עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Lupos,

    כרגע לא מתוכנן OC אבל אולי בעתיד...

    • 3 תגובות
    • 535 צפיות
  2. Started by xavi,

    אני מנסה לבצע OC למעבד ונתקל בבעיה . המעבד - 2.6 לוח - asus p4p800-x , אני מצליח להגיע עד 2.8 +- והטמפרטורה 36+- כאשר אני מנסה לעלות יותר כרטיס הקול מפסיק לעבוד ומערכת ההפעלה לא מזהה שהוא קיים (כרטיס משולב בלוח) . כאשר אני מחזיר אותו ל 2.8 +- כרטיס הקול חוזר לחיים . מה דעתכם ? מה צריך לשנות ? ???

    • 4 תגובות
    • 535 צפיות
  3. אם לא מה הקירור הכי שקט שאני יכול להשיג, עד 200 ש"ח

    • 1 תגובה
    • 535 צפיות
  4. Started by Mephisto,

    קניתי עכשיו ציוד במפרט הבא: 1. AMD 2700 throubred core B 2. Abit nf7-s 3. Twinmos 512mb 3200 יש המלצות לאוברקלוקינג ?? אשמח לנתונים מדוייקים, כולל מהירות מכפלה, המלצות על מאווררים, מאוורר מעבד, מהירות באס וכל דבר אחר שנראה לכם ! אני מתכנם על אוברקלוקינג אכזרי, ורוצה לחזור אחורה בזמן עם המחשב הזה !!! כן !!! תודה על כל עזרה !

    • 3 תגובות
    • 535 צפיות
  5. Started by -Blaze-,

    חבר שלי צריך קירור ל6600 (לא GT) של לידטק (הוא רוצה OC כבד) וכמו שכבר אמרתי זה כרטיס AGP התקציב - כמה שיותר זול שיהיה יותר טוב מהסטוק.

  6. Started by JesusWasHere,

    אוקיי, אז עשיתי טיפה OC לכרטיס מסך שלי בPOWER STRIP בשביל לבדוק את השיפור ב3DMARK וכשהחזרתי את ההגדרות לברירת מחדל (דיפולט ><) ראיתי שלCPU FSB שלי, מה שזה לא יהיה, יש OC של 41%.... איך אני מחזיר את זה? )=?

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  7. שלום יש לי RADEON 9500PRO ושמתי את החיישן של ה HARDCANO בדיוק מהצד השני של הליבה איפה שאין גוף קירור והטמפרטורה מגיעה ל 55 עם הקירור המקורי שלו וכשאני משחק במשחקים הטמפרטורה עולה ל 60 (ללא OC או העלאת מתח). המפרט שלי: מעבד P4 2.4 לוח אם של (GIGABYTE (GA -8SG800 עם צ'פסט SIS 648 רציתי לדעת האם הטמפרטורה פה נורמלית לכרטיס מסך ומדוע? מה אפשר לעשות? תודה.

    • 3 תגובות
    • 535 צפיות
  8. Started by coolmeen,

    שלום, עשיתי לחבר שלי OC.. בהעלאה של 10 FREQUANC?Y כל פעם והמהירות עמדה על כ-23 מעלות. בפעם הרביעית שהעלתי ל240 (טוב הקפדה על הסתכלות על המעלות של המעבד) [מעבד AMD ATHLON 3000+) בפעם הרביעית המסך לא עלה לא ראו במסך כלום והוא לא זיהה את המחשב... היות ולא רואים במסך אני לא יודע איך לעשות ריסטרט לביוס... האם יש דרך אחרת לעשות ריסטרט לביוס? מה גרם לבעיה? אם אני לא יצליח חבר שלי יהרוג אותי זה יהיה משהו כזה: אני מפחדדד :'( חבר שלי =

    • 3 תגובות
    • 535 צפיות
  9. Started by def,

    יש לי את כרטיס המסך הנ"ל של אסוס ומסך LCD SAMSUNG 151S מה אתם ממליצים האם לעשות OC ואם כן אז איך ועד כמה?

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  10. עבור מעבד AMD xp 1700+ עם לוח של 8K9A2+ KT400 וכרטיס מסך ATI 9500 pro איזה סוג זיכרון מומלץ לי לקחת : 1. Winbond DDR 512MB 3200/400Mhz ( מה ה- CAS של הזיכרון הזה ? ) או לקחת: 2. 256MB Corsair CL2 CMX3200 אנא עיזרו לי

    • 1 תגובה
    • 535 צפיות
  11. Started by mazoneli,

    1.http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=7796 2.http://tms.co.il/product_info.php?products_id=3772 תודה

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  12. שלום, לכבוד הקיץ ,צריך לקנות עוד מאורר. כיום יש לי מארז סגיטה (הראשון לא החדש) עם שלושה מאוררים (אחד 120 מכניס מקדימה,80\90 מהדלת ועוד אחד מוציא מאחורה..כמובן שיש על המעבד AC 64) בכל אופן,הטמפ' הממוצעות הם בין 35-40 ואני חייב מאורר נוסף. חשבתי לשים אותו מתחת לכרטיס מסך. זה כדאי? יש מקום יותר יעיל? (בלי לקדוח חורים.) בכל אופן אני צריך המצלמה למאורר (120) בין 50-60 ש"ח שיעשה את העבודה (ובשקט) . תודה רבה ! נ.ב - זה כבר מוגזם. הלוח אם מגיע ל-47 מעלות לפי אוורסט ! החוטים במארז מסודרים וסירקולוציה נורמאלית לגמרה.

    • 0 תגובות
    • 535 צפיות
  13. Started by etz,

    אז היום סופסוף אני אפסיק להתעצל ואלך לקנות מאוורר 80 מ"מ כדי לשים אותו כמאוורר שני לקירור כרטיס מסך (TR V-1). מכיוון שאני לא מבין בזה בכלל אני מקווה שתוכלו להמליץ לי על אחד טוב, רעש לא יותר מדי מפריע לי ומה שמעניין אותי זה ביצועים נטו אז הוא לא בהכרח צריך להיות שקט, אלא פשוט חזק וטוב. אני כנראה אסע לנועה אבל אולי אקפוץ גם לפנדה אז נא לתת המלצות רק משתי החנויות האלו, ואם אפשר כמה אופציות אז זה יהיה מעולה כי לכו תדעו מה יהיה להם בדיוק במלאי. תקציב נגיד עד 80 ש"ח ככה. תודה מראש לכולם!

    • 3 תגובות
    • 535 צפיות
  14. Started by shimon23,

    עד היום הייתי מן הממתינים ל-K10, אבל בוא נגיד שהביקורת של גיא על OC לE4300 פתחה לי מאוד את התיאבון בקשר למעבד הנ"ל. אני יודע שהשאלה הבאה מאוד היפוטטית, אבל תנסו לענות עליה ברצינות ולא פשוט לרשום אי אפשר לדעת וכו'. בהנחה ואני קונה מחשב המבוסס על המפרט שלמטה, מה הסיכוי שלי להגיע לOC של 3 GHZ? האם מרבית האנשים עם מפרט דומה יכולים להגיע לכך, 90% מהם, או אחד מתוך 5? INTEL CORE 2 DUO S775 1.8GHz(E4300) 800MHz/FSB 2MB - BOX GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 ENERMAX LIBERTY 400 WATT 2GB TWINMOS TWISTER 667 MHZ קירור SUNBEAM TUNIQ הערה: אין לי כמעט נסיון ב-OC, למעט OC של כמה כרטיסי מסך, אבל קראתי די הרבה בנושא.

    • 5 תגובות
    • 535 צפיות
  15. היי לכולם חברי בעל אולפן הקלטות מעוניין לקנות את הרכיבים הבאים: מעבד- E6400 לוח אם-ASUS P5B DELUX זכרונות-KINGSTON 2GB 667MHZ <ד 2 סלוטים של 1GB> הוא מתכנן אוברקלוק של עוד תוספת 15-20% . מספר שאלות לי בעניין: 1-בכמה תוספת אחוזים הוא יכול להוסיף על ידי אוברקלוק עם הרכיבים שציינתי לעיל? 2-האם 15-20% נחשב לאוברקלוק עם מאמץ? 3-בהנחה שהוא ירצה להוסיף עוד אחוזים האם ה-667MHZ יספיקו? 4- האם לא צריך 800MHZ? 5- על איזה מערכת קירור אויר אתם ממליצים? בתודה מראש שי

    • 0 תגובות
    • 535 צפיות
  16. כן שלום השאלה שלי היא האם להשקיע הרבה כסף בקירור למארז ז"א מאוררים ?..או שפשוט להמשיך לקחת מספקים ישנים?....

    • 3 תגובות
    • 535 צפיות
  17. Started by amitbl,

    הדגם הזה: http://www.sparkle.com.tw/product_detail.asp?id=70&sub_id=175# הבנתי שהקירור יחסית לקירורים פסיביים הוא טוב+. האם זה נכון? (יש לי מארז די קריר עם מאוורר 120 מקדימה, 120 מאחורה, ועוד 80 בספק. בנוסף arctic cooling freezer 64 שנושף אחורנית, ואני מניח שמאחר והוא יהיה קרוב להיטסינק של הכ.מסך הוא גם יעזר בקירור שלו). האם 880 ש"ח לכ. הזה זה מחיר טוב? (שנתיים אחריות...)

    • 1 תגובה
    • 535 צפיות
  18. שלום חברה , אני חדש פה ויש לי שאלה לגבי קירור. אני קונה בקרוב מחשב עם מעבד AMD 64 כפול ליבה (ללא קירור , הכוונה שיש קירור שבא עם המעבד) ואמרו לי שהמעלות של המעבד יהיו בערך מינימום יכול לנוע סביבות ה32-30 מעלות במנוחה ובמאמץ מקסימום 50 מעלות.. כששמעתי את זה נבהלתי מאוד. זה נכון? זה טוב? זה לא כיול לפגוע במשהו? אולי צריך קירור יותר טוב ואני כבר אקנה קירור אחר? תמליצו לי ותעזרו לי בבקשה , תודה!

    • 5 תגובות
    • 535 צפיות
  19. Started by ice2k,

    יש לי כרטיס של TWINTECH 8800GT, מהדגמים הקדומים יותר עם קירור רגיל בעל זיכרונות סמסונג 1NS (דגם K4J52324QE-BJ1A). הביוס שלי הוא 62.92.16.00.05. אני מניח שזה ביוס רגיל של NVIDIA. חיפשתי עידכון לכרטיס כזה או בכלל כללי של NVIDIA ולא מצאתי. אצל כרטיסים אחרים למשל של EVGA יש גירסאות חדשות יותר אבל אני לא חושב שבריא לערבב, לכל כרטיס זיכרונות שונים ותזמונים שונים. אני צריך משהו לגירסת הREFERENCE הכללית, אם בכלל יש ואם בכלל יש שיפור כלשהו בתחום כלשהו (סביר להניח שיש אם יש עידכון). אם מישהו מכיר כזה אשמח לדעת (אני רוצה להעלות את המתח ל1.1 אבל חשבתי שעדיף כבר לחפש בדרך ביוס חדש יותר).

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  20. שלום לכולם הכותרת אומרת הכל לא?

    • 6 תגובות
    • 535 צפיות
  21. אני רוצה לדעת להאיץ את המעבד כרטיס מסך ועוד כל מיני רכיבים במחשב.... אני לא יודע איך אם תוכלו לעזור לי אני יודה לכם מאוד. אני די בור בקטע הזה וחבל.

    • 6 תגובות
    • 535 צפיות
  22. Started by klips,

    יש לי CM690 אני חייב המלצה על מאווררים שיקררו לי את המארז בצורה טובה והכי חשוב שיהיו שקטים מאוורר של 140MM ו3 של 120MM ו2 של 12MM למפרט חזק... הודה על כל עזרה שתתקבל

    • 0 תגובות
    • 535 צפיות
  23. Started by צחיבר,

    שלום רב, יש ברשותי מחשב פנטיום 3, 800HZ של אינטל וברצוני לבצע המהרה. רציתי לדעת אם יש קישור או מצגת שעל פיה אוכל לעבוד. תודה.

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  24. עזרה בבחירת מארז עם הקירור הכי טוב למחיר של מקסימום 550 ש"ח. הכי חשוב לי הקירור... תודה רבה לעונים!!!

    • 4 תגובות
    • 535 צפיות
  25. Started by venom2k6,

    שלום קניתי שני מאוררים של zalman עם לדים המאוררים עובדים טוב אבל הלדים כל הזמן נדלקים ונכבים כל שנייה זה צריך להיות כחה אם לא מה יכולה להיות הבעייה?

    • 1 תגובה
    • 535 צפיות

דיונים חדשים בפורומים