עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. האם הארטיפקט טסטינג של ATI TOOL והשימוש איתו על כרטיסי נוידיה הוא תמיד תוצאה בטוחה,אם הוא מוצא ארטיפקטים בATI TOOL אז זה אומר שיש לי בטוח ארטיפקטים? כי הוא מוצא לי פעמים קרובות וגם לפעמים שאני רק ישר מפעיל את התוכנה בשניה הראשונה הוא מוצא המון נקודות ארטיפקטים אבל אם אני סוגר את הבדיקה ומפעיל אותה שוב,אין ארטיפקטים..אז השאלה שלי אם התוכנה בכללי מזייפת בעיקר אם כרטיסי נוידיה? (במשחקים עד היום לא ראיתי שום ארטיפקט אולי LAG פה ושם אני לא בטוח שזה ארטיפקט)

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  2. מה טוב יותר מבחינת ביצועים??? יש לי מחשב: 2.4C ASUS P4P800 2X256MB של היניקס DDR400 בסטוק הזיכרונות פועלים בתיזמונים של 8 3 3 3 אך ניתן גם להפעיל אותם בתיזמונים של 6 3 3 2 ע''י תוספת מתח קטנה וכל זה בהמהירות של ה400MHZ בנוסף ניתן גם לעשות OC ולהפעיל אום ללא בעיות בבאס של 250MHZ אבל בתיזמונים גבוהים של 8 4 4 3 אני עושה OC ל3000 MHZ ואני יכול ליבחור שהזיכרונות יפעלו ביחס ישר בבאס של 250MHZ כלומר 500 MHZ ובתיזמונים של 8 4 4 3 ו אני גם יכול ליבחור ביחס של 4\5 ואז הזיכרונות יפעלו בבאס של 200 ובתיזמונים של 6 3 3 2 מה יותר טוב מבחינת הביצועים ???? תיזמונים נמוכים או מהירות גבוהה??

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  3. מדוע כשאני בודק את הטמפרטורות של המעבד שלי (E6550) לפני ואחרי OC מופיעה לי רק מעבד אחד או ליבה אחת? בתוכנה Intel Thermal Analysis Tool מופיע לי רק מעבד אחד CPU 0, ובתוכנה CPUID Hardware Monitor מופיעה לי רק Core #0? אין תצוגה של שתי הליבות למרות שיש לי מעבד כפול ליבה.

    • 7 תגובות
    • 526 צפיות
  4. Started by 1nstall,

    שלום לכולם.. לאחר שבתחילת הקיץ הורדתי את הOC (פרטים ניתן לראות במפרט בצד ימין).. חזרתי השבוע שוב לתהליך הOC. בנתיים הגעתי ל: 365*9=3285mhz זיכרונות 547.5MHZ בתיזמונים 5-5-5-12 מתחים: CPU vCore 1.600V FSB Termination 1.550V NB Vcore 1.450V Memory 2.250V טמפ' במאמץ בסביבות ה65. ------ 1. מכאן לא הצלחתי להגיע ליציבות, אני מפחד גם להעלות עוד מתח כי 1.6 זה די הרבה. יש אולי דברים אחרים שאני יכול לעשות? 2. האם עדיף להריץ זיכרונות על 450MHZ בתזמונים 4-4-4 או ב547MHZ ב5-5-5? 3. המתחים בסדר? או גבוהים מדי? תודה מראש Install

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  5. אני לפני קניית מחשב ואני צריך קירור לכל ה3 רכיבים בדרך ל OC על רמה מה שחשוב שיהיה שקט ויעבוד כמו שצריך תודה תקציב כולל לכל הפריטים 1000 שקלים עד 1300 ככה

    • 5 תגובות
    • 526 צפיות
  6. Started by sizipus,

    אז ככה . אני שוקל OC קטן . המעבד הוא amd 64 3200 ( venice) בתדר 2000 מגה הרץ . הלוח אם הוא DFI lan party nf4 ultra והמכפלה שלו היא 10.0 מבחינת קירור - על המעבד יושב מאוורר 120 מ"מ של zalman , על הלוח יש מעבד קטן OB , וחוץ מהם יש עוד שני מאווררים במארז ומאוורר דלת אחד - כולם 80 מ"מ . הטמ"פ של המעבד במנוחה תחת חלונות היא 28 מעלות צלזיוס כשהאקספלורר עובד ברקע והמארז סגור . השאלה היא , לאיזה תדר כדאי לי להגביר את ה FSB ואת המעבד בלי לסכן יותר מדי את המערכת או לקנות אמצעי קירור נוספים ?

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  7. Started by avi2014,

    חבר שלי שואל : יש לי מעבד CELERON 4 1700 MHZ והוא ב OC של 1955MHZ מכפלה 17*115 עכשיו אני רוצה להמשיך להעלות אז אני צריך להגביר מתחים עכשיו שמישהו יגיד לי אך אני מעלה אותם (ואני לא חושב שיש לי את האופציה הזאת בבויס)

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  8. Started by sunsetter,

    השבוע קיבלתי Fx-60 שהזמנתי מארה"ב. (המחירים שלהם ירדו דרסטית). רציתי לדעת אם למישהו יש מושג עם ה Stepping שלו סביר ל OC ? ADAfx60daa6cd lcb9e 0630tpaw Green חוץ מזה , האם למישהו יש ניסיון ב OC של FX-60 ?

    • 6 תגובות
    • 526 צפיות
  9. Started by X-Gamer,

    יש לי תכרטיס GeForce 5950 Ultra של ASUS איך הקירור שלו? מספיק טוב בשביל OC? הנה תמונה

    • 5 תגובות
    • 526 צפיות
  10. Started by coorva,

    מה הקרור המומלץ לכרטיס זה ואיזו חנות בתל אביב או במרכז יכולה להתקין לי אותו? תודה

    • 2 תגובות
    • 526 צפיות
  11. אין ספק שהקיץ הגיע.. המזגן כבר מזמן דולק.. ובין השאר, גם המחשב מתחמם אני ישתף אתכם בטמפ' של מחשב הHTPC שלי, מכיוון שהוא המחשב שאני עובד עליו בינתיים מעבד : חורף: 26 מעלות, קיץ: 37 כ.מסך 4850 ספיר דיזיין : חורף 36 מעלות, קיץ : 53 מכיוון שמדובר במחשב די קטן וצפוף, הסרקולציה שם לא בגדר "להיט" אלא יותר "לוהט" .. יאללה.. שתפו גם אתם.

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  12. האם יש מארז שיש בו מקום מובנה למאורר בחלקו העליון? כלומר שהאויר יצא מלמעלה? איזה מארזים כאלה יש?

    • 4 תגובות
    • 526 צפיות
  13. Started by Yaron-Cohen,

    את המשחב אפשר לראות במפרט... אני לא יכול לעשות 1:1....הוא מודגר בביוס כDDR400 (שלפי ביקרות זה אומר יחס של 1:1)...אבל הוא מראה לי בCPUz ובאוורסט שהמהירות של הזיכרון היא 183??. למה זה ככה??. אולי אני יעדכן לביוס קצת יותר ישן??

    • 5 תגובות
    • 526 צפיות
  14. שלום, יש לי בעיה אני לא מצליח לעבור מ-133 ל-145 ב FSBהגג זה 145 אפילו ניסיתי עם FeedMe דיברנו בטלפון לא הלך והוא לא יודע מה הבעיה הוא חושב שזה הזכרונות אבל לא נראה לי כי שמעתי על אנשים וראיתי שעשו את זה עם הרבה פחות משלי אז הנה הפרטים: לוח אם: Gigabyte GI8IPE1000 Series לוח שתואם S-ATA שתי יציאות... כרטיסי זיכרון: 4 סטיקים של 256 מגה 2 של קינגסטון וNCP 2 כולם תומגים ב-400 מגה הרץ עד 2.6 V כרטיס מסך: ATI Yuan Radeon 9600 SE 256MB'128 Bit אחרי אובר קולוקינג... של 27 אחוז ליבה ו-20 אחוז זיכרון... דיסקים קשיחים: 3 מתוכם אחד IDE 80 ג"יגה ו2 של S-ATA אחד 200 ג"יגה אחד 250. מעבד: INTEL Pentium 4 Northwood 2.80 GH אני העלתי את ה FSB מ 133 ל145 ואני מסתדר מצויין עכשיו המעבד שלי על…

    • 8 תגובות
    • 526 צפיות
  15. רציתי לשאול אם יש אפשרות איך שהוא לנעול את הAGP והPCI בצ'יפסט VIA KT600 ....אולי דרך עידכון ביוס....או איזה PACH.... צריבת ביוס אולי....לא יודע....( כי ממה שהבנתי אי אפשר .....) או שזה פשוט טמון בשבב

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  16. זה המפרט שלי AMD XP 1800+ MSI K7N2 DALTE L 256MB DDR400 ככה עשיתי OC למעבד שלי ל2088 MHZ שזה בעצם דגם 2600+ והנה הפרטים של הOC מכפלה 12.5 באס 166 יחסים בזיכרון 1:1 מתח למעבד 1.65 מתח לזיכרון 2.6 מתח ללוח 1.6 עכשיו יש לי בעיה אני מנסה בכול דרך לעשות 200FBS אבל זה לא מצליח לי המחשב לא עולה נסתי להוריד את המכפלה ל10 ולתת עוד מתח למעבד ולזיכרון וגם ללוח אבל זה לא עוזר לא משנה מה מתי שאני עושה 200FBS אז המחשב לא נדלק ושתבינו אפילו שיש לי זיכרון ג'נרי זה בכול זאת PC3200 הוא אמור להחזיק 200MHZ אבל זה לא משהו יכול לתת לי כמה הצעות לנסות כדיי שזה יפעל לי על 200 ? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 526 צפיות
  17. האם תוכלו לומר לי עם איזה מאוורר מגיע המארז COMPUCASE CI-6920 BLUE וכמה ואיזה מאווררים ניתן להוסיף לו. אני מתכוון ישר עם הקנייה של מחשב חדש שהחנות תרכיב לי מאווררים נוספים אותה שאלה מופנת גם למארז הבא: Chenbro Mid Tower Xpider Silver Screwless Gaming Case

    • 0 תגובות
    • 526 צפיות
  18. Started by malcolmx9,

    מה שכתבתי בכותרת

    • 3 תגובות
    • 526 צפיות
  19. Started by dranzer,

    קודם כל ניסיתי בביוס לעשות למעבד שלי oc הוא יושב על 2.6 GHZ העלתי את הבאס ל210 במקום 200 והמערכת לא עלתה... המכפלה תקועה ב13X למרות שהיא תמיד היתה ככה.. ואין לי מושג מה לעשות כדי לעשות oc טוב ואין לי גם מושג מה הטמפ' המקסימלית שהמעבד יכול לעבוד(בנתיים אצלי הוא במנוחה על 43 ובמאמץ על 54)

    • 5 תגובות
    • 526 צפיות
  20. Started by ofcourse,

    היי הלוח שלי הוא GA-7VM400M-RZ GIGABYE , והמאוור של המעבד הפסיק לעבוד. אני מחפש המלצה למאוור קטן וזול, כיוון שלוח האם הזה הוא קטן ולכן רק מאווררים קטנים יכולים להכנס בין הקבלים שלו. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 526 צפיות
  21. Started by yuraxp,

    שלום, יש לי מעבד AMD 2500 עשיתי לו המרה ואשר תוכנת CPUZ 1.29 הציגה את הנתונים הללו מהירות שעון 2002MHZ FSB 182 BUS 364 רציתי לשאול לאיזה מעבד,משתווה ה מעבד שלי עכשיו? תודה יורה.

    • 4 תגובות
    • 526 צפיות
  22. Started by bay,

    שלום עז המצב הוא כזה יש לי יותר מידי מאווררים 80 מ"מ ואין לי לאיפה לשים אותם עז האם היה אפקטיבי לחבר שני מאווררים אחד על גבי השני בעזרת דבק חם (כמובן לא לחבר את החלק המסתובב עצמו אלא רק את הגוף)

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  23. Started by SixKiller,

    יש לי את המעבד הזה בסביבות השנה... עברו עליו 4 גופי קירור... או שיננוים במעבד.. כולם בלי אוברקלוק כמובן... הגוף קירור שבא עם המעבד... מנוחה : 47 מאמץ : 56 וולקנו 9 עם סמארטפאן שלו... מנוחה : 43 מאמץ : 52 וולקנו9 עם טורנדו 80ממ... מנוחה : 39-42 מאמץ : 48 וולקנו 9 עם מאורר מעאפן ג'נרי... מנוחה : 52-54 מאמץ : 65.. אני לא יודע איך היה לי את האומץ לעשות את הבדיקה הזאת בכלל.. בקיצור היום קיבלתי את הזלמן התותחן על הזה... וירד בכמות משמעותית... מנוחה : 37 מאמץ : 44... בקיצור.. אחלה גוף קירור.. אבל כבד מאוד... אני מאוד מרוצה.. רק חבל שהכרטיס מסך החדש שקניתי לפני חודש נשרף לי באמצע כל היום המשוגע הזה שעשיתי למחשב... Geforce 5700256mb שקניתי רק לפני חודש -חו…

  24. Started by djez26,

    מישהו יכול בבקשה לומר לי אם אני יכול להשתמש בקיור הזה Thermaltake Volcano Silent Boost for AMD Athlon XP למעבד amd athlon xp 2500+ עם לוח n-force2 nf7-s2 של abit וכמובן אם יש למישהו הצעה לקירור אוויר טובה יותר שתתאים לנתונים אני ישמח לשמוע בתודה: djez26

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  25. טוב יש מאוורר אחד מקדימה דוחף...ואחד מאחור מוציא אוויר.. ועוד אחד על המעבד Zalman AL7700 איך זה טוב יש מה לשנות ? תודה לעוזרים דרך אגב המעבד אחרי אוברקלוק על 3.0 והמעלות הם 66-68 במאמץ [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 526 צפיות

דיונים חדשים בפורומים