אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי מעבד Athlon64 3000+, בביוס של הלוח אם (EPoX EP-8KDA3J) יש לי אפשרות לשנות את המכפלה מ-8 עד ל-10 אבל לא מעל ל-10. לא יכול להיות שהמכפלה נעולה, משום שאפשר להוריד אותה, אבל למה אני לא יכול להעלות? אני בטוח שהביוס מאפשר את זה, פשוט צריך להגדיר משהו משום שראיתי תמונות של אותו ביוס עם אותו מעבד אבל כשהביוס מאפשר העלאת מכפלה. מישהו יכול לעזור לי בבקשה?
-
- 4 תגובות
- 527 צפיות
-
-
אני צריך מאוורר למעבד, סוקט 478, 3.0 Ghz. על איזה מאוורר אתם ממליצים? ואני צריך שיפזר אוויר גם לצדדים ולא רק ישר.. המליצו לי על מאוורר של Gigabyte.. יש לכם המלצות אחרות? אני אגיד לכם מה ראיתי של Gigabyte ותגידו לי איך זה.. Gigabyte 3D Cooler Pro GH-PCU21-VG Fan Speed - 2000 ~ 4000 rpm Noise - 19.2 ~ 37.2 dBA Application - Intel Pentium 4 478 up to 3.4GHz and higher; AMD Athlon XP up to 3200+ and higher; AMD Athlon 64 up to 3400+ and higher אגב, אני קונה X800 GTO ואני צריך אותו לשנה-שנתיים מקס'.. כדאי לי לעשות לו Overclocking? אם כן, כמה? אני רוצה ברמה שלא תהיה מסוכנת.. רק תתן תמריץ לכרטיס אבל לא משהו מסוכן... אם אני עושה על Optimal Frequencies זה לא מסוכן? או לעשות Optim…
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
ראיתי את ה EasyTune6 והיא נראית תוכנה מעולה אבל היא תומכת רק בלוחות P43/P45 של GB יש לי לוח Asus P5KPL-CM שאר הנתונים: Intel Pentium 4 @ 3.03Ghz עם קירור סטוק 3GB RAM (סטיק 2 ג'יגה של PQI, עוד סטיק ג'יגה של קינגסטון, שניהם 667MHZ) כרטיס מסך Club3D 9500GT 512MB ספק ג'נרי 500W TZAG ELITE שמחזיק לי את המערכת בלי בעיה אז אני רוצה תוכנה שאפשר לעשות OC דרך הווינדוס אבל משהו קטן כי אני עם קירור סטוק ומעבד 90NM מסוג פרסקוט שמתחממים בקלות (הטמפ' המנוחה היא 43-46) אז אני רוצה OC קטנצ'יק ל-3.3 בערך.. יש תוכנה שמתאימה ללוח שלי?
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
אני וחבר שלי נכנסו לוויכוח איזה קירור למעבד הוא הכי טוב שיש - ללא קשר למחיר.. חבר שלי אומר שה TUNIQ TOWER הוא הכי טוב שיש אפילו מקירורי מעבדים היותר יקרים שיש... אני כמובן חושב שזה טעות... תעזרו לי.. איזה קירור למעבד נחשב ליותר טוב מהטוניק? אם אפשר לינק.. תודה מראש ;D
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
היי לכולם. אני צריך 3 מאווררי 80 מ"מ ו2 מאווררים של 120 מ"מ למארז שלי (SUNBEAM TRANSFORMER), את הAC הרגילים אני לא יכול לקחת בגלל שהם מתחברים ב3 פינים. המליצו לי בחנות לקנות בקר שליטה שאליו אני אוכל לחבר. מה אתם אומרים? אין הגבלות תקציב. העיקר שיהיה שקט וחזק. (המאווררים של הטרנספורמר 30dbA כל אחד :-\)
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
שלום. אני מעוניין במאוררים למחשב,אני רציתי לקחת הרבה מאוררים אבל זה עולה יותר מ1000 ש"ח אז תמליצו לי על 3 מהרשימה הבאה 1.Freezer 64 LP Arctic-Cooling 2.ThermalTake Big Typhoon VX 3.PRO Arctic-Cooling Freezer 64 4.Thermalright XP-120 5.ZALMAN CNPS 7700 Cu 6.SUNBEAM TUNIQ 7.ARCTIC COOLING Accelero S2 8.PRO Arctic-Cooling Freezer 7 תודה.
-
- 7 תגובות
- 527 צפיות
-
-
היי, אז יש לי מערכת חדשה, כרגע המעבד על ה STOCK FAN שלו, לא הייתי בטוח אם אני רוצה לנסות OC בכלל, אבל החלטתי שאני רוצה לאחר שראיתי המון תוצאות יפות של אנשים עם המעבד הזה. איזה קירור כדאי לי? התקציב 200 - עד 300 גג... לא מפריע לי רעש מאוד, חשוב שיקרר כמובן ויעשה את העבודה, הא וגם שיהיה קל להתקנה (בלי להסיר את הלוח האם וכל הסיפור...) אגב, זה בעייה להוציא ת STOCK FAN ולהשים תחדש? יענו אני לא יסתבך עם זה?
-
- 4 תגובות
- 527 צפיות
-
-
-
אפשר לעשות OC דרך ה-BIOS או שחייבים תוכנה מסויימת ?
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
...
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
-
ראיתי מתישהו אתר עם DB ענק של תוצעות OC אבל שחכתי איך קוראים לו.... מישהו מכיר?
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
יש לי ספק ישן שנשרף אבל המאוורר שלו תקין אני רוצה לחבר אותו בתוך המארז כך שהוא יהייה מכוון ל כ.מסך שיקרר לי בעיקר את הזכרונות. אין לי מושג איך לשות את זה מחכה לעזרה מכם. תודה.
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
קיבלתי מחשב חדש עם 4 כוננים רק שבמארז שקניתי (טראנספורמר) אין מאוורר עליהם, השאלה היא אם זה קריטי
-
- 4 תגובות
- 527 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חייב המלצה בהקדם משום שאני נוסע היום בצאת שבת לראשון לקנות 2 מאווררים. נתונים: 12 ס"מ בעלי CFM הכי גבוה שיהיה אפשרי למצוא..כמובן ביחס לשקט..(משום שהTT שלי עושים לי חור בראש.) כמו כן גם יש לי חיבור 2 פין של TT מהמארז ואני חייב אותו כנראה בשביל המאווררים החדשים. וצריך שיהיה לד עדיפות לכחול.
-
- 4 תגובות
- 527 צפיות
-
-
COOLERMASTER Aero 7+ http://www.pch.co.il/docs/pd318468362.htm או ZALMAN CNPS6000-Cu FOR AMD http://www.pch.co.il/docs/pd1964125499.htm לא בטוח שאני לא יעשה OC בעתיד אבל בכללי מה יותר טוב ומה יותר כדאי?
-
- 8 תגובות
- 527 צפיות
-
-
אני קניתי לפני חודש מחשב חדש שכולל AMD2500 I וכרטיס מסך רדאון 9800 פרן של ספיר המארז הוא מידי טאור עכשיו אין לי שום מאורר על המארז והאוויר במארז מתחמם מאוד וכך גם הכרטיס מסך והשאלה שלי היא איזה קרור כדי לי לקנות למארז(יש לי מקום ל3 מאווררים שתיים מאחור אחד מקדימה) אז עם אתם יכולים לתת לי 1)המלצה למאוורר למארז או לכמה מאווררים שקטים חשוב שיהיו שקטים בתקציב של כ-150 שקל סה"כ והאם מאוורר זה יוריד גם את טמפרטורת כרטיס המסך 2)תוכנה אמינה לבדוק טמפרטורה של כרטיס מסך ומעבד דרך הווינדוס נ.ב חשבתי על הקרור הזהhttp://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_633&products_id=4422
-
- 6 תגובות
- 527 צפיות
-
-
ללוח DS3 של ג'יגה בייט יש תוכנה - EASY TUNE, אתם בטח מכירים... היא טוענת שלמעבד יש טמפ' של 44 במנוחה, וללוח 38. בEVEREST כתוב שללוח האם יש טמפ' של 44. אין שם CPU אבל יש משהו שנקרא AUX. הכוונה למעבד? EVEREST טוען של-AUX יש טמפ' של 38, ואם זה המעבד אז זה בדיוק ההיפך. ואגב - 44 מעלות ללוח זה סביר? הוא גם מתחמם מאוד תחת SNM... ומגיע ל-60. המעבד, לעומת זאת, אפילו ב-100% מאמץ, לא עולה מעל 40 (יש לי קירור של AVC - 3 HEATPIPES). הגיוני?
-
- 6 תגובות
- 527 צפיות
-
-
ג'נריים של 80 mm תוכל לעזור? תודה
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
שלום אני צריך המלצה לקירור למעבד q6600 של אינטל התקציב הוא עד 250 ש"ח אך אני מעדיף להוציא עד 150 - 200 ש"ח כעקרון כרגע לא מתוכנן OC אבל אני רוצה מאוורר שישמור לי את האופציה פתוחה למקרה ואני ארצה לבצע בעתיד בהתחלה חשבתי על ה sunbeam tonic tower מה דעתכם? האם אני באמת צריך כזה גוף קירור או שגוף קירור פשוט יותר כמו Arctic Cooling Freezer 7 Pro יספיק לי? המארז דרך אגב CM690 תודה
-
- 3 תגובות
- 526 צפיות
-
-
עשיתי OC למעבד אינטל 2.8 פרסקוט הגעתי ל3.5 אחרי שהעלתי מתחים ל-1.61 והרצתי 3Dmark03/01 והמחשב יציב אבל מה הציונים שלי ירדו הם יותר נמוכים מהציון לפני הOC... ??? אני לא מבין למה... ניסיתי אח"כ להוריד מתח ל1.58 בלי לשנות מהירות והציון ירד עוד יותר. מישהו יודע למה?
-
- 10 תגובות
- 526 צפיות
-
-
שלום,יש לי את הכרטיס geforce fx5200 של gainword אין לי מאורר אלא רק סינק ויש לי מהירות זיכרון 266 וליבה 250 אני רוצה לדעת איפה כדאי לעשות OC ? לליבה או לזכרונות אבל במידה שהכרטיס לא יתחמם או ארטיפקטים משונים יצוצו ואז אני יצטרך להחזיר כי אני דואג לדברים כאלו,והאם OC משנה בהרבה את מהירות המשחקים?
-
- 3 תגובות
- 526 צפיות
-
-
יש לי שאלה די בסיסית... יש סוג של לוחות אם, בדרך כלל יקרים יותר, בהם יש רכיב קירור מובנה, מאין צינור בצבע נחושת. מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך קירור זה עובד, האם יש בשיטה זו סיבוכים אפשריים ( כמו שיש בעיית אבק עם מאווררים ), והאם שווה באמת לשלם יותר על לוח אם שכזה, בשביל הקירור, במידה ולא מתוכנן OC ? תודה !! ( לצורך העניין נניח כי על לוח האם צריך להרכיב לבסוף מעבד פנרין שיצא בקרוב, 2 ג'יגה זיכרון DDR2, כרטיס מסך חדיש התומך ב - HD וב - DirectX 10.1, כרטיס רשת אלחוטי, רכיב SATA2, רכיב IDE, וכו'.... )
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של גיגהביט בדגם: GA-K8NF-9 ואני לא מוצא איפה לשנות יחסי זיכרון בבקשה עזרה.
-
- 5 תגובות
- 526 צפיות
-
-
שלום לכם. יש לי התלבטות קטנה. ראיתי בהרבה מקומות שממליצים לקבוע את ה PCI Express Frequency על 105 .. בפורום הזה כולם ממליצים על 100. אולי מחשש ש105 יגרום לסיכון מסויים? או אולי סיבות אחרות? מה עדיף?
-
- 4 תגובות
- 526 צפיות
-


