עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. הביוס היה לפני כן F3 לוח 945P-S3 עדכנתי אותו לF5 וכרגע הטמפ' שזה מראה לי היא: Temperatures CPU 43 °C (109 °F) CPU #1 / Core #1 35 °C (95 °F) CPU #1 / Core #2 39 °C (102 °F) GPU 46 °C (115 °F) GPU Ambient 37 °C (99 °F) WDC WD3200KS-00MJB0 34 °C (93 °F) Cooling Fans CPU 1934 RPM Voltage Values CPU Core 1.33 V +3.3 V 3.33 V +12 V 11.97 V +5 V Standby 5.08 V DIMM 1.78 V ב-F3 המעבד (ללא הליבות) לא עלה מעל 32 מעלות... למה עכשיו זה מראה לי 43 ??? כרגע גם הרצתי בדיקת יציבות בEVERST הטמפ' של המעבד עלתה ל52 מעלות... והליבות 47-49. תסבירו לי בקשה.... עריכה: ביטלתי את הOC

    • 4 תגובות
    • 532 צפיות
  2. Started by eli_a2006,

    שלום חברים חבר אמר לי עים יש לי מיכל גדול משהו כמו 9-10 ליטר אז אני לא צריך רדיאטור האים זה נכון תודה לכל העוזרים אלי . :xyxthumbs:

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  3. Started by Pollik,

    שלום. אני רוצה לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך Gigabyte Nvidia Geforce 9600GT 512MB ואני לא רוצה לשרוף אותו או משהו אז אתם יכולים לתת לי בבקשה תוכנה לעשיית אוברקלוק ואת כל הנתונים איך לעשות ומה לכתוב איפה? תודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  4. Started by toppy,

    עד איזה טמפרטורה אפשר/כדאי להגיע על המעבד הנ"ל? (לא רשום בFAQ)

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  5. האם המאוורר הזה יתאים עבורו? http://www.plonter.com/detailz.tmpl?sku=FM121 ובכללי מה דעתכם עליו?

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  6. Started by HitmanX,

    יש לי Radeon 9600XT עם 256MB של Sapphire המהירויות סטוק שלו זה 500 לליבה ו-297 לזכרונות, אני המהרתי אותו ל-550.80 לליבה ו-356.40 לזכרונות : הנה תוצאה ב-3DMark05 הקירור הוא Home Made : השאלות שלי הן : 1. 1837Marks זה טוב לכרטיס כמו שלי ? 2. איפה יש וולט מודים לכרטיס הזה (לכרטיס שלי יש זכרונות מלבנים 3.3ns של סמסונג ובכל מקום שראיתי וולט מוד זה היה לכרטיס עם זכרונות מרובעים) ? 3. יש עוד דרך לשפר ??

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  7. Started by yarost,

    יש לי AMD Athlon XP 2500+ NF7-S2 Kingstone 512 DDR400 geforce fx 5900 הטמפרטורה במחשב שלי נעה בין25-30 אחרי אוברקלוק ל amd3200 and gf core clock: 489 gf memory clock: 758 אפשר לשפר\לשנות? (יש לי 9 מאווררים במחשב, כולל extremevolcano12) תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  8. אני עשיתי OC למחשב שלי http://www.pictor.co.il/sty/PicStorage/42758/1632313.JPG ותראו את כל הפרטים שם והעלתי תמתח למה שרשום שם... אני לא יודע אם זה מספיק ורק שתדעו יש לי את ה 2500 AQXEA

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  9. Started by Oshriel,

    יש לי זכרונות של KINGSTONE DDR400 HYPER-X 256MB הם עובדים על תיזמונים כאלה: 6 2 2 2 האם זה טוב? האם כדאי לשנות? זה ישפר ביצועים? אגב האם התוצאה 5600 למעבד AMD 2500 BARTON טובה בתוכנה PC MARK 2002? הזכרונות קיבלו תוצאה של 4700 - זה טוב? תודה רבה רבה לעוזרים 8)

    • 5 תגובות
    • 532 צפיות
  10. יש לי את המחשב הזה כבר שנה וארבע חודשים... לעולם לא עשיתי אוברקלוק למעבד ונראה לי שזה זמן מתאים להתחיל, (====ראה מפרט====) אני לא רוצה להשקיע גרוש בקירור, וגם שימו לב שהזכרונות האלו הם VALUE... יש פוטנציאל למשהו סביר ? אני רוצה לנסות רק בשביל הנסיון כי למחשב הבא שלי (עוד שנה וחצי אני משער) אני מתכנן משהו רציני יותר, אבל עדיין, אני לא רוצה לעשות סתם אם אין בכלל פוטנציאל.... תודה רבה

  11. שלום לכולם, קודם כל זה פעם ראשונה שאני כותב בפורום אז בהצלחה לי.. כבר כמה זמן אני מחפש קירור מים למעבד (core 2 duo) שלי שכרגע מקורר עם מאוורר סטוק של INTEL שלא עושה עבודה כל כך טובה, ולמחשב שלי בכלל (שהרכבתי לבד) לפי SpeedFan הייתי עומד על 60 מעלות LOAD(עבודה) וסביבות ה50 בIDLE, כרגע אחרי מודינג אני קטן\גדול הטמפרטורה הכללית של המחשב ירדה בגלל הוספת 2 מאווררי 180mm גדולים כמו שאפשר לראות למטה, כרגע אני עומד על סביבות ה50 - 40 בLOAD ו30 - 38בIDLE, לפני כמה ימים נתקלתי בקירור מים דיי מעניין של חברת Top Speed® 3.X(שם לא מוכר בכלל) אבל שמציע קירור מים, למעבד,כרטיס מסך וNB Chipset על הלוח ב390ש"ח, פה http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=fntcc השאלה שלי היא: הא…

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  12. Started by GrayFox,

    מה המצב אנשים ככה עשיתי OC עבד מעולה העלה לי ב500 נקודות ב3DMARK נפלא את הOC עשיתי עם הCCC של הכרטיס ושליטה במאוורר בעזרת ATITOOLS העלתי את הכאטיס ל 662/927 רציתי לנסות להשתמש בATI TRAY TOOL במקום ATITOOLS ומאז צרות לא מצא חן בעיני אז מחקתי אותו ואז בCCC לא רואים MEMORY ו CORE של הכרטיס טוב התקנתי DRIVER מחדש ומאז אני לא מצליח לעשות OC אני יכול לדפוק OC הרבה יותר מטורף ממקודם ו זה לא ידגדג את הרטיס מישהו נתקל בזה פעם אני חייב עזרה כי נהנתי יותר מידי כשהOC פעל תודה

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  13. Started by BoRiS.K,

    המפרט שלי : AMD 64 3000+ EPOX 8KDA3J 80 GB WESTERN DIGITAL SATA ספק כח אם חשוב 480 של THEMRELTAKE GEFORCE 6800GT 768 DDR התוצאה שלי 3DMARK 05 היתה 4460 עשיתי עובר והגעתי למהירויות של ultra שזה 400/1100 אחרי זה עשיתי עוד פעם בדיקה... 3DMARK 05 ויצא 3500 משהו כזה... בינתיים החזרתי את זה כרגיל תעזרו לי למה זה ככה ומה לא עשיתי נכון עשיתי את האוברקלוק דרך CoolBits

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  14. Started by Yuvky,

    הערות: נאמר לי שהלוחות של אביט לא אמינים,רכיבים לא איכותיים. זה נכון? אני OC מתחיל,המחשב החדש יכיל 4GB של זכרון וq9450. השאיפה זה להגיע ל3Ghz ואף לעבור. אחד מהלוחות האלו יחזיק לי באס של 400? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  15. Started by qpalzm,

    פינקתי את הגשר הצפוני במשחת MX-1 וגם קימבנתי לו מאוורר 60mm, כל הכבלים מסודרים ומסולבים, אבל הלוח מסרב לרדת מתחת ל41 מעלות. רוב הזמן אפילו המעבד יותר קר ממנו למה?

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  16. Started by parker8,

    מי מהם יותר שקט? ואצל מי הטמפרטורה נמוכה יותר? תדוה לעוזרים מראש

    • 4 תגובות
    • 532 צפיות
  17. אני צריך מיכל מים חדש, ואני ממש (ממש ממש) מתעצל לבנות. תודה (:

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  18. Started by def,

    אז אחים שלי אצלי הכל סבבה חלק בבסה המחשב קרס החלונות קרסו כרגע הוא לא זוכר שיש לו cd's אבל חוץ מזה הכל טוב המוד שלי בעיצומו אני מעלה אתר עם תמונות של המוד כרגע המסך עובד אבל הפאן קונטרול מנותק בגלל רצון להוסיף עד מאוור התמונות מראות גם את המייצב אני עלה לקראת סוף השבוע בתקווה כבר את הכל! יום טוב! http://photos.walla.co.il/def1 :AR15:

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  19. Started by davidcohen,

    היי אפשר בבקשה תוכנה לבדיקת הטמפרטורה של המעבד? יש לי מעבד של אינטל אם זה משנה Intel Pentium D 930 3.00GHz תודה

    • 4 תגובות
    • 532 צפיות
  20. Started by the kooks,

    מה זה בדיוק צריבת ביוס אני רואה את המושג הזה די הרבה ולא הצלחתי להין מה זה בעצם? איך עושים את זה (באופן כללי)? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 532 צפיות
  21. אני חדש בכל הנושא ורק לאחרונה התחלתי להבין שקיימים כאלה דברים (אולי זה יצחיק אותכם, אבל תמיד צריכה להיות פעם ראשונה לא?). רציתי שתסבירו לי בכלליות מה זה אוברקלוקינג ומודינג. רציתי גם לדעת אם יש אתרים בעברית שמדריכים אותך בכך אחד מנושאים למשל- איך מחליפים מאוורר של כרטיס מסך, איך מוסיפים מאוורר למארז ולאן מחברים אותו, וגם איזה חברות מייצרות חלקים כאלה. אני ישמח אם תיקחו את הנושא ברצינות ובסופו של דבר גם אני ידע מה זה כל אחד מהנושאים וגם אולי אני יעשה פרוייקט קטן בזכותכם! תודה!

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  22. Started by ras81,

    לא שווה להשקיע עוד 100-200 שח במערכתת קירור מים? האם התוצאות לא יהיו בערך אותו דבר ? האם המערכת קירור מים לא תיהיה יותר שקטה? אין לי פשוט ניסיון עם מערכת קירור מים אז אני לא יודע עד כמה הן שקטות! תודה

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  23. Started by RazorJunior,

    אז ככה אני בונה מארז חדש לגמרי לא עושה מוד לאחד קיים. 1. האם זה יהיה בסדר למקם את ההארד דיסק(WD80GB 8MB Cahce) מעל לספק? במרחק ס"מ או 2? או שזה יחמם יותר מדי את ההארד דיסק או את הספק? 2. האם זה יהיה בסדר להוציא לספק(300 ואט ג'נרי) את המאוורר הג'נרי ואת המארז של הספק כולו ולהשאיר רק את הלוח שלו ובמרחק 10 ס"מ בערך מה"אגזוז"-מאוורר 92 מ"מ בגג המארז? או שהוא יתחמם יותר מדי? או יפלוט יותר מדי חום? ואם לא אז זה בסדר אם המאוורר של הספק יכוון לאיזור ריק בפינת המארז(ולא אל חוץ המארז) או ישר אל מתחת ל"אגזוז"? תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  24. Started by PCguy,

    קניתי לפני שבוע מחשב amd64 3000 msi neo 2 platinum 256*2 ddr 400 a-data radeon 9600se לפי המפרט זה טוב מאוד לאוברקלוקינג הבעיה היא שלא עשיתי את זה אף פעם מישהו יכול להדריך או להפנות אותי למאמר בעיברית?

    • 6 תגובות
    • 532 צפיות
  25. Started by Impact,

    לכמה אתם חושבים שאוכל להגיע? 4GHz? *מפרט בחתימה.

    • 4 תגובות
    • 532 צפיות

דיונים חדשים בפורומים