אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
שלום אין לי שום נסיון קודם ב-OC, אבל קראתי את המדריכים, והחלטתי שאני רוצה להמהיר את המערכת (מפרט בצד). עכשיו, אני לא בטוח עד כמה אני רוצה להתעסק בהגדרות ב-BIOS וכאלה, אז השאלה שלי היא האם -tuning האוטומטי של nTune מספיק אמין? מישהו ניסה אותו?
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-
-
היי, לפני חצי שנה גוף הקירור של ה-DFI שלי מת והחלפתי אותו ב-EVERCOOL VC-RE הידוע לטובה בעיקר מ-DFI STREET... אתמול המאורר שלו התחיל לעשות בעיות, פעם בכמה שניות הוא עושה רעש של טרקטור, שותק לכמה שניות וחוזר חלילה. מה אתם ממליצים לקנות?
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-
-
יש לי כרטיס Geforce 6200 ואני מנסה קצת אוברקלוקינג (בעיקר לקראת ה-8600 הבא בקרוב). העניין הוא שהכרטיס, אחרי הוספת מאוורר פשוט לא מרגיש בעיה עם עליית המהירות שאני נותן לו. כבר העליתי מ-350 ל-450 במעבד, ומ-500 ל-540 בזיכרון, טמפ' הכרטיס 53 מעלות במאמץ. להמשיך? האם יכול להיגרם נזק בלי שאני אראה סימפטומים של טמפ' גבוהה? תודה
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-
-
טוב אז נתחיל בשאלה הראשונה, כשאני קונה קירור לזכרון, http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=ARC-U01&other_title=+ARC-U01+Ram%20Sink איך אני מחבר אותו לזכרון עצמו? (דבק תרמי? מאיפה משיגים?) והאם שמים אותו משני צידי הזכרון או רק צד אחד? ??? דבר שני - מה התזמונים של הזכרון בעצם אומרים. מה זה תזמון של זכרון..? תודה
-
- 2 תגובות
- 535 צפיות
-
-
-
אני ממש לא מבין!אני מעלה את ה-OC בRIVA ליותר ממה שהיה לי,ואני מקבל נפילה תהומית ב-05.הכיצד? בדקתי חום 45 במאמץ. בדקתי שלא השתנה לי כלום|(אולי פיספסתי משהו?) לא שיניתי דרייבר ולא כלום,רק העלתי את תדר הזכרונות. מה שאני חייב להגיד זה שאני מרגיש שה-FPS "משקרים",כי אני רואה שזה לא 10FPS..אני מרגיש ומכיר את המצב שזה צ"ל נניח 25-27FPS.כאילו,מה שאני מנסה לומר זה שהטעינה מהירה,הבדיקה "רצה" וכאילו שהתוצאה לא משקפת את המציאות. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 535 צפיות
-
-
יש לי מעבד 2600 בארטון ולוח אם 8rda3+ epox, הלוח בא במצב סטוק כאשר המעבד על 11.5 קניתי את המעבד במרס השנה יכל להיות שהוא שכב שם הרבה זמן הרבה מאוד!, שמעתי איפשהו פה שכאשר הוא בא עם מכפלה של 11.5 הוא פתוח רציתי לדעת אם זה נכון???
-
- 5 תגובות
- 535 צפיות
-
-
לוח MSI ציפסט ישן 845 אני מעוניין להאט את מהירות המאורר הנמצא על המארז ומחובר ללוח אם האם ניתן?? גל
-
- 1 תגובה
- 535 צפיות
-
-
-
אז רק בשביל לבדוק שהמערכת הורכבה בסדר (לא ממש מערכת ל OC, קרור שקט ולא מתאים וכו'...) נחמד מאוד (לדעתי חיישן הטמפרטורה מזייף). [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 535 צפיות
-
-
עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי שום חוות דעת נורמלית אז אם יש מישהו שיש לו את המאוורר הזה אשצח לתוגובות.
-
- 9 תגובות
- 535 צפיות
-
-
בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי את המחשבב קניתי את המחשב במטרה ללמוד ולעשות עליו OC רציני ביותר ! אך אני לאדע לאיזה טווח ביצועים אני יכול להגיע ... אני יודע שזהו עניין של מזל ולכן רציתי לדעת מהו בכלל הטווח שאני יכול להגיע אליו, ומהן הטמפרטורות המומלצות לכל חלק .. זהו המפרט : INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB + SUNBEAM TONIQ TOWER 120mm + MX1 ASUS P5B DELUXE SUPERTALENT 2048MB(1024MBX2) DDR2 800 CL4-4-3-8 - OC MEMORY + HEAT SINK SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1950PRO 256MB DDR3 + ZALMAN VF900-CU LED + המשחה שלו כפי שניתן לראות המחשב דיי מיועד ל - OC וגם המארז מאוורר היטב ... ואני רוצה לדעת מה המקסימום שאני יכול להגיע [בגבול ההגיון כמובן] ומהו הטווח …
-
- 2 תגובות
- 535 צפיות
-
-
כמה שיותר איכותיים ושקטים וכמה שיותר זולים תודה מראש לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 535 צפיות
-
-
אזצ ככה אני בדיוק נימצא אצל חבר ומשום מה אני מצליח לעשות לו oc ככה יש לו את ה- rocklake 865 pe 2.8 512 k ככה משום מה בביוס שלו אין אפשרות לoc אז הלכתי ללוח ויש שם אפשרות של bios כל שהיא.. ואלה האפשרויות normal config ששמתי על האפשרות השנייה אז היווסף לי עוד אפשרות בביוס אבל עדיין אל הצלחתי לעשות oc בקיצור חברה מה הבעיה?? המעבד הלוח?? או שאולי המכפלות נעולות עם כן איך אני משחרר את זה בבלוח הזה.. תודההההה :lol: :lol:
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-
-
ובכן, לפני כ-7 חודשים רכשתי k8n MSI neo2 nforce3 לוח אם ומעבד Amd64-3000 עכשיו המעבד שלי רץ על מהירות: 1-AMD Athlon 64 Processor 3000+, 1808MHz (0% Load) 1808? זה ניראה לי איטי מדי, אתם חושבים שאני צריך לעשות לזה overclock ל 2000? ואם כן, אני יוכל לקבל מדריך? תודה על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 535 צפיות
-
-
טוב חברה אני צריך עזרה יש לי לוח אם של asus p4p800 ואני צריך תוכנה בשביל לבדוק תטמפרטורה בלוח אם , צ'יפסט וכו אם מישהו יוכל לתת לי לינק זה יהיה נהדר מודה מראש . ושאלה נוספת יש לי מחשב p4 intell 2.6 ht prescot 768 dd-ram twinmos 3200 יש לי קרור למעבד של intell ואני מעוניין לעשות אוברקלוק כדאי לי?
-
- 6 תגובות
- 535 צפיות
-
-
בשקית הקטנה שבאה עם ההיסטסינק, אמורים למרוח את כל הגריז בשקית ? חצי ?
-
- 1 תגובה
- 535 צפיות
-
-
יש לי RADEON 9800 pro + והמאורר שלו התחיל להרעיש ולאחר מכן הפסיק לעבוד. ניסתי לנקות אותו אבל זה כנראה לא מהצטברות אבק. השאלה היא האם אני יכול להמשיך להריץ הכל כרגיל על המחשב שלי למרות שהמאורר כבר לא עובד(אין שום כוונה לעשות OC)?
-
- 9 תגובות
- 535 צפיות
-
-
1.זה מסוכן? 2.אך עושים את זה?,דרך תוכנה או דרך הBIOS? 3.אם זה דרך הBIOS איפה זה אצלכם? 4.כמה שהתזמונים נמוכים ככה הOC יותר טוב זה נכון?
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-
-
פתחתי פורום בתוכנה, אבל אני חושב שלאנשים פה יש יותר ניסיון עם התוכנה אז אני ינסה את מזלי גם פה (אם אין בעייה מצד האחראים) בדקתי בתוכנה CPU-Z כמה מתח המעבד מקבל עכשיו, והתוכנה אינה מראה... מישהו יודע למה ? הינה התמונה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 7 תגובות
- 535 צפיות
-
-
-
חבר שלי רוצה לעשות oc ל6600gt agp ורציתי לדעת מהי הטמפ המקסימלית שהוא יכול להגיע בנוסף מה נותן פתיחת צינורות והאם זה באמת הכרחי אם כן איך עושים את זה?
-
- 1 תגובה
- 535 צפיות
-
-
במחשב שהזמנתי לאחרונה הלכתי על שני Maxtor Diamondmax Plus 9 Sata HDD's, שיחוברו ככל הנראה ב Raid0. הבנתי ששילוב כזה יכול ליצור הרבה חום, דבר שהייתי מעוניין למנוע - האם קירור מיוחד להארדיסקים (מגירות, עניינים) הוא חובה? אם קונים 2 זה יוצא כבר עסק די יקר. מצד שני, האם case fan 80mm (ואחד שלא קורע את האוזניים) שמכוון על ההארדיסקים יספיק ?
-
- 2 תגובות
- 535 צפיות
-
-
חודש טוב לכולם, יש לי מארז פשוט, ומעבד סלרון 1000 טואלטין (.13 מיקרון), עד לפני מס' חודשים היו לי ארבעה מאווררים במארז (אחד מקדימה, אחד מאחורה ושניים בדלת) וניתקתי את כולם , המאוורר היחיד שנשאר לי הוא של המעבד (מקורי של אינטל), וחשבתי לעצמי: האם אני יכול ולכוון עליו (בלי היטסינק) מאוורר 80מ"מ רגיל בלי שזה יפגע במעבד ? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 535 צפיות
-


