אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
>יש לי את המפרט הבא : > > > > >טמפ' : >Temp 2 = מעבד >Temp 1 = לוח אם > >מעלות במנוחה : > > >מעלות במאמץ : > > > >צורת המארז : > > >2 מאחורה מוציאים אוויר + ספק החוצה >2 מכניסים אוויר אחד מול הצ'יפסט וכרטיסי הPCI ואחד מלמעלה.. > >המאוורר על המעבד הוא סטנדרטי.. >*המאורר של הצ'יפסט מנותק כי הוא עושה רעש וגם ככה לא יעיל >במיוחד.. >המחשב עבר ניקוי אבק והוא נקי לגמרי.. > > >בAquaMark המחשב מקבל 30 אלף.. >הביצועים של המחשב פחות מספקים אותי מפעם.. (לפני שנה) >אלו ההגדרות OC החדשות שניסיתי : > > >העלתי ב0.025 את המתח >את הFSB…
-
- 3 תגובות
- 531 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה מה העניינים ? קניתי לוח אם חדש GIGABITE GA-8IPE1000 v4 למעבד של פרסקוט 2.8 ורציתי לעשות לו אוברקלוק ... לאחר שאני משנה את הנתונים בביוס אני מעלה את המעבד לFSB235 שזה 3.3MHz אך הזיכרונות דווקא להפך יורדים במקום 400MHz (יש לי 4 זכרונות ב 256X4 Dual Channal של קינגסטון. במקום 400MHz הלוח אם הזה מוריד אותם ל392MHz לעומת לוח אם הקודם שלי של ASUS שדווקא אוטומטית היה מעלה את הזכרונות ל460MHz !!! לאחר שניסיתי ידנית להעלות את הזכרונות (יש שם אופציה "פי 2" יחסית למעבד אז זה כן עולה לי 460MHz אבל המחשב עולה ולאחר דקה עושה לעצמו ריסט. ניסיתי להעלות את המתח 0.1+ לDIMM שזה בעמם לזכרונות גם לא עזר ולאחר דקה מסך כחול, ניסיתי להעלות עוד מתח 0.2+ וגם לא עוזר ומיד לאחר שהמחשב …
-
- 4 תגובות
- 531 צפיות
-
-
איזה קירור לקנות?. הThermalright XP-90 וה Thermaltake PIPE101 יהיו אם ה silentcat של Thermaltake אני מחפש קירור שקט למחשב שלא יהיה בoc אבל הוא בטוח בית מעץ כך שהוא חם המעבד הוא amd 3000+ 939
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות OC לסלרון 800, ראיתי שיפורש של 50% לאחד שעשה אותו עם קירור Thermal Take Volcano 6Cu, לעומת שיפור של 3% לאחד שעשה OC עם קירור סטוק. קודם כל לא מצאתי אתר באינטרנט שמוכר את הקירור הזה: Thermal Take Volcano 6Cu... אצלי לוח אם ישן, של סלרון 800, זה סוקט 370 אם אני לא טועה, תקנו אותי.... אז אני צריך קירור זול, אני מדבר על 100 שח גג. לOC... ה Thermal Take Volcano 6Cu בזמנו עלה 100 שח. מישו מוכן אולי להביא אתרים שיש בהם את הקירור הזה? או לפחות משו שיתאים לי, במחיר... בלוח אם... תודה.
-
- 1 תגובה
- 531 צפיות
-
-
אז ככה החלטתי לעשות אוברקלוק למחשב לפני הכל כל הפעולה נעשתה על מתח סטוק של 1.4 וולט אז ככה: HT Frequency:3 Cpu Clock:280 Cpu/DDR Clock Ratio:333 Mhz Memory Timing: 3-4-4-8-12-1T-16 טמפרטורה במנוחה 34-35 במאמץ 45-46 ושוב להזכיר ששום מתח לא שונה והאם אני יכול להמשיך עוד בלי להוסיף מתח!? קצת תמונות: [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 531 צפיות
-
-
שלום לכל המומחים, יש לי את המפרט שבצד המעבד עם קירור סטוק(יש לציין שיש לי זרימת אוויר טובה למדי במארז). בדקתי את המעבד למאמץ והוא הגיע ל54 מעלות במאמץ(CPU:54 CPU1:46 CPU2:45) מלא בתוכנת S&M .. לכן אני חושב שהגיע הזמן למתוח אותו קצת מעבר.. קראתי את מדריך הOC שבאתר ובגדול הבנתי מה צריך לעשות.. רציתי לשאול אם באמת כדאי לי להתחיל בOC למעבד הבא עם קירור סטוק ועד לאיזה תדר מומלץ להגיע בFSB בתור התחלה. בנוסף.. האם יש איזשהם הגדרות ספציפיות ללוח שלי (asus p5b) שמומלץ לבצע לפני שמתחילים? עריכה: ואיך המתח של המעבד נכנס לתמונה? ומתי אני אמור לשנותו?
-
- 4 תגובות
- 531 צפיות
-
-
עשיתי OC של 20% למעבד ושהמחשב ניכנס לwindows אז הוא עושה RESTART ובמצב בטוח הוא פועל. גם ניסיתי לעשות OC של 10% וב10% הWINDOWS פועל. הטמפרטורה היא 48 אז אני לא חושב שזה מיחימום. תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 531 צפיות
-
-
אנשים אל תשימו לב למעלות שMBM 5 קובע כי הם לא נכונות ללוח אם שלי יש תוכנה שבודקת מעלות ישירות מהביוס והמעלות שונות לגמרי. הוא מתכוונן על סנסור לא טוב.
-
- 3 תגובות
- 531 צפיות
-
-
לשיפוטכם חברים איזה קירור יותר טוב לצ'יפ בלוח הזה מספר 1 המקורי או קנוי 2 תודה לכל העוזרים
-
- 7 תגובות
- 531 צפיות
-
-
חשבתי להתחיל לעשות OC למחשב שלי סופסוף, והייתי שמח לשמוע מה אתם אומרים - כדאי או לא? מדובר במחשב בן קרוב ל 4, ביצועים נמוכים בינוניים וזאת המערכת (אני מקווה ) : המארז גנרי, כמו כן מערכת הקירור די סטנדרטית לפי מה שאני יודע... ממליצים לעשות OC לכזה מחשב? כמה אחוז שיפור אפשר להשיג מכזה מעבד -\+? כמה אפשר להשיג מהכרטיס מסך? (GF5200) *הערה קטנה: את המשחה התרמית אני מחליף בכל מקרה בימים הקרובים אם זה משנה משהו : \ תודה מראש !!
-
- 4 תגובות
- 531 צפיות
-
-
לחבר שלי יש מחשב ישן p2 350 המפרט שלו : מעבד 350 , לוח אם ישן ( לא יודע מה הסוג שלו) , הרד דיסק 6 gb , זכרונות 256 mb , כרטיס מסך gforce 7000 , והשאלה שלי האם ניתן לעשות oc למחשב הזה או לא
-
- 3 תגובות
- 531 צפיות
-
-
CPU : Intel Pentium IV 2.8C GHz HT 512K 800MHz Socket 478 CPU BOX [ ¤ 1115.79 ] 1 Motherboards for Intel : ABIT IS7-E Intel 865PE Motherboard (HT,FSB 800,SATA, Dual DDR400, 5.1 Sound, AGP8X,LAN, USB 2) [ ¤ 542.02 ] 1 Memory : DDR-RAM 512MB 3200 Samsung Original Memory [ ¤ 673.71 ] 1 Video Cards : Albatron Geforce FX 5900XT 128MB DDR DVI Retail Video Card [ ¤ 1209.68 ] 1 Floppy : Citizen Black 1.44MB 3,5" Floppy Drive [ ¤ 82.29 ] 1 Cases : Compucase-HEC Midi Tower CI-6A19 BLACK Front USB 300W Case [ ¤ 339.8 ] 1 Thermaltake Thunderblade 120mm LED fan - RED [¤ 67.05 ] 1 אני קונה אותה בעוד כמה ימים...האם אני יצטרך להוסיף אלייה קירור או משהו? כדי שאני לא ילך לחנות…
-
- 2 תגובות
- 531 צפיות
-
-
צריך את הביוס GeForce4 MX 440 Leadtek a170 וגם תוכנת צריבה תודה
-
- 1 תגובה
- 531 צפיות
-
-
עד 1500 ש"ח, שווה בכלל לחשוב על משהו במחיר הזה? אם תוכלו לעזור לי להרכיב מערכת (שיושבת בתוך המחשב אני יודה לכם מאוד.
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
עש/יתי אובר של 200 מגה הרץ מ 3.1 ל 3.2 ויש לי כמה שאלות. שעשיתי את האובר המחשב היה במנוחה 45-55 ובמאמץ 60 ככה. עכשיו אני יודע שהטמפרטוות קצת גבוהות. חוץ מזה יש לי ספק ג'נרי. יש ללי מאוורר סטוק. ויש לי גם זיכרותות ג'נרים של ceno. כל השאר ירקות יש לי כרטיס מסך ולוח אם של MSI די טובים. מה אתם אומרים להוריד את האובר קלוק? או מה לשפר?
-
- 1 תגובה
- 531 צפיות
-
-
צריך המלצה לקירור טוב שיאריך את את חייו של הכרטיס מסך לעוד איזה שנה ועדיין יפעל טוב geforce fx5200 128 MB
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
חברה מה דעתכם על קירור פסיבי הזה : Zalman ZM80C-HP VGA Heatpipe Cooler וגם זה : Thermaltake Fanless 103 תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
יש לי מעבד 3200 של איי אמ די, ניסיתי לפני כמה ימים לעשות אובר למעבד ל2300.. לא הלך המחשב ניכבה באמצע ועשה לי בעיות.. החלטתי שאני יעשה אז אובר אפילו יותר קטן.. שמתי את המעבד על 2200 הרץ , מספיק לי אני לא רוצה יותר.. והוא לא עשה בעיות עשיתי בדיקה ב S&M של ה long והוא הראה לי שבסי פי יו טסט הבדיקה בסדר והיא הסיימה , אך בממורי טסט היה לי כזה ריבוע אדום והוא כתוב declected error משהו כזה. אבל המחשב המשיך לעבוד.. זה בסדר?? או להחזיר כבר את האובר לסטוק??2009??? או שזה לא משנה?????????? עוד שאלה.. יש לי קירור ביג טייפון , הוא עובד כרגע על 888 rpm +- לפי האברסט... אפשר לשנות אותו ליותר? אם כן איך? ובכלל כדאי לשנות אותו ליותר???יש צורך???
-
- 5 תגובות
- 531 צפיות
-
-
1. יש לי סאנבים טרנספורמר [למרות שאני חושב להחליף] יש בו 3 מאווררי 80 נורא רועשים, אחד של 120 שגם קצת רועש אני מחפש מאווררים בגדלים האלו שיהיו טובים אבל שקטים כמה שאפשר כמו כן ה-80 מ"מ צריכים להיות עם תאורה [בגלל מיקומם במארז] האם יש חיה כזו? 2. יש ברשותי כרטיס מסך של ספיר 1900GT האם קירור סטוק שמגיע איתו מספיק אם אני אעשה OC [לא גדול, זה הראשון שלי]? 3. קירור צ'יפסט, אם אני עושה OC קל כמו שאמרתי...האם אני צריך קירור צ'יפסט [הלוח שבמפרט]? 4. קירור זכרונות? [אותה שאלה כמו על הצ'יפסט] תודה מראש לכולם
-
- 2 תגובות
- 531 צפיות
-
-
הגיוני שאני לא מצליח עם OCZ HPC REAPER pc 6400 cl 4 להגיע ל996 על טימינג של 5-5-5-18 עם מתח של 2.2 ? אני לא מצליח להעלות את המחשב על ההגדרות האלה וזה משגע אותי חשבתי שהם טובים לOC , מה יכול למנוע ממני להפעיל אותם בהגדרות האלה? יש לי E8400 HD4850 EARTHWATTS 430 WATT
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
מה ההבדל בין שני האינדיקציות האלה בEVEREST? הראשונה מראה לי 57 והשניה 33 שזה לא ממש הגיוני... את אותם המספרים מראה לי גם התוכנה שבאה עם הלוח אם רק ששם כתוב SYSTEM 1 ו-2
-
- 2 תגובות
- 531 צפיות
-
-
שלום לכל אנשי הפורום לפני מספר חודשים רכשתי את הכרטיס הנ"ל כחדש של חברת sapphire מבחור באינטרנט. הכרטיס הגיע בקופסא תקין לחלוטין וללא בעיות. הבחור קיבל/ קנה אותו מארה"ב. לפני יומיים כאשר השארתי את המחשב עובד כ2 ימים בערך ואז התחיל רעש מעצבן מן המארז, רעש של מאוורר שנוגע בנייר או בפלסטיק. כמובן ישר האשמתי את המאוורר של המעבד ואפילו הוצאתי וניקיתי אותו. מסתבר שהרעש מגיע מהמאוורר של הכרטיס מסך בסופו של דבר. המאוורר בנוי בכרטיס למי של מכיר בתוך מבנה פלסטיק והוא מסתובב בתוכו וזורק אוויר לצלעות קירור שנמצאות גם כן מתחת לפלסטיק. משום מה .... אינני יודע למה ?! המאוורר החל לפגוע בפלסטיק ומשמיע רעש בלתי נסבל, בחיפוש באינטרנט ישנם מקרים זהים לחלוטין לבעיה המתוארת. אצל אנשים בארה"ב…
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-
-
אני רוצה להסיג [glow=red,2,300]בארץ[/glow] חנקן נוזלי או קרח יבש ומה זה אתנול אני רוצה לדעת אתם יודעים מה המחשב הכי קר בעולם ומה הקירור עליו וגם מה הטמפרטורות תודה לעוזרים הו אני יודע שצריך לחפש אבל לא מצאתי
-
- 2 תגובות
- 531 צפיות
-
-
האם זה טוב?? עשיתי למעבד(E8400) אובר מ-3 ל-3.68 בלי לגעת במתח בכלל לוח-אם DS3R האם זה מסמל טובות או שזה רגיל לחלוטין?
-
- 2 תגובות
- 531 צפיות
-
-
שלום לכולם, עברתי בין כמה וכמה קרורים למעבדים ואלו בין היתר ההתלבטויות שלי: עדיפות ביצועים על רעשים. Gigabyte G-Power Cooler BL GH-PDU21-SCK- מחיר: 137 ש"ח Gigabyte GH-PCU21-VG 3D Cooler-Pro - מחיר: 140 ש"ח Gigabyte G-Power Cooler Pro GH-PDU21-MFK- מחיר: 165 ש"ח מה עדיף מהשלושה הנ"ל או שבכלל עדיף משהו אחר? התקציב 150 ש"ח ומטה. המטרה היא ל-Socket478 (mPGA478 - אולי מתוכנן OC קטן ביותר או אפילו שלא. תודה מראש. ~~~~ עריכה ~~~~ לאחר חוסר התעניינות ממנהלי הפורום והאנשים החלטתי לעשות את החלטה לבדי ובחרתי ב-Gigabyte G-Power Cooler BL GH-PDU21-SCK. נעדכן בהמשך לגביו.
-
- 0 תגובות
- 531 צפיות
-


