עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכולם, כהמשך לOC של המחשב שלי, החלטתי לעלות מFSB375 ל400. מה שהעלה את המעבד ל3.2 (X8, 1.36V, יציב 3 שעות בPRIME95 והגיע עד 51 מעלות - אני מרוצה). ואם זאת, העלה את הזכרונות ל800Mhz (מהירות מקורית 675). הבעיה היא כזאת, במהירות הזאת אני לא מצליח להגיע לתזמונם 4-4-4-12, או אפילו 5-5-5-15. אני עכשיו עובד על תזמונים 5-6-6-18, עם מתח של 2.06V וזה עדיין לא עובד כזה טוב, אחרי 20 דקות בדיקת זכרונות בPRIME95 קיבלתי שגיאה =/ . (החברה אומרת שהם אמורים לעבוד ב1.9 ב675 עם תזמונים 4-4-4-12 מה שלא בדיוק נכון, היה צריך עוד מתח). האם נראה לכם שאני יכול לעלות עוד את המתח של הזכרונות בלי לגרום ליותר מדי נזק? יש בכלל סיכוי להרוס את הזכרונות מ-OverVolt? לזכרונות אומנם יש אחריות לכל החיים,…

    • 28 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. לאחר כשנתיים וחצי פיתח הכרטיס שלי מסוג HD 4870 1gb PowerColor קרקושים חזקים ומעצבנים מכיוון שנמאס לי, הגעתי לשני פתרונות לאחרונה. אם אתם מנסים את זה כמובן שזה באחריותכם! פתרון חלקי א. נתקלתי בתוכנת Ati Tray Tools (מאחר ש-ה Catalyst אצלי הפסיק לעבוד) http://downloads.guru3d.com/download.php?det=733#download בתפריט: Hardware > Overclocking Setting שאני מוריד את מהירות המאוורר בפרופילים מתחת לרף מסויים, הרעש פוחת בברירת מחדל הוא על 70% קבוע, מכיוון שבמנוחה ללא הרצת משחקים אני לא רוצה לשמוע תקרקושים ביצעתי בעזרת אותו כלי Under Clock לכרטיס, והורדתי את מהירות המאוורר. שהורדתי את המהירויות כרטיס יותר מדי - המסך הפך לבן - צריך לקחת את זה בחשבון. אנדרקלוקינג: …

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. שלום לכולם, לאחרונה התחדשתי במעבד מסוג חדש של חברת AMD: Phenom II X4 955 Black Edition יש לי מספר שאלות שאני ישמח לקבל עלהם תשובה: 1: הבנתי שיש מספר גירסאות (C2/C3) שההבדל העיקרי הוא צריכת החשמל האם זה נכון? האם אלו הגירסאות היחידות והאם יש עוד הבדלים? לי יש C3. 2: אני נכון לעכשיו עם קירור מקורי ללא OC (בינתיים) אני מקבל תוצאות קירור של בין 33 ל 39 (לכל היותר!) במנוחה. אני השתמשתי בגריז של Arctic Silver שהיה אצלי כמה שנים אבל אני לא חושב שיש קשר. השאלה האם זו הטמפרטורה שאמורה להיות לי במצב מנוחה ללא OC? 3: שאלת השאלות! היה לי גוף קירור דיי בהמה! ה-Mugen II (שהוא למכירה דרך אגב..) הוא גוף קירור מעולה אבל לא בשבילי, גדול מאוד, המארז שקוף וקשה לי לראות אותו תק…

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. בבקשה תהנו :)

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. גיליתי שאני עומד לשלם 390 ש"ח על מאווררים וSK7 אז יש אולי פתרון קירור מים זול וטוב? איך לדוגמא Evercool EC-WC-101? בכמה מסתכמות העלויות של מערכת קירור מים HOME MADE?

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. h100 corsair מי מוכר קרור זה במחיר טוב ?

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. תעזרו לי בבקשה אני לא מבין כלום בנושאים האלה אבל אשמח לקבל הצעות מה לעשות בנוגע לקירור זאת אומרת איזה מאוורר או\ו איזה מערכת קירור כדי לי לקנות? איזה חברה? כמה מאווררים? ועוד שאלה קטנה: מה החום הסטנדרטי שצריך להיות במחשב(מעבד ולוח אם)? נ.ב יש לי AMD XP 1900 והלוח אם "רק" ב 48 מעלות

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by זאק,

    משום מה במארז שלי (cm 690) המאוורר שעל דלת המארז עושה המון המון רעש.. הבעיה היא לא במאוורר אלא בחיבור שבין המאוורר לדלת.. יש למישהו מושג איך אני משתיק את זה??????

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by elyaz,

    אהלן המאוור הקדמי הפסיק לעבוד לאחרונה, כנראה שהוא אכל יותר מדי אבק המאוורר של AC, נמצא אצלי שנתיים, נדמה לי שהדגם שלו זה זה: Arctic Cooling Arctic Fan 12 120MM Fan יש לו חיבור 3 פינים, ניסיתי לחבר אותו במקום אחר על הלוח אם וזה גם לא עובד כנ"ל נסיונות עידוד ע"י סיבוב עם האצבעות. יש דרך לפתוח את המאוורר בצורה כזאת שיהיה אפשר לחבר אותו אח"כ? בכל מקרה, אני אשמח לקבל המלצה למאוורר איכותי לקדמת המארז אבל לא יקר מדי - לא יותר מ100 ש"ח גג תודה

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. Started by roes,

    מה זה משחה תרמית? מה היא עושה, למה היא נועדה?

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by HitmanW,

    בעקרון אם אני מעוניין באוברקלוק לא משמעותי של בואו נגיד לתדר 4.5Ghz. הקירור בכותרת יספיק? ובאמת שניסיתי למצוא מידע בנושא בפורום ובאינטרנט ללא יותר מידי הצלחה לפני ששאלתי. אשמח לעזרה.

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by nadav1379,

    אני רוצה לדעת מה זה גריז טרמי ולמה זה עוזר ואיפה סמים את זה ???

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by lipa,

    ראיתי תגובות ברשת שזה ככה [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by הדוד משה,

    פשוט שוכב פה איזה מאוורר אחד כזה, וחשבתי אולי... "לשלב" אותו במארז תוך הפעלת לחץ פיזי מתון אני לא אעשה זאת אם הוא סתם ישב שם ליופי, כמובן. יש סיבה להשתמש בדבר כזה בכלל? הוא דוחף אוויר כראוי?

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by Tzach_n,

    אני מתכוון להעביר את המערכת שלי מקורסייר 650D למארז פרקטל Node 605. המעבד שלי כרגע מקורר עם H100i ולצערי אין מצב להכניס אותו בתוך ה-605. מה שאומר שאני חייב להחליף קירור למשהו עם פרופיל נמוך, עד 12 ס"מ. האופציה הכי טובה שמצאתי היא Noctua NH-L12 הבעיה היחידה היא שהמעבד ב-OC ל-4.5GHz ואני לא בטוח איך הקירור יתמודד איתו, ועוד במארז יותר צפוף ופחות מאוורר מהקורסייר. אופציה אחת היא להוריד את ה-OC לאיזור ה-4.2 שזה ישפר את המצב מעט, אבל בגדול הייתי רוצה להשאר עם 4.5. הקירור הכי טוב שראיתי שהוא פרופיל נמוך היום הוא Cryorig C1, אבל אין להשיג אותו בארץ... אפשר מאיביי אבל הוא עולה בסביבות 400 ש"ח, טיפה יקר. המלצות\דעות?

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by redead,

    כמה שווה להשקיע את המאמץ המורכב הזה בסידור כבלים מאחורי הלוח אם וכמו שצריך ככה שלא יהיה בלאגן במארז? כמה באמת זה ישפר את הטמפ במארז עצמו של כלל הרכיבים? מדובר אצלי במארז Gigabye Aurora 3D, כמה זה נוח/אפשרי לסידור נכון במארז הנ"ל? תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by ORrrr,

    אהלן. המפרט: Intel Pentium G3250 Gigabyte GA-H81M-S2PV G.Skill 4GB DDR3 Arctic Alpine11 GT SeaSonic 350ET Crucial MX100 256GB מארז ישן עם מאורר 80 קדמי מכניס ומאורר 80 אחורי מוציא. טמפרטורת מנוחה נעה בין 31-36 אך מספיק שנכנסים לכרום ופותחים כמה אתרים הטמפרטורה אפילו קופצת לפעמים מעל ל50 ועד ל 60 אפילו אם לשניה. המחשב לא שלי ולמען האמת מרגיש טיפה יותר איטי מהמחשב שלי שהוא ישן יותר(G630, C400 128GB). בדקתי את אותה הסיטואציה אצלי והטמפרטורה בפתיחת כרום עם כמה אתרים והטמפרטורה במקסימום הייתה 44-45. יש לי מארז טיפה טוב יותר Antec 300 עם מאורר למעלה ומאחורה מוציאיים ומקדימה מכניס. האם יכול להיות שהקירור הורכב לא טוב?

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by 00Amir,

    קניתי Inno3d gtx 460 i-chill - והאמת כרטיס נראה פצצה ! 2 מאווריים מרשימים מאוד. הרצתי 3D Vanteg וקיבלתי 14486 בסטוק. התחלתי לעשות לו OC - אני לא מצליח להתרומם עם הכרטיס יותר מידי... אני מצרף תמונה שלאחר OC ואולי תגידו לי איפה אני טועה? בנוסף לכך אני רואה שאני לי אפשרות שליטה על הV מתח של הכרטיס - זה חשוב? איך אני ממשיך? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. תיראו המעבד שלי לאחרונה דיי חם ואני רוצה לדעת איזה קירור יש לו.. במפרט לא כתוב שום דבר לגבי קירור.. זאת אומרת שאין לי קירור למעבד??? איך אני בודק את זה??? דניאל.

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. איך התוצאה של המעבד בבדיקה? למישהו יש אולי משהו להשוות אליו? התוצאה הכללית נמוכה בגלל הכרטיס מסך x850xt pe שלא תומך בHDR\SM3.. האוברקלוק כרגע יציב מאוד ואתם יכולים לראות פרטים במפרט. תודה עדכון: תוצאה של 05

    • 32 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by yan,

    שלום..אני לא מבין באוברקלוק יותר מידי אז תתחשבו (: רציתי לדעת אם זה שאני מקטין את הטמפרטורה של המעבד זה די ויותר בשביל להגדיל את מהירותו או שצריך ואפשר לשנות משהו בהגדרות ואם כן האם זה יכול להזיק למעבד בצורה כל שהיא למעבד או לשאר חלקי המחשב http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=1774

    • 28 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by amisha,

    תוצאות OC תזמונים 2.5/3-3-7 מתחים : זכרון : 2.75 מעבד 1.525 במצב הזה לפי פריים זאת המע' הכי לא אמינה בשוק!!!

    • 29 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by haKo$,

    בדקתי בכמה אתרים את הביקורות עליו ונכתב שהוא ממש מומלץ, העיניין הוא האם למשהו יש נסיון איתו והאם הוא שווה את ההשקעה.. יש לציין שיש לי מעבד Q6600 B3 ואני מתכוון לעשות OC למחשב ואני רוצה להגיע ממהירות 2.4 ל-3HZ, ועוד דבר יש לי מארז soprano האם הוא מפסיק גדול שV1 יכנס לתוכו?

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. עד היום הכל היה בסדר ונחמד... פתאום הוא התחיל להתחמם אז רציתי לדעת אם זה בגלל המזגאוויר שניהיה חם יותר זה הגיוני?!? וכמה עולה מאוורר טוב וגדול? תודה מראש :AR15:

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by X-striker,

    שלום, יש לי Intel Pentium D 805 2.66mhz gigabyte ga-81945p-g biostar 9600gt נעלתי את הpci express freq על 100, והצלחתי לעשות OC למעבד מ133MHZ ל 145MHZ, אחרי זה המחשב לא עולה. אך אם אני שם את ה pci express freq על AUTO , אני מצליח להגיע עד 170MHZ . מה הבעיה פה? תודה.

    • 36 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים