עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אני עומד בפני קניית מחשב המעבד יהיה E8400 הלוח ASUS P5Q PRO הכרטיס מסך 9800GTX ומעלה אני רוצה לעשות OC אבל אמרו לי פה בפורום מעבדים שאם אני עושה OC למעבד ממילא זה יהיה גם לזיכרונות ויכול להגיע גם לPCI-E אני רוצה להבין מה הסיכונים {אם אפשר גם ב-%} עד כמה זה מסובך ועד כמה זה כדאי

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  2. Started by kiki666,

    שלום חברה. יש לי מעבד סלרון 3.06 . . . אני רוצה לבצע OC , ורציתי לדעת: 1) האם זה אפשרי למעבד סלרון? 2) חייב לעשות את זה בביוס או יש וכנה? 3) ניסיתי לעשות OC בעזרת תוכנה שהגיע לי אם המחשב ונאלצתי להחליף את כל הויינדוס בעקבות זה... קראית את המדריכים, אבל הביוס שלי או ישן או לא יודע מה כי אין שם את האפרויות שצריך לעשות... בבקשה תעזור לי אם זה.

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות
  3. Started by A-L-o-n,

    האם אפשר "לברקלק" את 8600gt הרבה מאוד או שסתם לא משמעותית?

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות
  4. Started by shovel_xxx,

    יש ביכלל לקנות את זה בארץ ?? http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0310/cl-p0310.asp

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  5. Started by liav12,

    שלום, רציתי לעשות אובר קלוק לכרטיס הזה שמעתי שאפשר להגיע איתו למהירויות נחמדות... עכשיו אי אפשר לעשות לו אוברקלוק גם אפילו של מגה הרץ אחד גם בתוכנה של ריוה טיונר הזאת, אמרו לי שזה מנעילה של הביוס של הכרטיס... הכרטיס הוא מחברה של INNOVISION. יש אפשרות לבטל זאת אם כך?

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  6. הקירור סטוק במחשב השני (P4 2.8 Northwood) לא מספיק, המחשב נכבה מידי פעם מהחום, איזה קירור כדאי לקנות? משהו מינימלי, אין שם OC.

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  7. מפרט מחשב בצד. אני מעלה את הבאס ל-166 בביוס, וכשאני מפעיל את XP אני רואה ב-EVEREST שמהירות המעבד עלתה כמו שצריך ל-3300 MHz בערך. הטמפ' במאמץ למעבד היא 55-53C, ולכרטיס מסך 51C. אני משתמש במחשב במשך כמה שעות, משחק במשחקים, עורך סרטים בלי שום בעיות. אבל אם אני מפעיל מחדש את המחשב, ה-OC מתבטל בצורה אוטומטית וחוזר למהירויות סטוק! עדכנתי לביוס האחרון F10 ללוח אם, כדי שיתמוך במעבד שלי. בפורום ביט-טק הציעו לי לעשות clear cmos, אבל זה לא עזר. מה עוד אפשר לעשות? אני ראיתי הרבה אנשים עם הלוח+מעבד שיש לי, שהצליחו להגיע ל-OC מרשים, למה אצלי ה-OC ממשיך להתבטל לבד ???

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  8. Started by Master-Chipsets,

    אני דיי נוב בקטע של האוברקלוק אז ככה יש לי מעבד פנטיום 4 2.4 נורטווד (18*133) לוח אם P4S533-MX המכפלה שלי נעולה איך אני יכול לשנות אותה? בקיצור תדריכו אותי איך להגיע ל3 גיגה הרץ או משהו כזה מצורפת תמונה על המעבד שלי :

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  9. המחשב שלי הורג אותי מרוב רעש ולכן ב48 שעות הקרובות הוא יעבור השקטה מהירה עם כמה וולטמודים ואנדרקלוקינג בגלל החום הכבד אני רוצה לדעת טמפ' (גבולות )לA64 ול NF4U שניהם כרגע אצלי ברמה של 46-47 מעלות (מוזר אבל הטמפ' של שניהם לרוב זהה)

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  10. Started by wArezm0n,

    קיבלתי את הBigTyphoon יש לי לוח DFI LP nF4 Ultra-D אני לא יודע איך להוציא את הקירור סטוק של AMD,כי אחרי שהרכבתי לא יודע איך שמתי את החוברת הוראות.מישהו יכול להסביר לי איך? תודה.

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  11. אורח G.I.JO

    פשוט מעלה דברים אחרים רק לא את האף אס בי?

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  12. אני מתכוון לבצע אובר קלוק.(לפי המדריך של האתר זה בסדר?) על קירור סטוק...מה המהירות המקסימלית בלי להעלות מתחים?ואיך מעלים מתחים לכרטיס מסך? והאם אחריי פירמוט ה oc ישמר?

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  13. Started by F-You,

    יש לי כרטיס מסך Leadtek 7800GTX Extreme אני צריך קרור טוב לOC גם למעבד תודה.

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  14. Started by rokman,

    שלום חברים! כפי שהבנתם מהכותרת אני חדש בתחום ואני רוצה לשאול מספר שאלות. 1. האם כדי להעלות את מהירות המעבד מספיק לי להעלות את הfsb? 2. לאחר שהעלתי את הfsb המתח של המעבד עלה לי מ1.4 ל1.6, האם זה נורמאלי? 3. מה הטמפ' והמתח המקסימליים שהמעבד שלי יכול לסבול? 4. ראיתי אנשים שמורידים את המכפלה ומעלים יותר את הfsb, איך זה תורם? 5. איזה תוכנות מאמץ הכי מומלצות לבדיקת יציבות? בתודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  15. Started by Little_AKA_Or,

    אני די חדש בתחום האוברלקוק, ועכשיו נכנסתי לביוס ורק בשביל בדיקה ראשונית העלתי את הבאס מ-200 ל- 205. המהירות עלתה כמו שצריך אבל שמתי לב שהמהירות של הכרטיס מסך עלתה גם כן וא זנכרתי שאמרו לי לפני כמה ימים משהו על נעלית פיסיאיי. אז רציתי לדעת איך אני עושה זאת תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות
  16. Started by Esparco,

    מישהו יודע אם אפשר להגיע לעוד אופציות נוספות בביוס של AMI על לוח ASUS בלוח הקודם שלי של GIGABYTE הייתי לוחץ CTRL F1 והיו נפתחות לי עוד אופציות בביוס הזה זה לא עובד מישהו יודע??@?

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  17. Started by eranza,

    שלום לכל חברי הפורום אני חדש פה ורציתי לדעת משהו קטן במתחים וזכרונות העלתי את המירות של הבאס בלוח לשלי ל-312 מ266 (דרך אגב הלוח זה p5n32-e sli plus והמעבד 6320) ורציתי לדעת לפי מה אני משנה את המתחים של לפי אחוזי שינוי ? או שיש איזה משהו קבוע ? ושאלה שניה שלי זה בקשר לזכרונות שמתי לב שגם התיזמונים שלהם עולים כאלה מהירות הזכרון עולה שאני מנסה לגוע בזה קורס לי המחשב וצריך לאפס אותו יש אולי איזה מישהו שיכול להסביר לי על זה או להביא לי מאמר שאוכל לקרוא בתודה ערן

  18. Started by miken,

    שלום לכולם, מעוניין לשדרג מעט את המחשב הנ"ל ולשם כך יש לי מספר שאלות ובקשה אחת: 1. על סמך הנתונים הר"מ ניתן קצת להאיץ ולשפר ביצועים ? 2. לאחר הרכישה המקורית של המחשב הוספתי בהמשך מודול זיכרון 128MB שעכשיו לאחר שהיום התקנתי את הEVEREST אני נוכח לדעת שהתוספת הקטנה הזו אינה עובדת באופן האופטימלי (100 במקום 133mhz)מה וכמה מומלץ להוסיף/להחליף - המחשב בעיקר מיועד לצרכים של ילד (5) -למשחקי לומדה וכו.. 3. "גילוי" נוסף שאליו התוודעתי עם הורדת התוכנה - מהירות שעון CPU 400/800 ? אני מנסה לפשפש בזכרוני 7 שנים אחורה לתאריך שהמחשב נרכש ולא יכול לומר בודאות אם קניתי מעבד במהירות 400 או 800 MHZ האם יכול להיות שהוא באמת אמור לעבוד במהירות 800 ומשום מה עובד על 400 ? 4. אשמח אם מישהו י…

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות
  19. היי, מצטער על הבורות אבל לא כל כך הבנתי מהמדריכים איזה תוכנת OC הכי כדאית ומאיפה ניתן להשיגה. אשמח אם תתנו לי קישור לתוכנה טובה לOC אשמח לתגובות אליעד

    • 7 תגובות
    • 525 צפיות
  20. שמעו אני מיטלבת אני רוצה קירור מים, המפרט הוא: e8500 gecube 3870x2 asus p5k deluxe corsair 520W ANTEC P182 EU SE OCZ DDR2 4096MB 1000MHZ REAPERX רציתי לדעת האם קירור המים הזה: bigwater 735 http://www.thermaltake.com/product/L...5/cl-w0075.asp האם הוא טוב,האם יש יותר טובים במחיר? האם הוא יכנס במארז שלי?(בפנים,לא בחוץ) בבקשה תנמקו את התשובות שלכם. תודה מראש, ולילה טוב.

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  21. Started by ront,

    כדי לקחת E4400 לאיזור ה 3Ghz - 3.2 אפשר להסתפק ב Igloo 5700 או Freezer או שצריך אחד מהגדולים כמו ה Tuniq, Infinitty, Typhoon ?

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  22. יש איזו דרך בכל צורה כדי לפתוח את המכפלה של המעבד?

    • 5 תגובות
    • 525 צפיות
  23. Started by eozeri,

    שלום לכם, ממש הלילה שידרגתי את המחשב שלי - לוח אם ASUS M2A HDMI, מעבד Athlon X2 4800. משום מה, המאורר של ה CPU נע בין 800 ל 900 סל"ד. מישהו יודע ממה נובעת תקלה כזו? כרגע ה CPU חי ב 60 מעלות בצל להלוח אם מראה קריאה של 42 מעלות... מה עושים? תודה, אייל

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  24. מעבד:E6400 לוח אם:MSI P965 NEO זכרון:512*2 מהירות 667

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  25. http://www.hexus.net/content/reviews/review.php?dXJsX3Jldmlld19JRD0xMDQ2 איזה באסה...חייב לרוץ לקנות שעוד ישאר לנו..!!... :pissed:

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות

דיונים חדשים בפורומים