אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ברצוני לבנות את המארז הבא: מארז פול טאוור רגיל-6 5.25" 4 3.5" אני מצרף לו ספק 450 וואט מיצור מקומי של חברה שמיצרת לאלביט ב MIL SPEC (תקן צבאי מחמיר ביותר) מקרר אקטיבי למעבד- מבודד רעש מבוקר טרמוסטט לטמפרטורה של 0 מעלות הספק סילוק חום 300 וואט (מעבד רגיל עובד בערך על 40 וואט בהרצה פראית ביותר של הגדלת המתח והשעון בעשרות אחוזים) מצנן בעודף הקירור את האויר שבמארז על ידי מחליף חום עדיין ידרשו מאורר הספק ומאורר לסירקולציה במארז לקירור הלוח מחיר מיועד כ 1100 ש"ח לפני מע"מ (הרווח שאני לוקח בחישוב הוא 100 שח כאשר מדובר על מהנדס שבונה את המערכת ) תוספת ללוח עם 2 מעבדים 200 ש"ח לערך אני יכול לארגן מכירה עם חשבונית ומע"מ דרך חנות של חבר שלי אתם חושבים שכדאי להתחיל בפרוייקט שכזה???…
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי איזה מאוורר מומלץ לפנטיום 4 2.53? חשבתי לקחת את הAX478 עם מאוורר דלתא 80 מ"מ אבל אני מפחד שהוא יעשה לי חור בראש נניח שאני קונה את הAX478 האם אני יכול לשים עליו מאוורר 80 מ"מ סטנדרטי שעובד במהירות של 2800RPM? אולי כדאי לקנות מאוורר אחר? וולקנו 7 פלוס אולי? יש הצעות? ??? ד"א אני לא בטוח שאני אעשה OVERCLOCK
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
באופן כללי, לפי מה אתם קובעים כמה מתח לתת למעבד שלכם ב-OC? למעבד A64 - +3700, ליבת סאן דייגו (מה המתח המקורי שלו? 1.4V לא?), מה הקו האדום המומלץ? מה כבר נחשב לבישול?
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
רציתי לשאול אם אפשר להישתמש בנוזל לקירור מכוניות במקום מים מזוקקים. ומה עדיף להישתמש. ואיזה מים מזוקקים צריך אם אסור בנוזל לקירור מכוניות?
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
[glow=red,2,300]TE XT[/glow] היי,אני מעוניין לעשות מוד יפה למארז שלי.... אנא הציעו תודה
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס מסך sapphire radeon r9 280x (לא משהו אני יודע... חח) שמתי לב שבמשחקים מסוימים (במיוחד משחקי יוביסופט) הכרטיס מרעיש מאוד מאוד מה שאומר שהוא מתחמם זה לא קורה הרבה בכלל אבל כשזה כן קורה זה דיי מציק (ומלחיץ.. לא רוצה שיתפוצץ לי המחשב חלילה חחח) השאלה היא אם אפשר להמליץ על קירור מסוים לכרטיס מסך שיעזור לי לפתור את הבעיה הזאת . תודה רבה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
היי אני מעוניין לקבל מכם חוות דעת לגבי הקונפיגארציה של המאוררים במארז שלי. ברמה העקרון אני רוצה להתמקד בקירור של הכרטיס מסך (MSI R9 290) שמגיע לפעמים ל 90 מעולת!
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי מחשב עם מעבד: amd phenom x2 720 עם OC של 3.64GHz מחנות. למרות שהמכפלה פתוחה החנות העלתה את ה FSB ל-260 והשאירה את המכפלה על 14 הקירור הוא scythe reeven והלוח אם הוא MA770-UD3 האם כדאי להעלות לבד את המכפלה והאם זה הדבר היחיד שאצטרך לעשות(או שאני אצטרך להתעסק עם מתחים וכאלה...)? עד לכמה כדאי לנסות להגיע? אני יודע שהלוח תומך בפתיחת ליבה רביעית, כדאי לנסות? והאם זה יבטל את הOC שנעשה כבר במקרה שזה יצליח/לא יצליח?
-
- 25 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן, יש לי כרטיס 4850hd מזה חצי שנה ורציתי לדעת אם אני צריך להחליף לו משחה טרמית? ואם אני לא יודע להחליף משחה האם זה קריטי וצריך לבקש מטכנאי או משו כזה?
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
להתחלה שוב תודה ל hwzone על הקירור של TT לזכרונות שקיבלתי במפגש ;D . הדבקתי אותו ולא הייתי בטוח שעשיתי את הדבר הנכון , הדבקתי את הקירור מצידו הימיני של המאורר ומעליו , האם זה היה בסדר ? או שהלך הקירור :-\ ?
-
- 29 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
Advanced clock calibration - הבנתי שפותחים איתו ליבות, לא הבנתי איך או האם זה אפשר בלוח האם שלי? יש לי Gigabyte Ma770-UD3, יש לי את האפשרות הזאת. באפשרות הזאת (עדכנתי ביוס) אז יש לי אפשרות לבחור את הפירמוואר הישן (0.82 נדמה לי) או את המעודכן. שמעתי משהו שAMD חסמו את האפשרות הזאת במעודכן אבל אני לא בטוח. עזרה תתקבל בברכה. מפרט כמובן: Amd phenom II X2 550 Gigabyte ma770-ud3 powercoller 4870 512MB Seasonic ss-500ET Antec Twohundred A-Data 4 GB RAM 800 MHZ vitesta Samsung 500 gb אולי פישלתי עם המיקום של המקפים,....
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
חברה יש לי תהאר דיסק הזה והוא מגיע לטמפ גבוהות מן הרגיל בסביבות ה89 מעלות ממש לוטה ומבעיר לי בחום את כל המארז זה ממש כמו גוף חימום במארז וכמו כן שמתי לב שהמחשב עובד פתאום קצת לאט יכול להיות שזה קשור לבעיית חום שלי ושאלתי אנשים עם יעזור קירור להארדיסק הם אמרו שזה יקרר ויוריד קצת טמפ אבל לא יעזור לי כלל בביצועים מה עושים?????. כל עצה או תגובה תתקבל בברכה אני נואש :'(
-
- 33 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
רציתי לשאול תאורתית... אם אני מרכיב מחשב בתוך מקרר (מיני - הקטנים האלו...) . נגיד שהטמפרטורה היא כמו של המקרר שיש לכל אחד במטבח... הכל אמור לעבוד טוב ? מבחינת טמפרטורה כי הרבה פעמים במקרר נוצרים אדים שיכולים להפוך למים... ויש עוד כמה דברים שאני חושב עליהם שלא 100% יעבדו "בתוך מקרר"... אבל....למישהו יש רעיונות..?
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
היי חברה , אני קונה מארז בעוד כשבועיים השאלה שלי היא מה המארז הכי מומלץ מהאתר www.newegg.com ב160 דולר תודה מראש לעוזרים
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
דווקא שמעתי מכמה אנשים בפורום הזה שמפנטיום 3 המכפלות נעלות. אז איך זה שנכנסתי לביוס והיתה לי אפשרות גם להעלות את הFSB וגם את המכפלות? ??? לא שזה משהו רע, זה משהו טוב, אבל עדין זה מוזר.
-
יש לי מעבד E6600 הוא צורך 65W שזה לא קצת והקירור של אינטל משאיר את המעבד על 20-25 מעלות בביוס , המאוורר שקט ושמתי לפניו מאוורר AC ALPINE פשוט והמעבד הגיע ל 35 מעלות , לא הבנתי מה רע בקירור של אינטל ? למה כותבים שהוא כל כך גרוע ?
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
עכשיו אני צריך לבנות תא "פריזר" דפנות כפולים מעץ - יש צמר סלעים מהמקרר. הפריזר ... בכל מקרה צריך לתת טיפול נגד מים .. ממה הוא עשוי ? אלומיניום ? משהו אפור אבל נראה גם צבוע אפור.. או שאאטום אותו ואהפוך למיכל מים , או שאכניס הכל למיכל פלסטיק. ההבדל הוא שאין בעית ניקוז כאשר כולו בתוך מיכל מים וליצור שיפוע וצנור ניקוז דרך תחתית כפולה כאשר אסור להרטיב את צמר הסלעים (בלתי שמיש יותר) ... תרמוסטט יש , אבל אני צריך טמפ' גבוהה יותר של 20C בעוד שמקרר בנוי ל 4C רדיאטור יש וצריך להכין אותו לחיים במרפסת בגשם ושמש. צריך גם לקדוח בקיר 20ס"מ בטון מזוין שני חורים ולשים שם שני צנורות משום שתהיה צנרת בחדר וצנרת חיצונית. זה חשוב במקרה של תיקון , אז אני פשוט אשתמש במיכל מים בתוך החדר ולא…
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://www.amdforums.com/showthread.php?s=611fb3edeee7f4ed5ef35a845e2154d3&threadid=194299
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
יש לי מאוורר Thermaltake 80mm smart fan על ה TSUNAMI VIRGO BLUE FOR P4 350W שלי והוא עושה רעש בלתי נסבל, וזה ממש מפריע לשמוע מוזיקה (אני לא מדבר על המאוורר של הספק אלא על מאוורר שהוספתי והוא נמצא מתחת לספק). האם אחד מהמאווררים כאן: http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=55_140 הוא יותר שקט ? (לא מעניין אותי RPM , יעילות וכאלה - רק שקט) אם לא, אז נראה לי שאני פשוט אוציא אותו. הרי אני גר ברעננה, קומה רביעית, אין אבק ויש לנו מזגן מרכזי (נשמע כאילו אני מוכר את הבית שלי הא? ;D ), אז למה אני צריך מאוורר למארז? האוברקלוק היחיד במחשב מתוכנן להיות של ה NORTHWOOD שלי אבל אני לא אעלה מעל ה 1.65V VCORE אז לא נראה לי שאצטרך מאוורר... מה אתם אומרים ? אגב - נראה לי שהרעש שאני ש…
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
Die Temp" "Ambient" "Delta" "C/W" " אממ.. מה זה בידיוק אומר ? ??? ודרך אגב.. עדכון בקשר לפרוייקט שלי .. התוכנית מוכנה , אני צריך להזמין רדיאטור ומשאבה.. וברגע שהמחשב יגיע אני יקח מידות מדויקות ויתחיל בהכנה :] אם אני ימצא סורק אני יביא לכם סרטוט של הגוף קירור למעבד .. אני חייב להגיד שהתכנון כולו שלי והוא פשוט גאוני 8)
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אוקיי, חבר'ה הפעם אני צריך שתייעצו לי בהעלאת המתח לHD4850 ללא VMOD לכרטיס פשוט מהצורך לOC, אולי דרך BIOS? (בקשר לקירור אין לכם מה לדאוג ציידתי אותו כמו שצריך, 40C במנוחה, 58C במאמץ) האם יש לי אפשרות (ללא VMOD) להעלות רק את מתח הליבה?
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני לא מצליח לעובור את ה 2.9 עם המעבד הזה המפרט שלי: E2140 1.6 L2 עם קירור ThermalTake V1 ASUS P5K-E/WiFi AP OCZ Reaper DDR2 800Mhz CL3 למישהו יש מושג מה הולך עם הלוח הזה? לא משנה מה אני עושה בביוס, ברגע שאני עובר את ה 365 FSB כבר אין יציבות אין לי מושג עד כמה אני יכול להרים את ה DRAM Voltage עם הלוח הזה אבל הזכרונות אמורים לרוץ על 2.4 אם אני לא טועה ועל 3-4-4-15 אני חדש לכל הקטע הזה של OC וקראתי לא מעט ועדיין לא מצאתי תשובה אם מישהו מכיר את הלוח ויכול לומר לי על מה לשים כל דבר בביוס זה יהיה טוב
-
- 25 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
בע''ה, לאור הפתיל הקודם שפתחתי בנושא התחממות המארז וכ.המסך ובעקבות ייעוץ של חברי הפורום החלטתי להצטייד במאווררים נוספים למארז ולכרטיס המסך(Accelero XTREME GTX 280 VGA Cooler). אני צריך ייעוץ לגבי איך למקם את המאווררים ואיזה דגמי מאווררים אתם ממליצים לשם כך המארז מכיל כרגע שלושה מאווררים(סטוק של המארז) בגודל 120MM: בחזית המארז יש מאוורר מכניס אויר, בדופן השמאלית יש עוד אחד שמכניס אויר וכמו כן אופציה למאוורר נוסף: (עד 140 מ''מ) המאוורר הנוסף שפולט אויר נמצא מאחורה: ובתצורה הזאת כאמור, החום לא מתפזר כראוי והמחשב חם יש לציין שקיימת אפשרות למקם עוד שני מאווררים של 120/140 מ''מ בדופן העליונה של המארז: אני חשבתי על תצורה שבה אוסיף שני מאווררים פולטי אויר לדופן…
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-


