עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ZoiDer,

    קניתי מחשב חדש לפני כמה ימים והחלטתי לעשות OC לכרטיס מסך יש לי Ati Radeon 9550 256MB 128BIT אז השאלה שלי היא עד כמה אני יכול לעלות את הזיכרון ו ה GPU שלו? תודה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 524 צפיות
  2. מספר שאלות- מהו טווח הטמפ' הסביר ללוח האם בימי קיץ אלו? איך בדיוק משנים מהירות מאוורר דרך הביוס? המלצה לקירור למעבד ואולי גם לחלקים אחרים... התקציב הוא עד 1000 ש"ח -+. חשובה לי פשטות ההרכבה, מידת התחזוקה הדרושה וכן בטיחות ואמינות הקירור. חשבתי על קירור מים אבל הבנתי שכשמרכיבים אותה קודם צריך לעשות את זה מחוץ למארז כדי לבדוק שאין נזילות, ואז לעשות בדיקה כשהמחשב כבוי וגם בהמשך תמיד צריך לשים עין שאין בועות/נזילות וכו'. אני מגיעה די גמורה מהעבודה כך שאין לי כח בשביל זה. מצד שני אני לא בטוחה שקירור אוויר מספיק, טמפ' החדר שלי די גבוהות (אני גרה בדרום) והמחשב שלי מגיע אפילו לטמפ' של 49 מעלות במנוחה עם מארז פתוח ווינטלטור מכוון עליו (הכבלים מסודרים והמאווררים והמארז מנוקים ב…

    • 2 תגובות
    • 524 צפיות
  3. Started by bad-sector,

    1. PRIME95 משום מה ישר קורסת ואילו SUPERPI ו S&M רצות חלק - האם הבעיה היא בתוכנה או שבאמת יש לי בעיית יציבות? 2. המחלקים של הזיכרון שלי הם 100/133/166 ואני צריך דרך כלשהיא לשים אותם על 150 (ניסיתי עם A64 TWEAKER אבל הוא עושה לי מסך שחור אחרי RESTART...) - רעיונות?

    • 0 תגובות
    • 524 צפיות
  4. הבנתי שאפשר לנעול את התדר של הזכרון ורק להעלות את התדר של המעבד אז אם יש לי זכרונות פשוטים 667 אין לי בעיה להגיע איתם לאובר קלוק מכובר למעבד. השאלה האם זה כך. כי עם התדר של הזכרון נעול אז אני אל מוגבל על ידו כן?

    • 6 תגובות
    • 524 צפיות
  5. Started by hwzon,

    האם מישהוא יכל להגיד לי מהם שלבי העבודה שלו מיכוון שהלד דולק אבל המאורר עצמו לא זז השאלה שלי זה אם זה צריך להיות ככה המאורר פשוט לא זז הפלופלר עצמו :bash:

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות
  6. זה המפרט: מעבד E6300 CORE 2 DUO לוח ASUS 965 צ'יפסט אינטל ג'יגה זיכרון(512*2) DDR2 667 PQI. כרטיס מסך ati sapphire X1950 512mb. 160GB SATA2 ספק 500W של HEC. אין לי קרור מיוחד כלשהו מלבד מה שיש על הכרטיס מסך ועל המעבד ובמארז. רציתי לעשות דרך הביוס באמצעות המדריך שמפורסם באתר אך אני לא מוצא את נעילת הכרטיס מסך, יחס הזכרונות ואת הסייד ספקטרום למישהו יש מושג היכן הם נמצאים בלוחות של אסוס? שאלה נוספת היא האם כדאי לעשות רק למעבד או לעוד רכיב כלשהו? חשבתי בנתיים רק על המעבד. אלה הטמפ' שלי במנוחה: לוח אם-33 כרטיס מסך-51 מעבד-47 HD-36 תודה רבה!

  7. יש לי amb athlon 64 3200 והטמפ' שלו היא 40 מעלות הערך האם זה סביר???? ואיך אני יכול לעשות אובר קלוקינג לזכרון??? יש לי זכרון דואל ocz ולוח msi k8n neo2 platinum

    • 1 תגובה
    • 524 צפיות
  8. Started by RoNiMaN,

    יש לי GF 6600 של GIGABYTE והטמפרטורה של הכרטיס ממש ממש ממש גבוהה ( 70 מעלות .... ) השאלה שלי האם זה נפוץ אצל עוד כרטיסי 6600 ? כי לחבר שלי יש בדיוק את אותו הבעיה מה אני יכול לעשות כדי להוריד את הטמפרטורות בצורה משמעותית ? ( אני רוצה לעשות OC לכרטיס ...) האם כדאי סיינלסר או שהוא לא יעשה את העבודה ? ואם הוא לא יעשה מה אתם ממליצים לי לעשות ? מערכת מים באה בחשבון אבל עדיף שלא .... אני רוצה לקנות את מערכת הקירור של TT היא דיי זולה ( 500 ש"ח ) אבל רוב הסיכויים שאני לא יקנה אותה כי אין לי ממש 500 שקל בכיס... תודה רבה רבה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות
  9. נכנסתי לביוס. לא שיניתי כלום לא נגעתי בכלום. הדבר היחיד שעשיתי זה להעלות את המגהרץ של המעבד מ2.66 ל2.70 וכיוונתי זכרונות ל1:1 העלתי כולה ב4 מגהרץ... שזה כלום. איך שהוא עשה ריסט אוטומטית נתקע המחשב. אחרי זה כל פעם שעשיתי ריסט נתקע עד שהמסך פתיחה עבר והמחשב ביקש ממני דיסק של הלוח בשביל לעשות איפס כי האוברקלוק נכשל. מה עשיתי לא בסדר ולמה נתקע המחשב? האם זה כי לא כיוונתי מתח למגהרץ החדש? ואם צריך, כמה מתח צריך. או שאין קשר בכלל למתח מפרט בצד תודה רבה ושבת שלום!!!

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות
  10. בוקר בוקר, אחרי שנתיים וחצי של פעולה דיי רצופה (כמעט בלי לכבות את המחשב), המאורר של המעבד התחיל לטרטר (מה שאומר שהוא מתקרב לסוף חייו הטבעיים והגיע הזמן לשמן או להחליף אותו) אבל לדעתי חבל להתחיל להתעסק עם משהו לא יקר אם אפשר להחליף אותו בקלות. הסתכלתי בהמלצות שיש בפוסט העוגן, אבל מכוון שההיטסינק שלי דיי ישן, לא הצלחתי להבין מה כדאי לי לעשות. האופציות שלי הן כאלה: 1. לקנות SF2 חדש ולשים במקום הישן (יש חיישן מתחת למעבד ולא צריך לפרק את הסיפור הזה כדי להוציא אותו). 2. לקנות איזה מאורר חדש. 3. להתרגל לטירטור (לא, לא באמת ). עוד קצת נתונים : מבחינת טמפרטורה, הטמפרטורה של המעבד היא בסביבות ה40 במנוחה (גם אם יש לי חשד שהתוכנה של הלוח אם קצת מרמה) ובמאמץ אני לא כל כך זוכר כ…

    • 0 תגובות
    • 524 צפיות
  11. Started by Yaron-Cohen,

    יש לי שאלה...למה אני לא מצליח להגיע ליותר מ245?? (הצלחתי להגיע ל350 עם מכפלה 4).... הביוס הוא OCWBETA2....אין מודים.... האם צריך?? הטמפרטורות קרירות...

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות
  12. טוב תשמעו, קניתי את המחשב לפני שנתיים בערך, חוץ מהכרטיס מסך, בחודשים האחרונים אני מרגיש שהוא כבר לא כמו חדש, עכשיו אני רוצה לעשות אוברקלוק, אבל אני לא רוצה להסתכן, משהו קטן ויעיל, שיחזיר אותו לכמו שהיה חדש ולא יותר מזה. על המעבד יושב לי גוף קירור TT Big Typhon ועל הכרטיסי זיכרון יש גופי קירור פשוטים שקיבלתי בקנייה, על הכרטיס מסך זה הקירור שקיבלתי איתו אבל הבעיה שאני חייב להפעיל עם ה Rive Tuner, בקשר לכרטיס מסך, מה אני אמור לעשות עם זה??? אשכרה המאוורר לא אוטמטי זה מטמטם אותי, תודה לעוזרים! בקשר ל OC אני צריך קצת הסברים או אם אפילו יש תוכנה שתעשה את זה בשבילי, תודה הטמפרטורה, כרגע זה קצת קיצוני (לכיוון הטוב) בגלל שאני בלי חימום והיום קריר וגם המארז פתוח, נניח ש…

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות
  13. קניתי מנועה את המאורר למעבד הבא : http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3078 זה לא מסוכן למעבד אני ממש רואה אותו מסתובב לאט [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 524 צפיות
  14. אני רוצה לקנות כרטיס מסך רדאון 9550 ורציתי לדעת איזה חברה הכי כדאי לי לקנות בשביל ה-OC? כי שמעתי למשל ש-GIGABYTE ממש גרועה ב-OC. וגם אני צריך לקנות גוף קירור או משהו לכרטיס בשביל ה-OC או שאוכל להסתפק בקירור המקורי?

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות
  15. AMD Athlon 64 (3500+) - 512 Cache [939 PIN]- RETAIL - וניס 512MB TwinMos DDR PC3200/400 (TMD7608F8E50I) original C2.5 - שתי יחידות Gigabyte GA-K8NS Ultra-939 (nForce3 Ultra chipset קירור - Thermaltake BigWater 12cm Liquid Cooling System עד כמה אחוזי שיפור אפשר להשיג? עד 3.0Ghz? +? בטמפרטורה סבירה? תודה מראש(וכן, עשיתי חיפוש בפורום)

    • 2 תגובות
    • 524 צפיות
  16. Started by HydroIT,

    האם אחד מהמוצרים הבאים מתאים עבורו? Thermalright HR-03 GT Thermalright HR-03 Plus Thermalright HR-03 Rev A תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 524 צפיות
  17. Started by integral,

    והשגעון ממשיך http://www.xtremesystems.org/forums/showpost.php?p=916693&postcount=294

    • 1 תגובה
    • 524 צפיות
  18. Started by Kodi,

    אני כרגע עם Abit NF7-SL וAMD2500+ עם OC ל3200+ וזכרונות OCZ 512(2X256) PC 3200 400FSB Platinum Edition יש לי שאלה, יש לי קירור מעולה ואין בעיות טמפ' ואני עכשיו בOC כמו שאמרתי והFSB עומד על 400, קניתי קירור לצי'פסט של וואנטק מנחושת וסינקים ללוח ולמייצבי מתח והלוח מקורר כמו שצריך השאלה האם כדי להעלות את הFSB מעל 400 מה שיגרום לOC גם לזכרונות שתומכים עד 400SB וגם ללוח שתומך עד400FSB.

    • 0 תגובות
    • 524 צפיות
  19. Started by Pitzinyelo,

    האם אני צריך להוריד את החומר הטרמי(הדליל מאד...) שיש על המעבד שלי לפני שאני מרכיב את המאוורר? על ההיטסינק יש מדבקה טרמית.

    • 1 תגובה
    • 524 צפיות
  20. מ 400/490 ל 435/510 בכרטיס X800XL של גיגהביט עם קירור פאסיבי ו3 מאווררים מכוונים עליו מהמארז. דרך ATITOOL 0..24 BETA 8 .. עכשיו התמונה הפכה לכל כך נעימה לצפייה וזה שיפר את התוצאה ב3DMARK2005 ב 400. ועכשיו לשאלות. 1יש שמה איזו בדיקה שזה מריץ שמראה קוביה שעירה דבילית וסופר זמן...כמה זמן זה צריך להיות יציב כדי שאני ידע שהכל בסדר ואני לא הורג את הכרטיס?? 2.הטפרטורות הם 44/40 זה בסדר??? 3.שיחקתי קצת בCS:S ופתאום נהיה מסך שחור והיה רשום לי NO SIGNAL מה זה אומר??? כי המחשב פעל בסדר רק עשיתי ריסט וחזר,זה קשור לOC שעשיתי??

    • 4 תגובות
    • 524 צפיות
  21. Started by HitmanW,

    החלטתי שוב לשחק בNFS MOST WANTED. אחרי כ20 דקות של משחק בהגדרות הכי גבוהות, המשחק עבד חלק, יצאתי מהמשחק ופתאום אני רואה שATITOOL מראה לי שהטמפ' היא 100C !!! כמובן שהטמפ' ירדה תוך כמה דקות לסביבות ה60.. לא נראה לי שזה טוב נכון? מה אני יכול לעשות?

    • 5 תגובות
    • 524 צפיות
  22. !

    • 1 תגובה
    • 523 צפיות
  23. Started by credo,

    AMD Athlon 64 3500+ Clawhammer GIGABYTE "GA-K8NF-9" NVIDIA nForce4 A-DATA 512MBx2 SDRAM-DDR PC3200 400MHZ ATI Radeon X800XL,256MB GDDR3,256-Bit,DVI,PCI-E Western Digital 120GB S-ATA 8MB L1730B זה במפרט.. עכשיו רק התקנתי וינדוס,התקנתי כמה דרייברים וזה.. הורדתי EVERST ורציתי ליבדוק טמפרטורות ואני רואה שיש לי 71 מעלות על CPU! ואחרי כמה שניות המחשב ניתקע.. כשאני לא מדליק זה לא ניקתע..וזה ככה בכל תוןכנה SPPEDFAN גם.. בביוס אני רואה רק 34.. זה יכול להיות בעיה בוינדוס ???

    • 1 תגובה
    • 523 צפיות
  24. Started by zaroor,

    שלום לכם 1-האם עדיף למעבד 775 משחה טרמית ולהוציא את המדבקה המקורית אפילו בן כשנה , וגם כמה היא יכולה לשפר לעומת המדבקה 2-האם יש מאוורר למעבד שמוכרים (לא המקורי) שיש לא חיבור ללוח אם עם 4 חוטים שיכול לשנות מהירות כמו המקורי בשיטת -PWM

    • 5 תגובות
    • 523 צפיות

דיונים חדשים בפורומים