עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by wrecker,

    עשיתי סתם כל מיני נסיונות שהמחשב שלי בנורמל הגעתי לתוצאה של 10,021 ב3dmark06 רזולוצית מסך 1366X768 CPU: Core2duo 6550 2333MHZ 1333FSB OC 3500MHZ 2000FSB קירור TT Big typhoon 120 VX Mbord: GA-P35-DS3 Memory: 2GB DDR2 800MHZ OC1000MHZ Gcard: GForce 8800GT 512MB קירור AC S1+ 2 fans אחרי אוברקלוק (מעבד מ2.33GHZ ל3.5GHZ זכרונות למ800 ל1000 וכרטיס מסך מ600 ל 710 וזכרונות מ900 ל 1050 תוצאה סופית 13,973 SM2 7000 SM3 6000 CPU 3090 עכשיו השאלה שלי - ראיתי כל מיני מבחנים ויש כאלה שמראים ב8800GTX הגיע רק ל10K זה הגיוני? וגם כרטיסים חדשים GX2 מגיעים בערך לתוצאות של 14-15K? ובכלל הכרטיס מסך שלי לא מתחמם יותר מידי ובכל זאת שאני עברתי בכמה MHZ את הזכרונות או ה…

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  2. אז ככה הורדתי את התוכנה, נכנסתי בתור ADMIN (יש לי ויסטה), ואני מנסה לעלות את ה CORE או את ה MEM, כשאני מעלה את הסמן הסמן חוזר ל 0.00 אוטומטית, לא נותן לי להעלות את התדרים, בנוסף הוא גם לא מציג לי את התדרים הנוכחיים אלא רושם 0.00, אפשר לראות זאת בתמונה. כשאני מוריד את ה V מאופציה שמכניסה לפעולה כל שינוי בתדרים אוטומטית, ואז מעלה את התדרים שוב פעם ולוחץ על ה SET CLOCK, זה שוב פעם מתאפס. התקנתי מחדש את הדרייברים הכי עדכניים של NVIDIA. בבקשה עזרה! E6320 1.86 @ 3.0Ghz Asus P5B Gigabyte 8600GTS 2Gb Corsair XMS2 675Mhz Enermax ECA3052 25cm Fan Chieftec 550W 250GB WD, 120GB Seagate Windows Vista Ultimate [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  3. Started by ronile4,

    היי, אני חדש כאן, ויש לי בעייה: בשבועיים שלושה האחרונים אני שומע את הרעש של המאווררים יורד לכמה שניות, כאילו מפסיק לעבוד לכמה שניות, ואחרי כן חוזר. זה קורה המון פעמים. התקנתי אוורסט, וזה מציג לי 42-43 מעלות במנוחה במעבד, ו-46 עד 50 בעבודה. לפעמים זה הגיע במאמץ ל-55. לפני 3 שעות בערך פתאום שמעתי קצת שקט מהמאווררים... זאת אומרת לא שקט לגמרי, אבל יותר שקט...נראה לי שאחד הפסיק לפעול ואחרי 2-3 דקות חזר לעבוד. בזמן שזה היה שקט, אז בדקתי מאחורה והרגשתי אוויר מהמאוורר של הספק כוח מאחורה שמוציא אוויר.. ובאוורסט הודיעו לי שהמאוורר של המעבד עובד. זאת אומרת 2 מאווררים בטוח עובדים.... האם יכול להיות שהשלישי (זה שמכניס אוויר למארז) הוא שעושה את הבעיות ואת הרעש? איך אוכל לדעת? ומה עושים…

    • 2 תגובות
    • 526 צפיות
  4. אז ככה : AMD 64 BIT 3500 2.25 GHz 512 RAM Radeon 9800 pro MSI עם הליבה של ה- xt ABIT AV8-3rd eye אם תוכלו לתת לי קצת הסברים איך עושים אוברקלוקינג זה יעזור לי מאוד ! תודה נ.ב קיבלתי עם הלוח אם שעון כזה קוראים לו uGuru ורשום שבעזרתו עושים oc בקלות

    • 9 תגובות
    • 526 צפיות
  5. Started by blanco,

    שלום לכולם רציתי לדעת איך אני יכול לעשות OS למחשב שלי ,באיזו תוכנה הכי טוב למדוד טמ"פ של המחשב והמעבד? יש לי לוח לך inter dragon teil dp35dp ומעבד intel q6600 תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  6. Started by coolmeen,

    יש לי כרטיס מסך 9600 xt של club 3d ,אני רוצה להוסיף קירור לזכרונות ולליבה ,עכשיו דבר ראשון ניסיתי להוציא את המאורר אבל לא הצלחתי,מה צריך לעשות ועל מה אתה ממליצים בלי שזה יפריע לשום דבר ללא השקעה נוספת של כסף כמו גופי קירור וכל מיני דברים משהו פשוט מאורר כפול משהו וגם לזכרונות לשים שם גוף שיוציא אוויר חם

    • 4 תגובות
    • 526 צפיות
  7. קניתי נייד ואני רוצה לקרר אותו! יש כזה דבר בכלל (לקרר מארז של מחשב נייד?) ????? תודה לאלו שעוזרים!!!

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  8. Started by inglor,

    שלום, יש לי S3 של ג'יגהבייט, מעבד E4300, ו2 זכרונות CORSAIR XMS2 (עם הצ'יפ הישן והטוב ), נכון לעכשיו ניסיתי לחבר זיכרון TWISTER במקום אחד מהCORSAIRים והדבר לא עזר. עשיתי OC למעבד ל4 ג'יגהרץ והוא עבד יציב על 19 מעלות (שזה בערך 7 מעלות יותר מהטמפ' של החדר כאן) על ZALMAN 9500 (על הקירור מים הוא היה 2 מעלות יותר במאמץ אז אני נשאר עם הזאלמן בינתיים) הבעיה שלי שעכשיו לוקח לביוס בערך 20 דקות לעבור, גם לאחר שעשיתי פלאש (הוצאתי את הבטריה, ניתקתי מהחשמל, חיכיתי 2 דקות, והחזרתי), בלא קשר לאוברקלוק.... יש לכם מושג מה יכול לגרום לזה? ואיך אפשר לתקן את זה? (הלוח היה על 40 מעלות במאמץ באוברקלוק, לא כזה נורא)

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  9. Started by stone cold,

    יש לי כרטיס של גיגזבל ויש לי בעיה מעצבנת בדריברים הישנים התוכנת OC של גיגזבל פועלת אבל בחדשים לא מה שאני צריך זה דבר פשוט הכרטיס מגיעה אם מהירות ליבה של 300 בימקום 500 אם התוכנה של גיגזבל אפשר לשנות תליבה ל500 בקלות ואין שום בעיות אבל התוכנה לא מוכנה ליפעול שיש דריברים חדשים ובלי OC הכרטיס פועל ב300 אז אני צריך או תוכנה פשוטה שכן נותנת לשנות תמהירות ליבה בקלות או מה שעדיף דריבר יחסית חדש אבל שנותן יכולות OC מובנות אני צריך משהו מאוד פשוט כי אני לא מבין גדול בזה בתודה STONE

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות
  10. Started by THE FOX,

    במאורר 92 הרעש מורגש הרבה יותר, מה ניתן לעשות כדיי להיפטר מן רעש מנוע זה? מין טיקים שכאלה :-\ חשבתי אולי לשים גריז אחר , אולי זה יעזור?

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  11. יש לי כרטיס מסך zotac 8800gt 512. טמפ' במצב IDLE היא בין 57-60 טמפ' תחת עומס היא בין 70-72 הבנתי שמדובר בטמפ' נורמליות לקירור סטוק, אבל בכל זאת חשבתי לשדרג את הקירור. חשבתי ללכת בכיוון של Thermaltake duo orb, שע"פ הביקורות נותן ביצועים טובים מאוד (והוא גם מתאים לתקציב שלי). אבל אז נתקלתי בביקורות על ה-Accelero s1 שגם הוא קיבל ביקורות נלהבות. וכאן עולות מספר שאלות: * מה עדיף, קירור פסיבי (שקט וזול יותר - אבל שאולי יצריך הוספה של מאווררים), או קירור אקטיבי (יקר ורועש יותר)? * מי מבין השניים מתאים יותר ל-OC קטן לכרטיס מסך (ולאקלים הישראלי)

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  12. Started by KA-52,

    שלום רב, מבקש עזרה בקירור מחשב טמפ' נמדדו במנוחה : טמפ' המעבד הוא 55 מעלות טמפ' לוח אם הוא 40 מעלות המפרט הוא : מארז COMPUCASE CI-6a19 מעבד 2.8 GHz זיכרון 512 Mb לוח אם ASROCK

    • 7 תגובות
    • 525 צפיות
  13. Started by tomer12345,

    אני קונה מעבד Q6600 של אינטל, האם כדאי לעשות לו OC בחינם מTMS?? והאם זה לא פוגע למוצר?? תודה..

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  14. Started by Yosi199,

    אני שוקל לקנות לי את האולטרה אקסטרים ובאםםםם פתאום עוד דגם ועם חידוש קירור גם למתחת למעבד. חייב לראות השוואות על זה אבל בנתיים אני עוד לא מוצא.

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  15. Zalman Vga Cooler VF900-Cu Led Zalman Fatal1ty FC-ZV9 מה ההבדל????

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  16. היי.. מתחיל בנייה של מחשב חדש, NZXT H9 ELITE, המארז מגיע עם שלושה מאווררי RGB מדגם NZXT F120, מתכוון להוסיף עוד. בחלקו העליון של המארז יתפקדו או שאחליף אותם, מאווררי ASUS שמגיעים עם הקירור שהזמנתי ASUS reyujin iii 360. איך ואם בכלל אפשר לגרום למאווררים מחברות שונות להציג את אותם הצבעים/פולסים? אגב, קיימת במארז רכזת למאווררי RGB ורגילים... תודה מרש

    • 0 תגובות
    • 525 צפיות
  17. כאמור הכרטיס הוא: leadtek winfast px8800 gts 640mb אלה בערך התוצאות: סטנדרטי.513\792 מנוחה: 61-63C מאמץ: 66-73C תוצאה ב 3DMARK06 לפני אוברקלוק 8614 דירוג 69 אוברקלוק.564\871 מנוחה: 62-63C מאמץ: 66-78C תוצאה ב 3DMARK06 אחרי אוברקלוק 9277 דירוג 29 רציתי לדעת אם אני מסכן ככה את הכרטיס מסך אם לא להוריד או לעלות את האוברקלוק?

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  18. Started by Cranchh,

    טוב, אני החלטתי שהמערכת שלי צריכה ליהיות קרה יותר(למטרות אוברקלוקינג גבוהה יותר...) ומה שיש לי עכשיו: מעבד: מאוורר מקורי של אינטל (מעדיף שלא להחליף) ומשחה טרמית מה שהיה כ.מסך: קירור של אסוס- שאני מעדיף להחליף מארז: 2 מאווררים של צ'יפטק עכשיו במחיר תקציבי של עד 200 שקל מה אני יכול לקנות? הכי חשוב זה - משחה טרמית וקירור כ.מסך תודה.

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  19. קצת רקע: הכרטיס מסך הוא X1800XT 512 MB קירור של AC X2 טמפ' במנוחה-52 בעבודה 66-75 תלוי במשחק (NFS ו FLATOUT2 הם ה"חמים" ביותר) ספק כוח-אנרמקס ליברטי 400 אוברקלוק נוכחי 725/845 כשניסיתי להעלות את המהירויות נתקלתי בארטיפקטים והמסך קפא. נאמר לי שאולי הסיבה היא מתח נמוך. האם זה מסוכן להעלות מתחים,אם לא,לאן אני מעלה אותם? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  20. Started by KillerB,

    שלום, אתמול נסיתי לעשות OC לכרטיס המסך שלי עם התוכנה RIVATUNER. דרך אגב אין באתר מדריך להתשמש בה אבל נראה לי שאישכהוא הצלחתי. יש לי כמה שאלות אבל אני אתאר לכם מה עשיתי: כאשר לחצתי על DETECT הנתונים שקיבלתי היו: CORE - 513 ן - MEMORY - 792. טמפרטורת הכרטיס נעה בסביביות 60 (לפני ה - OC) הציון ב - 3DMARK היה 9646. אחרי 2 נסיונות ובדיקה של 3DMARK לראות יציבות הגעתי ל - CORE - 700 ו MEMORY - 900. הטמפרטורה נעה כעת בסביבות ה - 70 והציון ב - 3DMARK הוא 11000. השאלות שלי: 1. האם להמשיך עם ה - OC ( אני יכול להגיע לפני RIVATUNER עד CORE של 770 ו - MEMORY של 1100) 2. מה לגבי הטמפרטורה. האם היא תקינה או שאני מגזים. 3. אחרי RETSART למחשב הכל חזר לקדמותו. איך אני שומר את נתוני ה - OC ש…

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  21. Started by Lethal_Acid,

    יש לי שאלה: יש לי מארז MIDI רגיל מאורר אחד מכניס אוויר לפני הH.D. מאורר מאחור בגובה מעבד מוציא אוויר הטמפ' סבבה ב O.C ל 2.7 רק 38+- מעלות. לפני כמה ימים פתחתי את המארז כאשר הוא עבד וכשהכנסתי את היד גילתי שכל החלק העליון (ספק--> CDROM) מאוד חם. האם עדיף להשאיר את המארז פתוח כל הזמן או שזה פוגם בזרימת האוויר? הפנאל הקדמי של המארז סגור בלי שום חורים למאורר הקדמי. מאיפה לוקח המאורר את האוויר שלו (האם זה האוויר החם שנמצא כבר בסרקולציה) לא עדיף במקרה הזה כדי לקבל קירור אופטימיל להשאיר את המארז פתוח? המארז דומה לזה: http://www.pch.co.il/docs/pd-853885863.htm רק פחות מכוער ;D שאלה נוספת כמה לדעתכם מאוררים יכול להחזיק ספק 300 WAT (לפי המפרט שלי + שני מאוררים 80מ"מ)

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  22. Started by xyples,

    איפה אפשר לקנות גריל למאוורר 80 ממ ומה בערך מחירו?

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות
  23. השאלה בנושא אהה, ובתקציב של עד 250 שקל.

    • 4 תגובות
    • 525 צפיות
  24. שלום...קיבלתי את המחשב של דוד שלי לעשות לו תיקון....יש לו כרטיס של NVIDIA דגם: RIVA TNT2 64MB היה על הכרטיס גוף קירור פאסיבי שהיה צורך להוריד אותו על מנת לדעת איזה דגם הכרטיס בשביל להוריד דרייבר לXP אין עכשיו דרך לחבר אותו חזרה כי הפינים מהפלסטיק נהרסו....זה קריטי שלכרטיס כזה לא יהיה קירור כלל?! הקירור היה פאסיבי ממש גוף קירור קטנטן..קריטי?

  25. כרטיס חלש ב-OC... יצא לי לשמוע את המשפט הזה לא מעט פעמים ולא בדיוק ברור לי למה הכוונה. האם לא אוכל לבצע OC לכרטיס חלש בגלל שהוא יתחמם מהר מאוד ויישרף או בגלל בעיות זיכרון/מהירות ליבה וכו' שמהוות מגבלה אחרת מלבד הטמפ'? אם תיאורטית הטמפ' נשארת נמוכה ואני מבצע OC חזק האם יתבצע כשל בכרטיס מאיזושהי סיבה אחרת? תודה

    • 1 תגובה
    • 525 צפיות

דיונים חדשים בפורומים