסיק להסתובב... שהדלקתי אותו שוב ראיתי שכנף אחת נשברה ועשתה רעש חזק והמאוור לא מסתובב כראוי, היא הייתה רופפה אז הוצאתי אותה והדלקתי שוב עכשיו הטמפרטורה על 56 ועולה והמהירות סיבוב של המאורר של המעבד הוא 3660 אממ אז ככה שאלתי היא האם אפשר להחליף רק מאורר של מעבד? ושאלה שנייה מה ההמלצה שלכם בנושא לאורר של המעבד שלי וכמה זה עולה תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 520 צפיות
-
-
אז ככה אני קונה מחר לוח אם EP31 של GA ומתכנן לעשות OC ואבל אני לא יודע איזה קירור יותר שווה לי AC F7P או OCZ ונדטה [ זה הונדטה הרגיל לא 2 ] ההבדל בנייהם הוא 6 שקל.. אז תעזרו לי בבחירה.. תודה לעוזרים..
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
למעבד פנטיום 4 2.8 ג'יגה לא פרסקוט הקיצור אני חשבתי משהו בסביבות ה200 300 ככה סיילנט טוואר ביג טייפון זלמן חוץ מה XP למיניהם כי הם לא באספקה של החנות וצריכים להזמין אז אין לי כוח..
-
- 3 תגובות
- 519 צפיות
-
-
איך אני חותך את הצד של המארז שלי ? הרי זה עשוי מאלומיניום ... תשובות יעזרו לי מאוד ..
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
מה בדיוק עושה לוח אם לטוב ל-OC ? בזמנו המליצו לי על ה-ABIT NF7-SL v2.0 אבל לבסוף הלכתי על ה-A7N8X דלוקס V2 בגלל מחיר ממש נמוך ממחירו בשוק שהוצע לי. אז אני עכשיו רוצה לדעת מה עושה את האביט ללוח טוב יותר ל-OC מאשר האסוס? מה יש באביט שאין לי באסוס?(אני שואל כי אני לא מבין בזה אבל ממש מעוניין לעשות OC)
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
או 2X256 http://www.excaliberpc.com/product_info.php?cPath=163_165&products_id=713 או 512X2 http://www.excaliberpc.com/product_info.php?cPath=163_165&products_id=714 ומה אתם אומרים שווה להשקיע עוד 80 דולר ולקחת אז ה-1 GB זיכרון?
-
- 4 תגובות
- 519 צפיות
-
-
כרגע העלתי מ 2G ל 2.5G המכפיל של הזכרונות (או המחלק, לא יודע) על 1.333 יש לי רק 2 אופציות לבחור מהם בזכרונות ויש לי זכרונות של 667MHZ. אז כרגע, הזכרונות על התדר הנכון. אם אני מעלה את התדר של המעבד עוד אז כבר אין לי מכפיל שאני יכול לבחור שמשאיר את הזכרונות על 667 יש משהו שאני יכול לעשות?
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
כשאני עושה OC למעבד אז המתח שקבעתי לו נשאר כשהמעבד במנוחה ובמאמץ המתח יורד ב0.1V-0.05V ואז המעבד קורס, ובשביך להחזיק אותו יציב במהירויות שאני קובע לו ולתת לו את המתח שהוא צריך במאמץ אני צריך לתת לו 0.1V יותר במנוחה ואז הוא חם ומקבל יותר מתח בזמן שהוא במנוחה (רוב הזמן) וזה דיי מיותר ולא בריא למעבד... יש דרך עם איזה מוד או משהו לפתור את הבעיה? אגב, מה המתח המקסימאלי שמומלץ לתת לNORTHWOOD?
-
- 4 תגובות
- 519 צפיות
-
-
שלום, קניתי את המאוורר הזה למעבד Core 2 Duo E6600 ועכשיו שהמחירים Q6600 ירדו בעשרות אחוזים אני רוצה לקנות אותו. לפי האתר של Thermaltake לא רשום שהוא תומך ב - QUAD אבל מתאים לסוקט 775 שגם Q6600 יושב עליה. אתם חושבים שהוא מתאים גם למעבד 4 ליבות שלפי מה שאני מבין בפורום מתחמם מאוד (אני לא מתכוון לבצע OC). באופן אישי המאוורר נראה תותח חבל על הזמן השאלה היא אם הוא תומך ב - QUAD. אשמח לשמוע תגובות ממי שמבין בתחום. תודה,
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
בעיקרון יש לי שתי מאוורים ג'נריים במארז (120 מ"מ אחד מסתובב ב 2400rpm ואחד ב 1900rmp) רציתי האם ניתן לחשב איכשהו את מידת האוויר שהם דוחפים ואיך הם י לעומת smartfan 120mm ? האם מאוורים באותו גודל ומהירות דוחפים אוויר באותה עוצמה (אני מבין שלא וזה מושפע מעוד גורמים אבל עד כמה הגורמים האחרים קריטיים )?
-
- 1 תגובה
- 519 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי intel pentium 3 550MHz רציתי לעשות אוברקלוק, אבל במדריכים באתר לא מצאתי הסבר איך לעשות אוברקלוק לפנטיום3, עד כמה שהבנתי יש בעיה מסוימת בעשית אוברקלוק לפנטיום 3.... יש הסברים איך לעשות אוברקלוק לפנטיום 4 ו2 ו1 אבל דופקים את 3... תגידו איזה תוכנה צריך? ומה הבעיה? ואיך פותרים אותה? שכחתי לציין, יש לי 192 SDRAM 133 Mhz.... לוח אם VIA VT82C693 Apollo Pro Plus, כן זה נשמע מרשים אבל הוא בן 6 שנים!!
-
- 8 תגובות
- 519 צפיות
-
-
טוב, יש לי קירור גנרי למעבד שלי, הוא עושה את העבודה רוב הזמן, אבל הרבה פעמים (בעיקר בעומס מלא על המערכת) הוא מתחיל להרעיש. אני חושב על להחליף אותו לקירור של חברה מוכרת כדי שיהיה לי שקט כשאני משחק, אני רוצה לדעת מה המחיר לקירור חדש, לא משהו מטורף. אבל בעיקר שיהיה מאורר שקט.
-
- 3 תגובות
- 519 צפיות
-
-
תוכנה זו מאפשרת לשנות את תדר השעון הפנימי בלוחות Centrino לחץ כאן נסו את התוכנה על אחרויותכם
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
כפי שאתם רואים במפרט, יש לי מעבד ייחוד.. ;D ה-1.4 הישן (והגרוע) Socket 324?.... ??? ??? במארז יש מאוורר מקדימה, אחד מאחור, ע"ג הכ.מסך, מעבד ובספק כמובן. ע"י עצירה למספר שניות ביררתי אחת ולתמיד מי המאוורר שממרמר את חיי בשנתיים האחרונות. המאוורר על גבי המעבד ! מקורי של Intel, גם לאחר ניקוי קל הוא עדיין דוחף אוויר כמו סוס (4500RPM לפי Inter Active Monitor), אך הוא רועש כמו מטוס סילון (אותו רעש). יש מה לעשות? או שעליי לחיות עם זה עד למחשב הבא (לא נראה לי, מפני שאני לא ממש צריך...) :-\
-
- 2 תגובות
- 519 צפיות
-
-
עריכה: לא משנה עכשיו גיליתי שזה מתחמם בצורה דרסטית רק באובליביון ובשאר משחקים (CSS, DODS) אין לי ארטיפקטים / טמפ' גבוהה.
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-
-
1. האם המשחה הטרמית שמגיעה איתו איכותית? כדאי להחליף אותה במשהו אחר יותר טוב? במה? 2. הבנתי שלאחרונה יש הרבה תלונות על העובדה שהוא מרעיש כבר ב-MEDIUM-HIGH. האם החלפת המאוורר שלו תעזור? באיזה מאוורר כדאי להחליף אותו, ואיך אני עושה את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
-


