עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. תגידו, אם אני רוצה לחבר מאווררים לכרטיס מסך או להוסיף למעבד, איפה אני יכול לתקוע אותם בלוח אם? כי זה יכול ממש לקרר לי את הכרטיס מסך + המעבד.. ואולי יש גם משהו שמצמיד את כולם זה יוכל לעזור.. תודה

    • 5 תגובות
    • 522 צפיות
  2. Started by tomey,

    שלום ברשותי כרטיס מסך ati x1650 המאורר מאוד מאוד מרעיש וגם לאחר ניקוי אבק יסודי אני לא מצליח לפתוח את מערכת האיורור לניקוי יסודי יותר מה ניתן לעשות חוץ מלקנות כרטיס חדש וטוב יותר??

    • 2 תגובות
    • 522 צפיות
  3. שלום לכם תומכים יקרים! טוב אז ככה, אני עומד לקנות מערכת קירור מים ויש לי שאלה, טוב בינתים רק אחת, נראה אולי באמצע הכתיבה יעלו עוד כמה.. האם יהיה הבדל משמעותי או הבדל בכלל בביצועי מערכת קירור המים אם יהיה במערכת את אחד מהרדיאטורים הללו?: http://www.emp.co.il/product.php?&ID=00024 http://www.emp.co.il/product.php?&ID=0026 תודה רבה לעוזרים! אתם אנשים טובים תזכו לחיים טובים ואוברקלוקים מוצלחים עד 120!

    • 4 תגובות
    • 522 צפיות
  4. השאלה בכותרת. תודה

  5. לפני כמה ימים הדלקתי את המחשב ופתאום קלטתי שיש שקט כזה... מייד חשדתי ותפחתי את המארז ליראות אם הכול עובד, והיסתבר שמאוורר של הכ.מ לא פעל, מיד כיביתי את המחשב, בדקתי שהכול בסדר, הדלקתי ואז הוא פתאום כן פעל... מאז כל פעם שאני מדליק את המחשב אני מוודא שהאוורר שלו פועל ולפעמים יש קטעים שהוא לא, אפילו אחרי שאני נותן לו דחיפה ! ממה זה יכול לנבוע ?

    • 4 תגובות
    • 522 צפיות
  6. Started by Terminal Frost,

    עשיתי OC לAXP2000+ שלי - 1660 @ 1870 MHZ כשFSB הוא 170, ומכפלה X11 לא נורא, נכון? בשביל להשיג יציבות אני נותן +7.5% מתח, וכרגע הוא עומד על 1.95V... זה הרבה, אבל הכרחי, וזה גם לא המקסימום שאפשר לתת לו אז למה אמא למה, יורדות הדמעות מעצמן? לא רגע, זה משיר אחר : אז למה לעזאזל אני עובד על 51 מעלות במנוחה ו58 מעלות במאמץ?! כשאני מפעיל EasyTune4 שהגיע עם הלוח (GIGABYTE), הוא מגביל את החום של המעבד ל60 מעלות וכל אפליקציה שמעמיסה עליו וגורמת לו להתחמם - הוא סוגר אותה. כך לפחות מנסיון. לא ברור אם זה באמת מה שהתכנה עושה... זה נראה לכם הגיוני? אפשר להמשיך לעשות OC למעבד? שמעתי כאן על אנשים שהגיעו איתו לFSB גבוה בהרבה מ170...

  7. http://cheito.bitacoras.com/modding.jpg חשבתי לעשות גם ככה פחות או יותר. עכשיו יש לי בשולחן עבודה מקום מיוחד למארז האם עדיף לשם עליו בו את המארז או שעדיף על השולחן? (כמובן שהוא יהיה אחרי מודינג ויתאים לסביבה..)

    • 1 תגובה
    • 522 צפיות
  8. Started by Yosi199,

    אני בקרוב קונה מערכת קירור מים. חשבתי על משהו בכיוון של thermaltak 745 אבל לא סגור מבחינתי. לכמה מעלות פחות אני צריך לצפות מקירור מים על פני קירור סטוק?

    • 5 תגובות
    • 522 צפיות
  9. Started by yotam.m,

    כמו שהבנתם יש ברשותי 8800GS של PALIT אך הוא מגיע רק עם 2 חוטי מתח ולכן המאוורר שלו לא מנוטר ביחס לטמפ' אלא עובד על 100% ללא הפסקה. הדבר יוצר רעש מוגזם לכן השאלה שלי האם מישהו מכיר בכל זאת דרך לנטר את הטמפ' של הקונקורד הזה או לחילופין מישהו מוזמן להציע קירור מומלץ לכרטיס בסכום הגיוני?

    • 0 תגובות
    • 522 צפיות
  10. ולמעבד Pentium®4 2.80GHz

    • 0 תגובות
    • 522 צפיות
  11. Started by kobi_af,

    אין תוכנה לעלות תמגה הרץ של המעבד? אם למשל יש לי מעבד של נוטאוהוד ממולץ לעשות לו אוברקלוקינג(יש לי 2.4) בביוס רשום לי שיש שהמעבד בעל 64 מעלות ובאברסט ו speed fun רשום 39 איך זה?אולי הביוס לא מעודכן? עוד שאלה אחרונה: עם יש לי 200 fbs ו2300 מגה הרץ אז אם אני מעלה ת fbs ל220 כמה יהיה לי מגה הרץ? תתרכזו בשאלה הראשונה יותר חשובה לייי

    • 4 תגובות
    • 522 צפיות
  12. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    הHSF שלי הוא ספארק 7+, כרגע עם הטרמי שמגיע איתו (יש לי גם בלו 2, אבל אני עוד לא רוצה לשים אותו) במאמץ לפעמים אני יכול להגיע ל70 מעלות (אחר כך המחשב מצפצץ ובלי ברירה אני מוריד מהעומס), בIDLE ניסיתי שני תנאים, הראשון: מארז סגור, טמפרטורת החדר 25 מעלות, טמפרטורה בערך 43 מעלות. השני: מארז פתוח, טמפרטורת החדר 25 מעלות, טמפרטורה יכולה להגיע ל33 מעלות. גם כשמארז פתוח הטמפרטורה יכולה לטפל בקלות ל70 מעלות, המאורר על מקסימום כמעט כל הזמן (חוץ מבלילות) הכבלים במארז יחסית מסודרים. (אני מחליף בקרוב את הכבלים לכבלים מעוגלים) יש לי SF2 בקידמת המארז והוא מכניס אוויר, גם מאחורה (קצת מעל לכרטיס מסך) שמכניס אוויר. מאורר 60 מ"מ בצד הימני של המארז, בחלק העליון (מקביל ללוח אם) ועוד מאורר …

    • 3 תגובות
    • 522 צפיות
  13. Started by moshel7,

    האים גוף קרור למעבד מידגם: ARCTIC COOLING FREEZER 64 PRO יתאים ללוח-אם מידגם: GIGABYTE-GA-M61-SME-S2 SOCKET AM2 תודה לכל העונים משה!

    • 7 תגובות
    • 522 צפיות
  14. Started by Electrobunny,

    אהלן חברה תשמעו יש לי בעיונת............. אני מכין MOD מטורף של משהו שבקרוב יהיה בגלריה אבל יש לי בעייה.....אני יודע שכדי שיהיה איורור טוב צריך מאורר מאחורה שמוציא ומאורר מקדימה שמכניס.. ברמת העיקרון.....אבל בדגם שלי אין מצב לשים מאוררים בשום מקום אחר חוץ מאחורה! השאלה היא האם אפשר לייצור סרקולצית אויר טובה אם שתיי מאווררים (או יותר..?) אשר נמצאים רק מאחורה! לא בצדדים לא על הגג ולא מקדימה......רק מאחורה ..... אולי לשים מאורר בפנים וליצור כניסת אוויר ויציאה מאחורה ..בכל מקרה אני צריך כמה עצות אז GIVE IT TO ME!

    • 3 תגובות
    • 522 צפיות
  15. Started by kattash,

    ומה השיא עולם?

    • 2 תגובות
    • 522 צפיות
  16. Started by yuyudodo,

    שלום לכולם לא מזמן קניתי מחשב חדש. בגדול המפרט שרלוונטי הוא: e7200 w alpine 7 msi p35 - combo ThermalTake 430 PSU gigabyte HD4850 מארז ג'נרי של KSP אם מאורר 18 על הדלת. הבעיה היא החום הרב - ראשית המעבד עומד על 45 מעלות בidle - נבדק בrealtemp במעמץ הוא לכיוון ה58 שנית בכרטיס המסך - הכרטיס מסך ב idle בטמפ 70 (כששיניתי את מהירות המאורר ל40%, ללא זה הטמם היא 80), שאני עובד עם הכרטיס הוא יכול להגיע בעומס ל92-3, העלתי את השימוש במאורר ל65% (6500 RPM!!!! טרקטור!) והטמפ בעומס היא כ84.. עדיין מאוד גבוה, כמובן שכל סביבת הPSIE במארז רותחת בזמן זה. טמפ הסביבה כפי השמראים הסנסורים לא גבוהה במיוחד כ 45 מעלות. - כמה פתרונות שעלו בראשי א. מאוור קטן נוסף מתחת לספק כוח יכול לעזור? ב. ייתכן…

    • 1 תגובה
    • 522 צפיות
  17. Started by orkir,

    יש לי מחשב עם המפרט הבא: E6600 לוח אם אינטל LEMONT 965LT זכרונות DDR2 667MHZ CL4 של חברה לא מוכרת השאלה שלי היא: אם אני מחליף את הלוח לGIGABYTE 965P-S3 מה הבאס המינימלי שמובטח שאני יוכל להגיע אליו בהתחשב בזכרונות? זה קצת דחוף אז אשמח לתשובה מהירה, בתודה מראש, אור

    • 6 תגובות
    • 522 צפיות
  18. Started by איתמר,

    האם אני יכול להוסיף מאווררים למארז שלי והאם שווה לי להחליף את מה שקבלתי עם המארז למשהו שיותר טוב ותנו המלצות על מאווררים אם שווה לי להחליף

    • 2 תגובות
    • 521 צפיות
  19. שלום =] ראיתי שאתה בונים תוכניות לאנשים פה, אם אפשר תבנו לי גם D: < המפרט בצד ימין. והאם יש למפרט פונטציאל? אני יודע הלוח קצת מגביל וכך הזכרונות בכך שהם פשוטים של 667 המעבד יש לו פונטציאל גדול והאמת אני לא רוצה OC לGPU..

    • 3 תגובות
    • 521 צפיות
  20. המפרט שלי בחתימה .. אני רוצה לקנות קירור לכרטיס מסך..... יש עליו צלעות קירור ואני רוצה עוד קירור.. ולמעבד אני רוצה גם לעשות OC משו עצבני ולהוסיף עוד 2 מאווריררים למארז.. יש לי עוד אח מקדימה ואחת מאחורה להוסיף אחד 80 אחד 120 רק לא יודע איזה דגם חברה או שזה לא משנה ואם כדיי לקנות פוטנציומטר לקבוע מהירות למאווריויום..... 200+ למעבד 150+ לכ מסך 80 + למאוורריםץ.... לא צבעונים..

    • 3 תגובות
    • 521 צפיות
  21. כרגע הטמפ' עומדת חזק ויציב על 38 מעלות. יש לי מעבד 1800 פלומינו. מה אתם אומרים אני אגיע ל166 באס ? בלי להעלות מתח ? תודה,אם כן אני מתחיל

    • 1 תגובה
    • 521 צפיות
  22. יש לי פה מחשב עם לוח אם לא מוכר, הבעיה היא בגוף קרור מדובר במחשב ישן יחסית מסוג דורון של AMD לא ראיתי מעבד כזה בחיים שלי ואני לא יודע על איזה סוקט הוא יושב וכ'ו והחלטתי לשאול מכיוון שהגוף קרור מחובר ללוח אם עם פס ברזל באמצע ומקובע ע"י 2 ברגים משתי הצדדים ולא הקליפסים שיש כיום ... עכשיו הבעיה היא שהמעבד מתחמם יותר מידי והמחשב נכבה עקב זאת טמפ' מעבד מגיעה עד ל 90 מעלות !!! צריך להחליף גוף קרור ומאוורר דחוף ! אני לא מעוניין להשקיע בגוף קרור יותר מידי כסף משהו בתחום של 50-70 שקלים בקיצור השאלה היא כזו : איזה גוף קרור אני צריך לקנות בשביל מעבד דורון של AMD ? אם אפשר לקבל שם של דגם מדויק ... תודה

    • 0 תגובות
    • 521 צפיות
  23. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    אני לא מבין יש לי רק לשנות את המתחים ואת הפרונט סייד באס לאן נעלם המכפלה?

    • 5 תגובות
    • 521 צפיות
  24. הזיכרונות OCZ (1024Mb * 2) 800Mhz CL5-5-5-12 gold edition הם טובים ל OC??

    • 3 תגובות
    • 521 צפיות
  25. Started by amisha,

    נגיד ועשית OC יותר מידי חזק והלוח אם וכול השילוש לא עשו פוסט בכלל ,כלומר הביוס בכלל לא הגיע למצב שהוא סופר את הכמות זיכרון שיש לו . אז מה אני אומר לעשות ? לאפס את הביוס ? (אם כן אז איך עושים את זה ?)

    • 1 תגובה
    • 521 צפיות

דיונים חדשים בפורומים