אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
התקנתי סיילנסר אתמול ואני רוצה לשים גם סינקים לראם של הכרטיס מסך. עכשיו יש את הסינקים של TT שאומרים שהם טובים אבל הם לא מחסים את כל הציפ של הראם. זה בסדר שהסינק לא מחסה את כל הציפ? או שאני ישים 2 על כל ציפ? מה אני צריך לעשות כדי להגיע לקירור האולטימטיבי?
-
- 0 תגובות
- 523 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי כרטיס מסך ATI 9800 והוא מתחמם חבל"ז... , כשהמחשב לא עושה כלום ( אשכרה כלום , רק איי סי קיו פועל ) אפשר לטגן עליו דברים... במשחקים תוך כמה דקות הוא מגיע למצב שהמחשב מתכבה בגלל החום שם... קניתי מאורר 80 מ"מ ושמתי אותו בגב המארז בינתים שיכניס אויר ( עוד לא סגרתי את המארז , יעני את הדופן ) ועדין אותו דבר. עכשיו הרעיון שלי הוא לבנות מעיין "גשר" מתחת לכרטיס ( על רצפת המארז ) ועליו לשים עוד מאורר 80 מ"מ + לחתוך את הדופן ולשים שם מאורר 120 מ"מ או 2 של 80 מ"מ. חוצמזה , האם הספק כוח שלי ( 300 W ) יוכל לסחוב עוד מאורר אחד של 80 מ"מ + מאורר 120 מ"מ ( או פשוט 3 של 80 )? מה הנזק שיכול להיגרם מזה שהמחשב נכבה בגלל חום גבוהה מדי? האם מה שאני מתכוון לשים יספיק או שיש עוד פ…
-
- 3 תגובות
- 523 צפיות
-
-
מכמה בחינות: צבחינת מחיר וכדאיות??? מבחינת קירור יעילות ?? מבחינת אוברקלוקינג?? אשמח לקבל את חוות דעתכם ואת עצותיכם בכר
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
יש לי מאורר 80 ס"מ סמוך לספק תאורטית האויר שלו מגיע ישירות לאזור זכרונות משמאל לזכרונות יושבים הארד דיסק והכוננים cd משמאל וקצת דרומה יושבים כרטיס מסך כרטיס רשת מימין צפונה יושב המעבד וקצת אחריו הספק רציתי לשים באזור מאחורי הזכרונות וקח הוא יגיע גם אליהם וגם לכונני ide או שעדיף שיגיע ישירות לככרטיס מסך מאחוריו ? זה לא יגרום לבעיה? ואגב פתחתי כבר הרבה פעמים תמארז וכל זה אתם חושבים שיהיה לי בעיה בחיבור מאורר?
-
- 4 תגובות
- 523 צפיות
-
-
תוכנה שפותחת את כל אפשריות האוברקלוק +בקרת טמפ ןמאוררים לויסטה תודה
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד E6600 + לוח P5B DLX. עשיתי OC קטן - FSB 333, DRAM 677 המכפלה של המעבד היא 9, לכן אני אמור לקבל תדר 3000MHZ. הקטע המוזר הוא שמכפלת המעבד כל הזמן קופצת מ-9 ל-6 ובחזרה, כלומר המכפלה לא נשארת קבועה. כל שאר הפרמטרים (FSB, DRAM) נשארים קבועים. האם יש דרך לקבע גם את המכפלה? תודה מראש 8)
-
- 2 תגובות
- 522 צפיות
-
-
אהלן כולם, יש לי מקרר שאני רוצה להשתמש בחלקים שלו לקרר את המחשב שלי, פשוט לקחת את המיכל גז, רדיאטור ומדחס ולהכניס עם צינור אוויר למארז. השאלה היא האם הדבר לא יצור לחות בתוך המארז שתסכן רכיבים?
-
- 1 תגובה
- 522 צפיות
-
-
המוכר בחנות הודיע לי שמאוורר zalman CNPS9500 לא מתאים ללוח-אם Intel D975XBXLKR. האם זה נכון? קישור: http://www.zalman.co.kr/product/cooler/9500_LED_775_eng.html
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
-
לאיזה רכיבים שייכים TEMP 1,2,3? וה CORE זה טמפץ המעבד? [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 522 צפיות
-
-
ב ATI TOOL שארני עושה לו FIND MAX CORE \ MEM הוא נתקע לי על 537 וזכרון 586 אבל שאני פשוט מסמן לו ב ATI TRAY TOOLS 540\590 אני עושה ריסטארט והוא פשוט עולה !!! על ההגדרות האילו !.... השאלה שלי מה הולך פה ! אז מה המדד בעצם ? תוכנה אחת תוקעת לי ת'מחשב בפחות מ540 על 590 ואחת מעלה בלי שום בעיה ..... [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
אהלן, אז מצאתי את הקטע עם ה PCI-E , זה פשוט מצחיק. על AUTO ה OC פורח עולה יפה והכל. עכשיו ברגע שאני נועל את ה PCI-E ל 100MHZ הוא לא עובר את ה FSB 297MHZ בדיוק בדקתי על האחד. כשאני שם על AUTO אני מגיע ל360. כשאני מעלה ידנית את ה PCI-E נגיד ל105 , אני יכול לזוז לכיוון ה FSB 300MHZ וכן האלה כל עוד אני מגדיל את ה PCI-E רק כך אני יכול להתקדם עם ה FSB. יש דרך למנוע את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
בניתי לא מזמן מערכת מחשב מבוססת על P2 ערכתי כמה בדיקות והמעבד (SLOT) עובד על 25-29 בעלות. המעלות נמוכות כי יושבים עליו 2 מאווררי 6CM על הגוף קירור חחח... בקיצור ברצוני לבצע OC אבל לא דרך הביוס כי המחשב גם ככה לא הכי מהיר אז אין כוח לעשות ריסט כול חמש דקות. האם יש למישהו תוכנות שיעבוד בwindows 98? תודה למגיבים:]
-
- 3 תגובות
- 522 צפיות
-
-
העלתי את המעבד שלי מ133 FSB מכפלה 18 ל144 מכפלה 18 ויצא לי 2592 מגה הרץ עכשיו השאלה היא אם כדי לי להעלות עוד FSB אחד ויהיה לי 2610 אני יודע שזה לא משנה אבל מה יותר יפה יציב?
-
- 4 תגובות
- 522 צפיות
-
-
מה עדיף יותר Scythe NINJA PLUS או Thermaltake BigTyphoon תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 522 צפיות
-
-
הלך המאוורר של הGEFORCE של חבר שלי(כך הוא טוען). האם יש דרך להחליף את המאוורר או לקנות חדש, ואם כן איזה מומלץ לקנות? אני לא מתכוון לעשות לו OC, רק להפעיל אותו בחזרה(כי עכשיו הוא מושבת). תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 522 צפיות
-
-
שלום לכולם... משום מה היה לי דחף למשיך לעשות אוברקלוק למעבד שלי שכבר שנתיים פעל על 400X8=3200mhz אז חשבתי למשוך אותו עוד צעד קדימה ל 425X8=3400mhz.... קבלו כמה תמונות להמחשה ורציתי לדעת אם אפשר להריץ בטמפ כאלה את המערכת 24/7....? אם הטמפ בסדר אולי אני ימשיך קצת עוד... המפרט שלי בצד והינה תמונות כולל תמונות ביוס...מה אתם אומרים? תמונות ביוס: ואלה תמונות ממצב מנוחה ומצב עומס: אז הטמפ העומס הכי גבוהה הייתה 62 לכמה רגעים ואז שוב חזר ל 57-58C..... עכשיו אני פתוח להצעות מה אפשר לשפר וכו..סך הכל הטמפ בסדר? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 522 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, כשאני מנסה להריץ ריוהטיונר על ויסטה 64 אני מקבל את המסכים המצורפים. מישהו יודע איך לפתור את זה? כמובן כשאני עושה לו YES ועושה ריסטרט זה לא נפתר... [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 522 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ויש לי שתי מאווררים האם זה מספיק לי בשביל להשאיר את המחשב ליומים שלושה דלוק...זה יעשה לי בעיות? האם יש תוכנה לשינוי או לבדיקת מהירות ושינוי מהירות המאוורר? תוכלו לשלוח לי הוראות הפעלה
-
- 3 תגובות
- 522 צפיות
-
-
האם יהיה הבדל אם יש לי קורסייר 256M 400 MHZ לבין אם יהיה לי אותו הזיכרון אבל 512M בסטיק אחד?
-
- 3 תגובות
- 522 צפיות
-
-
יש לי כרטיס ATI Radeon 9550 256MB 128BIT של GIGABYTE. אני רוצה לדעת איך עושים OVERCLOCK אבל מדריך! ראיתי את המדריך באתר אך לא הבנתי אותו בכלל. מישהו יכול לפרט לי מה זה בכללי ואיך עושים OVERCLOCK?
-
- 6 תגובות
- 522 צפיות
-
-
שלום לכולם האם קיימים ביוסים אחרים חוץ מזה של ABIT לIS7 ? אני מעוניין במויחד בביוס המאפשר הורדת מתח למעבד תודה ;D
-
- 2 תגובות
- 522 צפיות
-
-
כרגע הזכרונות עובדים לי על 8-3-3-3 אני מנסה לעשות OC מ200 ל250 (2.4 ל 3.0)Mhz נתתי 2.7V לDDR הווינדוס עולה אבל אני מקבל מסך כחול עם בעיית זיכרון............. משהוא יכול בבקשה להדריך אותי, ניסיתי לקרוא הרבה בנושא אבל לשווא
-
- 4 תגובות
- 522 צפיות
-
-
כיוונתי בדרייבר של כרטיס המסך שהמאוורר יפעל במהירות 30% שבה הוא שקט. כשאני נכנס למשחק פתאום אני שומע רעש, מן טיקים קטנים, כאילו שיש חיכוך במשהו/או שכבה עבה במיוחד של אבק. (ניקיתי עם לחץ אוויר עד כמה שאפשר מבלי להוריד את גוף הקירור - יש מכסה שמכסה כמעט את כל הכרטיס). אם בזמן המשחק אני לוחץ alt+tab כדי להוריד את המשחק לשורת המשימות, הרעש נעלם וחוזר רק כאשר אני נכנס שוב לחלון המשחק. איך יכול להיות רעש שונה בזמן משחק אם הגדרתי שהמאוורר יעבוד במהירות קבועה? עריכה: הרעש לא מגיע מהמאוורר אלא מהכרטיס עצמו! ניסיתי לעצור לרגע את המאוורר פיסית ועדיין יש רעש. מישהו מכיר את התופעה הזאת? כשניסיתי לעבוד עם כרטיס אחר הרעש לא קיים. עריכה 2: הבאתי את הכרטיס לחנות ומחליפים אותו. תודה לעוזרי…
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-


