עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אני רוצה לעשות OC לסלרון 800, ראיתי שיפורש של 50% לאחד שעשה אותו עם קירור Thermal Take Volcano 6Cu, לעומת שיפור של 3% לאחד שעשה OC עם קירור סטוק. קודם כל לא מצאתי אתר באינטרנט שמוכר את הקירור הזה: Thermal Take Volcano 6Cu... אצלי לוח אם ישן, של סלרון 800, זה סוקט 370 אם אני לא טועה, תקנו אותי.... אז אני צריך קירור זול, אני מדבר על 100 שח גג. לOC... ה Thermal Take Volcano 6Cu בזמנו עלה 100 שח. מישו מוכן אולי להביא אתרים שיש בהם את הקירור הזה? או לפחות משו שיתאים לי, במחיר... בלוח אם... תודה.

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  2. אז ככה החלטתי לעשות אוברקלוק למחשב לפני הכל כל הפעולה נעשתה על מתח סטוק של 1.4 וולט אז ככה: HT Frequency:3 Cpu Clock:280 Cpu/DDR Clock Ratio:333 Mhz Memory Timing: 3-4-4-8-12-1T-16 טמפרטורה במנוחה 34-35 במאמץ 45-46 ושוב להזכיר ששום מתח לא שונה והאם אני יכול להמשיך עוד בלי להוסיף מתח!? קצת תמונות: [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 531 צפיות
  3. Started by levimadman,

    שלום לכל המומחים, יש לי את המפרט שבצד המעבד עם קירור סטוק(יש לציין שיש לי זרימת אוויר טובה למדי במארז). בדקתי את המעבד למאמץ והוא הגיע ל54 מעלות במאמץ(CPU:54 CPU1:46 CPU2:45) מלא בתוכנת S&M .. לכן אני חושב שהגיע הזמן למתוח אותו קצת מעבר.. קראתי את מדריך הOC שבאתר ובגדול הבנתי מה צריך לעשות.. רציתי לשאול אם באמת כדאי לי להתחיל בOC למעבד הבא עם קירור סטוק ועד לאיזה תדר מומלץ להגיע בFSB בתור התחלה. בנוסף.. האם יש איזשהם הגדרות ספציפיות ללוח שלי (asus p5b) שמומלץ לבצע לפני שמתחילים? עריכה: ואיך המתח של המעבד נכנס לתמונה? ומתי אני אמור לשנותו?

  4. Started by stingeR-,

    אנשים אל תשימו לב למעלות שMBM 5 קובע כי הם לא נכונות ללוח אם שלי יש תוכנה שבודקת מעלות ישירות מהביוס והמעלות שונות לגמרי. הוא מתכוונן על סנסור לא טוב.

    • 3 תגובות
    • 531 צפיות
  5. לשיפוטכם חברים איזה קירור יותר טוב לצ'יפ בלוח הזה מספר 1 המקורי או קנוי 2 תודה לכל העוזרים

    • 7 תגובות
    • 531 צפיות
  6. Started by חננב,

    חשבתי להתחיל לעשות OC למחשב שלי סופסוף, והייתי שמח לשמוע מה אתם אומרים - כדאי או לא? מדובר במחשב בן קרוב ל 4, ביצועים נמוכים בינוניים וזאת המערכת (אני מקווה ) : המארז גנרי, כמו כן מערכת הקירור די סטנדרטית לפי מה שאני יודע... ממליצים לעשות OC לכזה מחשב? כמה אחוז שיפור אפשר להשיג מכזה מעבד -\+? כמה אפשר להשיג מהכרטיס מסך? (GF5200) *הערה קטנה: את המשחה התרמית אני מחליף בכל מקרה בימים הקרובים אם זה משנה משהו : \ תודה מראש !!

    • 4 תגובות
    • 531 צפיות
  7. Started by franco,

    לחבר שלי יש מחשב ישן p2 350 המפרט שלו : מעבד 350 , לוח אם ישן ( לא יודע מה הסוג שלו) , הרד דיסק 6 gb , זכרונות 256 mb , כרטיס מסך gforce 7000 , והשאלה שלי האם ניתן לעשות oc למחשב הזה או לא

    • 3 תגובות
    • 531 צפיות
  8. Started by bd,

    CPU : Intel Pentium IV 2.8C GHz HT 512K 800MHz Socket 478 CPU BOX [ ¤ 1115.79 ] 1 Motherboards for Intel : ABIT IS7-E Intel 865PE Motherboard (HT,FSB 800,SATA, Dual DDR400, 5.1 Sound, AGP8X,LAN, USB 2) [ ¤ 542.02 ] 1 Memory : DDR-RAM 512MB 3200 Samsung Original Memory [ ¤ 673.71 ] 1 Video Cards : Albatron Geforce FX 5900XT 128MB DDR DVI Retail Video Card [ ¤ 1209.68 ] 1 Floppy : Citizen Black 1.44MB 3,5" Floppy Drive [ ¤ 82.29 ] 1 Cases : Compucase-HEC Midi Tower CI-6A19 BLACK Front USB 300W Case [ ¤ 339.8 ] 1 Thermaltake Thunderblade 120mm LED fan - RED [¤ 67.05 ] 1 אני קונה אותה בעוד כמה ימים...האם אני יצטרך להוסיף אלייה קירור או משהו? כדי שאני לא ילך לחנות…

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  9. Started by davis5,

    צריך את הביוס GeForce4 MX 440 Leadtek a170 וגם תוכנת צריבה תודה

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  10. עד 1500 ש"ח, שווה בכלל לחשוב על משהו במחיר הזה? אם תוכלו לעזור לי להרכיב מערכת (שיושבת בתוך המחשב אני יודה לכם מאוד.

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  11. Started by Magist,

    חברה מה דעתכם על קירור פסיבי הזה : Zalman ZM80C-HP VGA Heatpipe Cooler וגם זה : Thermaltake Fanless 103 תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  12. 1. יש לי סאנבים טרנספורמר [למרות שאני חושב להחליף] יש בו 3 מאווררי 80 נורא רועשים, אחד של 120 שגם קצת רועש אני מחפש מאווררים בגדלים האלו שיהיו טובים אבל שקטים כמה שאפשר כמו כן ה-80 מ"מ צריכים להיות עם תאורה [בגלל מיקומם במארז] האם יש חיה כזו? 2. יש ברשותי כרטיס מסך של ספיר 1900GT האם קירור סטוק שמגיע איתו מספיק אם אני אעשה OC [לא גדול, זה הראשון שלי]? 3. קירור צ'יפסט, אם אני עושה OC קל כמו שאמרתי...האם אני צריך קירור צ'יפסט [הלוח שבמפרט]? 4. קירור זכרונות? [אותה שאלה כמו על הצ'יפסט] תודה מראש לכולם

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  13. Started by redti,

    הגיוני שאני לא מצליח עם OCZ HPC REAPER pc 6400 cl 4 להגיע ל996 על טימינג של 5-5-5-18 עם מתח של 2.2 ? אני לא מצליח להעלות את המחשב על ההגדרות האלה וזה משגע אותי חשבתי שהם טובים לOC , מה יכול למנוע ממני להפעיל אותם בהגדרות האלה? יש לי E8400 HD4850 EARTHWATTS 430 WATT

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  14. Started by manticore,

    מה ההבדל בין שני האינדיקציות האלה בEVEREST? הראשונה מראה לי 57 והשניה 33 שזה לא ממש הגיוני... את אותם המספרים מראה לי גם התוכנה שבאה עם הלוח אם רק ששם כתוב SYSTEM 1 ו-2

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  15. Started by kfir_d,

    שלום לכל אנשי הפורום לפני מספר חודשים רכשתי את הכרטיס הנ"ל כחדש של חברת sapphire מבחור באינטרנט. הכרטיס הגיע בקופסא תקין לחלוטין וללא בעיות. הבחור קיבל/ קנה אותו מארה"ב. לפני יומיים כאשר השארתי את המחשב עובד כ2 ימים בערך ואז התחיל רעש מעצבן מן המארז, רעש של מאוורר שנוגע בנייר או בפלסטיק. כמובן ישר האשמתי את המאוורר של המעבד ואפילו הוצאתי וניקיתי אותו. מסתבר שהרעש מגיע מהמאוורר של הכרטיס מסך בסופו של דבר. המאוורר בנוי בכרטיס למי של מכיר בתוך מבנה פלסטיק והוא מסתובב בתוכו וזורק אוויר לצלעות קירור שנמצאות גם כן מתחת לפלסטיק. משום מה .... אינני יודע למה ?! המאוורר החל לפגוע בפלסטיק ומשמיע רעש בלתי נסבל, בחיפוש באינטרנט ישנם מקרים זהים לחלוטין לבעיה המתוארת. אצל אנשים בארה"ב…

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  16. Started by PROSK8,

    אני רוצה להסיג [glow=red,2,300]בארץ[/glow] חנקן נוזלי או קרח יבש ומה זה אתנול אני רוצה לדעת אתם יודעים מה המחשב הכי קר בעולם ומה הקירור עליו וגם מה הטמפרטורות תודה לעוזרים הו אני יודע שצריך לחפש אבל לא מצאתי

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  17. Started by slrr,

    האם זה טוב?? עשיתי למעבד(E8400) אובר מ-3 ל-3.68 בלי לגעת במתח בכלל לוח-אם DS3R האם זה מסמל טובות או שזה רגיל לחלוטין?

    • 2 תגובות
    • 531 צפיות
  18. שלום לכולם, עברתי בין כמה וכמה קרורים למעבדים ואלו בין היתר ההתלבטויות שלי: עדיפות ביצועים על רעשים. Gigabyte G-Power Cooler BL GH-PDU21-SCK- מחיר: 137 ש"ח Gigabyte GH-PCU21-VG 3D Cooler-Pro - מחיר: 140 ש"ח Gigabyte G-Power Cooler Pro GH-PDU21-MFK- מחיר: 165 ש"ח מה עדיף מהשלושה הנ"ל או שבכלל עדיף משהו אחר? התקציב 150 ש"ח ומטה. המטרה היא ל-Socket478 (mPGA478 - אולי מתוכנן OC קטן ביותר או אפילו שלא. תודה מראש. ~~~~ עריכה ~~~~ לאחר חוסר התעניינות ממנהלי הפורום והאנשים החלטתי לעשות את החלטה לבדי ובחרתי ב-Gigabyte G-Power Cooler BL GH-PDU21-SCK. נעדכן בהמשך לגביו.

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  19. Started by J.a.C.k,

    באיזו מהירות מתייצב ה ASUS A7N8X עם ATHLON XP 1900+ palomino זה לוח עם ציפסט של NFORCE 2 SPP

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  20. Started by ביז'ו המוס,

    יש לי את המפרט הבא: p4 2.6 abit ic7 geil LL pc 3500 SP94 with enemax 92 fan וספק ANTEC TRUE POWER 4300W תקנו אותי אם אני טועהץ ל2.6 יש רק סטפינג 1 לא? אני לא יכול לעבור את ה3.3 ואני רואה אנשים אחרים אם קירור אוויר פחות טוב משלי עוברים את ה3.6 אם מתח נמוך וקירור פחות טוב משלי. מישהו יכול לעזור לי להמשיך בOC?

    • 4 תגובות
    • 531 צפיות
  21. יש לי ATI RADEON 9550 128MB ואני מנסה לעשות אוברקלוקינג. אני משתמש בתוכנה ATI TOOL, אני שם הגדרות קלוק אבל כשאני עושה ריסטרט זה לא נשמר... אז עשיתי 2 פרופילים, אחד רגיל ואחד למשחקים, הגדרתי הוטקייז וכשאני לוחץ על נגיד F12 זה טוען לי את ההגדרות המומהרות. זה נחשב אוברקלוק? גם אם זה לא נשמר לי אחרי ריסטרט? (יש אפשרות שהתוכנה תטען פרופיל מסויים על STARTUP אבל חבר שלי אמר לי שהוא רק עושה SET CLOCK ואחרי ריסטרט זה עדיין נשמר...?) אוי סליחה טעות בפורום...

  22. Started by norni,

    יש לי מעבד Q6600 G0 עשיתי לו OC ל3.2 בלי לגעת במתחים והשארתי אותם על AUTO ברשותי לוח GIGABYTE DS4 וזיכרונות CORSAIR 4G 2X2G 800MHZ הזכרונות עובדים ב-356MHZ וטמפרטורת המעבד במנוחה היא 38-42/43 מעלות כמו כן פונקציית החסיכה באנרגיה והורדת המכפלה ל-6 עובדת כך שבמנוחה תדר המעבד הוא 2136MHZ המתח המקסימלי של המעבד על פי CPU-Z הוא 1.392 איך הטמפרטורת והמתח? האם אני צריך לקבע את המתח או להשאיר אותו על AUTO ? תמונה מצורפת. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  23. Started by Sake,

    היי,המעבד שלי הוא 19 מעלות ללא מאמץ ו21-22 כשהוא במאמץ...עם קירור רגיל שבא עם המארז לא הוספתי כלום...אז רציתי לשאול, זה לא קצת מידי ה19 מעלות? ??? זה בסדר שזה ככה?

    • 3 תגובות
    • 531 צפיות
  24. אני רק עכשיו מתחיל להיכנס לענייני האוברקלוק ורציתי לדעת איך עושים אוברקלוק לכרטיס מסך באופן כללי - לי יש כרטיס 8600 של אסוס מעבד 9550 ו 2 ג'יגה זיכרון של GSKILL במהירות 667[br]פורסם בתאריך: 3.07.2008 בשעה 15:11:44 זה הלינק לאתר היצרן של כרטיס המסך שלי אם זה עוזר

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  25. אני מתכנן לעשות OC ל6600 קונרו עם TUNIC ,לוח אם GB965-DS3 וזכרונות OCZ 4-4-4-15 800MHZ. השאלה שלי היא למה בכלל צריכים להתחיל להתעסק עם המתחים של הזכרונות? לאיזה OC אני יכול להגיע רק בלי להתחיל לשנות תזמונים לזכרונות? האם אני לא יכול להגיע לOC טוב עם התזמונים והמתחים המקוריים של הזכרונות שאני קונה? :s05:

    • 3 תגובות
    • 531 צפיות

דיונים חדשים בפורומים