עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by mz155,

    יש לי כרטיס מסך מסוג: evga 8800gts 320mb.. הרגיל הטמפרטורה במנוחה: 40 ובמאמץ: 55-60 (לפי אוורסט) core bus: 513mhz memory bus: 812mhz לכמה לדעתכם אני אוכל להגיע?

    • 4 תגובות
    • 528 צפיות
  2. Started by DeeKay,

    גם יפה גם אופה. http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleID=1958

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  3. Started by cold fire,

    יש לי מחשב פנטיום 4 1.8 ברצוני לעשות לו over clocking אך בביוס של המחשב אני לא יכול לשנות את המאפיינים שלו(המהירות FSB וכ"ו) המחשב הוא של חברת nec, אז אפשר לעשות overclocking או לא? והאם אפשר לעשות אותו דרך windows (דרך תוכנה כלשהי)?

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות
  4. Started by Director,

    שלום לכולם . נכנסתי לאתר Zigzag2000 , וראיתי שם פעם ראשונה דבר כזה קירור למוסטפים . משהוא יכול להסביר אם זה ממש מועיל ל OC ? ומה התפקיד שלהם בכללי ?(משהוא עם מתח נכון?)

    • 4 תגובות
    • 528 צפיות
  5. Started by zombie,

    יש לי מארז NZXT LEXA Blackline והמאוררים דיי מטרטרים ולא דוחפים הרבה אויר.... אני רוצה להחליף את כולם ולהוסיף אחד.... זה אומר:3 מאורריי 120מ"מ, 2 של 80 מ"מ חשבתי על ה Tt thunderblade דוחפים 78cfm רק בטח מרעישים....אבל חפיף אני מחפש מאורר שדוחף כמה שיותר אויר בכמה שפחות רעש...ורצוי לדים חיחי!! תודה רבה מראש!!!!!

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  6. Started by dddddd,

    מעבד:c2d e6400 כרטיס מסך:ati x1950pro 512mb קירור כרטיס מסך:Arctic-Cooling Accelero X2 קירור מעבד:TUNIQ TOWER 120MM לוח אם:‏AW9D-MAX abit זכרון:CORSAIR 2048MB 800MHZ DDRII 4-4-4-12 שני יחידות של 1 ג'יגה הרדיסק:Seagate 320GB 16MB מארז:‏HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver ספק כח:Thermaltake 500W W0093RI העם אני יכול לעשות לו OC רציני או OC קטן?

    • 3 תגובות
    • 528 צפיות
  7. באוברקלוק הגעתי ל- 3.6 MHZ המתח עומד על 1.470 והטמפרטורה במאמץ נעה בין 73-80 זה לא ממש מסוכן למעבד ?? יש לי קרור של ZALMAN 9700 שאמור להיות ממש טוב...או שאני טועה.. אולי ישנה אפשרות לעלות מתח בגשר הצפוני ולהוריד מתח מהמעבד?? עם טמפרטורות כאלה אני לא יוכל להתקדם לאוברקלוק יותר משמעותי... אני יעלה תמונות מחר..

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  8. Started by uuzar,

    שלום לכולם קניתי מחשב חדש עם לוח של ASUS P5B-E מעבד QX6700 כרטיס מסך Gefours 7600 GS עם 512 MB זיכרון 2G 667GHZ KINGSTON אני יכול לעשות OC בעזרת תוכנה של ASUS AI Booster מהירות המעבד CPU frequency = 266 ניתן לשנות עד ל 643 CPU ratio = 10 ניתן לשנות מ - 6 עד - 28 מהירות הזיכרון DRAM voltage = AUTO ניתן לשנות בין 1.8 ל 2.1 DRAM frequency = AUTO ניתן לשנות 533-1067 מהירות כרטיס PCI-E PCI Express frequency = AUTO ניתן לשנות 90-150 1. מה אתם ממלצים לי לשנות כדי לשפר את הביצועים של המעבד? 2. מה זה CPU ratio ? 3. האם ממולצץ לשנות את המהירות של הזכרונות ולכמה? 4. לכמה לשנות את מהירות כרטיס המסך? 5. לכרטיס מסך יש צלעות קירור האם רצוי להתקין מאורר על הצלעות כאשר עושים OC? תודה מראש

  9. לשיפוטכם חברים איזה קירור יותר טוב לצ'יפ בלוח הזה מספר 1 המקורי או קנוי 2 תודה לכל העוזרים

    • 7 תגובות
    • 528 צפיות
  10. Started by Esparco,

    כשאני מריץ סופר פאי המעבד נמצא בשימוש של 50 אחוז בלבד אבל שאני מריץ שני סופר פאי במקביל אז השני נופל ולא מריץ תבדיקה מישהו יודע מה הבעיה? ואיך אני בודק את המעבד ב 100 אחוז שימוש? יש לי דואל קור 920 אינטל

    • 5 תגובות
    • 528 צפיות
  11. הי! הפכתי את הרשת (כולל האתר של אינטל) ולא מצאתי את טווחי הטמפ' המומלצים של המעבד E6400. זו תמונת המערכת שלי כרגע, לאחר שהנמכתי את 3 המאווררים ב-Antec P180 ל-Low וננתי לביוס לשלוט בפריזר 7 (שהנמיך אותו לחלוטין, אני ממש לא שומע אותו): השאלות: 1. מנין אביא טמפ' מומלצות ממקור רשמי? (לא מפורט בחוברת של המעבד אגב) 2. מה דעתכם לגבי הטמפ' הנ"ל? (אמיול ואקספלורר ברקע, זה הכל) 3. האם כדאי להגביר את הפריזר בעצמי? ומה לגבי תוכנות השליטה של אסוס על מאפייני המערכת? שוות משהו? אני עדיין לא עושה OC אך רציתי לדעתי כמה מרוכשי האסוס אכן התקינו את אותן utils. תודה!

  12. Started by Garbil,

    שלום, אני עושה OC ובביוס המצב של ה מתח הוא ב AUTO(הנורמל הוא 1.500) בכל מקרה, 1.500 הוא שהמעבד בסטוק, 2000. עכשיו המעבד ב 2500 והמתח על 1.600, רציתי לדעת אם זה הרבה ומה הMAX שניתן לתת לו בלי לדפוק אותו.(מעבד בחתימה). תודה.

    • 3 תגובות
    • 528 צפיות
  13. Started by BlackB,

    שלום, אני לא בדיוק מחפש OC אלא יותר לדעת אם בעיה שנראה לי שפתרתי במחשב נגרמה באמת ממה שאני חושב שזה. המפרט שלי הוא מעבד E6600 ל"א ASUS COMMANDO ספק LIBERTY 400W זכרונות 4X1GB) TWISTER 800MHZ, סה"כ 4GB. מע"ה XP PRO X64 יש גם דיסקים קשיחים, צורב וכ. מסך כמובן. הסיפור הוא שהלוח אם הזה בהפעלה ראשונה הראה לי רק 3GB והכל עבד טוב במצב הזה, אבל אז שמתי לב במנואל שישנה אופציה שנקראת MEMORY RE-MAP ב-BIOS ואומרים להפעיל אותה רק כאשר משתמשים במע"ה 64BIT, לאחר שהפעלתי המחשב באמת זיהה 4096MB וכך גם מע"ה אבל זמן קצר לאחר מכן תוכניות החלו להיתקע ואי-אפשר היה לסגור אותן אפילו מהTASK MANAGER ובנוסף לא יכולתי לכבות את המחשב בצורה סדירה אלא רק באמצעות כפתור הPOWER. אחרי המון המון משחקים ובל…

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  14. Started by TheReaper,

    טוב הלכתי למדור הורדות וניסיתי כמה תוכנות אף אחת לא מזהה את הלוח אם שלי ואני לא יכול לעשות כלום איתה איך אני פותר את זה?

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  15. Started by מישה,

    המחשב הישן שלי, סלרון 333 המחשב ישן, מאוד ואני בעצמי לא זוכר/יודע פרטים מלאים שלו אני אשתדל לפרסם כאם פרטים מלאים ע"י שימוש בתוכנה כלשהי כל הרכיבים במחשב הם רכיבים זולים ופשוטים זה משנה כמה זכרון ראם יש לו ? יש שם 128 sdram כמובן, אבל משום מה המחשב מזהה אותם כ120 או אפילו 112 מ"ב הייתי רוצה לעשות לו אוברקלוק ל450 MHz +- אולי 400 בכל אופן, ביומיים האחרונים דאגתי לעגל את הכבלים ( הצמות האלה ) ודאגתי להשיג מאוורר 120 מ"מ שאני מתכנן לשים אותו בסוף השבוע האם מישהו יכול לתת הערכה האם ניתן בכלל לעשות אוברקלוק ? אם כן, עד כמה אני מניח שהמאוור של המעבד הוא ישן, גרוע, זול, פשוט ולכן המאוור 120 מ"מ אני מתכנן לשים בצד, בדלת זאת אומרת שיכניס אוויר לכיוון המעבד המארז ש…

    • 5 תגובות
    • 528 צפיות
  16. Started by David K,

    לפני כשעה גמרתי להרכיב (פחות או יותר) את המחשב החדש שלי: Core 2 dou E6600 G-Skill 2GB 800MHz 4-4-4-12 Dual Channel ATI x1900XT 256MB VIVO Scythe NINJA PLUS GigaByte GA-965P-DS4 MAXTOR 7V250F0 (250GB SATA 2 16MB Cach כרגע אני בודק את הזיכרון עם Memtest86+ העלתי את תדר הבאס ל 350 המעבד עובד ב 3150 הזיכרונות ב 1050 !!! (אני מאד מרוצה מהם עד כה) עדכון: באס: 375 מעבד: 3366 זיכרון: 998 (הורדתי את המכפלה ל 2.66) אשמח לתגובות, הצעות, רעיונות....

    • 4 תגובות
    • 528 צפיות
  17. Started by rabbit,

    845 series הבנתי שיש דגמים שניתן לבצע איתם אוברקלוק רציתי לדעת אם בלוח הזה אני יכול לבצע? תודה לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות
  18. טוב לאחר יום משעמם נוסף החלטתי לקחת את ה-OC שלי צעד אחד קדימה. אז נכנסתי למאמרים ולכל מיני אתרים שמדברים על OC לכרטיס שלי ובכלל... הורדתי תוכנות וקדימה לעבודה. ואז הבנתי בעצם שכמה שאתה לומד יותר יש לך יותר שאלות ולפעמים מזל של מתחילים מביא תוצאות שמקצוענים חולמים. טוב בלבלתי לכם את השכל יותר מידי. רק לפני השאלות אני צריך לציין מה עשיתי עד עכשיו בכדי שתבינו. **חשוב אני בסופו של דבר מוריד את ה-OC, הכל למטרת לימוד בלבד. אז OC לכרטיס מסך הכי טוב שהגעתי זה 500@1120 ----> 546@1272 שזה נתן לי תוצאה של 6947 3DMARK 2005 לינק:http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1510476 ו-OC למחשב מ- 200MHz ל-240MHz כאשר ב- 238 כבר לא עלה לי ווינדוס אז הורדתי זכרונות ל-166 שאלות:…

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  19. שלום חברים, אני חדש בכל העסק ויש לי כמה שאלות.. אני רוצה לקנות חלקי מחשב טובים וחדשים ולבנות מארז יפה (מודינג) בשביל החידוש, הכיף שבבנית המחשב והיעילות חשבתי להתקין מערכת קירור מים במחשב א. מידותיו של המחשב המיועד הם 40X30X30 (ממש קטן) ב. אני לא יודע מהו הגודל המינימלי האפשרי של כלי המים במערכת קירור המים? ג. האם זה מסוכן לבצע קירור מים במחשב עם חלקים יקרים וטובים? ד. האם מערכת קירור מים מקררת את כל המחשב ובכך מחליפה סופית את המאווררים? ה. האם יש לכם הצעות או המלצות בקשר למחשב שאני מתכנן.... ו. תודה ואני אוהב אותכם

  20. Started by morel ezra,

    ?

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות
  21. Started by sinai21,

    אני צריך עזרה בבחירת גוף קירור למעבד אינטל... אני מחפש משהו שיהיה כמה שיותר שקט, הביצועים חשובים, אבל לא יותר מהרעש... אני חשבתי על ה- Rocket של - Thermaltake אבל אם למישהו יש הצעה אחרת למשהו גם יותר יקר היא תתקבל בברכה. תודה מראש...

    • 4 תגובות
    • 528 צפיות
  22. Started by huhxd,

    טוב אז אני קונה מחשב כנראה בימים הקרובים ורציתי לשאול שאלה. המחשב שאני קונה יהיה מבוסס על אינטל E6750 או Q6600 - אני עדיין לא סגור. 8800GTS ועם המארז NZXT APOLLO. עכשיו עם כל מה שלקחתי אין לי עדיין מספיק כדי לקנות קירור למעבד ואני לא מוכן להתפשר על משהו בשביל הקירור. עכשיו רציתי לשאול האם הקירור שבא עם המעבד יספק אותי ולא יגרום למעבד להגיע לחימום גבוה? תודה רבה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 528 צפיות
  23. למישהו יש המלצות?.. אני לא מבין בזה בגרוש, אבל אני יודע שהכרטיס ממש מתחמם עד למצב שאני לא יכול לגעת בו ולא נראה לי שזה בריא... תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  24. Started by alonkl,

    כל המפרט בצד (ללא האוברקלקו שרשום שם), זה היהי מסוכן להוציא את המאוור בצד שישאר רק ההוא מאחורה? הצידי מרעיש כמו משוגע וכבר ניסיתי לשים 120 מ"מ מקדימה וזה כרוך בפירוק המארז כי העובי לא נכנס בין קצת המארז לכלוב ההארד דיסק. תודה על הסבלנות

    • 3 תגובות
    • 528 צפיות
  25. יש לי שאלה חברים על טמפרטורת עבודת המעבד שלי. המעבד שלי הוא אינטל P4 1.7 והטמפרטורת עבודה שלו עבודה רגילה גלישה באינטרנט ושמיעת מוזיקה ואיסקיו לא משהו מיוחד עומדת על 43 מעלות כשאני מדליק זה 30+ האם זה נורמלי או שזה לא טוב וזה צריך להיות יותר נמוך? יש לי קירור מקורי של אינטל ומישחה טרמית מרחתי חדשה.

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות

דיונים חדשים בפורומים